Google+
899 153 Sikeres foglalás!

Kényelmes időpontfoglalás magánorvosokhoz!

Kérdésed van? Segítünk: +36 1 700-1491
Ügyfélszolgálat: 8-20 óráig

A-Balance Magánrendelő

Orvosaink szakterületenként

Információk a rendelőről

A Mammut II. bevásárlóközpont 5. emeletén kellemes, kényelmes környezetben várjuk a gyógyulni, szépülni vágyó pácienseket. A terápiás repertoárban ötvöződnek a mai modern medicina, a homeopátia, az apiterápia és egyéb alternatív diagnosztikus és kezelés...

Tovább olvasom >
A

A-Balance Magánrendelő

1024 Budapest, II. kerület, Lövőház utca 1-5. V. emelet (Mammut II.) (Millenáris)
Időpontfoglalás az orvosokhoz
Csak őket mutasd:
Foglaláshoz kattintson
az időpontra

Részletes adatok

Bemutatkozás

A Mammut II. bevásárlóközpont 5. emeletén kellemes, kényelmes környezetben várjuk a gyógyulni, szépülni vágyó pácienseket.

A terápiás repertoárban ötvöződnek a mai modern medicina, a homeopátia, az apiterápia és egyéb alternatív diagnosztikus és kezelési lehetőségek a páciensek igényeinek és szükségleteinek megfelelően személyre szabva.

Megközelíthetőség

Mammut II. épület, a szökőkút mögötti lifttel közelíthető meg!

Akadálymentes

igen

Parkoló

a Mammut II. mélygarázsában, vagy az utcán

Vélemények

331 értékelés

„Doktornő és asszisztencia is mosolygós, precíz, kedves és nagyon értik a szakmájukat.”

„Lift lassú.”

(nem regisztrált felhasználó),

„20 perc várakozás”

,

„minden, hozzáállás, figyelem.”

,

„tudás és kedvesség”

„nincs”

,

„Minden gördülékenyen ment, pontosan szólitottak, minden profi volt.”

„nincs”

,

„Nagyon kedves és segítőkész asszisztencia mind az előzetes egyeztetés, mind az ottlétünk során.”

„Kisebb időbeni csúszás a rendelés menetében, ami az alaposságot figyelembe véve részemről abszolút érthető és tolerálható.”

,

„Az asszisztens külön felhívta a figyelmünket, hogy nyugodtan igyunk kávét, teát, vizet az automatákból.”

„Nem volt ilyen.”

,

„Az egyik lift nem működött, így 10 perc volt feljutni.”

,

„Eddig nem volt.”

,

„Figyelmes Doktornő, minden részletbe belemenően jegyzetel, minden fontos információt felír. Rendkívül alapos és kedves és ahogy elterjedt itt, valóban az embert és okokat kezeli és nem pedig a tüneteket. Szívből ajánlom.”

,

„az asszisztens hölgy kedvessége ”

,

„Az asszisztens közvetlensége, kedvessége.”

,

„Kellemes környezet, segítőkész hozzáállás”

„Nem volt!”

,

„Az asszisztens kedvessége.”

,

„Jó hangulat”

„-”

,

„jó megközelíthetőség, tiszta,igényes mosdó ”

„nincs ilyen”

,

„Udvariasság, figyelmesség”

„Háromnegyed órás várakozás”

,

„Kedves volt a fogadtatás”

„Nem volt”

,

„Sokat kellett várni.”

,

„Segítőkész barátságos szzemélyzet”

„Elfogyott a víz vároban,”

,

„Kulturált, nyugodt környezet, kisbabásokra is gondoltak.”

,

„Kényelmes és barátságos váróhelység”

,

„Az asszisztens nagyon kedves volt, minden a kezeléssel kapcsolatos további teendőről tájékoztatott. ”

,

„Tiszta, jó hangulatú”

,

„Nagyon udvarias a fogadtatás.”

,

„A rendelő könnyen megközelíthető helyen van, kulturált váró rész, a recepciós hölgy nagyon kedves volt.”

,

„Kedves és segítőkész!”

,

„ higiénia, kedvesség”

„Ha kell ide valamit is írnom, akkor az időbeni csúszás, de engem az nem zavart, megértettem, hogy ezt nem lehet kiszámolni. Összegezve, nekem nem volt ez kellemetlen :)”

,

„Odafigyeltek ránk. ”

„Csak pozitív tapasztalatom volt. ”

,

„Nagyon kedvesek voltak!”

