Google+
902 010 Sikeres foglalás!

Kényelmes időpontfoglalás magánorvosokhoz!

Kérdésed van? Segítünk: +36 1 700-1491
Ügyfélszolgálat: 8-20 óráig

Bató-Házi Egészségközpont - Miskolc

Orvosaink szakterületenként

Információk a rendelőről

Tovább olvasom >
A

Bató-Házi Egészségközpont - Miskolc

3530 Miskolc, Bató-Ház, Széchenyi u.70. II.em.
Időpontfoglalás az orvosokhoz
Csak őket mutasd:
Foglaláshoz kattintson
az időpontra

Részletes adatok

Vélemények

160 értékelés

„Barátságos fogadtatás.”

„Nem volt.”

,

„A várakozás körülményei.”

,

„Maximális udvariasság !”

„Ilyen egyáltalán nem volt.”

,

„Jó kis környezet a váró és a rendelő is más rendelőkhöz képest.”

„Nem volt.”

,

„Rugalmasság.”

„Nem sikerült a regisztráció, a visszaigazolás ellenére.”

,

„Minden rendben, közvetlenség, segítőkészség, szakértelem.”

„Nem volt.”

,

„jól felszerelt”

„nem volt”

,

„A rendelő eszközökkel való felszereltsége a vizsgálathoz megfelelőnek tűnt nekem mint laikusnak.”

„Nem volt.”

,

„-.”

,

„szép és hangulatos”

„-”

,

„nem tudok kiemelni semmit”

„nem volt kellemetlen tapasztalatom ”

,

„A legkelemesebb, hogy nincs nagy baj :) Kovács doktor pedig továbbra is egy Úriember Köszönöm :)”

,

„tisztaság rend, remek hely, ha sajnos orvosra van szükség.”

,

„Gondos ellátás,jól működő az időpont foglalás.”

,

„Jó az időpont foglalás.Nem kellett sokáig várakozni.”

,

„Várakozási idő nincs,mikorra van időpont akkor fogadnak!”

,

„Zene szólt és az asztalokon újságok javították hangulatot.”

,

„Tiszta, rendezett és jól felszerelt.”

,

„A rendelő jól megközelíthető helyen található, bárki számára könnyen elérhető. Lift segíti a nehezebben mozgó betegeket. A megadott időpontban pontosan fogadták édesapámat.”

„Népszerű rendelő lévén sok beteg várakozik egyszerre, ezért picit szűkös a váróhelyiség.”

,

„Nyugodtan várakozó emberek, újságok, halk zene, klíma - nem kórház!”

„-”

,

„Mivel foglaltam időpontot elsőnek mehettem be,pedig már sokan voltak ott”

„nincs”

,

„Nem kell várakozni. Pontosan működik az időpont foglalás.”

„nincs”

,

„Az adott időpont betartása. ”

„Nem volt.”

,

„A légkör, mely oldotta a feszültségemet.”

,

„Örültem a netes foglalás gyorsaságának és korrektségének. A rendelőben pár perces várakozás után rám került a sor!”

„Ilyen nem volt!”

,

„Jó megközelíthetőség.”

„Nincs.”

,

„Ilyen nem volt.”

,

„-”

„-”

,

„Nagyon korrekt,alapos és emberséges.”

(nem regisztrált felhasználó),

„Gördülékenyen ment minden.”

,

„Az, hogy minden vizsgálatot egy helyen el lehetett végezni! 3 éve egy hasonló vizsgálat a megyeiben 3 hétig tartott az ultrahang időpont kérés miatt, itt minden 20 perc alatt lezajlott!”

,

„A lefoglalt időpontban be is hívott a doktor úr.”

,

„Ahogy beléptem a rendelőbe, máris sorra kerültem , így gyakorlatilag 1 percet sem vártam!”

,

„Pontosan behívtak”

„zsúfolt váróterem, recepciós nincs”

,

„Könnyen megtaláltam és jó érzésekkel léptem be a rendelőbe.”

„Szerintem egy kicsit zsúfolt a váróterem, mert egy időben több szakrendelés is zajlik, még a kinti padon is ültek! Ezt kellene átgondolni, mertmegfelelő ütemzéssel csökkenthető a várakozók száma.”

,

„Közvetlen, segítőkész, a problémámra egyből választ kaptam ”

,

„Pontosan a foglalt időben szólított a főorvos úr. Korrekt,pontos az előjegyzési rendszerük.”

„Nem volt”

,

„Nem kellet sokat várnom, mivel előre foglaltam.”

„Kicsit szűkös”

,

„Gyerekbarát a környezet, így gyerekkel is lehetne jönni, ha úgy adódik”

„semmi”

,

„Könnyen megközelíthető. Tiszta. ”

„Nincs”

,

„Az időpontban pontosan fogadtak.”

„A váróterem szűk volt ennyi rendelésre érkezett számára.”

,

„A megadott időpontban behívtak. Csak én és a doktor ÚR voltunk a rendelőben.”

,

„A lefoglalt időpontban egyből fogadtak”

„Nem volt kellemetlen tapasztalatom”

,

„Laikus számára is érthetően megmagyarázta a betegséggel kapcsolatos tudnivalókat és teendőket . A foglalt időponttól pár perccel hamarabb sorra kerültem.”

„Nincs kellemetlen tapasztalatom .”

,

„a pontosság,szakszerüség,gyorsaság”

„nem volt”

,

„Pontosan fogadtak, az orvos nagyon korrekt volt. Köszönjük!”

,

„a gyógyulás útjára léptem”

,

„Időben sorra kerültem.”

„Nincs.”

,

„Egy légy keringett a váróban. Az időpont foglalás hatástalan, mert ugyanúgy ki kellett várnom a sorom, mint ha nem foglaltam volna le.”

,

„Abszulút udvarias a doktor úr.”

,

„pontos kezdés!!!”

„nincs”

,

„Gyors,pontos,barátságos”

„Nem volt ilyen.”

,

„Nincs zsúfoltság, hangulatos váró. Halk zene. Alkalmas vizsgáló készülék. Jól látható vizsgálati árak. ”

„Nem volt.”

,

„Nem kellett várakozni, felszerelt rendelő, kifogàstallan, részletes tájékoztató a betegséggel kapcsolatban! ”

,

„ a rendelő klímája”

„ nem volt”

,

„Nem a megadott időpontban, hanem érkezési sorrendben történik a rendelés.”

,

Értékelések

,
,
,
További értékelések
Értékelem, véleményt írok
Segíthetünk?
Ügyfélszolgálat: 8–20 óráig
Telefon: +36 1 700-1491