Google+
130 931 Sikeres foglalás!

Kényelmes időpontfoglalás magánorvosokhoz!

Kérdésed van? Segítünk: +36 1 700-1491
Ügyfélszolgálat: 8-20 óráig

C MED Rehabilitációs és Diagnosztikai Központ - Székesfehérvár

Orvosaink szakterületenként

Információk a rendelőről

Jelmondatunk: Gyógyulás, érezhetően, mérhetően jobban! Modern, jól felszerelt, Fejér Megyében egyedülálló műszerezettséggel rendelkező központunkban, nagy tapasztalattal és gyakorlattal rendelkező szakorvosok várják a betegeket.

Tovább olvasom >
Időpontfoglalás az orvosokhoz
Csak őket mutasd:
Foglaláshoz kattintson
az időpontra

Részletes adatok

Bemutatkozás

Jelmondatunk: Gyógyulás, érezhetően, mérhetően jobban! Modern, jól felszerelt, Fejér Megyében egyedülálló műszerezettséggel rendelkező központunkban, nagy tapasztalattal és gyakorlattal rendelkező szakorvosok várják a betegeket.

Parkoló

az intézmény mellett

Nyitvatartás

hétköznap: 8- 20 óra

Vélemények

501 értékelés

„Gyorsaság”

,

„a pontos időpont betartása”

„A recepciósok olyanok munka közben,mint akik meg akarnak halni, az embernek még az élettől is el megy a kedve tőlük.A betegekhez való hozzá állásuk kritikán aluli.”

,

„Hormonális promlèma okozta arcbőrömön jelentkező elváltozások miatt kerestem fel a doktornőt. 21 ève autoimmun pajzsmirigy betegsėggel élek. 12000 Ftért beszèlgethettem max. 10 percet arról, amit eddig is tudtam. Se javaslat, se további vizsgálat. Diagnózis: "A pajzsmiri...”

Végig olvasom
,

„Gyors kiszolgálás. Részletes tájékoztatás.”

,

„A szakszerű, gyors ügyintézés. A várakozási idő rövidsége. ”

,

„Nyugodt körülmények, kedves asszisztencia és orvos”

„A foglalt időponthoz képest kb.20 perces csúszás volt, de még belefért.”

,

„Minden jó volt.Kedvesen bántak velem.”

,

„Szép,új helyiség,rendezett,tiszta körülmények,könnyű megközelíthetőség,recepciónál nem volt sorban állás,azonnal foglalkoznak a beteggel. Egy egyszerű nyomtatvány kitöltésével fel is vettek.”

,

„Parkolás ”

,

„Parkoló elhelyezkedése.”

,

„Korábban érkeztünk, és azonnal rendelkezésünkre álltak!”

,

„Vizsgálati időpont többszöri egyeztetése udvarias stílusban!”

,

„-”

„A személyes adatok elkérése történhetne egy privátabb helységben. (Nem jó a tel. számomat, anyja nevét, TAJ számot kétszer elismételni)”

,

„ pontosság”

„a személyzet lehetne kedvesebb és mosolygósabb.”

,

„A recepciós hölgy nem volt éppen kedves ! Inkább mondanám közömbösnek .”

,

„Mindig a megbeszélt időben tudtak fogadni, vagy még az időpontom előtt.”

,

„nagyon gyors és barátságos kőrnyezet”

,

„Az asszisztensek végtelenül közvetlenek, mindig tájékoztatnak, segítőkészek. Nem kell sokat várni, és a recepciós csúnya nézésétől eltekintve, nem volt hűhó a 10 perces késésemből.”

„nehéz parkolni, nehéz elérni őket telefonon, a recepciósok lehetnének segítőkészebbek”

,

„Szerintem a recepció lehetne kicsit diszkrétebb helyen is. Nem jó, mikor a személyes adataimat mások előtt hangosan kell bediktálnom.”

,

„Röntgenen voltunk,hölgy nagyon barátságos volt,udvarias...”

„Recepciós lányok nem oda valók,se telefonon se személyesen se tudnak szép magatartást mutatni,pedig ők vannak miattunk....”

(nem regisztrált felhasználó) ,

„Az időpont betartása.”

,

„A recepciósok nagyon unszimpatikusak voltak.”

,

„Gyors, szakszeru vizsgalat, tagas varoterem sok szekkel. Kicsit rideg kornyezet, de a tisztasag megfelelo.”

„25 percet vartunk a vizsgalatra, de ez a varakozasi iso meg elfogadhato, nem okozott gondot. A recepcios holgyek lehetnenek kicsit mosolygosabbak.”

