Google+
901 331 Sikeres foglalás!

Kényelmes időpontfoglalás magánorvosokhoz!

Kérdésed van? Segítünk: +36 1 700-1491
Ügyfélszolgálat: 8-20 óráig

Budai Mozgásszervi Magánrendelő

Orvosaink szakterületenként

Információk a rendelőről

A Budai Mozgásszervi Magánrendelő a Gellért tér közelében a Műszaki Egyetem kertjével szemben található. A rendelőnkben speciálisan mozgásszervi problémákkal foglalkozunk. 2008-ban alapított Magánrendelő azzal a céllal kezdte meg működését, hogy a m...

Tovább olvasom >
A

Budai Mozgásszervi Magánrendelő

1111 Budapest, XI. kerület, Budafoki út 15. (Újbuda, Lágymányos)
Időpontfoglalás az orvosokhoz
Csak őket mutasd:
Foglaláshoz kattintson
az időpontra

Részletes adatok

Bemutatkozás

A Budai Mozgásszervi Magánrendelő a Gellért tér közelében a Műszaki Egyetem kertjével szemben található. A rendelőnkben speciálisan mozgásszervi problémákkal foglalkozunk. 2008-ban alapított Magánrendelő azzal a céllal kezdte meg működését, hogy a mozgásszervi panaszokkal hozzánk forduló páciensek számára magas színvonalú egészségügyi ellátást biztosítsunk, a kivizsgálástól a korszerű terápiás megoldásokig.

Akadálymentes

igen

Nyitvatartás

H-P 10-20

Vélemények

222 értékelés

„Tájékoztatást kaptam a tartást javító irodai székekről.”

„-”

,

„pontosan fogadtak”

„nem volt”

,

„A jatszósarok. ”

„Az ár. ”

,

„Figyelem a betegre, pontosság, megbízhatóság.”

„nem volt”

,

„A rendelő tökéletes, kellemes hangulatú.”

„Nem volt.”

,

„Az adott időpontra való figyelmeztetés, az időpont betartása.”

„Nem volt.”

,

„Pontosan, várakozás nélkül kerültem sorra. A rendelési időpontot megelőzö napon, emlékeztető emailt kaptam.”

„Nem volt”

,

„A doktornő kedvessége”

,

„Bár korábban érkeztem, a "bejelentkezés" azonnal megtörtént és kellemes, nyugodt környezetben tudtam várni a megbeszélt időpontig. Végül az időpont előtt fogadott az orvos.”

„Nem volt.”

,

„Időre mentem és nem kell várakozni.”

„Nem volt.”

,

„Udvariasak és segitőkészek voltak ..”

„Nem volt”

,

„Az emberi hangnem”

„nem volt”

,

„Pontosan fogadtak a rendelésen. A recepción kedvesen fogadtak és útba igazítottak. A vizsgálat, és a kezeléssel kapcsolatos tájékoztatás alapos volt. ”

„Nem volt ilyen.”

,

„Az emberi közvetlenség....”

,

„Nem kellett várni, kedves fogadtatás”

,

„Nagyon kellemes környezet, barátságos személyzet, segítőkészek.”

,

„A kedves fogadtatás, tisztaság.”

,

„Nagyon alapos vizsgálatot kaptam,bizalom azonnal kialakult ami nálam nagyon fontos.”

„Kicsi csalódás azért ért,mert azt gondoltam,hogy egy ilyen vizsgálatnál alap a gerincről egy felvételt készíteni,de sajnos nem. ”

,

„Barátságos környezet, kedves recepciós hölgy,”

,

„Kellemes, nyugodt környezet.”

„-”

,

„Minden nagyon pozitív volt, a környezet, a recepciós munkatárs segítőkészsége. ”

„Nem volt ilyen.”

,

„internetes bejelentkezési lehetőség, egy napon belül eljutottam vizsgálatra”

,

„Kedvesek és oda figyelők voltak a páciensekkel. Kellemes hangulatos környezet fogadja az embereket.”

