Google+
899 153 Sikeres foglalás!

Kényelmes időpontfoglalás magánorvosokhoz!

Kérdésed van? Segítünk: +36 1 700-1491
Ügyfélszolgálat: 8-20 óráig

Alfa Egészségközpont

Orvosaink szakterületenként

Információk a rendelőről

Intézményünk koncepciójának ötletét sok évtizedes tapasztalataink adták, melyek szerint a különböző alhasi, kismedencei fájdalmakkal, vizelési panaszokkal rendelkező betegek jelentős része ide-oda vetődik, panaszaik nem szűnnek, téves diagnózis alapján so...

Tovább olvasom >
A

Alfa Egészségközpont

1036 Budapest, III. kerület, Lajos utca 66. B. lh V. emelet (Óbuda)
Időpontfoglalás az orvosokhoz
Csak őket mutasd:
Foglaláshoz kattintson
az időpontra

Részletes adatok

Bemutatkozás

Intézményünk koncepciójának ötletét sok évtizedes tapasztalataink adták, melyek szerint a különböző alhasi, kismedencei fájdalmakkal, vizelési panaszokkal rendelkező betegek jelentős része ide-oda vetődik, panaszaik nem szűnnek, téves diagnózis alapján sokszor feleslegesen antibiotikumot szednek. E panaszok hátterében számos ok állhat, lehet fertőzés, de sok egyéb, csak alapos kivizsgálással fellelhető eltérés is, ami viszont teljesen más kezelést igényel.  A szexuálisan terjedő betegségek egy része is hasonló panaszokat okoz és a velük kapcsolatos tudásanyag általános hiányossága is jelentősen hozzájárul a súlyos következmények kialakulásához. A probléma megoldása érdekében az azonos időben dolgozó kollégák munkájának összehangolásával kívánjuk biztosítani az azonnali konzultációs lehetőséget, az egységes szakmai irányelvek alapján történő ellátást.  A fent vázoltak mellett az egyes szakmák, mint urológia, szülészet,- nőgyógyászat, bőrgyógyászat, infektológia specifikus tevékenységi körébe tartozó betegség ellátása is megtörténik. Önálló programunk a családtervezést segítő komplex szolgáltatás. A betegellátást az ötletgazdák, a témával speciálisan foglalkozó, elismert szakemberek irányítják

Megközelíthetőség

A Lajos utca Buda egyik központi főútja, így a Buda Square Irodaház „B” lépcsőház 5. emeletén található ALFA Egészségközpont bármely irányból könnyen megközelíthető gépkocsival. A legfőbb tömegközlekedési kapcsolatot, a Bécsi úton közlekedő villamos, és a Lajos utcában, illetve a Kolosy téren megálló számos buszjárat jelenti, úgy mint: Villamos: 17-es számú (jelenleg felújítás alatt, pótlóbusz közlekedik helyette) Busz: 29, 65, 86, 109, 165, 206-os számú Emellett az ALFA Egészségközpont a Szentendrei HÉV-vel is könnyen elérhető, a Szépvölgyi úti megálló felől.

Parkoló

Betegeink részére ingyenes parkolási lehetőség az épület mélygarázsában

Nyitvatartás

H-P: 12-20 óráig

Vélemények

101 értékelés

„Gyors, nem kellett várni.”

,

„kedvesek, felkészültek :-)”

„nem volt”

,

„Doktornő hozzáállása”

„Recepció”

,

„Figyelmesek és kedvesek voltak . Nem kellett várakozni , a vizsgálat is a megbeszélt időben kezdődött!”

,

„Közeli megközelítés, parkoló lehetőség. A doktornő kedves, segítőkész hozzáállása.”

„Bár a visszaigazolásom 15.45-re szólt, de az Alfánál 16.00-ra vártak, így egy kicsit sokat kellett várnom.”

,

„ személyzet kedvessége”

„nincs ilyen”

,

„Idoben fogadtak, nem volt csuszas.”

,

„Pontosság, tisztaság, barátságos fogadtatás.”

„A váró mérete a betegforgalomhoz kicsi, így többen állva kell hogy várakozzanak.”

,

„Meleg volt bent.”

„Nagyon sokat kellett várni, pedig épp ezért foglalok időpontot, hogy ne ott ücsörögjek fölöslegesen, amikor más dolgom is lenne.”

,

„Szaktudás!”

„nincs”

,

„Tisztaság, és, hogy volt ülőhely a várakozásra.”

„Sokat kellett várni.”

,

„Az orvos személye, hozzáállása, szakértelme, figyelme”

„Szorongás érzés a bejelentkezés után. Nem derült ki, hogy miért kérdezik, hogy jártam-e már ott. Rákérdezhettem volna, hogy van-e valami tudnivalóm, mivel először jártam ott, de nem találtam magam a helyzetben. Talán az is közre játszott, hogy viszonylag nehezen találtam rá ...”