,

„Pontosság. ”

,

„A jo indulat .”

,

„Gyors vizsgálat és kezelés javaslata”

„Még nincs”

,

„Nem kellett sokat várni a bejelentkezett időpontomhoz.”

„Nem volt.”

,

„A rendelőben nem volt.”

„Egy vita rendezése a váróban a recepciós pultnál. A beteg hangos volt, és udvariatlan, a hölgyek pedig lesajnáló modorral kezeltél az urat.”

,

„Nyugodt, tágas volt a rendelő. A kislányunk hamar megbarátkozott a hellyel.”

,

„Az orvos közvetlen, barátságos, szeretetet sugároz, a beteg szempontjából nagyon fontos.”

„A recepció barátságtalansága! A kedvesség hiánya!”

,

„gyorsaság”

,

„Felvilagosítottak,hogy az ajtót húzni kell,és különben is a wc kint van.”

„Recepción a hölgyek nem kedvesek a páciensekkel,arroganciájuk miatt, Többé nem megyünk oda vizsgálatra!”

,

„megfelelő várakozási idő.”

„Nem igazán segítő a kiszolgáló személy.”

,

„Professzor Ur nyugodt, türelmesen elmondja a kezelés menetét, miértjét. Csak jot lehet elmondani. Köszönettel.”

,

„Kényelmes várakozás biztosítása”

„Több mellékhelyiség hiánya mivel vizsgálati eredmények "produkálásánál" egymásra várás esete történt.”

,

„Pontosság”

,

„A recepciós kedvessége.”

„A parkolási lehetőség. Kicsi a parkoló.”

,

„Barátságos és tiszta környezet!”

,

„Az udvariasság”

,

„Nem kellett várnom.”

,

„Időpontot jól tartották”

,

„Postosan behívtak a rendelésre, a nővér hozzáállása nagyon pozitív volt.”

„A recepciós hölgyek viselkedése és hozzáállása egy ilyen intézetben színvonalon aluli. A honlapon nincs feltüntetve, hogy mi tartozik pontosan az alap vizsgálat árába, így nagyon kellemetlenül érintett, mikor fizetéskor pont a dupláját kérték annak, amire készültünk. Java...”

Végig olvasom
,

„Kedvesek”

,

„Szimpatikus és kellemes elrendezés, egyáltalán nem azt sugallta, hogy én egy orvosi rendelőben vagyok”

,

„a pontos kezdés”

„sok emlékeztető sms”

,

„ ”

,

„Nem kell várakozni.”

„Nincs ilyen.”

,

„A hírdetésben szerpel az egészségpénztári kártyával történő fizetés ami nem volt elérhető és számlát sem állítottak ki a szolgáltatásról.”

,

„Kedves fogadtatás és ellátás”

„Egy kevés idő csúszás”

,

„dr. Imre Ruben figyelmessége, kedvessége.”

,

„Nem kellett várni, a megadott időpontban megkezdődött a vizsgálat”

,

„Barátságos környezet,nem várakoztattak,korszerű gépek”

,

„Meg voltam elégedve mindennel”

,

„A doktornő asszisztense nagyon kedves volt.”

„A recepciós lány nagyon flegma és nemtörődöm volt”

,

„A recepciós hölgy kedvessége, az időpont pontos betartása”

,

„Kardiológiai vizsgálaton vettem részt. Az orvos és az asszisztens hölgy is nyugodt, kedves volt. Minden rendben zajlott.”

(nem regisztrált felhasználó) ,

„Az orvosom tudàsa, higgadtsàga, gyogyitàsa kivàlo ”

„Anita oktoberi véleményével teljesen egyetértek. A recepciosok unottan foglalkoznak a beteggel. Egy mosoly semmibe se kerülne. A vàroban a Disco, reppzene idegesitö. Vàltoztatni kellene.”

(nem regisztrált felhasználó) ,

„A recepciós csajt nem ártana lecserélni, vagy egy kis illemtan órát adni neki, hogy ha beszél akkor a másik szemébe néz. Modortalan és lekezelő a stílusa, az ilyen ne menjen emberek közé! ”

,

„A doktornő korrekt volt, minDenről tájékoztatást adott,”

,

„A doktor emberi hozzáállása, humoros, megértő és családcentrikus”

„Ilyen nem volt”

,

„időpont pontos betartása ”

„-”

,

„Szuper orvos, mindenkinek ajanlani tudom.”

