Google+
898 256 Sikeres foglalás!

Kényelmes időpontfoglalás magánorvosokhoz!

Kérdésed van? Segítünk: +36 1 700-1491
Ügyfélszolgálat: 8-20 óráig

Árkád Egészségközpont

Orvosaink szakterületenként

Információk a rendelőről

Amennyiben autóval érkezik hozzánk, a Kerepesi úton lévő Shell töltőállomásnál kell feljönni az emelkedőn a 2/a parkolószintre, ahol látni fogja az irodaházak bejáratát: Főtáv, Manhattan nyelvstúdió, Árkád Egészségközpont. Az irodaházba betérve, liftte...

Tovább olvasom >
A

Árkád Egészségközpont

1106 Budapest, X. kerület, Örs vezér tere 25. (Kőbánya)
Időpontfoglalás az orvosokhoz
Csak őket mutasd:
Foglaláshoz kattintson
az időpontra

Részletes adatok

Bemutatkozás

Amennyiben autóval érkezik hozzánk, a Kerepesi úton lévő Shell töltőállomásnál kell feljönni az emelkedőn a 2/a parkolószintre, ahol látni fogja az irodaházak bejáratát: Főtáv, Manhattan nyelvstúdió, Árkád Egészségközpont. Az irodaházba betérve, lifttel megközelítve a 3. emeleten találja Egészségközpontunkat. Amennyiben tömegközlekedéssel vagy gyalogosan érkezik hozzánk, az Árkád Üzletközpont Kerepesi úti, HÉV felőli oldalon, utcafrontról nyílik a 25/b irodaház bejárata. Az irodaházon belül szintén liftet használva a 3. emeleten találja Egészségközpontunkat.  

Megközelíthetőség

Busz: 31, 32, 44, 45, 67, 85, 85E, 97E, 100, 131, 144, 161, 161A, 168E, 169E, 174, 176E, 231, 244, 261E, 276E, 277 Trolibusz: 80, 81, 82 Villamos: 3, 62, 62A Metró: M2 HÉV: csömöri és gödöllői vonalak Az ÁRKÁD bevásárlóközpont 3. emeletén található, mely megközelíthető a 2/a parkolón keresztül.

Parkoló

A bevásárlóközpont parkolóházában. Az első 2 óra: INGYENES
2 órán túl minden megkezdett óra díja: 200 Ft

Nyitvatartás

H-P: 7:30 -19:30

Vélemények

93 értékelés

„Tiszta, igényes”

„Recepciósok hozzáállásán lenne még mit javítani”

,

„A foglalásom nem volt az Árkád Egészségközpont rendszerében benne! Nem is tudtak a foglalásomról! Szerencsére volt 8 óra 30-kor időpont amikor fogadott a doktornő!! Innentől minden rendben és korrektül zajlott.”

,

„A recepciós egy ideig a munkabeosztását tárgyalta valakivel telefonon, és azt sem kérdezte kihez jöttem!”

,

„emberi bánásmód, szakszerű kezelés...”

,

„Frekventált helyen található, szép kulturált a rendelő.”

„Nem lehet kártyával fizetni. :(”

,

„Szép, tiszta, modern rendelő. Percek alatt bejutottam az orvoshoz. Nem ismertem az Árkád elrendezését, így nem jöttem rá, hogy nem a bevásárlóközpontban van a rendelő, hanem a parkolóból közvetlenül lehet bejutni. Ki van táblázva, de néhány nyíl még segítené az eligazod...”

Végig olvasom
,

„Kiváló szinvonalú rendelő, de viszonylag drága...”

,

„megfelelő időpontot kaptam kontroll vizsgálatra”

„nem volt”

,

„mindennel meg voltam elégedve”

„nem volt”

,

„A recepció nem a kellő tisztelettel bánik a betegekkel. Az általuk adott névjegykártyán lévő elérhetőségeken nem elérhetőek. Az a szerencse, hogy nem a recepció miatt járunk oda, hanem az orvos miatt.”

,

„Kellemes környezet, segítőkészek a dolgozók.”

„A 40 perces vizsgálat elhúzódott 1,5 órára, ami az Egészségközpont rendszere miatt volt, mert a vizsgálati lapomat a doktornő kétszer elkezdte felvinni a gépbe és az kétszer összeomlott. Szegény kezdhette újra. ”

,

„Nem kellett várni.”

„Nem volt.”

,

„Kedves, figyelmes!!”

