Google+
898 256 Sikeres foglalás!

Kényelmes időpontfoglalás magánorvosokhoz!

Kérdésed van? Segítünk: +36 1 700-1491
Ügyfélszolgálat: 8-20 óráig

Főnix Medical Center

Orvosaink szakterületenként

Információk a rendelőről

A FŐNIX Medical Center a XI. kerület zöldövezetében, gyönyörű csendes környezetben, magánszakorvosi rendelésekkel, diagnosztikai ellátással, laborvizsgálatokkal, valamint egynapos sebészettel várja pácienseit. Rendelőnk kiemelt célja, hogy a betérő páci...

Tovább olvasom >
A

Főnix Medical Center

1112 Budapest, XI. kerület, Budapest, Sasadi út 184. (Sasad)
Időpontfoglalás az orvosokhoz
Csak őket mutasd:
Foglaláshoz kattintson
az időpontra

Részletes adatok

Bemutatkozás

A FŐNIX Medical Center a XI. kerület zöldövezetében, gyönyörű csendes környezetben, magánszakorvosi rendelésekkel, diagnosztikai ellátással, laborvizsgálatokkal, valamint egynapos sebészettel várja pácienseit. Rendelőnk kiemelt célja, hogy a betérő pácienseink panaszaira a megfelelő és személyre szabott megoldást találjunk, pácienseink elégedetten távozzanak, és visszatérő ügyfélként bizalommal forduljanak hozzánk egészségügyi panaszaikkal, szűrővizsgálati igényükkel.  

Megközelíthetőség

A FŐNIX Medical Center könnyedén megközelíthető tömegközlekedéssel, valamint autóval is. Villamossal: Széll Kálmán térről az 59-es jelzésű villamossal a Farkasrét, Márton Áron tér végállomásig kell 11 megállót utazni. Busszal: Fehérvári útról az 53-as jelzésű autóbusszal a Márton Áron téri állomásig kell utazni, valamint a 8-as jelzésű busszal az Uránia mozi - Astoria - Ferenciek tere - Erzsébet-híd - Hegyalja út - Németvölgyi út útvonalon szintén a Márton Áron tér megállóig kell utazni.

Parkoló

Parkolni az Egészségközpont parkolójában és a rendelő előtt a Sasadi úton díjmentesen lehetséges.

Nyitvatartás

Hétfő, Kedd, Csütörtök 8:00-20:00
Szerda, Péntek 8:00-16:00

Vélemények

394 értékelés

„A recepciósok kedvessége.”

,

„Gyors ügyintézés. Korán érkeztem, de azonnal sorra kerültem!”

„Nem volt ilyen.”

,

„Minden rendben volt”

,

„A lefoglalt idopontok valtoznak.”

,

„nincs”

,

„Családias hangulat.”

„Nincs.”

,

„Baratságos környezet és személyzet készséges tiszta rendes környezet”

,

„8-ra volt időpontom és a belvárostól való távolság miatt nem tudtam pontosan kiszámítani az utazás idejét... Korábban értem oda, de csak a rendelés előtt pár perccel tudtam bemenni az épületbe, mert nem volt nyitva az ajtó. Addig az épület előtt kellett állnom az út szél...”

Végig olvasom
,

„Semmi kórház szag, igényes beltér. A várakozás ideje alatt ingyen wifi és víz állt rendelkezésemre, miközben egy kényelmes bőrkanapén ültem. Kell ennél több?!”

,

„Mindenki nagyon kedves volt. ”

,

„-”

,

„profi minden”

„_”

,

„Várakozási idő nélkül, a rendszer szerint előre foglalt időpontban bejutottunk.”

,

„Várakozás nélkül, igazi odafigyeléssel, a főorvosasszony nagy lelkiismeretességével folyt a vizsgálat”

„nem volt”

,

„Nincs.”

,

„Nincs negatív tapasztalatom. Talán a parkolás lehetősége lehetne jobb kicsit.”

,

„Nagyon tiszta rendelő.”

„Nem volt.”

,

„nem volt orvosi rendelő jellege(jó értelemben)”

„nem volt”

,

„Mindenki nagyon kedves, pogácsa és üdítő is volt a váróban.”

„nincs”

,

„a precizitás”

,

„Nem kellett várni, rögtön fogadtak. ”

,

„az asszisztensek hozzáláálása”

„az egyeztetett időponthoz képest több, mint fél órával kerültem sorra. Ez egy fizetős szolgáltatásnál nem elfogadható.”

,

„Mintha nem orvossal, hanem egy barátommal beszélgettem volna.”

„Negyed órát vártam a megbeszélt időn túl.”

