Google+
142 532 Sikeres foglalás!

Kényelmes időpontfoglalás magánorvosokhoz!

Kérdésed van? Segítünk: +36 1 700-1491
Ügyfélszolgálat: 8-20 óráig
A

Corvin Orvosi Rendelő

1011 Budapest, I. kerület, Corvin tér 2. (Várnegyed)
Időpontfoglalás az orvosokhoz
Csak őket mutasd:
Foglaláshoz kattintson
az időpontra

Részletes adatok

Nyitvatartás

Hétfő-Péntek: 08.00-20.00

Vélemények

517 értékelés

„Segítőkész ,kedves mindenki!”

„-”

,

„Nem volt.”

„Az, hogy nem tájékoztattak arról, hogy 14 ezer forintért csak egy nyomorult kérdőívet töltetnek ki velem és utána várják még el azt, hogy 15 ezer forintért vegyek meg egy étrendet a dietetikustól... Ez teljes mértékben inkorrekt, ez a fogyasztó megtévesztése és a tájékozta...”

Végig olvasom
,

„figyelmesség, kedvesség”

,

„Tapasztalatom szerint nagyon ritka orvos ilyen aki odafigyelöen foglalkozzon a betegével.”

,

„Segítőkészség, "beteg-barát", jófejség...”

,

„Jó hangulatú, beszélgetős, kedves asszisztens. ”

,

„Jól felszereltség. Max. tisztaság. ”

„Szűkös előtér”

,

„A recepciós hölgy elengedhetetlen tanácsa, amit sajnos egy kezdő nem tud, hogy teli hólyaggal kell menni ilyen rendelésre.”

,

„Minden nagyon rendben volt .”

,

„Nagyon kedvesem, figyelmesen fogadtak. A légkör kellemes, nem érzi magát kényelmetlenül az ember. :)”

,

„Elmultam 60 és soha nem találkoztam életembe egy ilyen kedves , megértő professzorral.Erezte, hogy meg vagyok ilyedve pláne egy urologiai rendelésen és a legközvetlenebb módon éreztette, hogy megérti. Kikérdezett és megvizsgált óvatosen , figyelmesen és nagy szakértelemmel. Szer...”

Végig olvasom
,

„pontosság, figyelmesség”

„-”

,

„segítőkészség”

„picit túlfűtötték a várót”

,

„Az orvos kedvessége, hozzáértése.”

,

„Recepciósok kedvesek előzékenyek”

,

„Kultúrált környezet.”

,

„Udvarias mindenki pontos kezdés várakozás nincs szakszerű ellátás”

,

„Barátságos, mosolygós, gyors személyzet ( ugyanez igaz a doktornőre is), maximális szaktudás.”

,

„Általános segítőkészség.”

„WC - papír hiány, szellőzés hiány, túl meleg, nem teljesen tiszta.”

,

„Kedelyes fogadtatas, szivelyes legkor. ”

,

„Parkolás nincs megoldva, sokat kellett fizetni. Jó lenne ha meg tudnák oldani a pácienseknek is.”

,

„Pontosság, nem kellett várni! ”

„A többi rendelőhöz képest magasak az árak.”

,

„Abszolút tiszta és felszerelt volt a rendelő.”

,

„Kedves, jó humorú, kompetens orvos és vizsgálat. ”

,

„Professzionális”

,

„Rendelés pontos megkezdése”

„A "Foglalj orvost" oldal nem frissült, így véletlenül sikerült a kérdéses napra telefonon keresztül mégis időt egyeztetni”

,

„Az osztatlan figyelem és a részletes tájékoztatás.”

,

„A régi épület szépen volt felújítva.”

,

„Kedves, szakszeru ellatas.”

,

„Az alaposság.”

,

„korrekt, tiszta hely, bankkártyás fizetés lehetősége”

,

„Gyors”

„Nincs”

,

„Közel volt a parkolási lehetőség. ”

,

„Pontos volt.”

,

„Nagyon figyelmes volt mindenki a rendeloben. A kornyezet modern es tiszta, kivaloan megkozelitheto.”

,

„Az időpontomat előbbre tették amiről az emailt sajnos nem láttam mégis megvártak engem!”

,

„nem kellett várakoznom”

„nincs ilyen”

,

„Az egyeztetett időpont ellenére, nagyon sok a várakozási idő.”

