Google+
901 331 Sikeres foglalás!

Kényelmes időpontfoglalás magánorvosokhoz!

Kérdésed van? Segítünk: +36 1 700-1491
Ügyfélszolgálat: 8-20 óráig

27 Sellő Mozgásszervi Terápiás Centrum

Orvosaink szakterületenként

Információk a rendelőről

A 27 Sellő Mozgásszervi Terápiás Centrumot,  kifejezetten azon betegeink számára hoztunk létre, akik mozgásszervi megbetegedéseik következtében gyógyulásra, enyhülésre vágynak.  A mozgásszervi terápia számos területén nyújtunk Önnek segítséget, mint például m...

Tovább olvasom >
A

27 Sellő Mozgásszervi Terápiás Centrum

1116 Budapest, XI. kerület, Fehérvári út 44. I. em. 107. (Újbuda)
Időpontfoglalás az orvosokhoz
Csak őket mutasd:
Foglaláshoz kattintson
az időpontra

Részletes adatok

Bemutatkozás

A 27 Sellő Mozgásszervi Terápiás Centrumot,  kifejezetten azon betegeink számára hoztunk létre, akik mozgásszervi megbetegedéseik következtében gyógyulásra, enyhülésre vágynak.  A mozgásszervi terápia számos területén nyújtunk Önnek segítséget, mint például manuálterápia, kineziotaping vagy egyéni célzott gyógytorna, masszázs.  Rendelőnkben bankkártyás fizetés is lehetséges! Egyes egészségpénztári kártyákkal is terminálon keresztül fizethet.

Megközelíthetőség

A rendelő a Csonka János Gépgyár Irodaház területén található.

Parkoló

A szomszédos utcákban ingyenes a parkolás, de napközben kevés a hely. A vasúti hídtól a városközpont felé már fizetős a parkolás! (de könnyen találhat parkolóhelyet). Parkolás sms-ben: +36-20/30/70-7633114.

Nyitvatartás

H: 8-20 K:8-16 Sz: 8-17 Cs:8-16 P:8-17óra

Vélemények

238 értékelés

„A Főorvosnővel eltöltött beszélgetés nagyon emberi,minden téren rendkívül alapos,egyáltalán nem éreztem magam kellemetlenül. A vizsgálatok és a kezelés professzionális. Megnyugvással tölt el, hogy rátaláltam a rendelőre,és megismerhettem a Főorvosnőt.”

„Nincs ilyen.”

,

„mosdó”

,

„a ránk szánt idő , kedvesség”

„árak”

,

„A doktornő szakértelme és türelme.”

,

„A doktornő kedvessége, alapossága, közvetlensége és szakmai tudása”

,

„A Doktornő kedves, nagyon alapos szakember. Időt, energiát nem sajnálva foglalkozik a betegekkel.”

„Nehéz parkolni.”

,

„recepcios asszistens kedvessege”

„nincs”

,

„Tiszta rendelő, pontos kezdés.”

„Kicsit a kialakításon (bútorok, váró rész) változtatnék, de ennek semmi köze az ellátáshoz, csak javasolnám.”

,

„A Recepciós hölgy is nagyon kedves, tisztaság, rend van:) Pont így képzelek el egy magánrendelést.”

,

„A fogadtatás és a nyugalma, és az asszisztens figyelme!”

„nem volt”

,

„Kellemes környezet, segítőkészség, tisztaság.”

,

„Szakmai hozzáértés, kulturáltság”

„Nem volt ilyen!”

,

„Pontosság és a figyelem”

„Nem volt”

,

„nem kellett várni”

„nem volt”

,

„Pontos kezdés”

„Nem volt”

,

„Pontos időzítés, figyelmes asszisztens”

„nincs ilyen”

,

„Megnyugtató, tiszta környezet.”

,

„nem kellett várakozni”

,

„Nem volt zsúfolt váróterem”

„A rendelő berendezése lehetne egy kicsit barátságosabb ”

,

„Nagyon segítőkészen fogadtak.”

„Nincs ilyen.”