,

„gyors , pontos orvosi vizsgálat ”

„ Az épület előtt a parkoló autónkhoz mentünk, amikor egy másik alkalmazott utánunk sietett, és hangosan tudakolta , hogy milyen rendelésen voltunk . Ezt elmondtuk , majd ezután minősíthetetlen hangon felszólított minket, hogy akkor fizessünk ! Ekkor jeleztük neki, hogy ezt már ...”

Végig olvasom
(nem regisztrált felhasználó),

„Barátias hangulat!”

,

„szép a kilátás”

,

„Az, hogy a lefoglalt időpontomat nem küldték el recepcióra, így 15.30. órára más személy volt előjegyezve.”

,

„Sajnos 1 órát kellett várni a gyerekekkel. Nem gyerekbarát a váró.”

,

„A várakozás perceit könnyítő környezet. Újságok, kényelmes fotelok. ”

„Nem volt ilyen.”

,

„Az operativitás, kiderült értesítettek, hogy másik időpontban menjek, de ezt nem olvastam, mégis megoldották!”

„nem volt”

,

„Nem kellett sokat várni.”

„A várakozó rész kicsi.”

,

„Az orvosnak a gyerekhez való hozzá állása.”

,

„gyors”

,

„Segítő készen állnak a beteghez. a dr úr elmagyarázza részletesen mi miért történik.”

„Várni kell hiába az időpont.”

,

„Emberközeli, kiváló száktudással rendelkező Orvosnő. ”

„o”

,

„Betegközpontú hozzáállás. Kedvesek, segítőkészek.”

,

„szép környezet, kedves fogadtatás”

„nincs”

,

„Rendelő várójának kényelmessége”

„Kicsit sokat kellett várakozni”

,

„Kulturált környezet.”

„Nincs ilyen.”

,

„Nyugodt kellemes légkör, barátságos váró.”

,

„tisztaság”

,

„Tiszta szoba”

,

„Recepciós ”

,

„A recepción a kishölgy nem túl barátságos. .egy kicsit több kedvességet és mosolyt vártam tőle...na meg rosszul vitte be az adatokat a gépbe és emiatt 35..40 percet kellett várni a 8 hónapos kisbabával .pedig a legfőbb ok ami miatt a magánrendelést választottuk. .hogy ne kellj...”

Végig olvasom
,

„Friss hideg víz”

„20 perc várakozási idő”

,

„Üditők ingyen”

„Nem Merth doktor fogadott,hanem egy hölgy urológus.Nem mentem volna el,ha tudom ezt.Férfigondokat férfivel jobb megbeszélni.”

,

„Azonnal felhívtak, amikor kiderült, hogy az időponton módosítani kell.”

,

„Időpontot tartották, vízivási lehetőség ill tea készítési lehetőség Clearwater automatából”

,

„Pontosan fogadtak a lefoglalt időpontban.”

„Nagyon drága.”

,

„A honlapon nem tűntették fel, hogy a doktor úr nincs szerződésben az OEP-pel (nem írhat fel TP-s kezelést), tehát feleslegesen fizettem ki a vizsgálatatot.”

,

„mindenki együttműködő és nagyon kedves volt. A fenti mezőket gyermekem elmondása alapján töltöttem ki”

„nem volt”

,

„Kellemes , udvarias, megnyugtató légkör.”

„nem volt”

,

„Kedves,megnyugtató személyzet. ”

(nem regisztrált felhasználó),

„A megbeszélt időpontban be is hívtak, nem kellett várni”

,

„Gyors, pontos és szakszerű ellátás.”

,

„tiszta, rendezett”

,

„Csütörtökön jártam a rendelőben. A doktor úr nagyon rokonszenves volt, kellemes jelenség, pedig nagyon féltem előtte. A portán volt egy kis tumultus, ennek ellenére udvariasan és türelmesen bántak velem.”

(nem regisztrált felhasználó),

„ a szeméyzet közvetlen magatartása, kedvessége.”

,

„Korrekt Doktor csak ajánlani tudom....”

,

„A recepción egy ott dolgozó hölgy nagyon kellemesen tájékoztatott mi merre. Vezetőnek tűnt, nem csak egy recepciós hölgynek. Szimpatikussá tette a "boltot" nekem, aki először jártam náluk.”

„A lány akinél fizettem elég murci volt, de nyilván nem lehet mindenkinek mindig kirobbanó kedve. De azért mosolyoghatott volna kicsit...”

,

„A valóban lévő finomsagok :)”

,

„Minden maximális volt, kiemelni nem szeretnék külön semmit, mert mindennel teljesen elégedett voltam.”

„Nem volt.”

,

„A várakozás idejét hasznosan tölthettem, olvastam, ”

„Nincs”

,

„Az ott dolgozók kedvessége! Nagyon rendesek voltak!”

,

„közvetlen barátságos légkör”

,

„A pontosság.”

„Nincs”

,

„Kellemes,profi orvossal találkoztam,néhány nap után érzem a javulást!!!”