,

„Csak a legnagyobb elismeréssel tudok nyilatkozni, a doktornő kedvességéről, és szakmai hozzáértéséről. Valóban kiváló orvos. Minden betegnek csak ajánlani tudom.”

,

„Az információs pultnál nagyon kedvesek voltak, magas szinten nyújtottak szolgáltatást. Nagyon udvariasak voltak,”

,

„Szép, jól megközelíthető, nem kellett várakoznom”

,

„Minden rendben volt. ”

,

„Asd”

„Asd”

,

„recepciós hölgyek barátságosak és kedvesek voltak, kellemes a rendelő fogadóterének kialakítása, tisztaság volt.”

,

„Minden rendben volt.”

,

„Konnyen megkozelitheto kulturalt rendelo.”

,

„Tiszta volt”

,

„Gyorsan kaptam időpontot”

„45 perccel később kezdődött a rendelés”

,

„Közvetlen,barátságos kapcsolat a betegekkel.”

,

„nagyon kedves a személyzet”

,

„Nem kellett sokáig várni.”

,

„Kedves személyzet, könnyű megközelíthetőség.”

„A fizetéskor meglepett az összeg, mivel kb. 5 percet voltam bent, de azt hiszem, hogy az ultrahang és gyors, kedves kiszolgálás indokolttá teszi az árfekvést.”

,

„Nem sürgettek, nem volt türelmetlenség, mert én tudni szeretném ami rám vár. Látom a fényt az alagút végén, jó hogy elmentem a rendelésre.”

„Egyelőre nincs. Nekem az állami rendszerben sincs gondom általában a szak orvosokkal, csak túl terheltek, ”

,

„Nagyon szèp, kultùràlt rendelô, korrekt, kedves szemèlyzettel. Telefonon ès e-mailen is könnyû volt elèrni ôket.”

,

„The personnel doesn't speak any languages.”

,

„Eszmecsere egy régi ismerőssel.”

,

„Nem kellett várni”

,

„Nyugalom”

,

„Minden ki segítőkész volt és az időpont sem csúszott sokat mint a legtöbb helyen.”

,

„Gyors volt a vérvétel, kedves, rendes volt mindenki.”

,

„Az időponthoz képest kellett várni, de mindig rászámolok, ez előfordul. :)”

,

„Mindenki nagyon kedves volt. ”

,

„Mindenki nagyon kedves és segítőkész volt.”

„Várni kellett kb. 20-30 percet.”

,

„Kedvesek voltak, minden rendben volt.”

,

„A recepció és a munkatársak közvetlensége, oldott hangulat”

„nem volt ilyen”

,

„Rugalmas, kreatív, problémamegoldó ügyintézés”

,

„Tiszta, rendezett váró!”

„-”

,

„Nem volt”

,

„A személyzet kedves, közvetlen, nagyon jó a hangulat. ”

,

„Mindenki nagyon kedves.”

,

„Nem tudok egy dolgot kiemelni, minden tökéletes volt: kedves, segítőkész, mosolygós személyzet, illetve hangulatos, barátságos váróterem.”

„Nem volt ilyen.”

,

„Hangulatos városrészben, gyönyörű műemléki épületben berendezett, hangulatos, nyugalmat árasztó rendelő, kedves recepcióssal.”

„Nem volt.”

,

„A várakozáson kívül nem volt probléma.”

„a megbeszélt időpont után 1 órát kellet várnom!”

,

„Jól megközelíthető,kultúrált,tiszta rendelő. A recepciós hölgy/hölgyek nagyonkedvesek voltak. :-)”

„Nem volt”

,

„Nagyon jol berendezett, modern, diszkret vilagitas belul, ami konnyebbe teszi a kommunikaciot.”

„Nem volt ilyen.”

,

„ segítőkészség, udvariasság, kedvesség”

,

„Nem kellett várni, azonnal be tudtam menni az orvoshoz.”

„Nem volt ilyen.”

,

„A szolgáltató besorolása nem "egészségügyi", hanem "kereskedelmi" tevékenység. Ebből következően a hitelkártya használat után különböző mértékű visszatérítést nyújtó pénzintézeteknél az ügyfél számítson arra, hogy nem az általa választott mag...”

Végig olvasom
,

„A foglalt időpontban megtörtént a konzultáció”

„Nem volt”

,

„Nem tudok külön kiemelni semmit sem: minden nagyon tetszett!”

,

„komplex kivizsgálás.”

„nincs”

,

„Tiszta, rendezett, gördülékeny működés.”

