Google+
898 436 Sikeres foglalás!

Kényelmes időpontfoglalás magánorvosokhoz!

Kérdésed van? Segítünk: +36 1 700-1491
Ügyfélszolgálat: 8-20 óráig
A

Corvin Orvosi Rendelő

1011 Budapest, I. kerület, Corvin tér 2. (Várnegyed)
Időpontfoglalás az orvosokhoz
Csak őket mutasd:
Foglaláshoz kattintson
az időpontra

Részletes adatok

Nyitvatartás

Hétfő-Péntek: 08.00-20.00

Vélemények

172 értékelés

„Meleg, jó újságok, kényelmes fotelek.”

„Nem volt.”

,

„Kedves, segítőkész asszisztensek.”

,

„Kedves, segítőkész a személyzet.”

,

„nem kellett sokat várni, ”

„nem volt WC papír a mosdóban”

,

„Pontosan kezdődött a rendelés.”

„Egy hét elteltével nem kaptam eredményt.”

,

„Nagyon kedves volt a recepciós hölgy.”

,

„A személyzet közvetlensége.”

„Ilyen nem volt.”

,

„Törődés, baráti hangulat.”

,

„Rendkivül kedvesek és segítőkészek a recepcion. Nincs az a nyomasztó "klinika hangulata":)”

,

„Tiszta és barátságos környezet, kedves és segítőkész személyzet fogadott.”

„Nem volt ilyen.”

,

„A személyzet nagyon kedves, segítőkész.”

„A körülmények nem annyira tetszettek. Nincs klíma, illetve nem egy rendezett váró benyomását kelti a rendelő. ”

,

„A recepciós hölggyel már telefonon is annyit mosolyogtam, hogy már vártam a találkozás. Személyesen is hihetetlenül kedvesek voltak. A labor vizsgálattal kapcsolatban ellátott infóval hogy mire készüljek, hogyan menjek. Kiváló ellátást kaptam.”

,

„A recepcion kedves fogadtatas. A doktor ur kozvetlen , batran mertem kerdezni es mindenre valaszt kaptam. ”

„Nem volt”

,

„Mindenben segítettek.”

„Nem volt.”

,

„nagyon rendes, segítőkész és jófej a recepciós hölgy, ugyanúgy, ahogy a doktornő is. rég nem találkoztam ilyen elhivatott orvossal.”

„-”

,

„Jól vettek vért,kedvesek voltak hozzám, email ben megkaptam a vizsgálat eredmény! ”

(nem regisztrált felhasználó),

„Jó helyen van, kellemes a környezet.”

„A recepciós hölgy annyit beszélt, hogy már attól felment a vérnyomásom. A gasztroenterológus ídoktornő bár nagyon kedves, a kérdéseimre nem adott kielégítő válaszokat, viszont javasolt mindenféle vizsgálatot, melyeket ott el lehetett volna végeztetni, 50-60 ezer forintért. ”

(nem regisztrált felhasználó),

„Amikor kijöttem”

,

„tiszta mosdó”

„más időpontról küldtek sms-t, mint amikorra beírták az időpontomat, így több, mint 20 percet kellett várnom”

,

„Rendkívül kedves volt mindenki”

,

„Az udvariasság, figyelmesség.”

,

„Lerobbant az autóm odafelé, és amikor felhívtam a rendelőt, nagyon kedvesen megnyugtattak, hogy ne idegeskedjek, menjek, ahogy tudok. A doktornő és a nővér és a recepciós is nagyon kedvesek.”

,

„A recepciós hölgyek írtó aranyosak.”

„nincs”

,

„A személyzet figyelmessége jól esett.”

„Időpontra érkeztem, és fél órát vártam. 5 pert még bele fér, de a fél óra várakozást soknak tartom. A recepciós hölgy nekem (bár milyen kedves), sokat beszél fölöslegesen.”

,

„Megközelíthetőség”

„-”

,

„A recepción kedves volt a hölgy. ”

„-”

,

„Kedves volt a recepcios holgy”

„Nem volt”

,

„Kedvesek, udvariasak, pontosak.”

„Nincs.”

,

„17-rol 16-ra valtozott az idopont es ezt idoben kommunikaltak”

„16-ra erkeztem de 16:30 utan hivtak be”

,

„Az időpont tartása”

„Telefonos és netes időpont foglalás ütközés.”

