Google+
900 603 Sikeres foglalás!

Kényelmes időpontfoglalás magánorvosokhoz!

Kérdésed van? Segítünk: +36 1 700-1491
Ügyfélszolgálat: 8-20 óráig

C MED Rehabilitációs és Diagnosztikai Központ - Székesfehérvár

Orvosaink szakterületenként

Információk a rendelőről

Jelmondatunk: Gyógyulás, érezhetően, mérhetően jobban! Modern, jól felszerelt, Fejér Megyében egyedülálló műszerezettséggel rendelkező központunkban, nagy tapasztalattal és gyakorlattal rendelkező szakorvosok várják a betegeket.

Tovább olvasom >
Időpontfoglalás az orvosokhoz
Csak őket mutasd:
Foglaláshoz kattintson
az időpontra

Részletes adatok

Bemutatkozás

Jelmondatunk: Gyógyulás, érezhetően, mérhetően jobban! Modern, jól felszerelt, Fejér Megyében egyedülálló műszerezettséggel rendelkező központunkban, nagy tapasztalattal és gyakorlattal rendelkező szakorvosok várják a betegeket.

Parkoló

az intézmény mellett

Nyitvatartás

hétköznap: 8- 20 óra

Vélemények

173 értékelés

„A recepcios hölgy kedvessége és oda figyelése gyors pontos munka.”

,

„Az orvos kedves, előzékeny és a legfontosabb azonnali segítséget kaptunk.”

,

„Pontosság.”

„Nem volt.”

,

„Kellemes szép környezet”

„nem volt”

,

„Kellemes körülmények.”

,

„Udvarias és segítőkész hozzáállás.”

„Nem volt ilyen.”

,

„nem vártam időpontra mentem”

„nincs”

,

„Az orvosi ellátás kiváló volt.”

„A rendelés késés miatt később kezdődött, és véleményem szerint erről értesítés elvárható lenne, Az informatika ma már tudja az automatikus üzenet küldést. Talán a beteg se sietne és nem várakozna feleslegesen. ”

,

„A rendelő tiszta, modern, barátságos. Az ember észre sem veszi, hogy orvoshoz jött.”

„Nem volt.”

,

„nincs várakozás”

„ árak”

,

„A WC nem annyira tiszta. ”

,

„Olyan dolgokat is elmagyaráztak, amiket eddig soha senki...”

„Várni kellett fél órát”

,

„Nincs lift. Gépies a fogadtatás.”

,

„Figyelmesség, kedvesség szolgálatkészség”

„nem volt”

,

„Nem kellett sokáig várni, teljesen időpontra kerültem sorra.”

„Összeomlott a számítástechnika, így nagyon sokan nem tudtunk fizetni és emiatt kellett sorban állni.”

,

„Érdeklődő,segítőkész hozzáállás. ”

,

„Hosszú várakozási idő.”

,

„Baratsagos hely.”

„Nem volt ilyen.”

,

„Tisztaság”

„Monoton hangnem”

,

„.Kellemes,nyugodt légkör.”

„Ilyen nem volt.”

,

„A megadott időpont betartása”

,

„A legjobb tapasztalat a minimális várakozás, többféle vizsgálati lehetőség egy helyen, gyors ügyintézés, többféle fizetési lehetőség.”

„Nem volt kellemetlen tapasztalatom.”

,

„Pontosság, a figyelmesség a beteg felé.”

,

„Doktor úr közvetlensége,érthető pontos magyarázata.”

„Várakozás”

,

„A Doktornő rögtön eltalálta a problémám, és a fájdalmamon ,enyhített! Köszönet érte!”

,

„A doktornő nagyon figyelmes volt.”

„Sok idő elment az adminisztrációval.”

,

„az orvos tájékoztató konzultációja és kedvessége”

„nem volt”

,

„Pontosság.”

„Zsufolt parkoló”

,

„Rendezett.”

„Nem volt.”

,

„Figyelmes, közvetlen személyzet”

„Kicsit hosszú volt a várakozási idő.”

,

„Kipostázták a beutalókat, nem kellett külön azért bemennem.”

,

„Pontosság”

„Szeretem a mosolygós embereket. A recepción ezt sajnos nem tapasztaltam a korrekt ügyintézés mellett. ”

,

„Időbeni csúszás.”

,

„Kellemes Környezet, gyors ügyintézés.”

„Bár sok parkoló van, annyira tele volt, hogy nehéz volt parkolni.”

,

„Nálam első szempont a tisztaság,hogy milyen környezetben tölti el a beteg azt a bizonyos időt.”

„Ilyen tapasztalatom még nem volt.”

,

„Segitőkeszseg, kedvesség”

„---”

,

„A személyzet nagyon kedves és a rendelőbe is jó közérzete volt az embernek! ”

,

„Profi a bejelentkezés, időpont foglalás, és annak emlékeztetője.”

