Google+
897 993 Sikeres foglalás!

Kényelmes időpontfoglalás magánorvosokhoz!

Kérdésed van? Segítünk: +36 1 700-1491
Ügyfélszolgálat: 8-20 óráig

Coral Szakorvosi Centrum

Orvosaink szakterületenként

Információk a rendelőről

Magán-rendelő komplexumunk légkondicionált helységei korszerű felszerelésekkel várják. A Coral Szakorvosi Centrumban van belgyógyászat, kardiológia, gyermekkardiológia, urológia-andrológia, tüdőgyógyászat, gasztroenterológia, ideggyógyászat, psz...

Tovább olvasom >
A

Coral Szakorvosi Centrum

1072 Budapest, VII. kerület, Budapest, Klauzál tér 3
Időpontfoglalás az orvosokhoz
Csak őket mutasd:
Foglaláshoz kattintson
az időpontra

Részletes adatok

Bemutatkozás

Magán-rendelő komplexumunk légkondicionált helységei korszerű felszerelésekkel várják.

A Coral Szakorvosi Centrumban van belgyógyászat, kardiológia, gyermekkardiológia, urológia-andrológia, tüdőgyógyászat, gasztroenterológia, ideggyógyászat, pszichiátria, foglalkozás-egészségügy, 4D ultrahang, babamozi, bőrgyógyászat, szülészet-nőgyógyászat és fül-orr-gége, klinikai immunológiai és allergológiai szakrendelés.

Parkoló

van, utcán

Nyitvatartás

H-P 9-20

Vélemények

274 értékelés

„Tarján doktörnő időben ott volt és én is Orvosomnak választottam ”

„Nem volt”

,

„kedves, precíz, minden kérdésre választ adó doktornő”

,

„A rendelő hangulata, kinézete megnyugtató és tiszta.”

,

„pontosság”

„-”

,

„Kedves recepciósok.”

,

„A hely nagyon ízlésesen volt berendezve.”

,

„A halak lenyűgözték a gyerekeket, alig lehetett eljönni.”

,

„nehéz megközelíthetőség”

,

„Időpontban fogadtak, nagyon kellemes, hasznos megbeszélés volt.”

„Nem volt.”

,

„Mozgássèrültekre is gondolrak.”

„Nem volt.”

,

„A nyári hőség a rendelőben is érződött.”

,

„Szép környezet”

,

„A halak megnyugtató látványa az akváriumban.”

,

„Gyorsan elkészültek az adminisztrációs munkával és a számlákkal. A recepció tere nagyon hangulatosan van berendezve, a nagy akváriumnak köszönhetően kisgyermekkel is jól el lehet tölteni a várakozási időt. A rendelő közvetlen közelében pedig egy nagy, jól felszerelt játsz...”

Végig olvasom
,

„Gyors számlaügyintézés.”

„A foglalást munkaszüneti napon (szombaton) intéztem a foglaljorvost.hu oldalon, majd az első munkanapon, délutáni órákban felhívtak a rendelőből, hogy ne haragudjak, nem vették észre a foglalásom és kiadták az időpontom másnak. Végülis a foglalt napon későbbi időpontban tud...”

Végig olvasom
,

„ Az recepciós hölgy segítőkészsége.”

„nem volt”

,

„-”

„-”

,

„Segítőkészség, kedvesség.”

„Nem volt.”

,

„Az egész kellemes volt.”

„Nem volt”

,

„korábban érkeztem, és fogadtak azonnal”

„a váróban a telefon használata tilos”

,

„nem kellett várni; elfogadnak bankkártyát”

„-”

,

„Megjelenéskor a recepción a fogadtatás, a váró hangulata megnyugtató. ”

„Ilyen nem volt.”

,

„Barátságos, nyugodt környezet.”

„Nem volt.”

,

„Erre a minőségre számítottam”

„Nem lehet egészségkártyával fizetni”

,

„Nem kellett várakozni.”

„Nem volt.”

,

„A rendelő dolgozóinak közvetlen kellemes viselkedése”

„Nem volt negatív tapasztalatom”

,

„.”