,

„A sok növények és a gyerkőc játszó”

„Akármennyire próbálok rossz indulatú és negatív véleményt keresni az fejemben sajnos nem találok!”

,

„Kedvesség”

„Nem volt”

,

„Nem kellett várni. A rendelő hangulata nem a hagyományos rendelőket idézi, ez szerintem még várakozás idején is kellemessé teszi az ott-tartózkodást. Nyugodtan és biztonságban hagytam ott a kabátomat és a nálam lévő bevásárlótáskát ”

,

„Nagyon kedvesek és előzékenyek voltak. csak pozitivat tudok mondani, vissza térek még.”

„nem volt”

,

„Megfelő környezet, tisztaság, nyugodt légkör ”

„Nem volt”

,

„Mindennel meg voltam elégedve .”

,

„Nagyon kedves volt mindenki, azonnali segítséget kaptam a problémámra.”

„Nem volt.”

,

„A Doktornő személyisége.”

,

„Semmit nem kellett várnom, még pár perccel korábban is sorra kerültem, mint a megbeszélt időpont. A hely kellemes, kényelmes.”

,

„ az orvos hozzáállása”

„nem volt”

,

„Az orvosi szoba kellemes légköre.”

„Nem volt.”

,

„Kellemes hangulat, igényes környezet.”

,

„Tiszta, kellemes hangulatú.”

,

„Kellemes hangulatú váró, tiszta rendelő.”

,

„Nyugalom,tisztaság,kellemes fogadtatás.”

,

„Kellemes légkör, udvariasság.”

,

„Hangulatos, szép rendelő, kedves személyzet.”

,

„Kellemes rendelő: kényelmes váró, barátságos légkör, udvarias segítőkészség!”

,

„Emberséges,korrekt,profi kezelés! Köszönöm!”

,

„Használhatták az egészségpénztári kártyát. ”

„Nem volt.”

,

„az össsz benyomás pozitív”

,

„Kellemes környezet”

„a bejelenetkezés időpontja előtt nem volt nyitva a rendelő”

,

„Kedves és segítőkész volt a recepciós, jól elbeszélgettünk, ezzel oldotta a vizsgálat előtti feszültséget. ”

„nincs”

,

„Kedves, mosolygós és nagyon segítőkész a recepciós. Kaptam megerősítő sms-t az időpontról.”

„Nem volt ilyen.”

,

„A légkör, az odafigyelés, a precizitás.”

„ilyen nem volt”

,

„Nem kellett sokat várni”

„Nem volt ilyen”

,

„A foglalás pontos betartása”

„A bejáratnál lévő magas lépcső nem szerencsés orthopéd betegek esetében”

,

„Pontossag”

„Nem volt”

,

„Időben érkezve a formalitásokat elvégezve az egyeztetett időpontban kerültem behívásra.”

„Nem volt ilyen.”

,

„-”

,

„A gyorsaság!”

,

„feszultsegmentes, baratsagos legkor”

„ilyen nem volt”

,

„Pontosság, szakértelem.”

„Nincs ilyen.”

,

„A kihelyezett ismertetoben az árak jóval alacsonyabbak, mint amennyit ténylegesen kellett fizetni! Frissíteni kellene.”

,

„Az őszinte beszélgetés.”

„nincs”

,

„Nyugodt légkör,világos áttekinthető fogadótér. PONTOSSÁG !”

,

„a megadott időpontban rám került a sor”

„nem volt”

,

„Nem volt.”

,

„Nem volt várakozási idő”

„nincs”

,

„pontosság”

„nem volt”

,

„A pontosság, a tisztaság a nyugalom.”

„nincs”

,

„Nem kellett várnunk; sőt, 5 óra helyett már 3/4 5-kor sorra kerültünk.”

„Túl rövid volt a konzultáció.”

,

„Külön emlékeztető üzenetet kaptam. Bankkártya használatának lehetősége.”