,

„Hangulata, a recepciósok figaylemessége”

„nincs”

,

„-kedves recepciós hölgy ”

„kicsit kellett várni”

,

„várakozó rész és a recepciós hölgy”

,

„A recepciós hölgy nagyon kedves!”

„Időpontra mentem, mégis fél órát várnom kellett. ”

,

„Gyorsan kaptunk időpontot. Kellemes, nyugodt légkör.”

„Az kért időponthoz képest több mint 30 percet kellet várakoznunk.”

,

„Nagyon kedves és szolgálatkész az aszisztens”

„Nincs ilyen”

,

„A vízadagoló nem volt újratöltve.”

,

„kiválóan megközelíthető,hangulatos,kedves asszisztens”

„nincs ilyen”

,

„Nem lehet Tempo egészségkártyával fizetni”

,

„Mar vartak a rendeloben, nagyon kedves volt mindenki”

„Nem volt ilyen”

,

„Kedves asszisztens. Tisztaság.”

,

„-”

„-”

,

„Nagyon jó, hogy van játszósarok a kicsiknek.”

,

„gyerek barát ”

,

„Gyereksarok.”

„Nincs ilyen.”

,

„A recepciós hölgy nagyon kedves és segítőkész volt. A rendelő barátságos.”

,

„Kedvesség, amivel fogadtak már a recepción is. Illetve, hogy érkezésünk előtt telefonon jelezték, hogy csúszás van, és nem kell sietnünk.”

„Nem volt ilyen.”

,

„A recepciós hölgy kedvessége.”

„-”

,

„Parkolási lehetőség”

,

„Kellemes gyerekbarát környezet,”

,

„Kedves asszisztens, kedves doktornő.”

„Pontosan érkeztem a megbeszélt időpontra megis tobb mint fel óra késéssel jutottam be a rendelőbe es elnézést sem kertek, pedig utana mindenhonnan elkestem a hibamon kívül:-(”

,

„A doktornő alapossága és figyelme, tanácsadás még a vizsgálaton kívüli témákban is.”

„Az egyik felírt orvosság receptköteles volt, vissza kellett mennünk a receptért, ami egy 3 éves gyerekkel + 30 perc volt a Mammutban sorbanállással együtt, ezt kihagytam volna.”

,

„Nincs”

,

„A rendelo baratsagosan volt berendezve valamint vizgep es tiszta melleklyseg is megtalalhato benne.”

„A rendelo helyszine a Mamut 2 es epuleteben van , viszont a Mamutban eleg nehez tajekozodni meglatasom szerint es ha kinntrol nezzuk akkor nincs jelezve, hogy melyik a mamut 1 vagy a 2.”

,

„Mindenki kedves volt. ”

„Nem volt ilyen.”

,

„az asztalon kávé, tea, bárki készíthet magának a várakozás idejére”

,

„kultúrált”

„lassú lift”

,

„-”

,

„Mindenki odafigyelő, segítőkész, udvarias és mosolygós volt.”

„Nem volt negatív tapasztalat. Egy kicsi csúszás volt a rendelésben, de nem volt túl hosszú így sem a várakozási idő.”

,

„-”

„Nem volt toalettpapír a mosdóban, nem em volt tiszta bögre és műanyagpohár az előtérben.”

,

„Kulturált környezet”

„Nem volt”

,

„Víz, tea, kávé van a váró részen.”

,

„Mindig kellemes fogadtatás,rend,tisztaság”

,

„maga a doktornő.nagyon kedves volt, segítőkész és lelkiismeretes.mindenkinek csak ajánlani tudom!”

,

„jó hangulat, ”

„nem volt”

,

„Nagyon segítőkész volt a recepciós és a doktornő is. Elégedett vagyok az ellátással.”

„Nem volt kellemetlen tapasztalatom.”

,

„A gyerekekkel szembeni nagyon pozitív hozzáállás.”

,

„A kulturált környezet, és a kellemes hangulata a várónak.”

„Az 5. emeletre a lifttel felérkezve nem volt egyértelmű, hogy jó helyen járunk-e, mivel nem volt kiírva...”

,

„Kisgyermekeseknek játszósarok”

,

„A doktornő okos, felkészült. Érti a dolgát.”

„Két dolog: a rendelő neve sehol sincs kiírva, sehol. Be kell menni, hogy kiderüljön. Másrészt 25 percet várakoztattak. Ez egy magánrendelésen 12.000 Ft-ért megengedhetetlen. Kritikán aluli. Ennyi erővel az SZTK-ba is mehetnék. Semmilyen indokkal nem elfogadható. Kalkulálják bele ...”

Végig olvasom
,

„Kávé, tea készítési lehetőség a váróban.”