,

„Kellemes környezet, tisztaság, az asszisztencia részéről barátságos hangulat teremtése.”

„Nem volt.”

,

„gyorsaság”

,

„A rendelő berendezése nagyon új volt, a környezet kellemesen kialakított, mindenütt tisztaságot tapasztaltam, a mellékhelyiségben is.”

„Nem volt.”

,

„nincs tomeg”

„nincs”

,

„A rendelő kinézete”

„A környék este nem a legjobb.”

,

„A doktor angol nyelvtudasa.”

,

„Unokám, Králik András hátizsákját a fogas mellől egy mások páciens elvitte a sajátja helyett. A megbeszélt időponthoz képest 45 percet kellett várni”

,

„A kapucsengőre senki sem válaszolt, mert a recepciós nem tartózkodott a helyén.”

,

„Nem volt”

,

„A doktornő nagyon kedves volt:)”

,

„Kedvesség, kompetencia”

,

„Gyors, jól szervezett.”

,

„A recepciós hölgy és a doktor úr kedvessége, segítőkészsége. ”

„Nem lehet egészségpénztári kártyával terminálon keresztül fizetni. ”

,

„Tetszett az akvárium”

„-”

,

„A doktornő alaposságga.”

„Csak a helyszínen derült ki, hogy a doktornő alapvetően pulmanologiai problémákra szakosodott, ilyen eteget vart, én viszont csak standard gyermekgyógyászati vizsgálatot kertem. Egyébként ez nem volt a vizsgálat során probléma.”

,

„A gyorsaság”

„Ilyen nem volt”

,

„Alkalmazkodóak, megértőek.”

,

„MInden egyben, profi hely.”

,

„A rendelő szép és megnyugtató volt, a személyzet nagyon kedves!”

„Nem volt ilyen.”

,

„Profizmus, tisztaság, szakmaiság”

„Drága”

,

„Csendes, tiszta, rendezett.”

„Nem volt.”

,

„Barátságos, tiszta, kellemes környezet. Segítőkész, előzékeny személyzet.”

,

„Mindenki nagyon kedves volt”

„nem volt”

,

„Családias hangulat. Sorban állás nélkül”

„Klauzál téri építkezés”

,

„Nagyon kedves volt a személyzet.”

„Nem volt.”

,

„gyors, közvetlen”

„null”

,

„A doktornő nagy tudása minden alkalommal örömmel tölt el, ritka kincs, amire rátaláltam.”

,

„Nem adtak megfelelő tájékoztatást arról, hogy aznap épp nem lehetett bankkártyával fizetni. Az egyik nővér kritikán aluli stílusban kezelt engem emiatt, (hogy nem volt nálam készpénz). ”

,

„Nem kellett várnom, előzékeny, udvarias a "háttér".”

,

„hamar kaptam időpontot”

„nem volt ilyen”

,

„Az aszisztensnők is nagyon kedvesek,mindenben segítenek!”

,

„Kedves asszisztensek, gyors és modern ügyintézés, egyszerű időpontfoglalás, tiszta, jól felszerelt rendelő, kedves orvos.”

„Nem volt”

,

„Tiszta, kultúrált környezet, jó felszereltség.”

,

„Pontosság szakértelem”

„nincs”

,

„-”

„-”

,

„A véleményem az előző értékeléshez képest nem változott. mindennel maximálisan elégedett vagyok!”

„-”

,

„Maximálisan meg voltam elégedve a doktornő szakmai és emberi hozzáállásával,csak ajánlani tudom mindenkinek. A recepciós kedvesen fogadott és megfelelően informált mindennel kapcsolatban, udvariassan reagált le minden telefon hívást,és gyorsan, hatékonyan intézkedett a kiegész...”

Végig olvasom

„Ilyen nem volt.”

,

„Minden”

„nem volt”

,

„Tiszta, kedves recepciós, a megbeszélt időpontban egyből fogadtak, nem kellett várakoznom.”

,

„Megnyugtató légkör, pontos időbeosztás.”

,

„A doktornő kedves volt, tájékoztatott megfelelően.”

