Google+
105 869 Sikeres foglalás!

Kényelmes időpontfoglalás magánorvosokhoz!

Kérdésed van? Segítünk: +36 1 700-1491
Ügyfélszolgálat: 8-20 óráig

Árvai-Barta MED Magánklinika

Orvosaink szakterületenként

Információk a rendelőről

Családias környezet, modern felszerelés, kiemelkedő minőségű műszerek, Németországból elsajátított módszerek. Magánklinika az Ön egészségéért!

Tovább olvasom >
A

Árvai-Barta MED Magánklinika

1165 Budapest, XVI. kerület, Nyílhegy u. 4. (Mátyásföld)
Időpontfoglalás az orvosokhoz
Csak őket mutasd:
Foglaláshoz kattintson
az időpontra

Részletes adatok

Bemutatkozás

Családias környezet, modern felszerelés, kiemelkedő minőségű műszerek, Németországból elsajátított módszerek.

Magánklinika az Ön egészségéért!

Vélemények

97 értékelés

„Rendkívül modern, tiszta és jól felszerelt a rendelő. Kellemes a hangulat, jók a fények, a recepciós hölgy pedig kedves, mi kell még? :) Abszolút nyugati színvonal, korrekt áron!”

„Egyáltalán nem volt kellemetlen tapasztalatom, így legkellemetlenebb sem.”

,

„A családias hangulat.”

,

„Barátságos környezet, nővér, orvos. ”

,

„nem volt”

„A lefoglalt időponthoz képest másfél órával később kerültem sorra. Egy nagy függönytelen ablakban álltam meztelenül a szomszéd kertben pedig gereblyéztek.”

,

„A doktorno kedvessege es kozlekenysege.”

,

„Nincsen kellemes tapasztalatom.”

„Nem volt ott az orvos. Egy hétig vártam rá, kora reggel odamentem, eltaxiztam ,6000.-ot, megfagytam az utcán és a doktor úr nem jelent meg reggel 8-kor, a recepciós hölgy azt mondta, hogy szombaton nem szokott dolgozni, és soha nem jön be, és hogy senki nem tudott erről az időpontrol.”

,

„Nem volt várakozási idő.”

„Kifelé menet a rendelő és a kertkapu között sötét volt. Nem volt világítás a lépcsőnél sem.”

,

„Dr. Móri István rendelt. Nagyon meg vagyok elégedve vele.”

,

„Egy nagyon modern, XXI. századi rendelő. Tisztaság van a váróban, a rendelőkben és a mellékhelységben is. ”

„A recepciós hölgy kicsit morcos volt.”

(nem regisztrált felhasználó),

„Lehetne több parkolóhely”

,

„Kedves,segítőkész recepciós hölgy. Időpont korrekt betartása. ”

„Túlvezérelt légkondi.Kellemetlen volt 40 fokból becsöppenni a 23 fokos rendelőbe. Nehézkes a parkolás.”

,

„kedvesek ,udvariasak és egyböl tudtak fogadni,”

,

„A foglalás napján telefonon megkeresett a rendelő udvarias recepciósa, és Mónos doktornő távolléte miatt Dr. Katona Martinát ajánlotta, az eredeti időponthoz képest parányi csúszással.”

,

„Rövid várakozás”

,

„Kedves, udvarias, hozzáértő fogadtatás”

,

„Jó hangulat,kedves recepciós hölgy.Gyerekek matricát,cukorkát kaptak!”

„Nem volt ilyen!”

,

„Sajnos, hiába foglaltam időpontot, a rendszer visszaigazolása is megtörtént, azonban azon a napon nem volt rendelés, amiről nem is értesített senki, potyára utaztam 1,5 órát....”

,

„Korábban érkeztünk az megbeszélt időpontnál, de nem kellett várakozni, azonnal fogadtak bennünket”

,

„Barátságosak, segítőkészek. ”

„Nem volt.”

,

„Nem volt”

,

„Nem az általam választott orvoshoz kerültünk, mert beteg lett a doktornő. Mivel sürgős volt a vizsgálat egy másik doktornőt ajánlottak és elfogadtuk. A díjszabással nem voltam elégedett, Vizsgálat díjaként 10.000 Ft volt feltüntetve az oldalon, de a végén kétszer annyit kel...”

Végig olvasom
,

„Feltétlenül”

,

„Nem volt kellemetlen tapasztalatom”

,

„Bár a foglalásnál jeleztem, hogy allergiavizsgálatot szeretnék (prick-tesztet külön jeleztem megjegyzésben), és meg is jelentem a rendelésen, nem vizsgáltak meg, mert a rendelőben nincs lehetőség allergiavizsgálatra. Nehezményezem, hogy ezt nem a foglalás után, a foglalt időpon...”

Végig olvasom
,

„Szakertelem es embersegesseg”

„nincs”

,

„Korrekt vizsgálat volt. ”

,

„Gyorsan reagáltak telefonos visszajelzéssel az online jelentkezésre.”

,

„Recepciós Hölgy nagyon kedves volt es segítőkész ”

„Nem volt olyan ”

,

„családias hangulat”

,

„tiszta, szép”

„furi a recepciós”

,

„A hozzààllàsuk segìtőkészségük, annak ellenére , hogy nem kaptàk meg Önöktől a foglalàst.”

,

„Nagyon kedves volt a recepciós, játszott, beszélgetett a kisfiammal és még csokis kekszet is kapott ☺ ”

„Nem volt ilyen”

,

„Hozaalas ”

„Nincs”

,

„Kedvesség, figyelmesség, tisztaság”

,

„Volt parkolò:)”

,

„Szép, modern, családias.”

,

„Kellemes légkör, gyerek játszóasztal a várakozás ideje alatt”

,

„nyugodság, kedvesség, precíz ellátás”

„nem volt”

,

„Fülészeten voltam de a problémámra nem kaptam megoldást 29 ezer forintért. Amikor rákérdeztem miért lett ennyi nagyon lekezelő válaszban volt részem az előtte mézes-mázas recepcióstól. Màsnap máshová kellett mennem. Én többet ide biztosan nem fogok menni.”

(nem regisztrált felhasználó),

„Tiszta, rendezett, modern rendelő.”

„Nem volt ilyen”

,

„A szolgáltatást nem a rendelőbe kiírt előírt áron számlázták ki. Ezen az áron sokkal jobb magánorvosok elérhetőek, aki talán még köszön is mikor a rendelőbe belép az ember. ”

(nem regisztrált felhasználó),

Értékelések

,
,
,
További értékelések
Értékelem, véleményt írok
Segíthetünk?
Ügyfélszolgálat: 8–20 óráig