Végig olvasom
,

„A Személyzet nagyon figyelmes ”

,

„időpont betartása”

„nincs”

,

„szakmaiság, határozottság”

„nincs”

,

„Idöpont foglalás 9 óra 20 percre. Érkezés 15 percel elöbb. Behivtak 9 óra 45 perckor.”

,

„Tökéletes, tiszta , csendes”

,

„Kiválló parkolási lehetőség.”

„Nem volt ilyen.”

,

„Néhány kedves mondat. Engem is meghallgattak.”

„Nem volt.”

,

„Nem kellett várakozni.”

,

„Megközelítése kicsit körülményes autóval”

,

„Gyors, praktikus, megfelelő hozzáállás.”

,

„Szombat, 3 lápcsőház, üres irodaház, porta sehol, tábla sehol :( Nehéz megtalálni.”

,

„recepciós kedvessége”

„nem volt”

,

„A barátságos légkör. Köszönöm, np”

,

„A várakozás alatt olvasható, nézegethető igényes magazinok.”

„A betegek korához képest a háttér zene túl modern volt és egy picit erős.”

,

„Nyugodt légkör, kedves, készséges nővér és recepciós.”

,

„Segítőkészen foglalkoztak a problémámmal”

„A megbeszélt időponthoz képest sokat kellett várni”

,

„Mindenki nagyon kedves volt és segítőkész.”

,

„Kellemes környezet, szerintem jól felszerelt rendelő és ingyenes, biztonságos parkoló. ”

„Nem volt.”

,

„A BELSŐ SZERVEZETTSÉG - ÖSSZEHANGOLTSÁG.”

„EGYELŐRE NEMLEGES.”

,

„A rendelő hangulata, tisztasága a nővér udvariassága .”

„Nem volt.”

,

„Kedves, udvarias fogadtatás és tájékoztatás, a foglalt időpontot is pontosan tartották. Minden tekintetben kellemes környezet.”

„Nincs ilyen.”

,

„A kezelő orvos már az első percben nagyon szimpatikusnak, nyitottnak, érdeklődőnek tűnt. A vizsgálat végig kellemes, barátságos, vidám hangulatban zajlott. A doktornő kedvessége számomra megnyugtató, bátorító volt. ”

„Kényelmetlen: a recepción a vendégek kabátjainak, esetleges csomagjainak elhelyezésére szolgáló szekrényke kicsinek bizonyult.”

,

„Pontosság, kedvesség.”

„Nincs.”

,

„pontosság”

,

„A Doktornő nagyon kedves volt, a recepción is nagyon figyelmesek voltak.”

,

„Nem volt.”

,

„Az asszisztens hölgyek kedvessége figyelmessége.”

„Ilyen nem volt.”

,

„Úgy, egyben, minden. ”

„Nem volt”

,

„Kedves fogadtatás, gyors ügyintézés.”

,

„Annak ellenére, hogy nem kapták meg, vagy nem rögzítették a foglalásom, besúzatottak a doktor úrhoz....”

„így aztán mindkettőnknek kellemetlen és kapkodós volt!”

,

„Várakozás nélküli ellátás.”

„Nincs”

,

„Közel van a munkahelyemhez, azonnal kaptam időpontot, max. 10 percet kellett várnom, utánanézhettem az interneten az orvosnak, a további előírt vizsgálatokra azonnal kaptam időpontot”

,

„a rendelő hangulata, ”

,

„Ultrahangos vizsgálattal történt a folyamat nem fizikai úton. A vérvétel végző hölgy "profi" volt.”

,

„Gyors várakozás nélküli bejutás”

„Nem volt”

,

„Szolgálatkész, udvarias és korrekt eligazítás.”

„NEM VOLT.”

,

„Végre olyan orvost találtam aki ért a szakmájához ,kedves és segítőkész volt”

(nem regisztrált felhasználó),

„A személyzet nagyon kedves , az orvosi ellátás kitúnó volt, csak ajánlani tudom mindenkinek”

(nem regisztrált felhasználó),

„Doktor úr nagyon pozítív segítőkész hozzá állása. Valamint magyarázata a gyógyulást elősegítő gyógyszeres kezelés fiziológiai megismertetése terén.”

„A recepció előtt, mert a csúszások okán ott volt hely, éppen egy nemi identitását megváltoztatni akaró ügyféllel történő konzultációt sikerült végig hallgatni! 2 órával előbbre szerveződött a program ami aztán 1 órát csúszott”

,

„figyelmesség”

„árfekvés”

,

„Tisztaság, rend, pontosság.”

„Irreálisan drága volt, ahhoz képest, amit kaptunk. Soha többet nem szeretnénk oda menni! Semmivel sem volt különb, mit az SZTK-ban.”

,

Értékelések

,
,
,
További értékelések
Értékelem, véleményt írok
Segíthetünk?
Ügyfélszolgálat: 8–20 óráig
Telefon: +36 1 700-1491