„A recepciós pultban, úgy gondolom (én, mint titkárságvezető), hogy nem megengedett a hangosabb kommunikáció az ügyfél jelenlétében.”

,

„A rendelo nagyon jo helyen van, konnyen megkozelitheto, a parkolas sem problema.”

,

„A rendelő szép, tiszta, nincs kórház hangulata, nincs várakozási idő”

„nincs ilyen”

,

„nincs várakozás, jó megközelíhetőség”

„-”

,

„Kedves, figyelmes és mosolygós :) Valamint felkészült nagyon !”

„Nem volt ilyen!”

,

„Az áron igencsak meglepődtem. Rendkívül magasnak tartottam. Játok egy másik magánklinikára ahol 8000 Ft egy vizit (ám ott nincs gégész szakorvos), itt meg 13500. Nagyon magasnak találtam.”

,

„A rendelő tisztasága.”

„Az asszisztensek hozzáállása.”

,

„Gyorsaság”

„Nem tudtam, hogy pontos súly és magasság kell.”

,

„Az esti hal etetés :-)”

„Nem volt kellemetlen tapasztalatom”

,

„Nagyon kedves és segítőkész volt a recepciós hölgy.”

„A környék elég rossz.”

,

„Mindenki nagyon kedves volt, hamarabb sorra kerültem, mint amikorra időpontom volt, az orvos is nagyon szimpatikus volt, hamar végeztem. ”

,

„igenyes rendelö.”

„parkolas picit rossz.”

,

„az orvos hozzáállása”

,

„nem volt”

,

„Udvariasság, segítőkészség.”

„Nem volt.”

,

„Nem volt.”

,

„A légkör, a doktornő közvetlensége, kedvessége.”

„Olyan nem volt :)”

,

„kommunikacio ”

„Klauzal ter”

,

„Nagyon tetszett az akvárium”

,

„Bankkártyás fizetés.Nyugdíjas kedvezmény.Kis várakozási idő.”

„Nem volt.”

,

„az ,hogy nem íták meg a hirdetésben,hogy 30000Ft lesz hanem 8-10000Ft-t vigyek magammal”

,

„Mindig kérdezzen rá a recepciós a számla-adásnál, hogy EP számlára megy-e! Nekem a nevemre adta, pedig előtte rákérdeztem, hogy lehet-e fizetni EP kártyával. Nulla szellőzése van a rendelőnek, a másik kezelőből jövő égett bőrhús szaga teljesen elárasztotta a várót.”

,

„Könnyű parkolóhelyet találni.”

„A személyzet egyik tagja a saját problémáit intézte telefonon, ami szerintem nem rám tartozik.”

,

„Nagyon kellemes hangulat fogadott a rendelőben, amint beléptem, megnyugodtam.”

„-”

,

„Egy nappal a vizsgálat előtt emlékeztető sms-t kaptam, a vizsgálat napján pedig telefonhívást is.”

„Nem volt ilyen.”

,

„Nagyon segítőkészek voltak.”

„nincs”

,

„Légkondicionált helyiség, kellemes zene szól, miközben várakoztam”

,

„Nem kellett várakozni, az orvos pontosan az egyeztetett időpontban fogadott.”

,

„A Doktornő nagyon kedves”

„.”

,

„várni kellett”

,

„közel van, vasárnap tudtam időpontot foglalni hétfőre.”

„nem volt”

,

„Megdöbbentő milyen sok területtel foglalkoznak.”

„Nem volt kellemetlen tapasztalatom. Csak ajánlani tudom.”

,

„Interneten lehet időpontot választani. Nyugdíjas kedvezmény. Fizetési lehetőség bankkártyával.”

,

„Bankkártyás fizetési lehetőség! ”

„-”

,

„Nem volt kellemetlen tapasztalat.”

,

„Nagyon korrekt tájékoztatásban, és ellátásban volt részem.”

,

Értékelések

,
,
,
További értékelések
Értékelem, véleményt írok
Segíthetünk?
Ügyfélszolgálat: 8–20 óráig
Telefon: +36 1 700-1491