Google+
898 256 Sikeres foglalás!

Kényelmes időpontfoglalás magánorvosokhoz!

Kérdésed van? Segítünk: +36 1 700-1491
Ügyfélszolgálat: 8-20 óráig

Menta Egészségközpont

Orvosaink szakterületenként

Információk a rendelőről

A mozgásterápia mára a mozgásszervi megbetegedések orvoslásának, megelőzésének alapelemévé vált. Legyen szó különböző ízületi fájdalmakról, sérülések, műtétek utáni rehabilitációról, mozgásbeszűkülésről, vagy akár veleszületett deformitásokról, gyógytorna, masszázs...

Tovább olvasom >
A

Menta Egészségközpont

1115 Budapest, XI. kerület, Bartók Béla út 92-94. (Kelenföld)
Időpontfoglalás az orvosokhoz
Csak őket mutasd:
Foglaláshoz kattintson
az időpontra

Részletes adatok

Bemutatkozás

A mozgásterápia mára a mozgásszervi megbetegedések orvoslásának, megelőzésének alapelemévé vált. Legyen szó különböző ízületi fájdalmakról, sérülések, műtétek utáni rehabilitációról, mozgásbeszűkülésről, vagy akár veleszületett deformitásokról, gyógytorna, masszázs vagy manuálterápia nélkül elképzelhetetlen a kezelés. Emellett a mozgásterápia egyedülállóan képes arra, hogy a keleti típusú, évszázados tapasztalatokra épülő technikákat ötvözze a modern, nyugati típusú gyógymódokkal, biztosítva ezzel a legkiválóbb eredményt. A Menta Egészségközpont igényes környezetben, tapasztalt szakemberek irányításával teremt lehetőséget erre a komplex ellátásra, így gyógytornára, masszázsra, manuálterápiára. 

Megközelíthetőség

Bejárat a Benedikt Ottó utca felől.

Vélemények

248 értékelés

„A csengőre nem volt kiírva az emeletszám, az e-mailben sem, és mivel a kaputelefon automatikusan nyitott, a 7 emeletes épületben sokaig bolyongtunk, amíg egy lakó segítségével megtaláltuk a rendelőt . ”

,

„Azonnal fogadtak.”

,

„udvariasság gyorsaság és korrektség”

„nem volt”

,

„Családias légkör.”

„Alig találtam meg a rendelőt, a cím ami a weblapon szerepel kevés. Azon a címen egy OTP fiók van.”

,

„Nem könnyű megtalálni a rendelőt a házban,”

,

„Nagyon szivélyes,empatikus,jól felkészült a Doktornő! ”

,

„Kedves fogadtatás,gyors ügyintézés.”

„Nem volt.”

,

„A Doktor úr roppant kedves és alapos”

,

„Végre egy hely, ahol nem futószalagon történik az orvosi ellátást. A betegekre megfelelő időt fordítanak és tartják a megbeszélt időpontot.”

„A rendelőt nehéz megtalálni, mivel nagyon picike felirat van kihelyezve, ami csak a kapuban állva észrevehető . A bejárathoz jó lenne egy nagyméretű táblát kihelyezni.”

,

„Az orvos személye.”

„A recepciós személye.”

,

„Kicsit nehéz megtalálni, mert több bejárat van, és a lépcsőház nincs feltüntetve a címen.”

,

„Korábban érkeztünk, és rögtön fogadott a doktornő.”

„A váró nem gyerekbarát, kicsi a hely, és mi kisgyerekkel voltunk.”

,

„A recepciós nagyon ... volt. Igazából úgy éreztük, hogy nagyon zavarjuk a jelenlétünkkel. Egy picit sem volt kedvesnek mondható. Meg fogom keresni, hogy ezen a helyen kívül még hol rendel a doktornő és mindenképpen oda megyek.”

,

„Az orvos embersége, beleérzőképessége és a problémám jó megoldása.”

,

„Segítőkészség.”

„Nem volt!”

,

„Az udvariasság.”

„Kissé nehéz megtalálni.”

,

„Alig kellett várni, hamar behívtak a vizsgálatra.”

„Nem volt ilyen.”