,

„* a recepción ülő úriember viccessége; * a váróban talált játékok és gyereksarok; ”

„túl hűvös fokozatra állított klíma ár”

,

„A pontosság”

„-”

,

„Az érthető felvilágosítás, és gyors intézkedés”

„-”

,

„A foglalás napján felhívtak, hogy van üresedés és akár aznap is fogadni tudnak. Természetesen, ha nem megfelelős az időpont jöhetek a foglalt időben is. Abszolút korrekt:))))”

„A 200-ast nem fogadta el a parkoló automata.”

,

„Pontosan fogadtak , a megbeszélt időben. ”

„Nem volt olyan.”

,

„Pontossag.”

„Nem volt ilyen.”

,

„Pontosság és jól szervezettség”

,

„nem kell sokat várni, kedvesek, barátságos a rendelő.”

,

„Kellemes volt és figyelmes.”

„Nem volt kellemetlen tapasztalatom.”

,

„A megbeszélt időpontban várakozás nélkül fogadtak, és a vizsgáló orvos nagyon alaposan megvizsgált, részletes tájékoztatást adott az egészségügyi problémámról, és vállalta a továbbiakban is a kezelésemet. Mindezt nagyon kultúráltan, kellemes modorban tette meg. Megnyugod...”

Végig olvasom
,

„Volt egy gyermekek részére kialakított rajzoló sarok. Jó- és figyelmes ötlet volt a rendelő részéről.”

„A megbeszélt időponthoz képest negyed órával későbbre írtak be, de még ehhez képest is volt 45 perckésés, amíg behívtak. Ilyen magas vizitdíj mellett ez nem megengedhető!”

,

„Az előjegyzési időpont pontosan betartva. ”

„Nem volt.”

,

„ ”

„A parkolás.”

,

„Az orvos szakértelme és segítőkészsége. Nagyon tetszett, hogy a vizsgálat előtt meghallgatott, kikérdezett a tünetekről, valamint az, hogy érthetően széleskörűen beszélt magáról a betegségről. Elmondta a gyógyítás és a gyógyulás folyamatát. Ez hazánkban kuriózumnak s...”

Végig olvasom

„Kellemetlen tapasztalatom nem volt. Legfeljebb annyit jegyeznék meg, hogy a rendelő helyiség nem rendelkezik ablakkal. Szerintem nem kielégítő a helyiség szellőzése. A rendelőbe lépve jelentősen lehetett érezni az elhasznált levegőt, valamint az előző páciens illatát.”

,

„A rendelő nagyon kultúrált, a nagy hőségben kellemesen hideg volt bent.”

,

„A megadott időpontban pontosan fogadott az orvos, amit máshol nem kaptam meg. Gáspár doktor nagyon udvarias, szimpatikus volt, a vizsgálatról minden tájékoztatást megadott, és a várható beavatkozást is megbeszélte velem.”

„Nem volt”

,

„A fogadtatás és a rendelő tisztasága. ”

„Az nem feltétlenül imponált számomra, hogy bejeletkeztem egy időpontra és kérték tőlem, hogy amennyiben tehetem menjek hamarabb, mert előttem nincs senki. Azért írtam azt az időpontot, mert kiszámítottam és úgy tudtam leghamarabb odaérni. Természetesen mentem hamarabb, de ez ne...”

Végig olvasom
,

„Magammal vittem a 3 hónapos kisfiamat és nem okozott senkinek semmi gondot. A rendelő pedig olyan szép, igényes és csendes volt, hogy ő is jól érezte magát.”

,

„Semmennyit nem kellett várni.”

„Nem a weben található tarifát kérték és nem érvényesítették az online foglalási kedvezményt. Mivel az orvossal elégedett voltam maximálisan, nem akartam a helyszínen megjegyzést tenni, inkább kifizettem az összeget. Általában nem jellemző rám, hogy nem emelek szót, de az or...”

Végig olvasom
,

„A gyors és pontos ügyintézés.”

„nem volt”

,

Értékelések

,
,
,
További értékelések
Értékelem, véleményt írok
Segíthetünk?
Ügyfélszolgálat: 8–20 óráig
Telefon: +36 1 700-1491