4 308 900 sikeres foglalás!
Kényelmes időpontfoglalás magánorvosokhoz!
2011 óta a páciensekért

Online fizetés OTP Egészségpénztári kártyával

Fizess kényelmesen, online, OTP Egészségkártyával a magánegészségügyi szolgáltatásokért!

Jó hírünk van: megérkezett oldalunkra az OTP Egészségkártyás online előrefizetés!


Mit jelent ez pontosan?

A szolgáltatás díját már nem csak a helyszínen, hanem egyből az időpont lefoglalásakor rendezni tudod. Ha időközben az orvos árat emel neked akkor sem kell ráfizetned, hiszen az OTP Egészségkártyával az ellátás díját már előre rendezted. Az OTP egészségpénztári kártyával online előre rendezett szolgáltatást annak esedékessége előtt a foglalás időpontjától számított 160 napon belül szabadon, díjmentesen módosíthatod és lemondhatod. Abban az esetben ha Te vagy az orvos lemondja a találkozót, a korábban zárolt teljes összeg felszabadításra kerül egészségpénztári kártyádon.

Kizárólag OTP Egészségpénztári kártyával tudom online előre rendezni az ellátás díját?
Igen, jelenleg egészségpénztári kártyával történő online előre fizetési módokból csak OTP Egészségkártyával történő fizetésre van lehetőséged.
Mely szolgáltatásokat fizethetem ki előre online OTP Egészségpénztári kártyával?
A Honlapon a fizetési mód választó oldalon „Online OTP EP kártyás fizetési mód” választási lehetőséggel megjelenítéssel szereplő ellátás/konzultáció zárolható, fizethető pénztári kártyával.
Foglalhatok más számára is az OTP Egészségkártyámmal?
A Honlapon keresztül történő foglalás esetén a közeli hozzátartozó és az élettárs ellátására nem használható fel a pénztári kártya.
Hol tudom megnézni a foglalásom részleteit?
Jelentkezz be profilodba, majd a jobb felső sarokban kattints a foglalásaim menüpontra. Válaszd ki az esedékes magánegészségügyi foglalások közül azt az időpontot amit meg szeretnél tekinteni, majd mellette kattints a kék színű “részletek” gombra. Itt láthatod az egészségpénztári kártyával foglalt időpontod részleteit.
Hol találom meg a foglaláshoz tartozó zárolásról szóló adatokat?
Az általunk küldött foglalás visszaigazoló email üzenetben megtalálod a szükséges információkat a foglalásoddal és az egészségpénztári kártyádról való zárolással kapcsolatban.
Miután időpontot foglaltam és egyben OTP Egészségpénztári fizetéssel előre rendeztem az ellátás díját, kitől kapok számlát?
Miután igénybe vetted a szolgáltatást az orvos/klinika kiállít egy számlát az ellátásról, melyet ők helyetted az Egészségpénztár számára be is küldenek. A számla másolatát a helyszínen megkapod.
Módosíthatom az OTP Egészségpénztári kártyával foglalt időpontomat?
Igen, a foglalást díjmentesen módosíthatod a zárolástól (a foglalás létrejöttének időpontjától) számított 160 napon belüli időpontra.
Hol tudom módosítani az OTP Egészségpénztári kártyával foglalt időpontomat?
Jelentkezz be profilodba, majd a jobb felső sarokban kattints a foglalásaim menüpontra. Válaszd ki az esedékes magánegészségügyi foglalások közül azt az időpontot amit módosítani szeretnél, majd mellette kattints a narancssárga színű “módosítom” gombra.
Mi történik, ha az orvos módosítja a foglalásomat?
Abban az esetben, hogy ha az orvos módosítja az időpontodat emailben értesítünk róla a módosított időpontot tartalmazó adatokkal. Ha mégsem jó neked az orvos által felvett új időpont szabadon módosíthatod Te is a zárolástól (a foglalás létrejöttének) számított 160 napon belüli időpontra.
Lemondhatom-e az OTP Egészségpénztári kártyával foglalt időpontomat?
Ha úgy döntesz, hogy lemondod az időpontot, a számládon való zárolt teljes összeg legkésőbb 1 napon belül feloldásra, az időpont pedig lemondásra kerül.
Mi történik, ha az orvos/klinika mondja le a foglalásomat?
Abban az esetben, ha az orvos/klinika mondja le a foglalásodat az egyészségpénztári számládon zárolt összeg feloldásra, az időpont pedig lemondásra kerül.
Mi történik, ha nem megyek el az ellátásra / nem jelenek meg a lefoglalt időponton?
Abban az esetben, hogy ha nem veszed igénybe a szolgáltatást legkésőbb 181 napon belül feloldásra kerül az egészségpénztári számládon való zárolt összeg. Erről email üzenetben értesítünk. De általában ez csak néhány napot vesz igénybe.
Mi történik, ha a helyszínen az ellátás során kiderül, hogy azon az adott szolgáltatáson felül melyre OTP Egészségpénztári kártyával foglaltam más szolgáltatást is igénybe vennék?
Ha az ellátás során más szolgáltatást is igénybe vennél azon kívül amelyre foglaltál és amit OTP Egészségpénztári kártyával előre rendeztél abban az esetben a különbözetet az adott helyszínen elérhető fizetési lehetőségek egyikével tudod rendezni, az extra költségről a számlát pedig az orvos/klinika állítja ki részedre.
Mi történik, ha a helyszínen az ellátás során kiderül, hogy azon az adott szolgáltatáson melyre OTP Egészségpénztári kártyával foglaltam a szolgáltatás ára kisebb értékű mint a zárolt összeg a számlámon?
Abban az esetben, ha a szolgáltatás amelyet igénybe vettél kisebb értékű mint amekkora összegben zárolás történt, az orvos a helyszínen csökkenteni tudja a számlázási értéket, a fennmaradó rész pedig automatikusan felszabadításra kerül kártyádon. A számla kiállítása után az orvostól/klinikától egy számlamásolatot kell kapnod, amelyen szerepel a számlázott összeg, ezt távozás előtt érdemes ellenőrizned.
Az OTP Egészségkártyával online, előre rendezett ellátások után kapott számlát be kell nyújtanom az egészségpénztár részére?
Nem, ezt megtesszük helyetted. Az igénybevett ellátásról az orvostól/klinikától számlamásolatot kapsz, de az eredeti elektronikus számla az egészségpénztár részére automatikusan benyújtásra kerül, Neked nincs vele teendőd.
Ha az OTP Egészségpénztári kártyával történő foglalással kapcsolatban ütközök problémába, kihez fordulhatok?
Panasz vagy kérdés esetén fordulj bizalommal kollégáinkhoz az office@foglaljorvost.hu email címen!

Foglalj időpontot
megbízható
magánorvosokhoz most!