Google+
900 603 Sikeres foglalás!

Kényelmes időpontfoglalás magánorvosokhoz!

Kérdésed van? Segítünk: +36 1 700-1491
Ügyfélszolgálat: 8-20 óráig

Budai Oltóközpont és Magánorvosi Centrum

Orvosaink szakterületenként

Információk a rendelőről

Tovább olvasom >
A

Budai Oltóközpont és Magánorvosi Centrum

1117 Budapest, XI. kerület, Fehérvári út 82. (Kelenföld)
Időpontfoglalás az orvosokhoz
Csak őket mutasd:
Foglaláshoz kattintson
az időpontra

Részletes adatok

Megközelíthetőség

Bejárat a Bánát utca felől.

Vélemények

151 értékelés

„Zsúfoltság a váróban, a recepciósok túlterheltek voltak, nagy volt a kapkodás. Hiába foglaltam on-line időpontot, a rendelő nem értesítette az orvost, ezért várni kellett.”

,

„A rendelőben tapasztalható nyugalom, jó hatással van az aggódó paciensekre.”

,

„Gyors ügyintézés”

„Hideg volt a váróban”

,

„ Minden rendben volt.”

„Időpont ellenére várni kellett.”

,

„20 percet várakoztam”

,

„Pontos kezdés.”

,

„Lehetett bankkártyával fizetni.”

„Kb. fél óra volt a várakozási idő.”

,

„Kedvesség Nagyon jo kommunikáció”

,

„közvetlen fogadtatás”

,

„Kellemes berendezésű rendelő, udvarias, segítőkész recepcióssal.”

„Az olvasgatni való újságok kínálata a sok éves napilapok voltak, hideg volt (19 fok), és nagyon hangosan szólt valami rádió adó, amíg én izgatottan várakoztam.”

,

„Nagyon drága volt a vizsgálat.”

,

„A közvetlenség, udvariassàg.”

„-”

,

„A rendelő szép, tiszta, a recepciósok kedvesek. 20 perccel előbb érkeztem, mégis be tudtam menni 5 perccel az érkezésre rá. ”

„Kicsit drága.”

,

„Nagyon segítőkész volt mindenki.”

,

„Gyors ügyintézés.”

„Parkolás a rendelőnél. Nem lehet egészségpénztári kártyával fizetni.”

,

„barátságos hely”

,

„Rövid adminisztrációt követően, pár percen belül sorra kerültem. A recepciós kedvesen, vidáman végezte a munkáját.”

,

„Pontos informálás”

„Nem egyszerű megtalálni”

,

„A rendelő légköre.”

„Nem volt.”

,

„Légkondicionált kellemes hőmérséklet, ami 40 fok melegben nagyon megbecsülendő.”

,

„A rendelő esztétikusan berendezett.”

,

„Figyelmes és udvarias szolgáltatás.”

„Nem volt ilyen.”

,

„A nagy melegben a légkondicionált váró. Valóban a foglalt időpontban behívtak a doktor úrhoz.”

„Nem volt.”

,

„az időpont betartása és az udvariasság”

,

„A doktor nő kedves, empatikus és szakszerű vizsgálata.”

„Nincs kellemetlen tapasztalatom.”

,

„Segítőkészek , kedvesek, precízek.”

,

„Nem kellett sokat várakozni”

„Nagyon hűvös volt a légkondi miatt”

,

„Mindenki nagyon kedves és türelmes volt.”

„nem volt”

,

„Minden nagyon rendben és tiszta volt, mindenki kedves volt.”

„Nem volt kellemetlen tapasztalatom.”

,

„nem hivalkodó, de nemes”

„nem volt”

,

„pontosság gyorsaság”

„nehéz parkolót találni”

,

„Nem volt a mosdóban wc papír.:-((”

,

„Recepciós kedvessége.”

„Az ár. Az oldalon más ár van megadva, bár a recepciós azt mondta a weboldalon minden fent van. 15 ezer forinttal többet fizettem, mint ami az oldalon szerepel. Miközben várakoztam, közben fizetett egy másik beteg, aki szintén nagyon meglepődött, hogy 10 ezerrel többet kellett fizetn...”

Végig olvasom
,

„Dr.nő másfél hónapja nem rendel ott, hiába mentem oda!!!!!!!!!!!! Frissiteni kéne az oldalt!! Nem tájékoztattak!”

,

„Nem volt kellemes tapasttalatom”

,

„Az egész úgy ahogy volt kellemes volt.”