,

„A rendelő tiszta és barátságos”

„A rendelőintézettel kapcsolatosan a recepció elég kellemetlen élmény volt. Gyors ugyan, de gépies és barátságtalan, mosolytalan volt. Ez egy orvosi rendelő és a recepciós hölgy részéről a minimális közreműködést és barátságosságot se tapasztaltuk. Szinte zavarbaejtően ...”

Végig olvasom
,

„A hely hangulata.”

„Jó lenne, ha a bejelentkezési lapot nem ott helyben kellene kitölteni papíron, hanem előre is lehetne online felületen.”

,

„A doktor úr hozzáállása.”

,

„Minden teljesen megfelelő.”

,

„Előzékeny volt a recepciós és az asszisztens is.”

,

„-”

„-”

,

„A tisztaság.”

„Nincs”

,

„Megnyugtató zene szólt amíg várakoztam. Kellemes környezet, szép berendezés.”

„Ilyen nem volt.”

,

„Kedves, segítőkész, előzékeny recepciósok, orvosok,asszisztensek .”

,

„Tiszta, tágas váró, kedves recepciós.”

„NINCS!”

,

„szívélyes barátságos fogadtatás”

„nincs”

,

„Az államinszakrendelésekkel vetekszik az alkalmazottak hozzáállása.”

,

„Az előre megbeszélt időponthoz képest viszonylag kis késéssel bejutottunk. nem kellett sokat várni.”

,

„tiszta, korrekt váróterem”

„A recepciós hölgy elég flegma volt, kicsit megerőltethetné magát ha már egyszer a beteg fizet a szolgáltatásért. Illetve ami fura volt, hogy latin illetve disco számok bömböltek a váróteremben.”

,

„A kapott időpont előtt több mint fél órával előbb érkeztem, de nem kellett kivárni, mert pár percen belül behívott a Doktornő.”

,

„Közvetlenség”

„Pultos nővér hányaveti viselkedése.”

,

„A rendelőről semleges a véleményem. Az elvárásaimnak eleget tett. ”

„-”

,

„Igényes berendezés.”

,

„Udvariasság, alaposság”

„nem volt ilyen”

,

„Tisztaság, kényelem, nem kellett várni, tájékozottság.”

„nem volt”

,

„Nem kellett sokat várni!!”

„Nincs!”

,

„közvetlenség, időpont tartása”

,

„Nem kellett várakozni”

„Parkolás”

,

„A parkolóhelyek kis száma miatt nagy a zsufoltság és sok időbe kerül míg a rendelőtől akár nagyobb távolságban is, de sikerül leparkolni.”

,

„Saját parkoló, rövid várakozási idő.”

„A recepciós hölgy modora, inkompetenciája.”

,

„Kellemes volt a légkör, nem éreztem azt az orvosi- korházi streszt.”

„Megközelítése jó, azonban a parkoló helyek száma igen csak kevés.”

,

„Jó hogy időpontra kell menni ,mert nem kell sokat várni .”

„nincs”

,

„Rövid várakozási idő a rendelőbe hívásig.”

„Nem tudtam találkozni személyesen az orvosom közvetlen asszisztensnőjével.”

,

„egyáltalán nem volt csúszás, még előbb is sorra kerültem!”

„nem volt ilyen”

,

„A kialakított kulturált, tiszta,hangulatos környezet. ”

,

„Az öltöző hiánya.”

,

„ Nekem minden nagyon tetszik. Csodálatos a tisztaság, a recepciónál kedvesek a hölgyek. ”

„Olyan nincsen!!”

,

„gyors időpont ”

(nem regisztrált felhasználó) ,

„profi hozzáállás, szervezettség”

„nem volt”

,

„Rendelő tisztasága.”

,

„A recepciós hölgyek flegmák, foghegyről beszélnek a betegekkel és folyamatosan unott pofát vágnak! Nem szívesen beszél velük az ember!”

,

„Rendezett”

„Lassan nem lesz elég szék aváróban”

,

„Volt vízautomata :)”

,

„Rengetegen voltak a váróban, a recepciósok teljesen olyan hangnemben és stílusban viselkedtek mint a kórházban a kartonozóban. Nem volt megfelelő a tájékoztatás-konkrétan semmilyen-, hogy mikor kerülök sorra, honnan fognak szólítani. 17.45-re érkeztem, időpontra, 20.30-kor táv...”

Végig olvasom
,

„Kellemes légkör, megnyugtató körülmények.”

,

„Segítőkész személyzet, szinte percre pontosan hívtak be, várakozási idő nélkül.”

„A recepción azonnal adták a nyugtát mikor odamentem, szóltam hogy EP számlát szeretnék, de azt mondták,már túl késő.”