,

„rendkívül jó felszerelt”

„nem volt semmilyen kellemetlen tapasztalatom”

,

„Lehetett egészségpénztári kártyával fizetni”

,

„A recepciós hölgy kedves, előzékeny”

„Parkoló hiánya”

,

„Emberközeli közvetlenség.”

„---”

,

„Késtem mégis kedvesen fogadtak. Lehetőséget kaptam a következő beteg lemondása miatt, hogy a késést pótoljuk, ill. a kezelést optimális megoldásig folytassuk.”

„Nem volt ilyen!”

,

„A doktornő alapossága és közvetlensége”

„A szolgáltatás ára... :-)”

,

„kedvesség”

„nem volt”

,

„Tiszta, barátságos rendelő, könnyen megközelíthető.”

„Ilyen nem volt.”

,

„Összességében a rendelő barátságos hangulata”

„Nem volt”

,

„Figyelmesség”

„Nincs”

,

„Nyugodt, családias légkör.”

„nincs”

,

„A Doktorno szemelyisege”

„Nem volt”

,

„A megnyugtató hangulat.”

„Nincs az utca szintjén jelezve a rendelő.”

,

„Megszünt a félelmem és bizonytalanságom”

„nem volt ilyen”

,

„Tiszta, rendezett.”

„Nincs”

,

„A fogadtatás”

„A meleg”

,

„Tisztaság ,rend, kedvesség.”

„A parkolás nincs igazán megoldva !”

,

„kellemes, nyugodt légkőr”

„nem volt”

,

„Csak az első emeletre kellett felmenni - térdfájósnak ez jó. Na tudom van lift is ...”

„Recepciós és a beteg "egymás hegyén hátán ül", szóval egy kicsit ua. sarokba vannak szorítva - pl. látom hogy a pult altt a frissen megvett fánkok hová dugdossa be a recepciós, pedig szerintem nem kellene látnom. És még ilyenek.”

,

„Alaposság, odafigyelés”

,

„A mellékhelységben volt wc papír, szappan! És tiszta volt!”

„Nem volt”

,

„világos, tágas, tiszta”

„hőség volt”

,

„Tiszat, nagyon modern es jol felszerelet.”

„Nincsen”

,

„A nyugalom”

,

„Könnyen megtalálható”

,

„Kellemes élmény volt az egész találkozás: kedves fogadtatás, alapos kivizsgálás, megfelelô és gyors továbblépés.”

,

„A segítő készség, egyenesség, részemről első perctől a bizalom.”

,

„A vizsgálat alapossága”

„-”

,

„Nagyon tiszta”

„nincs”

,

„Megnyugtató hangulatot áraszt”

„-”

,

„A foglalt időpontban elkezdődött a kezelés. /Egyes szakrendelőkben hiába van időpont foglalás, a betegnek akkor is várnia kell.../”

,

„Nagyon segítőkészek”

„Nem volt”

,

„Az épületet gyorsan megtaláltam, a bejárati ajtóval voltam bajban.”

„Alig találtam meg a bejárati ajtót. 10 percet keringtem az épület körül. :)”

,

„Nem volt ”

,

„Nyugodt, kellemes környezet.”

,

„nem volt ilyen”

,

„Minden rendben volt.”

„Kicsit nehéz megtalálni, a kapu előtt bizonytalankodtam, jó helyen járok-e. ”

,

„kellemes környezet”

„ilyen nem volt”

,

„.”

,

„Elnézést kért a doktornő az idő csúszása miatt.”

„ Negyed órát kellett várakoznom.”

,

„Kellemes környezet.”

,

„Az utcáról bejövő zajok a motorosok miatt :)”

,

„Pontosság, precizitás,magasszintü szaktudás. ”

,

„Kedves, alapos.”

,

„a tisztaság.”

„Nem volt ilyen.”

,

„A doktornő a bejelentkezési időpontnak megfelelően hajszálpontosan fogadott. Nagyon alaposan , minden részletre kiterjedően megvizsgált és orvosokra nem jellemző módon manuálterápiás eszközöket is használt.”