„Semmilyen kellemetlenség nem ért.”

,

„gyönyörű a függöny :-)”

„nem volt kellemetlen tapasztalatom.”

,

„Végül sikerült az általam megjelölt napon igénybe venni a szolgáltatást.”

„Telefonon szinte lehetetlen elérni őket. a foglaljorvost.hu-n lefoglaltam az időpontot, ezt követően kaptam egy emailt a rendelőtől hogy a megjelölt időpontban nem tudnak fogadni ezért egy két nappal későbbi időpontra jegyeztek elő.”

,

„Gyors hatékony volt az ügyintézés. Időben behívtak. Mindenki nagyon kedves és segítőkész volt.”

„Nincs ilyen.”

,

„Az ügyintézés (időpontfoglalás/módosítás) rugalmassága, a személyzet segítő hozzáállása és kedvessége.”

„Nem volt ilyen.”

,

„nem volt”

„nem volt”

,

„nem volt”

,

„Nem volt”

„A doktornő késett, várakoztattak, pedig időpontra mentem. Nem tudtam megvárni, így nem vettem igénybe. Elvártam volna a pontos rendelés kezdését!”

,

„Kedvesség és figyelmesség a betegekkel.”

„Nincsen”

,

„nem kaptam felvilágosítást előre az árakról!”

,

„Pozitívum: e-mailben küldik el a leletet és nem kell telefonálni/ bemenni érte.”

,

„A doktornő szakértelme, kedvessége, alapossága.”

„Az előző leletet minden esetben nekünk kellett előkeresni, nem volt benne a gépben. Ha nem lett volna a telefonon internetelérhetőség és nem tudjuk előkeresni az e-mailből, akkor várakozhattunk volna amíg előkerül.”

,

„Nem kellett sokat várni.”

„A recepciós rendkívül barátságtalan és udvariatlan.”

,

„a rendelő esztétikus, szép és modern dizájnja”

,

„Azonnal fogadtak, nem kellett semmire várnom. ”

,

„Nem volt”

,

„Tiszta, rendezett, harmonikus rendelő”

„nem volt”

,

„Szívályes, azonnali fogadás (pedig 10-15 perccel korábban érkeztem).”

„Nem volt semmi kellemetlen.”

,

„Figyelmesség.”

„o”

,

„Segítőkészség”

„nem volt”

,

„várakoznom kellett”

,

„Az interneten foglalt időpontomra egy másik beteg is kapott időpontot telefonon, de végül várt, és utánam következett.”

,

„Egyrészt, hogy nagyon könnyű volt parkolóhelyet találni egészen közel a rendelőhöz, másrészt, hogy viszonylag tágas a várakozó rész, és nagyon kényelmesek a fotelek/székek.”

„Engem személy szerint nagyon zavart az erős légfrissítő (?), illetve az a nagyon erős valaminek az illata, ami a váróban volt. Nem egy megszokott illat (pl. eukaliptusz, levendula, citrom, bármi), hanem egy számomra teljesen beazonosíthatatlan, de nagyon erős.”

,

„Gyors és udvarias kiszolgálás, hozzáértő személyzet, hangulatos rendelő, tiszta környezet. A rendelő központi helyen található, tömegközlekedéssel és saját járművel i könnyen megközelíthető és elérhető!”

„Nem volt”

,

„Empátia, kedvesség.”

,

„Nem tudnék választani, hisz mindennel a legmesszebbmenőkig meg voltam elégedve! ”

„Nem volt ilyen!”

,

„Mosolygós, kedves, empatikus hozzáállás a betegekhez :) Ez most hiánycikk az egészségügyben sajnos.”

,

„félórás csúszás”

,

„A rendelő picike, de kellemes hangulatú, halk zenével a váróban. Csakis pozitív tapasztalat. Pont az tetszik benne, hogy nem egy hodály :)”

,

„Kedves, gyors, pontos, segítőkész.”

,

„A nyugalom, közvetlenség”

„Nincs ilyen”

,

„Pontos, és korrekt ellátás”

„-”

,

„Az orvos a vizsgálatot megelőzően bemutatkozott.”

,

„recepcios kedvessege, nyugodt varo”

„a vizsgalo kozelsege a varohoz, zavarban voltam, hogy mi hallatszik ki”

,

Értékelések

,
,
,
További értékelések
Értékelem, véleményt írok
Segíthetünk?
Ügyfélszolgálat: 8–20 óráig
Telefon: +36 1 700-1491