Google+
125 865 Sikeres foglalás!
Kényelmes időpontfoglalás magánorvosokhoz!
Kérdésed van? Segítünk: +36 1 700-1491
Ügyfélszolgálat: 8-20 óráig
Beszélt nyelvek: angol, német

Dr. Székeli Sándor

Időpontot foglalok

Bemutatkozás

Dr. Székeli Sándor sebész, traumatológus szakorvos magánrendelése. Keresse fel a Mediq Sebkezelési és Ápolási Centrumában. Minden Kedden és Csütörtökön 15.00-17.00 óra között SEBÉSZETI és TRAUMATOLÓGIAI ellátásra lehet időpontot foglalni! A Mediq sebkez...

Specializáció, szakmai háttér

Izületisebészet, , Baleseti sebészet, Traumatológiai igazságügyi szakértő,, Arthroscopos ellátás , Vállsebészet, Térdsebészet, Keresztszalag pótlás, Vállficam fedett stabilizálása, Rotátorköpeny ellátás, Izületi injekciók beadása ( kopás, arthrosis, izületi...

Tovább olvasom >
A

Sebkezelési és Ápolási Centrum - Kecskemét

6000 Kecskemét, Hoffmann János u. 3.
Időpontfoglalás az orvoshoz
Foglaláshoz kattintson
az időpontra
loader

Részletes adatok

Bemutatkozás

Dr. Székeli Sándor sebész, traumatológus szakorvos magánrendelése. Keresse fel a Mediq Sebkezelési és Ápolási Centrumában. Minden Kedden és Csütörtökön 15.00-17.00 óra között SEBÉSZETI és TRAUMATOLÓGIAI ellátásra lehet időpontot foglalni! A Mediq sebkezelő centrumban lehetőség van a krónikus, nehezen gyógyuló sebek korszerű ellátására intelligens kötszerek segítségével, szükség szerint sebészeti beavatkozások végzésére is.

Specializáció

  • Izületisebészet,
  • Baleseti sebészet
  • Traumatológiai igazságügyi szakértő,
  • Arthroscopos ellátás
  • Vállsebészet
  • Térdsebészet
  • Keresztszalag pótlás
  • Vállficam fedett stabilizálása
  • Rotátorköpeny ellátás
  • Izületi injekciók beadása ( kopás, arthrosis, izületi gyulladás),

Kórházi háttér

  • Bács-Kiskun Megyei Kórház Kecskemét
  • Szent Rókus Kórház Baja

Tanulmányok

  • Szegedi Tudományegyetem

Vélemények

24 értékelés

„Párom volt a páciens....”

,

„Pontos betegfogadás, türelmesen végig hallgat. Empatikus. Meggyógyított.”

(nem regisztrált felhasználó),

„Percre pontos betegfogadás. A beteg türelmes, figyelmes meghallgatása. A kommunikáció stílusa (nyugodt, érthető, szükség estén ismétlésekbe is bocsátkozó”

„Nem volt kellemetlen tapasztalatom.”

,

„Nagyon kedves, udvarias, segítőkész volt. Segített a problémámon itt is köszönöm!! Csak ajánlani tudom Mindenkinek! ”

„nincs negatív tapasztalatom”

(nem regisztrált felhasználó),

„Nyugodt,figyelmes. Hatalmas szaktudassal rendelkezik. ”

„Nem volt”

(nem regisztrált felhasználó),

„Nagyon jó véleményem van.Mindenki figyelmes,udvarias,segítőkész volt az osztályon,a műtét teljesen zökkenőmentes volt.Hálás köszönet!!! ”

(nem regisztrált felhasználó),

„Csak pozitív tapasztalatom volt!”

(nem regisztrált felhasználó),

„A foglalt időpontban fogadott is a Doktor úr, nagyon kedvesek voltak az asszisztenssel együtt. Alapos kivizsgálás, szakértelem!”

„-”

(nem regisztrált felhasználó),

„A Doktor Úr körültekintő, alapos, kedves, érthető volt. Az ellátással maximálisan megvagyok elégedve! ”

(nem regisztrált felhasználó),

„Korrekt választ és segítséget kaptam a problémamra.”

„Nem volt.”

,

„Precíz, alapos. Kiváló szakember. Csak ajánlani tudom!”

„-”

(nem regisztrált felhasználó),

„Nem kellett várnom, rögtön sorra kerültem. A doktor úr nagyon kedves, figyelmes volt. Megtalálta a megoldást a problémámra!! Csak ajánlani tudom!”

(nem regisztrált felhasználó),

„Figyelmes, kedves és alapos volt.”

(nem regisztrált felhasználó),

„Hiteles, nyugodt, türelmes. Érthető!”

(nem regisztrált felhasználó),

„Kedves, lelkiismeretes a Doktor úr ! A rendelésen mindenki nagyon kedves és alapos volt! ”

(nem regisztrált felhasználó),

„Nagyon kedves a doktor úr. Alapos és szakszerű ellátásban volt részem. ”

(nem regisztrált felhasználó),

„Kedves, figyelmes ”

(nem regisztrált felhasználó),

Értékelések

,
,
,
További értékelések
Értékelem, véleményt írok
Segíthetünk?
Ügyfélszolgálat: 8–20 óráig
Telefon: +36 1 700-1491