Google+
978 290 Sikeres foglalás!

Kényelmes időpontfoglalás magánorvosokhoz!

Kérdésed van? Segítünk: +36 1 700-1491
Ügyfélszolgálat: 8-20 óráig

ANTEMED POLIKLINIKA

Orvosaink szakterületenként

Információk a rendelőről

Tovább olvasom >
A

ANTEMED POLIKLINIKA

1111 Budapest, XI. kerület, Bartók Béla út 14. fszt. 6. (Lágymányos)
Időpontfoglalás az orvosokhoz
Csak őket mutasd:
Foglaláshoz kattintson
az időpontra

Részletes adatok

Megközelíthetőség

Jól megközelíthető helyen alakítottuk ki rendelőnket: a Gellért szállótól néhány száz méterre, egy csendes udvarban. A Gellért téren áll meg a 18, 19, 47 és a 48-as villamos. 7, 7A, 86, 173, 233E, 907, 973 buszok Gellért téri megállója javasolt. Elindult az M4-es metró. Így a Gellért tér akár a Kelenföldi, akár a Keleti pályaudvartól 6-7 perc alatt elérhető. Onnan pedig mindössze 1-2 perc sétányira található a rendelő.

Parkoló

a Bartók Béla úton a parkolás ingyenes, de nem mindig van szabad hely. Jobb eséllyel lehet megállni a Mányoki út felől jőve az Orlay utcában, vagy a Budafoki út felől érkezve a Csiky utcában. Mindkét utcában parkolóóra működik.

Vélemények

211 értékelés

„Régen ismert és kedvelt szakorvosával találkozott FÉRJEM ugyanis számára foglaltam időpontot !!”

,

„kellemes, tiszta”

„nincs”

,

„Nagyon meg vagyok elégedve.”

„nincs”

,

„Tetszettek a lámpák! Mosdó tiszta volt.”

„Nincs.”

,

„Fotelek a váróban. Tudtam kártyával fizetni.”

„Nincs ilyen.”

,

„Játszósarok van a gyereknek”

,

„Nagyon jó volt a rendelő megközelíthetősége.”

„nem volt ilyen”

,

„Nyugodt légkör”

,

„Mind a recepciós, mind az orvos nagyon barátságos és segítőkész volt!”

„nincs”

,

„-”

„-”

,

„Nem volt”

,

„Normális, barátságos rendelő. Sok játékkal a gyereksarokban.”

„Nem volt ilyen.”

,

„Lehetett kártyával fizetni.”

„Hideg volt a váróban. Nem megfelelő és naprakész saját weboldal.”

,

„Az azonnali figyelem.”

„Nem volt.”

,

„Figyelem a páciens felé.”

„Nem volt.”

,

„érkezésem után egyből foglalkozott a recepciós Velem.”

„Nem volt.”

,

„A rendelő tip-top tiszta. ”

„A rendelő a hátsó udvarban van, igaz ki van táblázva, de így is elég nehéz megtalálni. A hátsó bejárat elég balesetveszélyes, nincs jól kivilágítva. A váró kicsi. ”

,

„Gyors és pontos várakozás nélküli fogadás. Kedves recepciós. Beteghez való kitűnő viszony.”

„Nem volt”

,

„Csinos asszisztens hölgy ;)”

,

„Könnyen megközelíthető helyen van a rendelő. A rendelés jól szervezett, nem kellett várakozni, amikor megérkeztem az befoglalt időpontra.”

,

„A barátságos előtér.”

„Nem volt.”

,

„Sokaig vártam”

,

„-”

„Úgy vettem észre, hogy többünket hívtak egy időpontra.”

,

„Nem kellett várakozni pontosan kerültem sorra. Mindenki segítőkész volt.”

„Szerencsére nem volt.”

,

„elérhető ár,profi orvos”

,

„pontosan a foglalt időpontban kerültem sorra”

„-”

,

„tenyésztés és rákszűrés kapcsán telefonon is visszajeleznek.”

„felírják az ember adatait a recepciónál, majd ugyan azokat (részben) az orvos is megkérdezi és felírja”

,

„Nem volt.”

,

„Nem volt.”

,

„Dr Botár András nagyon kedves oda figyel a betegre.Mindent elmond a betegséggel kapcsolatba,segít megtalálni a megfelelő kórházat,ha műtétre van szükség.”

„Nincs”

,

„A mosdó”

„Nincs”

,

„Készségesen módosították a recepción aznap az időpontot.”

,

„Nincs”

,

„nem kellett várakozni”

„nincs”

,

„Gyerekbarát a rendelő, nem kínos kisgyerekekkel érkezni.”

„Nem volt ilyen”

,

„A rendelő nyugodt környezetben található. A doktor úr türelmesen meghallgat, és tanácsokat ad, udvarias, oldja a feszültséget. A vizsgálat eredményét kérésre kipostázzák.”

„Az eredményre 3-4 hetet kell várni.”

(nem regisztrált felhasználó),

„Nem volt ilyen.”

,

„Kedvesség, korrektség, pontosság.”

„Egy kicsit szedett-vedettnek tűnt első ránézésre a váró, de aztán mehettem is, nem is volt idő második ránézésre.”

,

„Az orvos - beteg kapcsolat !”

„A rendezetlen recepció ”

,

„Könnyű parkolás.”

,

„Nincs ilyen”

,

„A legkellemesebb tapasztalatom, hogy idegenként beállítva olyan kedves fogadtatást kaptam”

„-”

,

„nem volt”

,

„kicsi rendelő, barátságos, gyerekbarát, reális árakkal, meg is lehet vásárolni a bőrápoló termékeket, nem drágán”

,

„Recepciós segítőkészsége.”

„Nem volt.”

,

„Az empatikus bánásmód, szorongva ,idegesen érkeztem és megnyugodva,elégedetten távoztam... köszönöm.”

„nem volt”

,

„Nem volt várakozás.”

,

„gördülékenyen ment minden”

,

„recepciós hölgy lehetett volna kedvesebb is...”

,

„Az hogy mikor odaértem, egyből fogadtak. Jó szervezés.”

„Nem lehet kártyával fizetni, és erre nem is hívják fel a figyelmet.”

,

„a rendelő minimálisan van kitáblázva, egy régi bérház belső udvarán kell keresztülmenni és megkeresni”

,

„Jó volt az időbeosztás.”

„Nem tudtam, hogyan működik a kapucsengő.”

,

Értékelések

,
,
,
További értékelések
Értékelem, véleményt írok
Segíthetünk?
Ügyfélszolgálat: 8–20 óráig
Telefon: +36 1 700-1491