,

„Minden rendben volt.”

„Nem volt”

,

„Nagyon barátságos és kedves volt a doktor úr.”

„nem volt ilyen”

,

„Korábban érkeztünk, recepciós lány azt mondta, bőven van időnk visszaérni nem kell sietni, a kiírt időpontra a doki úgysem ér be, mindig órákkal később jön, mert műteni szokott stb. A doki időben ott volt, mi pedig ráérősen fél órát késtünk, nem siettünk vissza, azzal ...”

Végig olvasom
,

„Nem volt.”

,

„Kevés várakozás, gyors segítség”

„nincs”

,

„Az ott dolgozok figyelmesek.”

„Nincs kellemetlen tapasztalatom.”

,

„A recepcios hölgy kedvessége és oda figyelése gyors pontos munka.”

,

„Az orvos kedves, előzékeny és a legfontosabb azonnali segítséget kaptunk.”

,

„Pontosság.”

„Nem volt.”

,

„Kellemes szép környezet”

„nem volt”

,

„Kellemes körülmények.”

,

„Udvarias és segítőkész hozzáállás.”

„Nem volt ilyen.”

,

„nem vártam időpontra mentem”

„nincs”

,

„Az orvosi ellátás kiváló volt.”

„A rendelés késés miatt később kezdődött, és véleményem szerint erről értesítés elvárható lenne, Az informatika ma már tudja az automatikus üzenet küldést. Talán a beteg se sietne és nem várakozna feleslegesen. ”

,

„A rendelő tiszta, modern, barátságos. Az ember észre sem veszi, hogy orvoshoz jött.”

„Nem volt.”

,

„nincs várakozás”

„ árak”

,

„A WC nem annyira tiszta. ”

,

„Olyan dolgokat is elmagyaráztak, amiket eddig soha senki...”

„Várni kellett fél órát”

,

„Nincs lift. Gépies a fogadtatás.”

,

„Figyelmesség, kedvesség szolgálatkészség”

„nem volt”

,

„Nem kellett sokáig várni, teljesen időpontra kerültem sorra.”

„Összeomlott a számítástechnika, így nagyon sokan nem tudtunk fizetni és emiatt kellett sorban állni.”

,

„Érdeklődő,segítőkész hozzáállás. ”

,

„Hosszú várakozási idő.”

,

„Baratsagos hely.”

„Nem volt ilyen.”

,

„Tisztaság”

„Monoton hangnem”

,

„.Kellemes,nyugodt légkör.”

„Ilyen nem volt.”

,

„A megadott időpont betartása”

,

„A legjobb tapasztalat a minimális várakozás, többféle vizsgálati lehetőség egy helyen, gyors ügyintézés, többféle fizetési lehetőség.”

„Nem volt kellemetlen tapasztalatom.”

,

„Pontosság, a figyelmesség a beteg felé.”

,

„Doktor úr közvetlensége,érthető pontos magyarázata.”

„Várakozás”

,

„A Doktornő rögtön eltalálta a problémám, és a fájdalmamon ,enyhített! Köszönet érte!”

,

„A doktornő nagyon figyelmes volt.”

„Sok idő elment az adminisztrációval.”

,

„az orvos tájékoztató konzultációja és kedvessége”

„nem volt”

,

„Pontosság.”

„Zsufolt parkoló”

,

„Rendezett.”

„Nem volt.”

,

„Figyelmes, közvetlen személyzet”

„Kicsit hosszú volt a várakozási idő.”

,

„Kipostázták a beutalókat, nem kellett külön azért bemennem.”

,

„Pontosság”

„Szeretem a mosolygós embereket. A recepción ezt sajnos nem tapasztaltam a korrekt ügyintézés mellett. ”

,

„Időbeni csúszás.”

,

„Kellemes Környezet, gyors ügyintézés.”

„Bár sok parkoló van, annyira tele volt, hogy nehéz volt parkolni.”

,

„Nálam első szempont a tisztaság,hogy milyen környezetben tölti el a beteg azt a bizonyos időt.”

„Ilyen tapasztalatom még nem volt.”

,

„Segitőkeszseg, kedvesség”

„---”

,

„A személyzet nagyon kedves és a rendelőbe is jó közérzete volt az embernek! ”

,

„Profi a bejelentkezés, időpont foglalás, és annak emlékeztetője.”

,

„Az előre megbeszélt időben keletkezett az orvosi vizsgálat és nem kellett hosszabb időn keresztül várakozni. ”

„Nem volt.”

