Google+
125 358 Sikeres foglalás!

Kényelmes időpontfoglalás magánorvosokhoz!

Kérdésed van? Segítünk: +36 1 700-1491
Ügyfélszolgálat: 8-20 óráig

ANTEMED POLIKLINIKA

Orvosaink szakterületenként

Információk a rendelőről

Tovább olvasom >
A

ANTEMED POLIKLINIKA

1111 Budapest, XI. kerület, Bartók Béla út 14. fszt. 6. (Lágymányos)
Időpontfoglalás az orvosokhoz
Csak őket mutasd:
Foglaláshoz kattintson
az időpontra

Részletes adatok

Megközelíthetőség

Jól megközelíthető helyen alakítottuk ki rendelőnket: a Gellért szállótól néhány száz méterre, egy csendes udvarban. A Gellért téren áll meg a 18, 19, 47 és a 48-as villamos. 7, 7A, 86, 173, 233E, 907, 973 buszok Gellért téri megállója javasolt. Elindult az M4-es metró. Így a Gellért tér akár a Kelenföldi, akár a Keleti pályaudvartól 6-7 perc alatt elérhető. Onnan pedig mindössze 1-2 perc sétányira található a rendelő.

Parkoló

a Bartók Béla úton a parkolás ingyenes, de nem mindig van szabad hely. Jobb eséllyel lehet megállni a Mányoki út felől jőve az Orlay utcában, vagy a Budafoki út felől érkezve a Csiky utcában. Mindkét utcában parkolóóra működik.

Vélemények

1096 értékelés

„Maximálisan elégedett vagyok, érkezéstől a távozásig minden flottul megy. ”

,

„-”

„-”

,

„Pontosság”

„A váró nyomasztó hangulata..”

,

„Időpontra mentem, és valóban sorra is jutottam akkor.”

,

„Nagyon kedvesek voltak a recepción. ”

,

„Nagyon kedves pozitív hozzáállás”

„UH vizsgálat nem elérhető”

,

„Kedves recepciós. Megfelelő tájékoztatás. ”

„A régi ütött kopott ajtók nem feltétlenül jelentenek jót. ”

,

„Kedves volt es segitokesz”

,

„Kedves, szolgálat kész fogadtatás, oda figyelés.”

„Nem kaptam számlát és leletet sem az elvégzett beavatkozásról. Kérdésemre a válasz nem volt kielégítő a recepción. ”

,

„A recepciós igazán érdektelenül fogadja a betegeket, némán pötyög a gépe előtt, és csak a minimálisan szükséges mértékben szólítja meg a rendelésre érkezőket.”

,

„Udvariasság”

,

„Sokáig beszélgettünk, részletesen mindent elmagyarázott, szánt rám időt.”

,

„A közvetlen hangnem, és a mindenre kiterjedő figyelem. ”

,

„Időpont tartása.”

„Telefonon kicsit nehéznek bizonyult a kapcsolatfelvétel.”

,

„Fanyar, humor, professzionális csomagolásban. Bizalom.”

„Nem volt gond belőle, véletlenül összecseréltük a papírokat, pár perccel később visszamentem, Minden rendezve lett,. ”

,

„A recepciós hölgy és a Doktor Úr közvetlensége. ”

,

„pontosan betartják az előjegyzési időpontot és nagyon jó volt, hogy nem kellett feleslegesen várakozni”

„ez nem kellemetlenség volt, de mikor időpontot akartam foglalni, beütöttem a Doktor Úr nevét és hogy bőrgyógyász, mert elfelejtettem a "kulcsszót" foglalj orvost és így nem sikerült a rendelőt megtalálni, csak akkor ugrott be mikor simán csak a nevét ütöttem be”

,

„-”

,

„barátságos, kedves a recepciós hölgy, minden gyorsan és gördülékenyen ment”

„nem volt ilyen”

,

„Minden jó volt”

„Nincs”

,

„Nem sokat kellett várni.”

,

„nem volt sor (munkaidőben)”

„nem volt ilyen”

,

„Hamar sorra kerultem”

„Nyomaszto volt a hangulata a varonak”

,

„könnyű megközelíthetőség, tiszta, csendes várószoba”

„-”

,

„Gyors, pontos kezdés.”

