Google+
113 635 Sikeres foglalás!

Kényelmes időpontfoglalás magánorvosokhoz!

Kérdésed van? Segítünk: +36 1 700-1491
Ügyfélszolgálat: 8-20 óráig

Balance Mozgásterápia

Orvosaink szakterületenként

Információk a rendelőről

A BALANCE Mozgásterápiás és Sport Innovációs Intézet MR Diagnosztikai Központ a mozgásszervi problémák megelőzésére, terápiájára, rehabilitációjára, és emellett személyre szabott gyógytornára szakosodott. A Balance Központban ortoped, trauma, neurológus orvos...

Tovább olvasom >
A

Balance Mozgásterápia

1119 Budapest, XI. kerület, Újházi utca 10-12. (Kelenföld)
Időpontfoglalás az orvosokhoz
Csak őket mutasd:
Foglaláshoz kattintson
az időpontra

Részletes adatok

Bemutatkozás

A BALANCE Mozgásterápiás és Sport Innovációs Intézet MR Diagnosztikai Központ a mozgásszervi problémák megelőzésére, terápiájára, rehabilitációjára, és emellett személyre szabott gyógytornára szakosodott. A Balance Központban ortoped, trauma, neurológus orvosok, gyógytornászok, manuálterapeuták korszerű diagnoszta és rehabilitáló gépparkkal várják szeretettel pácienseiket.

Megközelíthetőség

A BALANCE Mozgás Központ mindössze pár száz méterre fekszik az Allee Bevásárlóközponttól, csak egy pár lépés a 18-as, 41-es, 47-es villamosok Fővárosi Művelődési Ház megállójától, ill. 10 perc séta a 4-es villamos végállomásától és az 53-as, 86-os, 150-es, 150 E-s, 212-es, 250-es autóbusz Újbuda-központ megállójától.

Akadálymentes

igen

Parkoló

A parkolás ingyenes!

Nyitvatartás

hétköznap 8-20 óra

Vélemények

88 értékelés

„A doktor úr rendkívül udvarias, jól kommunikál a beteggel. Nagyon jól elmagyarázta a probléma okát és ésszerū javaslatokat tett az életmódváltásra. Nagyon szimpatikus embernek, jó szakembernek találtam.”

,

„Időpontra mentem, ennek ellenére 25 perc várakozás után kerültem sorra. Elnézést sem kértek a késedelemért. Az előtérbe a kollégák munkahelyi problémát hangosan rendezték.”

,

„Kedves, segítőkész”

,

„Barátságos, kellemes hangulatú rendelő. A recepción dolgozó hölgy kedvesen, mosolygósan fogadott. Az egész légkör megnyugtató volt. ”

,

„Minden !1 dolgot kivéve”

„nincs számla adás !? le kellet fényképezni a cetlit amit az orvos a fízetéskor átadott a recepciósnak!”

,

„Sikeres konzultáció Dr. Székely györgy Főorvos Úrral.”

,

„17.00 órára volt időpontom, és 18.50-kor hívtak be. Megbotránkoztató, hogy magánrendelésen ennyit kell várni.”

,

„A hosszú várakozási idő, hogy nem lehetett sehová leülni.”

,

„Időpontra érkeztem és fél percet se kellett várakoznom.”

„Nem volt”

,

„kedvesség”

„-”

,

„Tisztaság”

„A recepciós foglalt volt, hosszasan telefonon beszélt érkezésem után legalább 10 percig. Egészségpénztáras fizetés nem volt lehetséges (a terminál nem műkődött)”

,

„Kényelmesen lehet várakozni, szép a környezet ”

,

„Szép a rendelő”

„A doki felmondott 2 napja, erről engem nem tájékoztatott senki. A lány a rececpción először adminisztrált, aztán miután látta hogy ott vagyok (!) megkérdezte mit akarok. Elmondta hogy sajnos a doki elment, nem tudta megmondani miért nem tájékoztattak. Aztán arra már nem törte ma...”

Végig olvasom
,

„Az orvos ápolt, kedves, kellemes, értelmes - nyugati :) a személyzet szintén.”

„nincs”

,

„Professzionális ellátás.”

,

„A professzor úr rendkívüli hozzáértése, rövid, pontos, egyértelmű, lényegre törő információ-közlése”

„A viszonylag hosszú időtartam, ami a bejelentkezéstől a megadott időpontig tart.”

(nem regisztrált felhasználó),

„Pontosan időben fogadtak.”

„Kicsit drága volt.”

,

„Szakértelem”

„semmi”

,

„Nem volt a recepción senki. Csak álltunk hosszú percegig míg a más ellátásra várótól érdeklődtünk és kaptunk segitséget”

,

„Nagyon tiszta, kellemes rendelő. A recepciós kolléganők kedvességét átvehetné jónéhány magánrendelő. Olyan jó volt a hangulat, mint egy trendi kávézóban, fel is oldódtam, elfelejtettem, miért is vagyok itt. Köszönöm szépen! ”

(nem regisztrált felhasználó),

„kedves és korrekt volt”

,

„A főorvos úr szimpatikus volt”

,

„A recepciós segítőkész, kedves.”

„nem volt”

,

„Mosdó tisztasága.”

„Több mint negyven percet kellett várnom, holott időpontra mentem. Számomra érthetetlen okból elfelejtettek behívni. Békésen vártam, gondoltam, biztosan csúszás van, ami nem is zavart volna. Majd miután már az utánam következők akartak bemenni a vizsgálatra, derült ki, hogy senk...”

Végig olvasom
,

„Évek óta kerestem a megoldást a problémámra. Úgy néz ki, hogy önöknél megtaláltam”

,

„nagyon könnyen találtam parkolóhelyet”

„kicsit várni kellett (40 perc) annak ellenére, hogy időpontra mentem”

,

„lehetett kártyával fizetni”

„nem volt”

,

„Minden jó volt”

„Nem volt.”

,

„Könnyen megközelíthető csendes helyen van, parkolás épület előtt, ingyenes. A nehezen mozgó páciensnek már az ajtóban segítenek, recepción mindenről tájékoztatnak, orvos csúszását próbálják kompenzálni kedvességgel, figyelmességgel. Minden nagyon otthonos, nincs semmi ...”

Végig olvasom
(nem regisztrált felhasználó),

„A váró részben - nem erre a rendelésre várva - rengetegen voltak, zsúfolt volt az előtér.De lett szék, amire lehetett leülni, tehát az egész rendben volt.”

,

„Nem kellett várni egyáltalán, személyesen odakísértek a vizsgáló szobába.”

„Nincs.”

,

„kellemes környezet”

„nincs ”

,

„nagyon kellemesnek, találtam”

„nem volt”

,

„A bejelentkezés ellenére több mint egy órát kellett várni amiről megérkezésemkor érdeklődésemre fél órát mondtak. Több várakozó beteg volt mint szék és ezt nem vették észre a recepción dolgozók.”

,

„Normális, rendes, igényes hely, a helyiség klimatizált ,a személyzet kedves, segítőkész.. ”

„15.30.-ra voltam bejelentkezve, a csúszás miatt várni kellett kb 45 percet, ami azért még tűréshatáron belül van. Más semmi.”

,

„Tiszta,igényes rendelő fogadott.”

,

„Nagyon szép környezet,udvarias inteligens hozzáállás.”

,

Értékelések

,
,
,
További értékelések
Értékelem, véleményt írok
Segíthetünk?
Ügyfélszolgálat: 8–20 óráig
Telefon: +36 1 700-1491