Google+
100 622 Sikeres foglalás!

Kényelmes időpontfoglalás magánorvosokhoz!

Kérdésed van? Segítünk: +36 1 700-1491
Ügyfélszolgálat: 8-20 óráig

Árvai-Barta MED Magánklinika

Orvosaink szakterületenként

Információk a rendelőről

Családias környezet, modern felszerelés, kiemelkedő minőségű műszerek, Németországból elsajátított módszerek. Magánklinika az Ön egészségéért!

Tovább olvasom >
A

Árvai-Barta MED Magánklinika

1165 Budapest, XVI. kerület, Nyílhegy u. 4. (Mátyásföld)
Időpontfoglalás az orvosokhoz
Csak őket mutasd:
Foglaláshoz kattintson
az időpontra

Részletes adatok

Bemutatkozás

Családias környezet, modern felszerelés, kiemelkedő minőségű műszerek, Németországból elsajátított módszerek.

Magánklinika az Ön egészségéért!

Vélemények

79 értékelés

„Nincsen kellemes tapasztalatom.”

„Nem volt ott az orvos. Egy hétig vártam rá, kora reggel odamentem, eltaxiztam ,6000.-ot, megfagytam az utcán és a doktor úr nem jelent meg reggel 8-kor, a recepciós hölgy azt mondta, hogy szombaton nem szokott dolgozni, és soha nem jön be, és hogy senki nem tudott erről az időpontrol.”

,

„Nem volt várakozási idő.”

„Kifelé menet a rendelő és a kertkapu között sötét volt. Nem volt világítás a lépcsőnél sem.”

,

„Dr. Móri István rendelt. Nagyon meg vagyok elégedve vele.”

,

„Egy nagyon modern, XXI. századi rendelő. Tisztaság van a váróban, a rendelőkben és a mellékhelységben is. ”

„A recepciós hölgy kicsit morcos volt.”

(nem regisztrált felhasználó),

„Lehetne több parkolóhely”

,

„Kedves,segítőkész recepciós hölgy. Időpont korrekt betartása. ”

„Túlvezérelt légkondi.Kellemetlen volt 40 fokból becsöppenni a 23 fokos rendelőbe. Nehézkes a parkolás.”

,

„kedvesek ,udvariasak és egyböl tudtak fogadni,”

,

„A foglalás napján telefonon megkeresett a rendelő udvarias recepciósa, és Mónos doktornő távolléte miatt Dr. Katona Martinát ajánlotta, az eredeti időponthoz képest parányi csúszással.”

,

„Rövid várakozás”

,

„Kedves, udvarias, hozzáértő fogadtatás”

,

„Jó hangulat,kedves recepciós hölgy.Gyerekek matricát,cukorkát kaptak!”

„Nem volt ilyen!”

,

„Sajnos, hiába foglaltam időpontot, a rendszer visszaigazolása is megtörtént, azonban azon a napon nem volt rendelés, amiről nem is értesített senki, potyára utaztam 1,5 órát....”

,

„Korábban érkeztünk az megbeszélt időpontnál, de nem kellett várakozni, azonnal fogadtak bennünket”

,

„Barátságosak, segítőkészek. ”

„Nem volt.”

,

„Nem volt”

,

„Nem az általam választott orvoshoz kerültünk, mert beteg lett a doktornő. Mivel sürgős volt a vizsgálat egy másik doktornőt ajánlottak és elfogadtuk. A díjszabással nem voltam elégedett, Vizsgálat díjaként 10.000 Ft volt feltüntetve az oldalon, de a végén kétszer annyit kel...”

Végig olvasom
,

„Feltétlenül”

,

„Nem volt kellemetlen tapasztalatom”

,

„Bár a foglalásnál jeleztem, hogy allergiavizsgálatot szeretnék (prick-tesztet külön jeleztem megjegyzésben), és meg is jelentem a rendelésen, nem vizsgáltak meg, mert a rendelőben nincs lehetőség allergiavizsgálatra. Nehezményezem, hogy ezt nem a foglalás után, a foglalt időpon...”

Végig olvasom
,

„Szakertelem es embersegesseg”

„nincs”

,

„Korrekt vizsgálat volt. ”

,

„Gyorsan reagáltak telefonos visszajelzéssel az online jelentkezésre.”

,

„Recepciós Hölgy nagyon kedves volt es segítőkész ”

„Nem volt olyan ”

,

„családias hangulat”

,

„tiszta, szép”

„furi a recepciós”

,

„A hozzààllàsuk segìtőkészségük, annak ellenére , hogy nem kaptàk meg Önöktől a foglalàst.”

,

„Nagyon kedves volt a recepciós, játszott, beszélgetett a kisfiammal és még csokis kekszet is kapott ☺ ”

„Nem volt ilyen”

,

„Hozaalas ”

„Nincs”

,

„Kedvesség, figyelmesség, tisztaság”

,

„Volt parkolò:)”

,

„Szép, modern, családias.”

,

„Kellemes légkör, gyerek játszóasztal a várakozás ideje alatt”

,

„nyugodság, kedvesség, precíz ellátás”

„nem volt”

,

„Fülészeten voltam de a problémámra nem kaptam megoldást 29 ezer forintért. Amikor rákérdeztem miért lett ennyi nagyon lekezelő válaszban volt részem az előtte mézes-mázas recepcióstól. Màsnap máshová kellett mennem. Én többet ide biztosan nem fogok menni.”

(nem regisztrált felhasználó),

„Tiszta, rendezett, modern rendelő.”

„Nem volt ilyen”

,

„A szolgáltatást nem a rendelőbe kiírt előírt áron számlázták ki. Ezen az áron sokkal jobb magánorvosok elérhetőek, aki talán még köszön is mikor a rendelőbe belép az ember. ”

(nem regisztrált felhasználó),

Értékelések

,
,
,
További értékelések
Értékelem, véleményt írok
Segíthetünk?
Ügyfélszolgálat: 8–20 óráig
Telefon: +36 1 700-1491