,

„kedvesség, mint mindig”

,

„rám telefonáltak hogy mehetek előbb”

„nem volt”

,

„A személyzet kifejezetten kedves és segítőkész volt, már a találkozó előtt is, amikor telefonon kerestek az előkészületek miatt.”

,

„Hamarabb érkeztem mégis azonnal szólítottak.”

,

„a vizsgéló orvos mindenre kiterjedő információ adása”

„nem volt kellemetlen tapasztalatom”

,

„A rendelő kellemes környezete.”

,

„Közvetlen, kedves személyzet, tele pozitív energiával!”

,

„Kenyelmes parkolas, wifi”

,

„Korábban mentem egy órával, de nem szóltam oda. Rugalmasak voltak, mert tutak fogadni.”

,

„A családias környezet, hozzáállás.”

„Nem volt! :)”

,

„A recepciós kisasszony egy tündér.”

„Nem volt”

,

„Kedves recepciós hölgy.”

„Nem volt.”

,

„A helyszín megközelíthetősége, kényelmes parkolás.”

„A recepción több másik várakozóval a hátam mögött, jó hangosan bemondták, hogy hova is megyek (diszkréció...). A doktor úr már előttem is időbeli csúszásban volt, de a vizsgálat alatt a recepciós annak ellenére is benyitott, hogy hangosan szóltunk neki, hogy ne tegye.”

,

„Jó parkolás, tisztaság.”

,

„Kiváló, kedvesek, figyelmesek”

„Időpont egyeztetés anomáliái”

,

„Figyelmesség”

„nem volt”

,

„Gyors és kedves kiszolgálás!!!”

„-”

,

„Korrekt, minden rendben.”

„- ”

,

„Igényesség”

„Több parkolóhely hasznos lenne”

,

„A pontos, kimerítő tájékoztatás, udvariasság. Beteg központi szemlélet.”

„Nincs”

,

„Barátságos hangulatú, kényelmes várakozás puha fotelben. A megbeszélt időre a behívás megtörténik.”

„-”

,

„Nem volt ilyen.”

,

„Pontos,udvarias,gyors”

„nem volt”

,

„Pogácsa és üdítő bekészítés - a lányom nagyon értékelte!”

„A szolgáltatás díjazása ár-érték arányban magas, de értékelem az extrákat.”

,

„sütemény és ital a váróban. A várakozókért, külön-külön kijöttek.”

„ilyen nem volt.”

,

„Alig kellett várakoznom, pedig jóval korábban érkeztem.”

,

„Nem jelent meg a foglalásom a rendszerben, de ennek ellenére fogadtak.”

„Nem volt.”

,

„Kedves, közvetlen kiszolgálás, barátságos hangulat.”

,

„Kellemes környezet”

„Nem volt.”

,

„A második recepciós/aszisztens hölgy rendkívül szolgálatkész volt, a terminál működésképtelenségével okozott kellemetlenség miatt engedményt adtak a szolgáltatás árából.”

„Az első recepciós hölgy úgy tájékoztatott, hogy olyan nevű orvos nem dolgozik náluk, akihez szólt a foglalásom. 30 percet várakoztam, bár a foglalt időpontra érkeztem. Nem működött a bankkártya termináljuk.”

,

„lemondták a rendelést”

„lemondták a rendelést”

,

„Gyors volt a regisztráció.”

„Az ár a honlpon közétetthez képst drágább volt.”

,

„Tisztaság, parkolóhely, rendezettség.”

„Nem tudtak visszaadni a recepción, és engem küldtek el pénzt felváltani... Ha nem egy 3 éves gyerekkel lettem volna, nem hagytam volna szó nélkül.”

,

„Ahogy megérkeztünk, rögtön mehettünk is a rendelőbe, nem kellett órákig sorba állni.”

,

„Minden rendben.”

„A környéken nincs parkoló!”

,

„A recepciós hölgy nem volt túl kedves, a végén nem tudott visszaadni a pénzemből. Igaz, csak 500 forintomat "nyúlta le", de akkor is... Egy ilyen helyen fel lehetnének készülve váltópénzzel.”

,

„Gyors volt a foglalás, nincs várólista.”

,

„Nyugodt légkör.”

„Nem volt.”

,

„jó megközelíthetődég”

„nem volt olyan”

,

„Nyugodt légkör.”

„Nem volt.”

,

„minden jól ment”

,

„A kedves fogadtatás, nem csak nekem, hanem a családom számára is. ”

„Nem tapasztaltam kellemetlenséget a látogatás során. ”

,

„igényes, korszerű, otthonos”

„nincs”

,

„nem volt”

,

„A recepción kedvesek voltak, egyből fogadtak, nem kellett sorban állni.”

,

„otthonos környezet”

,

„Nem kellett várnunk! ”

,

„Kultúrált környezet.”