,

„kedves, empatikus, odafigyelő hozzáállás mind a recepciós hölgy, mind a Doktor Úr részéről. ”

,

„Minden nagyon jó volt. Recepciós hölgyek nagyon kedvesek.”

,

„.”

,

„A pontosság és az alaposság”

„Hiányoltam a formaruhát! Úgy tűnt, mindenki az utcai ruhájában tevékenykedik. ”

,

„Rend és tisztaság, asszisztencia odafigyelése”

,

„Nagyon jó megközelíthetőség!”

„Nem volt ultrahang, de úgy tudom, ez csak átmeneti helyzet.”

,

„kedves recepciós, ”

,

„A recepciós hölgy készséges volt, az adatok felvétele is rendben ment.”

„A recepcióntényleg kicsit sötét, de mivel nem kell sokat várakozni, így nem nagy probléma.”

,

„Tiszta, kellemes hely.”

,

„-”

„-”

,

„Drazse :)”

,

„Recepciós csere ajánlott!!”

,

„Barátságos légkör a rendelőben, kedves asszisztens. Szakértelem a Dr Úr részéről, megnyugtató, kedves hozzáállás. ”

,

„Prémium Egészségkártyához nincs még terminál, csak számlás fizetés működik.”

,

„Vidám recepció”

,

„A virág az ajtó előtt. Kedvességet, odafigyelést áraszt”

„Dohos volt a rendelő várójában a levegő”

,

„Visszatérő páciens vagyok, babával is lehet jönni, kisgyerekeknek is van rajzasztal, pár játék a várakozáshoz.”

,

„Ha jól láttam, nincs ultrahang a Bartók Béla úti rendelőben, pedig szerintem lenne rá igény.”

,

„még meleg teával is megkínáltak.”

„-”

,

„tisztaság”

,

„Közvetlenség, kedvesség”

,

„A vizsgálat időpontjának pontos betartása.”

,

„Az aszisztens holgy nagyon kedves volt”

„A recepcios holgy korubelul szivesseget tett azzal, hogy a betegeket fogadta. Flegma, grimaszolgatott mindenkire. Egyaltalan nem valo egy maganorvosi rendelobe.Volt idom megfigyelni mert korabban erkeztem es velem illetve az utanam erkezokkel nagyon flegma volt. ”

,

„Parkolóhely ”

,

„Szimpatikus, kedves recepcios, gyors ugyintezes.”

„Nagyon sotet es kicsit borus hangulatu a rendelo. Talan dekoracioval lehetne enyihteni rajta.”

,

„nagyon szimpatikus volt az orvos és a nővér!”

,

„Gyermekkel érkeztem, így külön értékeltük a gyermekjátékokat a váróban :)”

,

„szakmai hozzáértés, empátia”

„az ajtó lehetne hangszigetelt a váró és a kezelő között”

,

„Barátságos, hozzáértő”

,

„a belső udvar után rendes, kivilágított rendelői váróterembe jutottam”

,

„Nem kellett várakozni.”

,

„A rendelkezésre álló tér és a rövid várakozási idő.”

,

„könnyen megtalálható rendelő, pontosság az időpontok tekintetében”

,

„Nem várakoztam.”

„Semmi.”

,

„A recepciós hölgy kedves volt. Gyerek sarok van kialakitva ”

„A rendelő sötét, komor. A bőr székek nagyon kényelmetlenek. Alacsony és nehéz belőle felállni. ”

,

„Rendkívül kedves,tapasztalt, empatikus orvos.”

„A recepciós hölgy kemény rockot hallgat a váróban, ami szerintem kevés várakozó páciensre hat nyugtató hatással,és a modora sem nyerte el a tetszésem...”

,

„Nagyon kedves és gondos ellátásban részesültem.”

„Nem volt ilyen.”

,

„Könnyen megközelíthető és nem kellett sokat várakozni, annak ellenére, hogy csúszás volt - ami minden magánrendelésen tapasztalat.”

,

„segítőkészség”

,

„Megfelelő tájékoztatás,nem kellett sokat várakozni.”