,

„Gyors, minőségi, profi szolgáltatás.”

,

„Minden rendben volt.”

,

„Barátságos megközelítés, a problémákra kielégítő válaszok, segítőkészség.”

„Az időpont foglalás körüli kavarodások”

,

„Kellemes légkör, kultúrált környezet. ”

„Olyan nem volt!”

,

„A következő napon ( szombaton ) reggel vérvételre menten a rendelőbe és nagyon rugalmasan kezelték az időponton. Az asszisztens hölgy kiválóan végezte a vérvételt és nagyon kedves volt! ”

,

„4 éves kisfiammal jártam ott, akire, amíg benn voltam az orvosnál, vigyáztak a recepción a nővérek. Nemcsak vigyáztak rá, hanem játszottak is vele: az hogy velem jöhetett, nekem most nagyon fontos szempont. Máskor is őket fogom választani. Az orvos körültekintő, előzékeny volt...”

Végig olvasom
(nem regisztrált felhasználó),

„Figyyelmesség, alapos vizsgálat”

„Öregnek mondtak először a protézis beültetéséhez, végül mégis rááltak. Nekem kell beszereznem a protézist, nem az orvos adja. Horribilis összegbe kerül a protézis. ”

,

„Az orvos embersége, és szakmai felkészültsége kiváló.”

„-”

,

„A leletet időben megkaptam e-mail-en.”

„A feltüntetett rendelési idő, a foglalás időpontja most és korábban sem fedte a valóságot esetemben. Korrigálni kellene, amennyiben nem lehetséges, hogy 14 óra után menjen az ember. A folyamatos módosítgatások, korábbra hozatalok miatt a páciens végül kellemetlenül érzi mag...”

Végig olvasom
,

„Végre találtam egy orvost, aki természetesnek tartja, hogy a betege jól megértse, mi a lényege a betegségének. Emellett készségesen válaszolt az összes kérdésemre.”

,

„A lefoglalt időpont mégsem volt lefoglalt, mert azt már valaki telefonon is lefoglalta. 21. Század... ;)”

,

„A lefoglalt időpont nem volt szabad, de egy korábbi időpontban mégis fogadni tudtak.”

„Felhívtak, hogy a lefoglalt időpont már nem is szabad.”

,

„A kedvesség és az alapos tájékoztatás”

,

„barátságos fogadtatás, gyors és egyszerű adminisztráció a környezet kellemes, nem hivalkodó”

„semmi kellemetlen nem volt”

,

„Annak ellenére is fogadtak, hogy az oldal nem küldte tovább a foglalást.”

,

„Csak a jót tudok mondani, a személyzet nagyon kedves, a Doktornő a legjobbak egyike, mindenkinek nyugodt szívvel ajánlom!”

„Nincs kellemetlen tapasztalatom, csak jó!”

,

„Pajor professzor Úr számunkra a tökéletes biztonságot, bizalmat jelentette, csak ajánlani tudom másoknak is. ”

„Nem volt kellemetlen tapasztalatunk”

,

„Kaptam számlát,eddig ez még egyetlen magánrendelőben sem fordult elő velem.”

„Nem volt.”

,

„szakszerű segítségnyújtás, vizsgálat és tanácsadás”

„nincs”

,

„Az asszisztens nagyon kedves és segítőkész volt. A rendelő barátságos, tiszta, és van egy kis gyereksarok is, amíg várakoznak a gyerekek, rajzolhatnak, így nem unatkoznak.”

,

„Az orvos szemelye.”

„A szemelyzet viselkedese.”

,

„Nem volt 16.00 órás időpont, 17.45re majd 17.15 re tudtunk menni. Zavaró, ha eltér a rendelő foglalási jegyzése a foglaljorvosétól :(”

,

„kellemes környezet”

„-”

,

„Nagyon kedvesen fogadtak, tiszta volt, nem kellett várni.”

,

„Kedves,figyelmes,alapos,részletes”

„a szamitogepes világ rendszerének áldozatává váltam,nem jelenitette meg az időpont foglalásom,igy adodott némi probléma,de megoldottuk:)”

,

„Csak kellemes tapasztalataim vannak, profi és rendkívül kedves szakemberek várják a pácienseket!”

,

Értékelések

,
,
,
További értékelések
Értékelem, véleményt írok
Segíthetünk?
Ügyfélszolgálat: 8–20 óráig
Telefon: +36 1 700-1491