Google+
901 331 Sikeres foglalás!

Kényelmes időpontfoglalás magánorvosokhoz!

Kérdésed van? Segítünk: +36 1 700-1491
Ügyfélszolgálat: 8-20 óráig

Gyik

Ha nem találod kérdésedet, fordulj ügyfélszolgálatunkhoz az office@foglaljorvost.hu

 

Egy online orvos kereső és időpont előjegyzési rendszer, ahol éjjel-nappal foglalhatsz időpontot privát orvosokhoz, magánrendelőkbe.

 

Miért érdemes használnom?

Időt és pénzt takaríthatsz meg, ráadásul más betegek véleménye alapján a számodra legjobb orvost választhatod ki. Nem kell többet várni, míg a recepciós felveszi a telefont és arra sem, hogy a főnököd végre elhagyja az irodát, hogy magán telefont intézhess. Nem kellemetlen többet, hogy a telefonban a kollégák előtt elmondd egy orvosnak, hogy mi a bajod. Sőt, még a rendelő nyitva tartásához sem kell alkalmazkodnod! 

Nem, a szolgáltatás ugyanannyiba kerül, mintha azt telefonon tennéd meg, sőt, így ennek a költségét is megspórolhatod. A kezelésért közvetlenül az orvosnak kell majd fizetned a helyszínen.

 

 Szükség van bankkártyaszám megadására?

 

Nem, mert számodra a foglalási szolgáltatás teljesen ingyenes, majd csak az orvosnak fizetsz az orvosi szolgáltatásért.

  

Miért kell regisztrálni magamat?

A regisztráció ahhoz szükséges, hogy el tudjuk juttatni számodra a foglalásod visszaigazolását. Az orvosod is így tud veled kapcsolatot teremteni, felkészülni az érkezésedre, különösen, ha már jártál nála. A kötelező adatokat telefonos előjegyzés esetén is meg kellene adnod.

 

 

Hol van a rendelő/klinika telefonszáma?

A rendelő/klinika elérhetőségeit a foglalás után elküldjük neked a foglalást visszaigazoló e-mailben, amit nyomtass ki és vigyél magaddal a kezelésre.

Telefonszámot nem küldünk, a foglalásodat a Foglaljorvost.hu Főoldalon keresztül jobbra fent a Belépés gomb megnyomása után módosíthatod vagy mondhatod le.

 

 

Hogyan tudok megosztani különböző információt az orvosommal?

A foglalást ellenőrző képernyőn az egyéb megjegyzés rovatban tudod feltüntetni, ha bármi fontos kiegészítő információd van az orvos számára!

 

Sikerült-e lefoglalnom az időpontot?

A foglalás sikerességéről úgy győződhetsz meg minden kétséget kizáróan, hogy belépsz saját oldaladra a Főoldalon jobb felül a belépés gombnál és megnézed a legutolsó foglalásodat.

 

 

Nem kaptam visszaigazoló e-mailt, pedig már regisztrált felhasználó vagyok.

Ha elküldted a foglalást, akkor az e-mailt biztosan elküldtük. A kiküldés után a levél elindul a postaládád felé. Az út során érinti az Internet számos Foglaljorvost.hu-n kívüli pontját. Éppen ezért a küldés után nincs hatásunk arra, hogy a levél mikor fog megérkezni a postafiókodba. A foglalásról úgy győződhetsz meg minden kétséget kizáróan, hogy belépsz saját oldaladra és megnézed a legutolsó foglalásodat.

 

 

Nem kaptam visszaigazoló e-mailt, és még csak most az első foglalással regisztráltam.

Mivel még nem regisztráltál a Foglaljorvost.hu rendszerében, ezért az adat egyeztető e-mailt vissza kell igazolnod, hogy a foglalásod aktiválódjon. A későbbiekben erre már nem lesz szükséged és a foglalásról azonnal küldjük a visszaigazolást. Ha elküldted a foglalást, akkor az e-mailt biztosan elküldtük. A kiküldés után a levél elindul a postaládád felé. Az út során érinti az Internet számos Foglaljorvost.hu-n kívüli pontját. Éppen ezért a küldés után nincs hatásunk arra, hogy a levél mikor fog megérkezni a postafiókodba. A foglalásról úgy győződhetsz meg minden kétséget kizáróan, hogy belépsz saját oldaladra és megnézed a legutolsó foglalásodat.