,

„A betegeket fogadó hölgy nem kedves ”

,

„-”

,

„Nyirkos Doktor Úr hozzáállása és szakértelme.”

,

„Játszósarok a kicsiknek. (A gyermekemmel mentünk vizsgálatra.)”

,

„A recepciós hölgy kommunikációs stílusa a minőségbiztosítás érdekében még javítandó.”

,

„Nyugodt légkör, gyors ügyintézés.”

„-”

,

„Az érkező pácienseknek kihelyezett tea, a gyerekjátékok, megkönnyítik a várakozást.”

,

„Kiváló orvos: nagyszerű EMBER!”

,

„Az orvos segítőkészsége.”

,

„Jó a tömegközlekedéssel való megközelítés a rendelőhöz. Kedvesség odafigyelés.”

„nem volt”

,

„az asszisztencia kedvessége és oda figyelése”

,

„Nem kellett várakoznom.”

,

„40 perces csúszás előre egyeztetett időponthoz képest”

,

„Könnyen megközelíthető. ”

„Kicsit összevissza berendezés, inkább otthonos, mint professzionális benyomást kelt. A recepción nem volt senki. ”

,

„Időben fogadtak, nyugodt környezet”

„--”

,

„Gellért téri metrótól 3 perc séta, a recepciós kedves, a klinika tiszta.”

,

„Nem kellett várakozni.”

,

„A doktor ur nagyon figyelmes, megerto volt. Minden kerdesemre ertheto valaszt kaptam, remelhetoleg a megoldast is megtalata a problemamra.”

„nincs”

,

„Figyelmes, kedves hangulat ”

,

„Kellemes hangulatú rendelés.”

„A legutóbb időpont csúszott majdnem 1 órát.”

,

„nem kellett várnom, kedvesek voltak, szimpatikusak”

„egy felújítás ráférne a helyre, de ez inkább csak furcsa volt egy magánrendelőtől”

,

„jó hangulatú váró”

,

„Az orvos nagyon szimpatikus úriember.”

,

„A recepciós hölgyek kedvesek és közvetlenek. A rendelő barátságos benyomást tesz, nem "rendelő szerű" (jó értelemben).”

,

„Szep es tiszta rendelo, konnyen megkozelitheto.”

„Udvariatlan, baratsagtalan recepcios holgy.”

,

„Figyelmesen foglalkozott a Doktor úr a problémámmal, körültekintő vizsgálat és előzmények felmérése. Ajánlom mindenkinek!”

,

„-”

„-”

,

„Kedves recepciós hölgyek.”

,

„Kedves, segítőkész”

,

„Nem lehetett a közelben parkolni.”

,

„Nem jellemzo”

„A recepcios holgy kisse kimert, szemforgatos, ha egyszerre csorog a telefon es ugyfel jon, ezt hallhatoan nehezmenyezi. Egy recepcion ez furcsa megnyilvanulas”

,

„Kellemes a környezet”

,

„Kiváló orvosi szaktudás és emberi hozzáállás”

,

„Könnyű megtalálni, bejutni.”

„A recepciós hölgy kommunikációja nem volt megfelelő.”

,

„Nem kellett várni”

„Mikor kijöttem nem volt sehol a recepciós, így várakozni kellett, hogy kifizethessem a vizsgálati díjat.”

,

„Várni kellett egy kicsit.”

,

„Közel találtam parkolóhelyet”

,

„Könnyen megközelíthető”

,

„Kedves asszisztens, a megbeszélt időpontokat is pontosan tartják. ”

,

„rugalmasság”

,

„otthonos”

,

„Kedves volt”

,

„-”

„-”

,

„Kedves, segítőkész mindenki.”

,

„Várakoznom kellett”

,

„A bejelentkezési idő előtt sorra kerültem.”

,

„A recepciós hölgy maximálisan segítőkész volt.”

„A recepción be kell diktálni hangosan, az adatainkat (név, cím, telefonszám, TAJ szám, anyja neve stb.), ami nem feltétlen gond, de esetleg az új betegeknek egy adatlap rendszeresítése által könnyebben, diszkrétebben, gyorsabban rögzíthetők lennének a rendszerben az adatok.”

,

„Pontosan a megbeszélt időpontban be tudtam menni az orvoshoz.”