,

„Az előre megbeszélt időben keletkezett az orvosi vizsgálat és nem kellett hosszabb időn keresztül várakozni. ”

„Nem volt.”

,

„gyors , pontos tájékoztatás”

„nincs önkiszolgáló lift”

,

„Az előjegyzési idő pontos betartása!!”

,

„Intelligens, korrekt és kulturált”

„Nem volt. Egy kicsit messze van.”

,

„Kevés parkolási lehetőség”

,

„Az orvos és az asszisztencia barátságos, közvetlen hangulata”

„---”

,

„A diszkréción azért még van mit fejleszteni.”

,

„A recepciós hölgy és a röntgenvizsgálatot végző nővér kedvessége.”

„Csúszás volt a rendelés során.”

,

„barátságos és udvarias személyzet.”

„nem volt ilyen.”

,

„Sokféle rendelés egy helyen...”

,

„Az egész egyben van.”

„Nem volt.”

,

„Higiénikus (tisztaság, rend, megfelelő szellőztetés és higiénia).”

,

„hozzáállás mindenki részéről, gyorsaság, kényelem”

„nincs”

,

„Nagyon aranyos volt Dr Czifra Attila ,a kislányomat oda vittem csípő szűrésre,a kislányomat vizsgálat folyamatosan beszélt hozzá a babómhoz :) ”

,

„Pont a megadott időpontban beszóklította édesanyámat az orvos, helyben elintéztük a röntgent, és azonnal kiértékelte az orvos.”

„nincs”

,

„Az ülőhelyek térbeli elrendezése jó, bár nagyobb várakozói létszámnál lehet, hogy nem elegendő.”

„Jó lett volna, ha a rendelőben működtetik a röntgent, mert így nem kellene egy másik napon visszamenni a felvétel miatt.”

,

„Végre egy hely ahol nyugodt , és tiszta a környezet . Mindenki aranyos kedves . Mindenkinek fogom ajánlani.”

„Kellemetlen tapasztalatom nem volt.”

,

„9 hetes kisfiamat vittem csípővizsgálatra Dr Czifra Attilához. A megérkezéstől a távozásig kizárólag kellemes tapasztalataim voltak. a recepciós hölgy korrekt, tárgyilagos. A rendelő magas színvonalú, kellemes légkör, minimális várakozási idő. köszönöm a lehetőséget. ...”

Végig olvasom
,

„nem volt várakozási idő”

„ilyen nem volt”

,

„Volt kitéve ivóvíz. A recepciós kérdéseimre készségesen adott felvilágosítást.”

„Nem fogadott senki és nem tájékoztatott a rendelő menetrendjéről, ezért negyed órát vártam, és várakoztattam az orvost feleslegesen. Ugyanis először voltam itt. Segített volna az is, ha a rendelőhöz tartozó szakszemélyzetet meg tudtam volna valami alapján különböztetni a be...”

Végig olvasom
,

„Nagyon szimpatikus orvos. Udvarias személyzet.”

„nem volt”

,

„Nem tudtak róla,hogy időpontra érkezem.Kellemetlen volt magyarázkodni,hogy 02.05-n foglaltam időpontot.”

,

„A recepción nagyon segítőkészek voltak.”

„Kevés a parkolóhely.”

,

„Azt kaptam, amit szrettem volna.”

„Nem volt.”

,

„Közvetlen kommunikáció, a barátságos légkör, mosolygós recepciós hölgyek.”

,

„nagyon odafigyelö ”

„nincs”

,

„Nem volt olyan érzés, hogy most egy betegekkel teli helyen vagyok! Kicsit inkább szálloda benyomását keltette!”

„Sokat kellett várni.”

,

„A recepción emlékeztek a következő foglalásomra is.”

„A rendelő előtt fel-alá futkosó gyerekek.”

,

„Szép, tiszta, családias.”

„Nem volt.”

,

„Rend, tisztaság.”

„Nemleges.”

,

„A recepcioshölgy kedvessége, segitökészsége.”

,

„Időpont betartása ”

„Nincs olyan ”

,

„A doktornő hozzáállása”

,

„tisztaság,barátságos környezet”

„-”

,

„kedves, udvarias segítőkész recepciós.”

,

„A recepciós arrogáns volt.”

,

„Tágas tér, kellemes környezet”

„A váróban szóló zene és az újságok hiánya”

,

„"Kellemes" hely, inkább ide jövök, mint az Sztk-ba.”

,

„minden kiemelkedöen szuper volt”

„nem volt kellemetlen tapasztalat”

,

„nem volt”

,

„Emberséges bánásmód. Kellemes környezet.”

,

Értékelések

,
,
,
További értékelések
Értékelem, véleményt írok
Segíthetünk?
Ügyfélszolgálat: 8–20 óráig
Telefon: +36 1 700-1491