 

 

Lemondhatom-e a foglalásomat?

Igen, lemondhatod, sőt kérünk, hogy ha nem tudsz elmenni, inkább töröld, hogy ne vedd el mástól a lehetőséget. Be kell jelentkezned hozzá a Főoldal jobb felső részén a belépés gombbal és azon keresztül törölheted a foglalásodat. 

 

 

Kell fizetni a lemondásért?

Nem, mivel a szolgáltatás számodra teljesen ingyenes.

 

Problémák, reklamáció, szerződés:

 

 

Volt foglalásom, de az orvosnál mégis várnom kellett.

Kérjük, a kezelés megkezdését 5-10 perc erejéig kezeld rugalmasan! Tapasztalatból mondhatjuk, hogy előfordul, hogy a kezelés megkezdésekor derül csak ki, milyen kezelést kell az orvosnak alkalmazni, így a következő betegnek egy kicsit várnia kell. Ennek mértéke kb.10-15 perc lehet. Az is előfordulhat, hogy orvosodat sürgős esethez hívják. Jelentősebb késés esetén az orvosodnak kötelessége tájékoztatni Téged és adott esetben új időpontot adni.

 

 

Szerződéses kérdések

A foglalás elküldésével egy háromoldalú szerződés jön létre, amelyben Te, mint felhasználó Megrendelőként, a Foglaljorvost.hu információ közvetítőként, az orvos/rendelő/klinika pedig szolgáltatóként vesz részt. A szerződés írásban tárolt adatai megegyeznek a foglalás adataival. A szerződéskötés nyelve magyar. A szerződés/foglalás adatai bármikor megtekinthetők visszamenőleg is a Foglalásaim menüpont alatt.

 

Mivel a Foglaljorvost.hu információ közvetítő ezért minden egyéb kérdésre és feltételre a Felhasználási feltételekben kaphatsz választ, de megkeresheted ügyfélszolgálatunkat is.

 

 

Hol tudok reklamálni?

Reklamációval fordulj bizalommal ügyfélszolgálatunkhoz! Minden nap 9-17 óra között telefonon és e-mailen várjuk jelentkezésedet! Azonnali probléma esetén munkaidő alatt 30 percen belül igyekszünk reagálni, minden más esetben 24 órán belül tájékoztatunk.

 

 

Panaszom van, kihez fordulhatok?

Panasz esetén keresd meg ügyfélszolgálatunkat vagy küldj e-mailt közvetlenül az office@foglaljorvost.hu-ra

 

 

Miért érdemes véleményezni az orvosokat?

Mert így hiteles információkkal tudsz szolgálni a többi foglaló/beteg számára és ezzel tudsz segíteni másoknak a választásban. Itt különösen hasznos lehet az orvos szakértelmének, a rendelői/klinikai személyzet hozzáállásának, felszereltségének értékelése.

 

 

Nem találok orvost az én városomban/kerületemben!

 

Folyamatosan bővül adatbázisunk, naponta csatlakoznak hozzánk új orvosok. Ha kedvelt rendelődet, vagy orvosodat nem találod meg nálunk, akkor kérlek, juttasd el hozzánk elérhetőségét, hogy megkereshessük őt üzleti ajánlatunkkal. Köszönjük! Amennyiben a szolgáltatás még nem elérhető lakóhelyeden, kérlek, jelezd számunkra és igyekszünk mielőbb ezen változtatni. Ha ügyfélszolgálatunknak megadod elérhetőségedet, értesítünk erről a fejleményről!

 

 Elfelejtettem a jelszavamat!

 

Ha elfelejtetted a jelszavadat, akkor a Főoldal jobb felső sarkában kattints a belépés gombra és ott az "Elfelejtettem a jelszavam" linkre. Itt add meg e-mail címedet, ahova elküldjük hozzáférésed adatait. Ha nem tudsz e-mail címet megadni, akkor keresd fel ügyfélszolgálatunkat!

 

 




Segíthetünk?
Ügyfélszolgálat: 8–20 óráig
Telefon: +36 1 700-1491