„Nem volt ilyen.”

,

„-”

„-”

,

„Az orvos és asszisztens kedvessége.”

„-”

,

„Egybol sorra kerultem”

„Az nincs”

,

„Diszkrét és udvarias.”

„Nem volt.”

,

„Nyugalmat árasztó !”

,

„Kedvesség.”

,

„Van gyereksarok, így a lányom sem unta szét magát, amíg sorra került. :)”

„Időpontunk volt, 20 percet kellett várni, de ez belefér. ”

,

„gyorsaság nem kellett várni”

,

„gyors és szakszerű kezelést kaptam és a doktor úr humorral oldotta a feszültségemet”

,

„Kedves a recepciós hölgy, gyors az ügyintézés. ”

,

„Kedvesek voltak (mind az orvos, mind a recepciós). Figyelmes volt az orvos.”

,

„-”

„-”

,

„Nem kellett várni. Az orvos figyelmes volt.”

,

„Kedves recepciós, tiszta környezet és tömegközlekedéssel is jól megközelíthető.”

,

„Recepción az unott tűnő fogadtatás.”

,

„Gyors ellatas. Gordulekeny ugyintezes a varoban.”

„Keves idopont. Mert elfoglaltak. Ez ertheto.”

,

„Szimpatikus, érdeklődő orvos.”

,

„Jó megközelíthetőség”

„nincsen”

,

„Lehetne kicsit jobban hangszigetelt.”

,

„pontosság és szakértelem”

„nem volt kellemetlen tapasztalatom”

,

„Várakozás nélkül a foglalt időpontban sorra kerültünk, a rendelő kellemes légkörű, a recepciós udvarias, figyelmes volt.”

„Nem volt ilyen.”

,

„Gyorsan jó orvost foglalni azt hittem lehetetlen.... ez nincs így”

,

„Pontosan a megjelölt időpontban behívtak, nem kellett várakoznom”

,

„Hogy elkezdtem meggyógyulni :)”

,

„A doktor úr kedvessége”

,

„Az orvos is és a személyzet is szívélyes volt. A doktor szakmai és emberi hozzáállása kifogástalan volt.”

,

„Udvariiasság”

,

„Kedves mosoly és hangulat”

„furcsa nyirkos penész szag ”

,

„Közvetlenek,segítőkészek.”

„Nem volt”

,

„Az orvos odafigyelése, meghallgatása és reagálása”

„nicns”

,

„nem volt”

,

„Nem kellett várnom”

„-”

,

„A 17 hónapos kisfiamat vittem a doktor úrhoz. Nagyon tetszett, hogy a váróban volt kialakítva gyerekeknek játszósarok. A recepción a hölgy végtelenül kedves és segítőkész volt. ”

„Inkább csak praktikussági javaslat kisgyerekeseknek: kicsit szűkek a bejáratok a rendelőhöz, ezért egy nagyobb, masszívabb babakocsi nem biztos, hogy befér. Az én kis babakocsimat is csak kint tudtam leparkolni az udvaron. Engem ez kicsit zavart, függetlenül attól, hogy az ég világ...”

Végig olvasom
,

„Nem túl hangszigetelt a rendelő, így kiszűrődik az előtérbe a benti beszélgetés... ”

,

„Recepciós barátságossága”

,

„Kedvesség”

,

„Gyereksarok”

,

„Nem kellett várakozni. Közvetlen volt a hangulat.”

,

„A Wc tiszta, felszerelt.”

„Nem volt.”

,

„sokat kellett várakoznom ”

,

„Nyirkos doktor úr kedvessége és figyelme”

„nem volt kellemetlen semmi”

,

„-”

„-”

,

„-”

,

„rendben van”

„nem tapasztaltam negatívat”

,

„Nem találkoztam éppen a recepcióssal, de biztosan tudom, hogy remek ....”

,

„Könnyű elérhetőség”

„Nem volt negatív tapasztalatom.”

,

„A Doktor Úr nagyon szimpatikus volt ,figyelt mindenre.A készítmény amit felírt egy nap alatt használt!”

„Csak jót tudok irni!”