„Csak annyi, hogy a bankkártyás fizetés valamiért nem működött.”

,

„Nyugodt környezet.”

„A lift előtt van egy lejtős rész, amire szerintem fel kellene hívni a figyelmet.”

,

„A 16 hónapos kislányom maximálisan le tudta foglalni magát egyedül is a gyerek játszósarokban.”

„-”

,

„gyerekbarát, oldja a feszültséget a sok játék”

„nincs”

,

„kedvesség, alaposság”

,

„pontosság, figyelem ”

„nincs”

,

„A nagy gyereksarokban a rengeteg játék között gyorsan telt a várakozási idő. A játékot a rendelőbe is be lehetett vinni.”

„Elfogyott a WC-ben az illatositó.”

,

„Minden”

„Nem volt”

,

„Minden alkalommal a figyelmesség, nyugalom, kedvesség,”

,

„Nagyon kedves, bababarát környezet, és tiszta is. A recepciós hölgy nagyon segítőkész és kedves volt.”

„Nem volt ilyen.”

,

„Babasarok. :-) ”

„Nem volt ilyen. ”

,

„Késésben volt a doktornő és ezt előre jelezték telefonon. Ritka az ilyen.”

„nincs”

,

„Az időpont tartása és a doktornő figyelmessége szakértelme körültekintősége”

,

„Csúszás volt a megadott időponthoz képest.”

,

„Bár volt egy kis csúszás, de a gyerekeim remekül érezték magukat a "váróterem" gyereksarkában.”

,

„Kedves segítőkész asszisztens, kellemes környezet. ”

,

„Háromnegyed óra várakozás után jutottam be a rendelőbe, ami igencsak problémás volt, ugyanis a munkahelyemről jöttem el munkaidőben. Az asszisztens hölgy 10 perccel az időpontom előtt telefonon tájékoztatott, hogy vélhetően negyed órás csúszásra kell számítani. Ebből 3/4 ...”

Végig olvasom
,

„Gyerekbarát maga a várakozóhely és a rendelő is.”

„Nem volt.”

,

„Gondoskodnak meleg italról, ez igazán jó a hidegebb napokon.”

„nincs”

,

„Kellemes és disztingvált környezet.”

„A rendelés kissé csúszott, de nem okozott problémát, szerencsére éppen ráértem.”

,

„Egy magánrendelőben elfogadhatatlannak tartom a fél órás csúszást, várakozást. Sajnos az első látogatásomkor ugyanez volt.”

,

„Minden alkalommal ugyanaz a kedvesség, figyelmesség irányul felém”

,

„nem volt”

,

„Várnom kellet 20 percet.”

,

„A várakozás alatt különböző frissítővel élhet aki szeretne.”

„Fél órás csúszás volt.”

,

„Itallal kínáltak.”

„Bár időpontra mentem, 15 percet kellett várnom.”

,

„Barátságos, közvetlen kapcsolat”

,

„mandalák,indiai hangulat:)”

„nincs:)”

,

„Nagyon kellemes volt az a csend, és nyugalom ami az előtérben volt. A recepciós hölgy megkínált frissítőkkel, és ő is nagyon kedves volt.”

„Nem volt kellemetlen tapasztalatom.”

,

„gyorsaság”

,

„minden rendben volt....”

„nem volt kellemetlen”

,

„Kultúrált, tiszta hely, barátságos váró és rendelő. A gyerekeim is jól érezték magukat. ”

,

„nincsen”

,

„A nyugalom ami engem megnyugtat. A tisztaság,higiénia.”

„ Egyelőre az új rendelőben nincs ilyen.”

,

„kellemes volt a váró hangulata”

„nem volt ilyen”

,

„Nem kellett várni,mert előttünk épp senki nem volt,de remélem a nélkül is nem túl sok a várakozási idő.”

,

„a kâvégép hiänya:) és a gyerekeknek a játszòsarok is jò lenne.”

,

„Nagyon közvetlen, felkészült, kedves volt a Doktornő. Sok kérdést tett fel, alaposan körbejárta a témát,a probléma gyökerével foglalkozott és nem felületes megoldásokkal kezelte a helyzetet. Türelmes, a páciens érdekeit szem előtt tartva írta meg a kezelés lépéseit. Igazá...”

Végig olvasom
,

„Ásványvíz.”

„Az árak, amik nem voltak előre feltüntetve a honlapon.”

,

Értékelések

,
,
,
További értékelések
Értékelem, véleményt írok
Segíthetünk?
Ügyfélszolgálat: 8–20 óráig
Telefon: +36 1 700-1491