Google+
142 934 Sikeres foglalás!

Kényelmes időpontfoglalás magánorvosokhoz!

Kérdésed van? Segítünk: +36 1 700-1491
Ügyfélszolgálat: 8-20 óráig

Harmo-Derma Kft.

Orvosaink szakterületenként

Információk a rendelőről

A bőrgyógyászati magánrendelés szakorvosai: Dr. Harmos Ferenc és Dr. Kuzmanovszki Daniella.  Várják szeretettel pácienseiket általános bőrgyógyászati kivizsgálására, anyajegy vizsgálatára, esztétikai és lézeres beavatkozásokra is. 

Tovább olvasom >
A

Harmo-Derma Kft.

1053 Budapest, V. kerület, Múzeum körút 7. 1. em. 1. (Belváros)
Időpontfoglalás az orvosokhoz
Csak őket mutasd:
Foglaláshoz kattintson
az időpontra

Részletes adatok

Bemutatkozás

A bőrgyógyászati magánrendelés szakorvosai: Dr. Harmos Ferenc és Dr. Kuzmanovszki Daniella. 

Várják szeretettel pácienseiket általános bőrgyógyászati kivizsgálására, anyajegy vizsgálatára, esztétikai és lézeres beavatkozásokra is. 

Parkoló

A Kálvin tér felől érkezve az ELTE és a Burger King épülete között található felszíni parkolóban.
Az Astória felől érkezve, az első utcán (Ferenczy István utca) jobbra, majd ismét rögtön jobbra
(Magyar utca), majd a végén balra (Reáltanoda utca) kb. 100 méterre található mélygarázsban.
A Múzeum krt. 7. számú házba a Magyar utca felől (Reáltanoda utcával szemben) is meg lehet közelíteni.

Vélemények

280 értékelés

„Minden együtt nsgyon kellemes benyomàst tett ràm.”

,

„a doktornő és a recepció kedvessége”

„szűk váró, zsúfoltság, ”

,

„A tisztaság, és hogy nem kellett várakozni”

,

„Kulturált környezet, a recepción is gördülékenyen ment a betegfogadás.”

,

„Mind a személyzet kedvessége, mind a Doktornő hozzáállása megnyugtató volt számomra. A legkellemesebb tapasztalataim: pontosság, kedvesség ,szakmai kompetencia.”

„nem volt ilyen.”

,

„A barátságos, odafigyelő fogadtatás, a kellemes környezet.”

„Olyan nem volt. :)”

,

„Udvarias, kényelmes környezet”

„Nem volt ilyen”

,

„Mindenki vidám, kedves, és profi módon ért a szakmájához.”

,

„Nagyon kedvesen fogadtak.”

,

„Mindenki kedves . Kellemes környezet. Jól megközelíthető helyen van. Nincs várakozás. Hatékony panasz kezelés.”

„Nincs.”

,

„megértő és közvetlen orvos-beteg kapcsolat”

,

„A váró berendezése.”

„A lépcsőház.”

,

„Folyamatos fejlesztés, szépítés. Udvariasság.”

„Nincs.”

,

„Szubjektív a véleményem, mert ebben a házban laktam évekig a családommal”

„--”

,

„A recepciós hölgy kedvessége”

„-”

,

„Nagyon kedves recepció és doktornő.”

„-”

,

„Időpontom volt, de csak 20 perccel később jutottam be a rendelésre.”

,

„Nagyon meleg, levegőtlen és fülledt volt a váróterem, hiányoltam a légkondicionáló berendezést!!! ”

,

„Kedvesség.”

„-”

,

„A Doktor úr közvetlensége.”

„nem volt”

,

„Exklúzív minőségű iroda!”

,

„Minden rendben volt, az elvárásaimnak maximálisan megfelelt.”

„nem volt kellemetlen tapasztalatom”

,

„Kedvesen fogadtak.”

,

„Figyelmesek voltak, alkalmazkodtak hozzám időpont egyeztetésben”

„Nem volt”

,

„Kellemes, nem kórház hangulatú rendelő, mindent a betegért szellemben.”

„Nem volt ilyen.”

,

„Az orvos hozzáállása:).”

,

„Szívélyes fogadtatás”

„nem volt”

,

„Talán a recepciós lehetett volna halkabb és diszkrétebb a telefonálásnál ”

,

„Odafigyelés, udvariasság”

,

„rugalmassàg az időpont foglalàskor”

„Ilyen nem volt.”

,

„Nagyon könnyen megközelíthető, frekventált helyen van a rendelő és jól felszerelt. ”

„Nincs ilyen”

,

„Ami elsőre nem sikerült vizsgálat azt a legrugalmasabban átütemezve még az adott napon ujra elvégezte ”

„A vizsgálat :)”

,

„Tiszta, csendes, kultúrált.”

,

„Minimális várakozási idő, teljes figyelem.”

„Nem volt kellemetlen tapasztalat.”

,

„központi helyen van, barátságos asszisztensek”

,

„Tiszta és barátságos környezet”

,

„Nagyon rugalmasan próbálták az alábbi problémát megoldani”

„Nem értesítették Önök, hogy érkezem, így nem tudtak rólam, volt már valaki az időpontomra beírva náluk....”

,

„Mindenki nagyon kedves és figyelmes, fizikailaig is szinte érezhető a pozitív energiahalmaz, ami a szakemberekből árad. ”

,

„Új recepció, kedves és figyelmes fogadtatás.”