,

„Gyors, pontos fogadás”

,

„Odafigyelés”

„Nem volt ilyen”

,

„nyugodt légkör”

„nem volt”

,

„A recepciós hölgy nem valami kedves. Egyetlen bátorító mosolyt sem kaptunk tőle megérkezèsünkkor. De a későbbiekben sem. Olyan volt, mint akinek fáj abban a szèkben ülni. Nálunk azonnal megbukott, mint recepciós. Borzasztó a hozzáállása. Pedig a páciensek elsőként vele tal...”

Végig olvasom
,

„A wc helyisége nagyon kicsi, ezáltal kényelmetlen.”

,

„Kellemes volt a zene és a falak színe.”

„Kis várakozási tér volt, sok emberrel.”

,

„Csendes, barátságos környezet.”

„nincs”

,

„Könnyen megközelíthető hely. ”

„Nem volt”

,

„Mindig kedvesek”

„Nem volt ilyen”

,

„Ivóvíz automata”

„Nagyon meleg volt, nem volt játszósarok (gyermek rendelés is van)”

,

„Akik első alkalommal keresik fel a rendelőt, nehezen találják meg a megfelelő lépcsőházi bejárót!”

,

„Az orvossal való első találkozás és beszélgetés.”

„Talán a zsuffoltság érzet. Kicsi a helység a több féle gyógyitáshoz.A mosdó megközelithetőségén is lehet javitani.”

,

„Nem kellet sokat várni.”

„Nehéz volt megtalálni, lehetne több tájékoztatás a közelben.”

,

„gyorsan sorra kerültem”

„nincs”

,

„Emberség, figyelmesség!!!!!”

,

„Mindenki kedves.”

„Nem volt.”

,

„Az, hogy törődtek velem. ”

„nem volt. ”

,

„Nehezen talaltam meg a lepcsohazat, a Bartok Bela uton kerestem, nem volt kitablazva hogy be kell fordulni a kis utcaba es meg ott sem talaltam meg elsore, a masik Egeszsegcentrumba mentem be eloszor.”

,

„Szép tiszta minden. Kényelmes.”

,

„Rögtön fogadtak, nem kellett várnom.”

„Nincs ilyen.”

,

„Készségesek voltak a rendelőben. ”

„Nem volt kellemetlen tapasztalat. ”

,

„A megbeszélt időpontban fogadtak, nem kellett várakozni.”

„Nem volt”

,

„A kultúrált környezet, a recepciós kedvessége.”

„Nem volt.”

,

„Pontosság.”

,

„A doktor hozzáállása, stílusa, udvariassága.”

„Egy időpontra 3 vendég volt rendelve, válasz: tévedés történt. A WC "nagysága", mosdó (törölköző) minősíthetetlen, kicsi, piszkos törölköző, nem papírtörlő, stb.”

,

„A szervezettség.”

„Egy beteg viselkedése...”

,

„Korrekt volt a doktornő.”

„nem volt”

,

„Drnő nagyon udvarias, segítőkész, megértő. Gyorsan keres megoldást a vizsgálatok elvégzésére a diagnózis mielőbbi felállításához.”

„Lelkizesre nincs idő, szoros időpont-beosztás. 10 perce van.”

,

„nem kellett várakozni”

„nem volt”

,

„Közeli és megfelelő számú parkoló”

,

„Csend, nyugalom.”

,

„Azonnal sorra kerültem, és nem kellett rohanni.”

„Ingyenesen parkolni csak távol tudtam, ezért a sérült lábammal nehezen tudtam megközelíteni a rendelőt.”

,

„- foglalt időpont pontos betartása ”

„-”

,

„Kedves, igényes hozzáállást tapasztaltam.”

„nem volt”

,

„Barátságos, tiszta környezet.”

„Nem volt kellemetlen tapasztalatom.”

,

„A váróban túl kevés volt a(z ülő)hely.”

,

„Nem kellett várnom, a közölt időpontban kerültem sorra.”

„nem volt”

,

„Hogy nagyjából a megbeszélt időpontban sorra is kerültem. Nem szeretek hosszasan várakozni.”

„Nem volt kellemetlen tapasztalatom.”

,

„A kedvesség.”

„Nincs”

,

„Telefonon is egyeztettek az időpontról.”