„Kissé zajos volt kezelés közben, ablak nem volt, szellőzés elégtelen.”

,

„A lefoglalt időpontot pontosan betartva, kedvesen, mosolyogva fogadtak. :)”

„Nem a rendelő hibája - nagyon nehezen volt megközelíthető a forgalom miatt.”

,

„Barátságos, megnyugtató légkörben zajlott a vizsgálat.”

„Nem volt ilyen.”

,

„Nagyon segítőkész és kedves a környezet.”

,

„Nagyon barátságos, közvetlen.”

,

„Tiszta rendezett környezet.”

„Picit kevés a hely a várakozóknak.”

,

„A rendelő maga nagyon rendezett és nyugalmat árasztó volt. ”

,

„Meleg, jó újságok, kényelmes fotelek.”

„Nem volt.”

,

„Kedves, segítőkész asszisztensek.”

,

„Kedves, segítőkész a személyzet.”

,

„nem kellett sokat várni, ”

„nem volt WC papír a mosdóban”

,

„Pontosan kezdődött a rendelés.”

„Egy hét elteltével nem kaptam eredményt.”

,

„Nagyon kedves volt a recepciós hölgy.”

,

„A személyzet közvetlensége.”

„Ilyen nem volt.”

,

„Törődés, baráti hangulat.”

,

„Rendkivül kedvesek és segítőkészek a recepcion. Nincs az a nyomasztó "klinika hangulata":)”

,

„Tiszta és barátságos környezet, kedves és segítőkész személyzet fogadott.”

„Nem volt ilyen.”

,

„A személyzet nagyon kedves, segítőkész.”

„A körülmények nem annyira tetszettek. Nincs klíma, illetve nem egy rendezett váró benyomását kelti a rendelő. ”

,

„A recepciós hölggyel már telefonon is annyit mosolyogtam, hogy már vártam a találkozás. Személyesen is hihetetlenül kedvesek voltak. A labor vizsgálattal kapcsolatban ellátott infóval hogy mire készüljek, hogyan menjek. Kiváló ellátást kaptam.”

,

„A recepcion kedves fogadtatas. A doktor ur kozvetlen , batran mertem kerdezni es mindenre valaszt kaptam. ”

„Nem volt”

,

„Mindenben segítettek.”

„Nem volt.”

,

„nagyon rendes, segítőkész és jófej a recepciós hölgy, ugyanúgy, ahogy a doktornő is. rég nem találkoztam ilyen elhivatott orvossal.”

„-”

,

„Jól vettek vért,kedvesek voltak hozzám, email ben megkaptam a vizsgálat eredmény! ”

(nem regisztrált felhasználó) ,

„Jó helyen van, kellemes a környezet.”

„A recepciós hölgy annyit beszélt, hogy már attól felment a vérnyomásom. A gasztroenterológus ídoktornő bár nagyon kedves, a kérdéseimre nem adott kielégítő válaszokat, viszont javasolt mindenféle vizsgálatot, melyeket ott el lehetett volna végeztetni, 50-60 ezer forintért. ”

(nem regisztrált felhasználó) ,

„Amikor kijöttem”

,

„tiszta mosdó”

„más időpontról küldtek sms-t, mint amikorra beírták az időpontomat, így több, mint 20 percet kellett várnom”

,

„Rendkívül kedves volt mindenki”

,

„Az udvariasság, figyelmesség.”

,

„Lerobbant az autóm odafelé, és amikor felhívtam a rendelőt, nagyon kedvesen megnyugtattak, hogy ne idegeskedjek, menjek, ahogy tudok. A doktornő és a nővér és a recepciós is nagyon kedvesek.”

,

„A recepciós hölgyek írtó aranyosak.”

„nincs”

,

„A személyzet figyelmessége jól esett.”

„Időpontra érkeztem, és fél órát vártam. 5 pert még bele fér, de a fél óra várakozást soknak tartom. A recepciós hölgy nekem (bár milyen kedves), sokat beszél fölöslegesen.”

,

„Megközelíthetőség”

„-”

,

„A recepción kedves volt a hölgy. ”

„-”

,

„Kedves volt a recepcios holgy”

„Nem volt”

,

„Kedvesek, udvariasak, pontosak.”

„Nincs.”

,

„17-rol 16-ra valtozott az idopont es ezt idoben kommunikaltak”

„16-ra erkeztem de 16:30 utan hivtak be”

,

„Az időpont tartása”

„Telefonos és netes időpont foglalás ütközés.”