,

„A ház bejáratánál, ill. a lépcsőházban eligazító táblák”

„Nem volt”

,

„Semmi különös jó tapasztalatom nem volt.”

„Az aszisztensnő viselkedése volt egyedül kellemetlen, nem nézett rám, észre se vette mikor próbáltam kedves lenni, már a következő beteghez fordult mikor még velem kellett volna foglalkoznia.”

,

„Kedves, barátságos orvos, aki egyszerűen és érthetően magyarázta el a betegségem lényegét. Kérdéseimre is megnyugtatóválaszokat kaptam.”

„Sajnos az időpont ellenére is várnom kellett kb. 20-25 percet. ”

,

„A doktor úr emberi és szakmai hozzáállása”

„Az recepciós nem hozzáértése”

,

„Nyugalmat sugárzó rendelő ”

,

„Könnyen megtalálható helyen volt.”

„Nem volt.”

,

„Könnyen és hamar sikerült időpontot foglalni és Időben sorra is kerültem.”

,

„Gyors regisztráció, ügyintézés”

„-”

,

„Először voltam, kellemes élmény volt, hogy nem egy fehér köpenyes, távolságtartó orvossal találkoztam.”

„A váró nekem elég depresszív hangulatú, a rendelő ezzel szemben barátságos. ”

,

„Jol megkozelitheto rendelo, kartyas fizetesi lehetoseg, kedves recepcios holgy.”

„Nehezkes parkolas, kopott butorok a varoteremben.”

,

„Alaposság és figyelem”

„olyan nem volt”

,

„Rövid várakozási idő.”

„Recepció helyettesítés, kisebb fennakadások.”

,

„az időpont előtt bejutottam”

„nincs”

,

„1) kb 8 perccel korábban értem a rendelőbe, a kiváló megközelíthetőségnek hála és azonnal fogadni tudtak, még várnom sem kellett - tehát rugalmasak is 2) gyors és céltudatos volt a vizsgálat, még 10 percet sem töltöttem bent”

„-”

,

„Egy nagy csomaggal érkeztem, amit nem szerettem volna becipelni az orvoshoz. El lehetett helyezni feltűnésmentesen, a kabátok alatt bőven volt hely. ”

„-”

,

„Tömegközlekedéssel nagyon egyszerű megközelíteni.”

,

„nincs”

,

„Nagyon jo, konnyen megkozelitheto helyen van.”

,

„barátságos jó szakember”

„kissé féltem”

,

„Gyorsaság, kedvesség.”

„Nem volt.”

,

„Minden rendben.”

„Nincs”

,

„Kedvesek voltak. Tudtak utólag e-mailben küldeni egészségpénztári számlát.”

„Nehezen nyílik az ajtó egyik szárnya, így babakocsival nehéz bemenni. De megoldották!”

,

„Minimális várakozási idő”

,

„Mosdó szuper”

„Parkolni nehéz ”

,

„Barátságos orvos és asszisztens, kellemes környezet, remek ellátás. ”

,

„Remek orvos”

,

„Kedvesség!”

,

„Kényelmes váró,a gyerekeknek sok játék.”

„Nem volt ilyen.”

,

„Gördülékenység”

,

„Együttműködési készség, megértés.”

,

„A recepciós hölgy és a doktor Úr kedvessége, szakértelme.”

„Nem volt.”

,

„.-”

„-”

,

„Régen ismert és kedvelt szakorvosával találkozott FÉRJEM ugyanis számára foglaltam időpontot !!”

,

„kellemes, tiszta”

„nincs”

,

„Nagyon meg vagyok elégedve.”

„nincs”

,

„Tetszettek a lámpák! Mosdó tiszta volt.”

„Nincs.”

,

„Fotelek a váróban. Tudtam kártyával fizetni.”

„Nincs ilyen.”

,

„Játszósarok van a gyereknek”

,

„Nagyon jó volt a rendelő megközelíthetősége.”

„nem volt ilyen”

,

„Nyugodt légkör”

,

„Mind a recepciós, mind az orvos nagyon barátságos és segítőkész volt!”

„nincs”

,

„-”

„-”

,

„Nem volt”

,

„Normális, barátságos rendelő. Sok játékkal a gyereksarokban.”

„Nem volt ilyen.”

