Google+
120 606 Sikeres foglalás!

Kényelmes időpontfoglalás magánorvosokhoz!

Kérdésed van? Segítünk: +36 1 700-1491
Ügyfélszolgálat: 8-20 óráig

Baross Egészségközpont

Orvosaink szakterületenként

Információk a rendelőről

A Baross Egészségközpont teljeskörűen felújított XVI. kerületi épületében várja szeretettel vendégeit akik belgyógyászati, diabetológiai, reumatológiai szakorvosi ellátásra, labor vizsgálatra jelentkeznének be, esetleg gyógytornász vagy dietetikus segíts...

Tovább olvasom >
A

Baross Egészségközpont

1165 Budapest, XVI. kerület, Baross Gábor utca 40. (Mátyásföld)
Időpontfoglalás az orvosokhoz
Csak őket mutasd:
Foglaláshoz kattintson
az időpontra

Részletes adatok

Bemutatkozás

A Baross Egészségközpont teljeskörűen felújított XVI. kerületi épületében várja szeretettel vendégeit akik belgyógyászati, diabetológiai, reumatológiai szakorvosi ellátásra, labor vizsgálatra jelentkeznének be, esetleg gyógytornász vagy dietetikus segítségét kérnék. Az épületben emellett működik masszázs, kozmetika, és személyi edzés is. Az Egészségközpont munkatársai küldetésüknek tekintik, hogy kortól és nemtől függetlenül igyekezzenek az őket felkereső érdeklődők fájdalmait enyhíteni, fizikai kondícióját javítani, ezáltal egy boldogab élet lehetőségét teremtve számukra. 

Megközelíthetőség

Tömegközlekedéssel az Örs Vezér térről a 44-es, 244-es autóbuszokkal a Centenáriumi lakótelepnél leszállva. Autósok GPS-t használva a félrenavigálás elkerülése végett mindenféleképpen tüntessék fel, hogy a 16. kerületi Baross Gábor utcát keresik!

Akadálymentes

igen

Parkoló

Az épület saját kültéri parkolóval rendelkezik a bejárat előtt.

Nyitvatartás

Előzetes bejelentkezés szerint.

Vélemények

114 értékelés

„Kedves fogadtatás!”

„Nem volt!”

,

„A recepciós hölgyek nagyon segítőkészek és kedvesek, barátságosak voltak. Telefonon és a helyszínen is többször is segítséget kaptam tőlük.”

,

„Segítőkész, kedves hölgyek dolgoznak itt az egészség központban ”

,

„A rendelő tiszta, személyzet kedves. ”

,

„Mivel várnom kellett negyed órát, volt időm nézelődni. A recepciós pult és a többi dekoráció igényes, de a fogadótér hangulatában és stílusában nagyon elüt a többi résztől: a műanyag székek csúnyák és kényelmetlenek, az alulméretezett asztalka iszonyúan billeg, alig ...”

Végig olvasom
,

„Kulturált környezet. Nem kellett várni, az időpontot tartották.”

„-”

,

„Tágas”

,

„Mindenki segítőkész volt. ”

,

„Szép, igényes és többfunkciós környezet.”

„-”

,

„Kedvesség.”

„Nem volt ilyen.”

,

„Az összbenyomás”

„Nem volt”

,

„kedvesek voltak”

„késésben voltunk és a recepción még kérdőívet kellett tölteni”

,

„Kultúrált,bensőséges.”

„Nincs”

,

„Pontosság”

„a parkolóba behajtás”

,

„nagyon szimpatikus volt a doktornő”

„nem tudtam parkolni”

,

„Kellemesen berendezett várók, hangulatos atmoszféra, mely sokat segít a várakozás közbeni félelem leküzdésében.”

,

„a kezelés”

„nem volt”

,

„Barátságos környezet.”

,

„a kedvesség és udvariasság”

„nem volt”

,

„Nem kellett várakozni.”

,

„Tiszta, szép rendelő”

,

„Könnyed parkolás”

,

„kedvesség, segitőkészség”

,

„Kedvesek, udvariasak voltak.”

„Gyér a fény az előtérben, ahol a kérdőív kitöltésére sor került.”

,

„jönnek mennek fürdőruhában az emberek a rendelő környékén (szauna vagy masszázs miatt). kellemetlen.”

,

„Egy percet sem kellet várnom, kedvesen fogadtak”

„nem volt”

,

„Úgy jellemezném,olyan mintha egy baráti beszélgetésre ugortam volna be.”

„Nincs”

,

„Mosoly és kedvesség.”

„-”

,

„Friss helyi újság, üdítő. Kellemes várakozási feltételek.”

„Nincs”

,

„Nagyon segítőkész személyzet. Felkísértek a doktornőhöz.”

„nem volt”

,

„A doktornő nagyon figyelmes és kedves volt.Csak ajánlani tudom másoknak is.Valószínűleg máskor is foglalni fogok nála időpontot,ha szükséges less a jövőben.”

,

„az orvos precízsége”

„kétoldalas nyomtatvány egy mozgó pici asztalon kellett kitölteni rossz fényviszonyok mellett.”

,

„Jó környezet kedves recepciósok!”

,

„Nem kellett várakozni.”

„nincs”

,

„kellemes környezet”

„nem volt ilyen”

,

„Szép, vidám környezet, mosolygós recepciósok. ”

„-”

,

„Összeségében az egész. ”

„nem volt”

,

„A bejelentkezés ellenére 20 percet kellett várnom.”

,

„Az hogy a doktor nő azonnal segített. Nagyon fájt, de mostmár tudok rendesen járni, és műtétre is beutalt. ”

„Nem volt. ”

,

„Nem kellett várni. ”

„Talán rosszkedvű vagy fáradt volt a doktornéni. ”

,

„A figyelmesség és a szakszerű ellátás”

„Nem volt”

,

„Az orvos alapossága.”

,

„Udvarias eligazítás”

„nincs”

,

„A doktornő szakszerűségét már régebb óta ismerem, most sem csalódtam, és mindezt szép környezetben újra tapasztaltam.”

„Nem volt”

,

Értékelések

,
,
,
További értékelések
Értékelem, véleményt írok
Segíthetünk?
Ügyfélszolgálat: 8–20 óráig
Telefon: +36 1 700-1491