Google+
142 934 Sikeres foglalás!

Kényelmes időpontfoglalás magánorvosokhoz!

Kérdésed van? Segítünk: +36 1 700-1491
Ügyfélszolgálat: 8-20 óráig

Budapest Mozgásszervi Magánrendelő - Óbuda

Orvosaink szakterületenként

Információk a rendelőről

A Budapesti Mozgásszervi Magánrendelő Óbudán nyitotta meg új telephelyét.

Tovább olvasom >
A

Budapest Mozgásszervi Magánrendelő - Óbuda

1037 Budapest, III. kerület, Bokor utca 23-25. (Óbuda)
Időpontfoglalás az orvosokhoz
Csak őket mutasd:
Foglaláshoz kattintson
az időpontra

Részletes adatok

Bemutatkozás

A Budapesti Mozgásszervi Magánrendelő Óbudán nyitotta meg új telephelyét.

Megközelíthetőség

Tömegközlekedéssel: - Nyugati tértől 9-es busszal 6 megálló a Nagszombat utcáig, majd 3 perc séta. - 4-es 6-os villamossal a Margit híd, budai hídfőig, onnan 19-es villamossal a Vörösvári út felé a Katinyi mártírok parkjáig 5 megálló, majd 2 perc séta.

Parkoló

utcán

Vélemények

99 értékelés

„Nem kellett várni. Azt kaptam amire számítottam.”

,

„A foglalt időpontban pontosan megkezdődött a vizsgálat valamint kávéval kínáltak, érdekes olvasni valók álltak a várakozók rendelkezésére ”

„-”

,

„-”

„-”

,

„A rendelő tisztasága és olajozott működése. Az adminisztráció pontossága. ”

,

„Minimális várakozási idő, tisztaság.”

„-”

,

„Betartják az előre foglalt időpontokat.”

,

„Gyors, precíz, jól szervezett, rugalmas hozzáállás”

,

„Tudtak az érkezésemről, a megadott időpontban nem volt csúszás.”

„Nem volt.”

,

„A rendelő nagyon barátságos, szép ízlésesen berendezett kellemes környezet.”

„Nem volt.”

,

„Jól felszerelt.”

„nincs”

,

„Nyugodt környezet.”

,

„Őszinte légkör. ”

„Nem volt.”

,

„volt játszósarok és pelenkázó is”

„a pelenkázó elkerítés nélkül volt a sarokban (kakis pelusnál mindenki szagolja), és nem láttam mosdót (lehet az irodaépületen belül kicsit máshol van, nem tudom)”

,

„Minden színvonalasan, nyugalmat sugárzóan van kialakítva. ”

„Nem volt.”

,

„Barátságos légkör.”

,

„Az orvos tudása, embersége”

,

„szakszerűség”

,

„nem volt várakozási idő”

„túl sokszor figyelmeztetett a rendszer (emailek, sms-ek) hogy van egy időpontfoglalásom”

,

„Kedves felkészült segítőkész személyzet. ”

,

„Kedves fogadtatàs!”

,

„Figyelmes, mosolygós, előzékeny személyzet. ”

,

„Konzultáció a doktornővel”

„A rendelő megközelítése”

,

„Az orvosnő és a személyzet közvetlensége, figyelmessége.”

„Saját figyelmetlenségem.”

,

„Majdnem percre pontosan tudtunk bemenni a Doktornőhöz. ”

,

„Pontosság és precizitás.”

,

„Szakszerű felvilágosítás.”

„A doktor úr kérte, sürgősen végeztessek el két vizsgálatot (röntgen, MRI) é a trendelőt felhívva kérjek rövid időpontot ezek bemutatáára. A leleleteket június 13-án vehetem át őket, de csak egy hónap múlva, július 11-én fogom tudni odaadni neki, mert a rendelő telefoszám...”

Végig olvasom
,

„Nagyon kedvesek”

,

„Tiszta, kellemes hangulatú, jól megközelíthető a rendelő.”

,

„Hosszu varakozasi ido, lefoglalt idopont ellenere.”

,

„Az udvarias figyelmesség.”

,

„Első vizsgálat előtti kedélyállapotban a rendelő hangulata nyugtatóan volt kialakítva és jó hangulatot teremtett.”

,

„Kellemes környezet, udvarias személyzet. ”

„Nem volt”

,

„A váróban lehetne viz.”

,

„Az orvos hozzáállása a beteghez.”

,

„Nem volt várakozás”

,

„Barátságos, készséges fogadtatás.”

,

„Nem kellett várnom.”

„Óbudáról csúcsidőben eljutni Pestre, vagy Buda közepére kocsival katasztrófa.”

,

„Alapos, mindenre kiterjedő vizsgálat és konzultáció.”

,

„EMBER számba vettek!!!!!”

„Nincs”

,

„Klimatizált váró, víz automatával.”

,

„Pontosság, udvariasság.”

„Nem volt kellemetlen tapasztalatom.”

,

„A lefoglalt időpontban fogadtak, nem kellett várakozni.”

„Nem volt”

,

„Pontosan a megjelölt időben fogadtak, a doktor úr kedves és figyelmes volt.”

,

Értékelések

,
,
,
További értékelések
Értékelem, véleményt írok
Segíthetünk?
Ügyfélszolgálat: 8–20 óráig