,

„hitelkártyával nem lehetett fizetni”

,

„Összbenyomás megnyugtató, tisztaság szemmel látható.”

„ Nem volt kellemetlen tapasztalat.”

,

„Tetszett a rendelő modernsége.”

,

„Nem kellett varakozni es idoben jeleztek az idobeli valtozast.”

„Nincs:)”

,

„A gyorsaság”

„Passz”

,

„Hogy nem kellet sokat várakoznom a vizsgálatra.”

„Ilyen nem volt.”

,

„Mintha otthon lennék :)-- az orvos egyszerűen lenyűgöző”

„nem volt”

,

„A vizsgálati díjakat nem ismertették önmaguktól, rá kellett kérdezni”

,

„macerás odajutni”

,

„Kellemes, barátságos környezet”

„nem tapasztaltam”

,

„Kedves, figyelmes és hozzá értő volt a doktor úr.”

„Sajnos nem az adott időpontra fogadtak, várni kellett.”

,

„Sajnos nem is volt alkalmam tapasztalni.”

„A megbeszélt időpontban és helyen teljesen kihalt, zárt épületet találtam. Nem jutottam be az épületbe. Amennyiben valakinek komoly baja van ÓVAKODJON az időpont egyeztetés, orvoskeresés ilyen módjától. Ez vonatkozik a foglalási rendszerre, intézményre és IGEN, az ORVOSRA is.”

,

„Hangulaltos hely volt, nem keltette a "tipikus" rendelő hatását.”

„picit szervezetlen az egymás után következés - lehetne egyértelműbb, hogy mikor ki következik.”

,

„Nem volt”

,

„sütött a nap”

„A rendelő és az internet szolgáltatás nincs beszélőviszonyban egymással. Egy órás várakozás után dolgomvégezetlenül voltam kénytelen távozni.”

,

„Azonnal fogadtak”

,

„Igényes környezet.”

„Kicsi a parkoló.”

,

„pontosság, asszisztens szakmaisága”

„csúcsforgalomban nem könnyű időre odaérni...”

,

„Nyugodt, udvariasság.”

„Nem volt”

,

„A recepciós hölgy nagyon kedves, mosolygós, segítőkész volt! Maga a rendelő kellemes hangulatú.”

,

„Gyors ellátás.”

„Nincs.”

,

„Flottul ment (majdnem) minden. Ilyennek kell lenni egy szolgáltatásnak.”

„Labor eredmény kicsit késett.”

,

„A klíma sajnos nem működött.”

,

„A vizsgálatot végző orvos kedvessége, és türelme.”

„Ilyen nem volt.”

,

„Ugyan nem jó helyre kértem időpontot az én hibámból de a recepciós, hölgy nagyon kedves volt és tájékoztatott telefonon, hogy hova forduljak a problémámmal. ezt nagyon köszönöm.”

,

„szép belső környezet”

„nincs”

,

„-”

,

„Nincs”

,

„nem volt”

,

„nem volt”

„A befoglalt időpontra a Doktornő nem volt a rendelőben, más elfoglaltság miatt. Erről állítólag értesíteni akartak telefonon, a recepció szerint hívtak is a mobilomon, de nem fogadott hivásom nem volt, amit meg is mutattam nekik. erre hümmögés volt a válasz....komolytalan”

,

„Tiszta, modern épület.”

„nincs ilyen”

,

„Az orvos kedvessége, empátia készsége. Szakmai felkészültsége és tapasztalata”

,

„A vizsgálat ára megváltozott a szolgáltató által közzétetthez képest”

,

„nincs”

,

„Az egészségcentrum légköre barátságos, kellemes. ”

„Nem volt ilyen.”

,

„Aznapi időpontra kaptam lehetőséget. Mivel igen elfoglalt vagyok, óriási előnyt jelent, hogy nem kellett napokat, heteket várnom.”

,

„udvariasan, érthetően kommunikálnak, az időpont pedig pontosan a megbeszélt volt”

,

„Amikor az orvos nem tudott fogadni felhívtak és együtt gondolkodtak velem a probléma megoldásán és fel is ajánlottak egy vizsgálatot a másik helyett.”

„Ha az orvos nem elérhető ne hirdessék meg az időpontot.”

,

„Nos..... le volt foglalva Önök által 17-én 16.30-ra az orvoshoz időpont.... odamentem és nem volt az orvos sehol??????? hát ez nem igazán jó...... ”

,

„Nagyon kedves volt mindenki!”

„Az online foglalás miatt csúsztunk kicsit,”

,

„Mivel én voltam nála az utolsó páciens nagyon gyorsan végzett velem, és sietett.”

,

Értékelések

,
,
,
További értékelések
Értékelem, véleményt írok
Segíthetünk?
Ügyfélszolgálat: 8–20 óráig
Telefon: +36 1 700-1491