,

„A Doktornő nagyon kedves és lelkiismeretes. Sok időt szán az egyes betegekre, figyelmesen végighallgatott és segített.”

,

„Már olvastam, hogy nehezen megtalálható at Egészségközpont, ezért jóval előbb mentem, bár bíztam abban, hogy megtalálom. Épp, hogy odaértem időre... Érdemes az Árkád Információs pultnál megkérdezni. És talán ki kellene táblázni több helyen is, hogy merre kell menni.”

,

„Kellemes tapasztalatom nem volt.”

„Megjelentem a foglalt idopontban es ezt jeleztem a recepcion. A recepcios abszolut nem volt segitokesz, sotkifejezetten pofatlan es undok volt. Kiderult irtak egy emailt kb 4 nappal az idopontom elott, h szeretnek megvaltoztatni, de a levelszemetek koze kerult , ami nyilvan gyakran elofordult ma...”

Végig olvasom
,

„A rendelő nagyon jól felszerelt, kellemes hangulatot árasztott.”

„ A mellékhelyiségben nem volt WC papír, erre azért oda kéne figyelni.”

,

„Németh Anna doktornő óriási szakmai tapasztalattal és tudással rendelkezik. Nagy figyelemmel és empátiával fordul a páciens felé. Megnyugtató, kellemes személyiség. ”

,

„Nem kellett várni”

„Az időpont foglalás a neten keresztül nem igazán működött, a szabadnak tűnő időpontok már foglaltak voltak, így újbóli, hosszas egyeztetésre volt szükség e-mailen és telefonon keresztül. Nehezen lehet megtalálni, mert nincsen rendesen kitáblázva és az Árkád egy eldugott s...”

Végig olvasom
,

„Korábbi hozzászólásokban olvastam, hogy a leírás nem pontos a helyszín eléréséhez. Igen, ez tényleg így van. Én egy "bolyongó" miatt 30 perces csúszással jutottam be. Én is a 3. emeleti parkoló szinten kezdtem, de kocsival a 2.-on érdemes parkolni, mert a bejárat onn...”

Végig olvasom
,

„Az interneten megtalálható információk mindegyike hiányos, vagy téves. Korrekt információ hiányában a rendelő nehezen megtalálható, ha először keresi fel az ember. ”

,

„Személyzet figyelmessége, a rendelő hangulata”

„A bankkártyás fizetési lehetőség átmenetileg szünetelt”

,

„Kellemes környezet.”

„A recepciós hölgyek nevetgélése a betegeken felháborított....számítógépen keresztül irogattak egymásnak, ahogy álltak egymás mellett, és közben mosolyogtak a betegeken!!!”

(nem regisztrált felhasználó),

„Tiszta, stresszoldó környezet, segített úrrá lenni az idegességemen.”

,

„Nem kellett várnom, udvariasak voltak a rendelőben.”

„Jobban ki lehetne írni, hogy hol van az egészségközpont. (Nem csak közvetlen a parkoló előtt; a nyíl pedig félrevezető ugyanott, mert jobbra mutat, holott balra kell menni) 20 percig bolyongtam mire oda találtam.”

,

„A betegre való oda figyelés ,és éreztem ,hogy csal én vagyok és csak rám figyelnek. Nagyon köszönöm.”

„nincs.”

,

„Nagyon kedvesek az ott dolgozók. A vérvételt végző hölgy különösen figyelmes és fájdalommentesen végzi a vérvételt.”

,

„A finom kávé.”

,

„Kedves nővérek, gyors időpontfoglalás, kellemes körülmények.”

„Nem volt ilyen.”

,

„Vadonatúj környezet, a kislányom nem is akart hazamenni, olyan jól érezte magán a játszósarokban:)”

,

„megtalálni a rendelőt”

,

„A rendelő felszereltsége.”

„Kicsit nehezen találtam meg a bejáratot.”

,

„Az okoszott helyzethez képest egy arrogáns hozzáállás, mely szerint érezzem magam hülyének, hogy elindultam anélkül, hogy felhívtam volna őket. Kérdezném, hogy akkor mire a bonyolult infrastruktúra, ha a végén kézihajtányosra kell amúgy is kapcsolni?”

,

„szuper személyes kontaktus!”

„ -----”

,

Értékelések

,
,
,
További értékelések
Értékelem, véleményt írok
Segíthetünk?
Ügyfélszolgálat: 8–20 óráig
Telefon: +36 1 700-1491