„nincs”

,

„pontosság”

,

„Az udvariasság,és a kulturált környezet. ”

„Amit a doktornőnek is elmondtam,hogy az egyértelmű tájékoztatás ,nem a legjobb.pl.a külső épületen sehol nem található a Sellő Mozg. stb. ahol a Puskás dr. nőt meglehetne találni . A parkolás: én is térd fájdalmaimmal kerestem fel az orvost,és nagyon messze találtam csak par...”

Végig olvasom
,

„az álmennyezet szép lambéria”

„parkolni csak messze lehet”

,

„-”

,

„nem találtam a bejáratot, mert nincs megfelelően jelezve.”

,

„körültekintő ellátás”

„nem volt”

,

„Nem kellett várnom, a megbeszélt időben kezdődött a vizsgálat.”

„Nem volt”

,

„Nem kellett várakozni.”

„Nincs”

,

„Az orvosi ellátás,hangnem,közvetlenség.”

„Kellemetlen tapasztalatom nem volt.”

,

„Nehéz megtalálni, nincs megfelelő kiírás az utcán.”

,

„ , nyugodt, kiegyensúlyozott hangulat, ”

„nem volt”

,

„Pontosság, udvariasság.”

„Ilyen nem volt.”

,

„Az időpont pontos betartása.”

„Ilyen nem volt.”

,

„A digitális fényképkeret a fotókkal elszórakoztatott várakozás közben.”

„Távozáskor a lépcsőházban olyan sötét volt, hogy alig találtam meg a villanykapcsolót. Esetleg ki lehetne cserélni jelzőfényes vagy mozgásérzékelős változatra.”

,

„Portás nagyon kedves.”

„Nincs kiírva bejárati ajtónál a 27 sellő.”

,

„Műanyag pohár is volt az ivóvíz automatában.”

„A bejáratnál nem volt útbaigazító tábla, a portaszolgálat nem működött. Az e-mailben, amelyben visszaigazolták időpont foglalásomat, nem adták meg, hányadik emeleten található a rendelő. A második emelet mozgáskorlátozott betgeknek nehezen megközelíthető.”

,

„Maximális odafigyelés.”

,

„Nyugodt, szép környezetben fogadják a betegeket.”

„Nem volt.”

,

„A bejelentkezési időponthoz képest várakozni kellett.”

,

„Lehetőség volt ingyenes internethasználatra.”

,

„A rendelő nagyon rendezett és tiszta volt!”

„Senki se volt a recepción, a doktornő igazított útba, ültetett le és kínált vízzel.”

,

„Az, hogy a doktornő kijött a beteg Édesanyámhoz, minden Tőle telhetőt megkaptunk.”

„nincs ilyen”

,

„Bemehettem idős anyukámmal.”

„túl hideg volt, a légkondicionáló miatt. (levetkőzve) Nincs megfelelően egyértelműen kitáblázva, nehezen találtuk meg a bejáratot.”

,

„dr. Puskás Réka brilliáns, csak ajánlani tudom mindenkinek!”

„az ott dolgozók nem köszöntek a várakozó betegeknek, holott még kórházakban is ápolók és orvosok odaköszönnek a betegeknek, ha elhaladnak mellettük, fizetős helyen ez főleg elvárható lenne. Telefonon többszöri próbálkozásra sem tudtam a rendelőt elérni, e-mailre viszont r...”

Végig olvasom
,

„nem volt ilyen”

,

„A megbeszélt időpontban rendelkezésemre álltak.”

„-”

,

„Az egyik legmelegebb napon voltam és nagyon jól esett a klímás rendelő,ahol víz is volt.”

„Nem volt kellemetlen tapasztalat”

,

„kedves fogadtatás, légkondi(ebben a melegben nagyon fontos), zsufoltságtól mentes hely”

„nincs”

,

„Kulturált, tiszta.környezet. ”

„Nincs”

,

„A rendszer jól működik. ”

,

Értékelések

,
,
,
További értékelések
Értékelem, véleményt írok
Segíthetünk?
Ügyfélszolgálat: 8–20 óráig
Telefon: +36 1 700-1491