„Kellemetlen tapasztalatom nem volt.”

,

„Az asszisztens hölgy fogadtatása rendkívül pozitív benyomást tett rám. Felállt, odalépett, kezet nyújtott, bemutatkozott. Le a kalappal előtte! Jó választás volt!”

„Szerencsére nem volt ilyen tapasztalatom!”

,

„Gabi, a recepciós hölgy.”

„-”

,

„Kellemes környezet, kifogástalan tisztaság.”

„-”

,

„Udvariasság, diszkréció.”

„Hogy oda kellett mennem.”

,

„a fogadtatás”

,

„Semmi. ”

,

„Mikor meg láttam a Doktor urat mert én régen hozá jártam Kispesten.”

„NincS”

,

„Az ottdolgozok kozvetlensege kedvessege gyorsasaga”

„Nem tudok ilyet mondani”

,

„Pontos időzítés, fogadás, segítőkész személyzet, az orvossal gyorsan megtaláltuk a közös hangot.”

,

„udvarias, kedves, segítőkész hozzáállás”

„nem volt ilyen”

,

„nem fizettem sokat”

,

„Nagyon segítőkész a személyzet mindenben!”

„Nem volt.”

,

„Még az ünnepek előtt sikerült a doktor úrhoz vizsgálatra bejutni. ”

,

„Tiszta, rendezett rendelő, jól kialakított fogadótérrel.”

,

„A szívélyesség és tisztaság.”

,

„Kellemes, meghitt légkör. Nem kell sokat várni!”

„-”

,

„közvetlen hangulat”

„40 perc várakozás a lefoglalt időponttól számítva”

,

„Kedvesek voltak”

„Kicsit várni kellett”

,

„Vadonatúj, gyönyörű rendelő, modern gépek”

,

„A recepciós hölgy kifejezetten udvarias és segítőkész volt. ”

,

„Mind az orvos, mind a recepciós hölgy rendkívül kedves volt.”

„-”

,

„Nagyon kedves volt az asszisztens és a recepciós hölgy is.”

,

„Rendkívűl kedvesek az asszisztensek.”

,

„ recepció”

„lépcsőház”

,

„Nagyon kedves személyzet és a doktor úr, a helyszín igényessége csak hab a tortán.”

„-”

,

„Minden a helyén volt, a megjelölt időpontban a rendelőben voltam nem volt csúszás.”

„Nem volt.”

,

„Nem volt kellemetlen tapasztalatom.”

,

„Nagyon körültekintő, kiváló szakember a problémámat rögtön megoldotta.”

,

„A megadott időpontban bejutottam a rendelőbe, nem volt csúszás, senki nem került elém. A doktor úr mosolygós, barátságos és a tapasztalatom szerint biztos kezű, érti a szakmáját.”

„Nem volt.”

,

„Barátságos, közvetlen hangulat.”

,

„Nagyon jó volt, hogy már a recepciós hölgy is kedvesen fogadott.”

„ilyen nem volt”

,

„A barátságsság.”

„Nem volt.”

,

„gyors, egyszerű időpontfoglalás”

„nem volt”

,

„Nem volt”

,

„építkezés vana lépcsőházban”

,

„gyönyörű az új padlóburkolat :-) ”

,

„Nyugati színvonalú hely, légkör, hozzáállás”

,

„Kedvesség, udvariasság”

,

„Kultúrált, kellemes környezet. ”

,

„Kedves fogadtatás, szakszerű ellátás”

,

„Nincs”

,

„Leghihetetlenebb időpontban is, Budapest legmegközelíthetőbb helyén.”

„nincs”

,

„-”

,

„Nagyon Kedves a Doktor Úr..”

,

„A tisztaság és modern berendezések, eszközök.”

„Nem volt.”

,

„Udvarias volt. A megadott időpont előtt fogadott a doktor úr.”

„Az udvar felőli rész nagyon lepusztult állapotban van. ”

,

„Kedves asszisztens, kellemes hangulatú rendelő, és az időpont pontos betartása. ”

„Nem volt.”

,

„Modern, új környezet.”

,

„A doktor úr figyelmesen végighallgatta panaszomat, felvázolta a gyógymódot és elkötelezettnek látszott abban, hogy hosszú távú gyógyulást érjen el, épp ezért kontrollra is visszahívott. Az asszisztense is nagyon kedves volt.”

„Kissé lepukkant régi pesti bérház első emeletén található a rendelő, és főleg mivel az esti órákban jártam ott, kissé nyomasztó volt a környezet, a rendelő berendezése is minimalista, de odabent barátságos volt a hangulat.”

,

„Kedvesek és informatívak voltak.”

„Várni kellett, nehezen találtam oda.”

,

„A belváros frekventált helyén található a rendelő. A bejelentkezés a gyors kezelést tette lehetővé.”

,

„ ”

„Az épületen belül a földszinten, nincs tabla, ami mutatja a rendelö helyét.. ”

,

„Problémás a parkolás, de azért megoldható”

,

„Jó megközelíthetőség!”

„Nem tapasztaltunk ilyet!”

,

Értékelések

,
,
,
További értékelések
Értékelem, véleményt írok
Segíthetünk?
Ügyfélszolgálat: 8–20 óráig