,

„Kellemes légkör, nagyon kedvesen bántak velem.”

„Kicsit kicsi a rendelő, de nem mondanám kellemetlenek, de lehetne nagyobb is egy picit”

,

„Kicsit nehéz volt megtalálni a rendelőt”

,

„Segítőkészség”

,

„Kedvesen fogadják a betegeket. Nem kellett várni. ”

,

„Nem volt tömeg.”

„A rendelő előtti "erkély"-tériszonyom van. :-)”

,

„A kedvességük, az udvariasság ami a recepciónál kezdődött”

„A z épület tatarozása de ez nem baj, mert az építés befejezése után szép lesz.”

,

„személyre szóló foglalkozás”

„nem volt”

,

„A időpontváltozást előre jeelzték”

„nincs”

,

„A belépéskor már emlékeztek ránk, tudták kihez jövünk és miért.”

„A Doktor úr késett, és ezért elnézést sem kért.”

,

„Kritikán alulinak tartom, hogy 2014-ben veszik a bátorságot vonakodni számlát adni. Újabb egészségpénztárral nem kötnek szerződést! Vajon miért?”

,

„Az orvos hozzáállása, személyisége és tudása.”

,

„Időtartás. Minimális várakozási idő.”

,

„A fogadás és az orvossal történő megbeszélés.”

,

„A körfolyosó,mert tériszonyom van.:-)”

,

„Pontos, gyors”

„nem tehetnek ról, de a lépcsőház ázépítése”

,

„Pontosan kezdődött a rendelés, gyakorlatilag csak annyit kellett várnom, amennyivel hamarabb érkeztem.”

„nem volt”

,

„Semmit nem kellett várnom, azonnal fogadott, a kérdéseimre egzakt választ kaptam úgy, hogy egy halandó is megértse. Teljes mérték korrekt orvos! Csak ajánlani tudom. ”

,

„Dr.Skaliczki Gábor nagyon türelmes, kedves. Alaposan , érthetően magyarázz.”

,

„Hamarabb érkeztem, és mivel az orvos akkor is szabad volt, hamarabb bejutottam és hamarabb végeztem.”

,

„Kicsi, mégis barátságos környezet.”

,

„nem volt”

,

„Gyors, pontos ügyintézés, kedves kiszolgálás.”

„Nehéz volt megtalálni a rendelőt. (Melyik bejárat, melyik lépcsőház, stb.)”

,

„Nagyon kedves és készséges a doktornő. Bátran ajánlom mindenkinek.”

,

„barátságos légkör”

„-------”

,

„Rögtön sorra kerültem,megismertek,nem kellett újra mindent végig beszélni a kezeléssel kapcsolatban!”

„Ha sokan vannak,kevés a hely a váróban...a folyosón is ácsorognak..”

,

„Nem volt.”

,

„A doktornő (és a recepciós hölgy is) nagyon kedves,mosolygós és segítőkész. Nem futószalagszerű a vizsgálat mint máshol. Örülök, hogy megtaláltam ezt a helyet :D”

,

„közel van a lakóhelyemhez”

„nincs vendég wc-mosdó, a személyzeti wc-mosdót használtam, ahol nem volt folyóvíz kézmosáshoz a foglalt időponthoz képest kb. 25 perc csúszás volt, én éppen a pontosság miatt választottam a magánrendelést - csalódtam”

,

„Előbb sorra kerülhettem, mint az időpont, amit foglaltam.”

„Nincs.”

,

„a megbeszélt időpont betartása”

„az előtér szűkössége”

,

„Nem volt tömeg - jól működött az időpont foglalás”

„Kicsit túl volt fűtve - na ez legyen mindenkinek a legnagyobb baja :o)”

,

„A foglalás ellenére az időpont nem jelent meg a rendelő rendszerében, a foglalt időpontban más beteget kezeltek, de rendkívül rugalmasan , nekem megfelelő módon megoldották a problémát. Köszönet érte.”

„Nem volt kellemetlen tapasztalatom.”

,

Értékelések

,
,
,
További értékelések
Értékelem, véleményt írok
Segíthetünk?
Ügyfélszolgálat: 8–20 óráig
Telefon: +36 1 700-1491