,

„gyors , pontos tájékoztatás”

„nincs önkiszolgáló lift”

,

„Az előjegyzési idő pontos betartása!!”

,

„Intelligens, korrekt és kulturált”

„Nem volt. Egy kicsit messze van.”

,

„Kevés parkolási lehetőség”

,

„Az orvos és az asszisztencia barátságos, közvetlen hangulata”

„---”

,

„A diszkréción azért még van mit fejleszteni.”

,

„A recepciós hölgy és a röntgenvizsgálatot végző nővér kedvessége.”

„Csúszás volt a rendelés során.”

,

„barátságos és udvarias személyzet.”

„nem volt ilyen.”

,

„Sokféle rendelés egy helyen...”

,

„Az egész egyben van.”

„Nem volt.”

,

„Higiénikus (tisztaság, rend, megfelelő szellőztetés és higiénia).”

,

„hozzáállás mindenki részéről, gyorsaság, kényelem”

„nincs”

,

„Nagyon aranyos volt Dr Czifra Attila ,a kislányomat oda vittem csípő szűrésre,a kislányomat vizsgálat folyamatosan beszélt hozzá a babómhoz :) ”

,

„Pont a megadott időpontban beszóklította édesanyámat az orvos, helyben elintéztük a röntgent, és azonnal kiértékelte az orvos.”

„nincs”

,

„Az ülőhelyek térbeli elrendezése jó, bár nagyobb várakozói létszámnál lehet, hogy nem elegendő.”

„Jó lett volna, ha a rendelőben működtetik a röntgent, mert így nem kellene egy másik napon visszamenni a felvétel miatt.”

,

„Végre egy hely ahol nyugodt , és tiszta a környezet . Mindenki aranyos kedves . Mindenkinek fogom ajánlani.”

„Kellemetlen tapasztalatom nem volt.”

,

„9 hetes kisfiamat vittem csípővizsgálatra Dr Czifra Attilához. A megérkezéstől a távozásig kizárólag kellemes tapasztalataim voltak. a recepciós hölgy korrekt, tárgyilagos. A rendelő magas színvonalú, kellemes légkör, minimális várakozási idő. köszönöm a lehetőséget. ...”

Végig olvasom
,

„nem volt várakozási idő”

„ilyen nem volt”

,

„Volt kitéve ivóvíz. A recepciós kérdéseimre készségesen adott felvilágosítást.”

„Nem fogadott senki és nem tájékoztatott a rendelő menetrendjéről, ezért negyed órát vártam, és várakoztattam az orvost feleslegesen. Ugyanis először voltam itt. Segített volna az is, ha a rendelőhöz tartozó szakszemélyzetet meg tudtam volna valami alapján különböztetni a be...”

Végig olvasom
,

„Nagyon szimpatikus orvos. Udvarias személyzet.”

„nem volt”

,

„Nem tudtak róla,hogy időpontra érkezem.Kellemetlen volt magyarázkodni,hogy 02.05-n foglaltam időpontot.”

,

„A recepción nagyon segítőkészek voltak.”

„Kevés a parkolóhely.”

,

„Azt kaptam, amit szrettem volna.”

„Nem volt.”

,

„Közvetlen kommunikáció, a barátságos légkör, mosolygós recepciós hölgyek.”

,

„nagyon odafigyelö ”

„nincs”

,

„Nem volt olyan érzés, hogy most egy betegekkel teli helyen vagyok! Kicsit inkább szálloda benyomását keltette!”

„Sokat kellett várni.”

,

„A recepción emlékeztek a következő foglalásomra is.”

„A rendelő előtt fel-alá futkosó gyerekek.”

,

„Szép, tiszta, családias.”

„Nem volt.”

,

„Rend, tisztaság.”

„Nemleges.”

,

„A recepcioshölgy kedvessége, segitökészsége.”

,

„Időpont betartása ”

„Nincs olyan ”

,

„A doktornő hozzáállása”

,

„tisztaság,barátságos környezet”

„-”

,

„kedves, udvarias segítőkész recepciós.”

,

„A recepciós arrogáns volt.”

,

„Tágas tér, kellemes környezet”

„A váróban szóló zene és az újságok hiánya”

,

„"Kellemes" hely, inkább ide jövök, mint az Sztk-ba.”

,

„minden kiemelkedöen szuper volt”

„nem volt kellemetlen tapasztalat”

,

„nem volt”

,

„Emberséges bánásmód. Kellemes környezet.”

,

Értékelések

,
,
,
További értékelések
Értékelem, véleményt írok
Segíthetünk?
Ügyfélszolgálat: 8–20 óráig