,

„Gyors, minőségi, profi szolgáltatás.”

,

„Minden rendben volt.”

,

„Barátságos megközelítés, a problémákra kielégítő válaszok, segítőkészség.”

„Az időpont foglalás körüli kavarodások”

,

„Kellemes légkör, kultúrált környezet. ”

„Olyan nem volt!”

,

„A következő napon ( szombaton ) reggel vérvételre menten a rendelőbe és nagyon rugalmasan kezelték az időponton. Az asszisztens hölgy kiválóan végezte a vérvételt és nagyon kedves volt! ”

,

„4 éves kisfiammal jártam ott, akire, amíg benn voltam az orvosnál, vigyáztak a recepción a nővérek. Nemcsak vigyáztak rá, hanem játszottak is vele: az hogy velem jöhetett, nekem most nagyon fontos szempont. Máskor is őket fogom választani. Az orvos körültekintő, előzékeny volt...”

Végig olvasom
(nem regisztrált felhasználó) ,

„Figyyelmesség, alapos vizsgálat”

„Öregnek mondtak először a protézis beültetéséhez, végül mégis rááltak. Nekem kell beszereznem a protézist, nem az orvos adja. Horribilis összegbe kerül a protézis. ”

,

„Az orvos embersége, és szakmai felkészültsége kiváló.”

„-”

,

„A leletet időben megkaptam e-mail-en.”

„A feltüntetett rendelési idő, a foglalás időpontja most és korábban sem fedte a valóságot esetemben. Korrigálni kellene, amennyiben nem lehetséges, hogy 14 óra után menjen az ember. A folyamatos módosítgatások, korábbra hozatalok miatt a páciens végül kellemetlenül érzi mag...”

Végig olvasom
,

„Végre találtam egy orvost, aki természetesnek tartja, hogy a betege jól megértse, mi a lényege a betegségének. Emellett készségesen válaszolt az összes kérdésemre.”

,

„A lefoglalt időpont mégsem volt lefoglalt, mert azt már valaki telefonon is lefoglalta. 21. Század... ;)”

,

„A lefoglalt időpont nem volt szabad, de egy korábbi időpontban mégis fogadni tudtak.”

„Felhívtak, hogy a lefoglalt időpont már nem is szabad.”

,

„A kedvesség és az alapos tájékoztatás”

,

„barátságos fogadtatás, gyors és egyszerű adminisztráció a környezet kellemes, nem hivalkodó”

„semmi kellemetlen nem volt”

,

„Annak ellenére is fogadtak, hogy az oldal nem küldte tovább a foglalást.”

,

„Csak a jót tudok mondani, a személyzet nagyon kedves, a Doktornő a legjobbak egyike, mindenkinek nyugodt szívvel ajánlom!”

„Nincs kellemetlen tapasztalatom, csak jó!”

,

„Pajor professzor Úr számunkra a tökéletes biztonságot, bizalmat jelentette, csak ajánlani tudom másoknak is. ”

„Nem volt kellemetlen tapasztalatunk”

,

„Kaptam számlát,eddig ez még egyetlen magánrendelőben sem fordult elő velem.”

„Nem volt.”

,

„szakszerű segítségnyújtás, vizsgálat és tanácsadás”

„nincs”

,

„Az asszisztens nagyon kedves és segítőkész volt. A rendelő barátságos, tiszta, és van egy kis gyereksarok is, amíg várakoznak a gyerekek, rajzolhatnak, így nem unatkoznak.”

,

„Az orvos szemelye.”

„A szemelyzet viselkedese.”

,

„Nem volt 16.00 órás időpont, 17.45re majd 17.15 re tudtunk menni. Zavaró, ha eltér a rendelő foglalási jegyzése a foglaljorvosétól :(”

,

„kellemes környezet”

„-”

,

„Nagyon kedvesen fogadtak, tiszta volt, nem kellett várni.”

,

„Kedves,figyelmes,alapos,részletes”

„a szamitogepes világ rendszerének áldozatává váltam,nem jelenitette meg az időpont foglalásom,igy adodott némi probléma,de megoldottuk:)”

,

„Csak kellemes tapasztalataim vannak, profi és rendkívül kedves szakemberek várják a pácienseket!”

,

Értékelések

,
,
,
További értékelések
Értékelem, véleményt írok
Segíthetünk?
Ügyfélszolgálat: 8–20 óráig