,

„Lehetett kártyával fizetni.”

„Hideg volt a váróban. Nem megfelelő és naprakész saját weboldal.”

,

„Az azonnali figyelem.”

„Nem volt.”

,

„Figyelem a páciens felé.”

„Nem volt.”

,

„érkezésem után egyből foglalkozott a recepciós Velem.”

„Nem volt.”

,

„A rendelő tip-top tiszta. ”

„A rendelő a hátsó udvarban van, igaz ki van táblázva, de így is elég nehéz megtalálni. A hátsó bejárat elég balesetveszélyes, nincs jól kivilágítva. A váró kicsi. ”

,

„Gyors és pontos várakozás nélküli fogadás. Kedves recepciós. Beteghez való kitűnő viszony.”

„Nem volt”

,

„Csinos asszisztens hölgy ;)”

,

„Könnyen megközelíthető helyen van a rendelő. A rendelés jól szervezett, nem kellett várakozni, amikor megérkeztem az befoglalt időpontra.”

,

„A barátságos előtér.”

„Nem volt.”

,

„Sokaig vártam”

,

„-”

„Úgy vettem észre, hogy többünket hívtak egy időpontra.”

,

„Nem kellett várakozni pontosan kerültem sorra. Mindenki segítőkész volt.”

„Szerencsére nem volt.”

,

„elérhető ár,profi orvos”

,

„pontosan a foglalt időpontban kerültem sorra”

„-”

,

„tenyésztés és rákszűrés kapcsán telefonon is visszajeleznek.”

„felírják az ember adatait a recepciónál, majd ugyan azokat (részben) az orvos is megkérdezi és felírja”

,

„Nem volt.”

,

„Nem volt.”

,

„Dr Botár András nagyon kedves oda figyel a betegre.Mindent elmond a betegséggel kapcsolatba,segít megtalálni a megfelelő kórházat,ha műtétre van szükség.”

„Nincs”

,

„A mosdó”

„Nincs”

,

„Készségesen módosították a recepción aznap az időpontot.”

,

„Nincs”

,

„nem kellett várakozni”

„nincs”

,

„Gyerekbarát a rendelő, nem kínos kisgyerekekkel érkezni.”

„Nem volt ilyen”

,

„A rendelő nyugodt környezetben található. A doktor úr türelmesen meghallgat, és tanácsokat ad, udvarias, oldja a feszültséget. A vizsgálat eredményét kérésre kipostázzák.”

„Az eredményre 3-4 hetet kell várni.”

(nem regisztrált felhasználó) ,

„Nem volt ilyen.”

,

„Kedvesség, korrektség, pontosság.”

„Egy kicsit szedett-vedettnek tűnt első ránézésre a váró, de aztán mehettem is, nem is volt idő második ránézésre.”

,

„Az orvos - beteg kapcsolat !”

„A rendezetlen recepció ”

,

„Könnyű parkolás.”

,

„Nincs ilyen”

,

„A legkellemesebb tapasztalatom, hogy idegenként beállítva olyan kedves fogadtatást kaptam”

„-”

,

„nem volt”

,

„kicsi rendelő, barátságos, gyerekbarát, reális árakkal, meg is lehet vásárolni a bőrápoló termékeket, nem drágán”

,

„Recepciós segítőkészsége.”

„Nem volt.”

,

„Az empatikus bánásmód, szorongva ,idegesen érkeztem és megnyugodva,elégedetten távoztam... köszönöm.”

„nem volt”

,

„Nem volt várakozás.”

,

„gördülékenyen ment minden”

,

„recepciós hölgy lehetett volna kedvesebb is...”

,

„Az hogy mikor odaértem, egyből fogadtak. Jó szervezés.”

„Nem lehet kártyával fizetni, és erre nem is hívják fel a figyelmet.”

,

„a rendelő minimálisan van kitáblázva, egy régi bérház belső udvarán kell keresztülmenni és megkeresni”

,

„Jó volt az időbeosztás.”

„Nem tudtam, hogyan működik a kapucsengő.”

,

Értékelések

,
,
,
További értékelések
Értékelem, véleményt írok
Segíthetünk?
Ügyfélszolgálat: 8–20 óráig