Google+
899 153 Sikeres foglalás!

Kényelmes időpontfoglalás magánorvosokhoz!

Kérdésed van? Segítünk: +36 1 700-1491
Ügyfélszolgálat: 8-20 óráig

Dr. Bárány János magánrendelése - Budapest

Orvosaink szakterületenként

Információk a rendelőről

Tovább olvasom >
A

Dr. Bárány János magánrendelése - Budapest

1111 Budapest, XI. kerület, Kende utca 14. (Lágymányos)
Időpontfoglalás az orvosokhoz
Csak őket mutasd:
Foglaláshoz kattintson
az időpontra

Részletes adatok

Megközelíthetőség

Tömegközlekedés: a 18-as, 19-es. 47-es, 49-es villamos Móricz Zsigmond körtér és Gellért Szálló közötti megállójánál leszállni, a Bertalan Lajos utcán 1 sarok gyalog a Duna fele, majd jobbra. Autóval: Móricz Zsigmond körtértől indulni a Bartók Béla úton

Vélemények

248 értékelés

„Minden szuper volt”

„Parkolás nehézkes sajnos”

,

„Közvetlenség, nyugalom, kedvesség”

„nincs”

,

„Megnyugtató, kellemes légkör, barátságos, humoros hangvétel”

,

„Kedves ellátás, odafigyelő, rendes szakemberek”

„Nem volt”

,

„Figyelmes, gyors ellátás.”

„Nem volt”

,

„nem volt”

,

„kellemes hangulatú rendelő”

„semmi”

,

„Nem volt semmi bajom.”

„-”

,

„az orvos hozzáálláa”

„várakozási idő”

,

„Az asszisztens kedvessége és közvetlensége.”

„Nem volt ilyen”

,

„Asszisztensno tunderi kedves.”

,

„A rendelő tiszta, rendes, jó érzéssel mentem be. Az a pár perc, amíg várnom kellett kellemes, jó hangulatú beszélgetéssel telt az asszisztenssel, ami segített, hogy ne izguljak annyira.”

„-”

,

„Barátságos, családias hangulatú rendelő. A Doktor Úr pontosan a megbeszélt időpontban fogadott, nem kellett várakoznom.”

„Nem volt.”

,

„Kizárólag a nehézkes parkolást tudom felhozni, mint negatívum. De ez elenyésző ahhoz képest, hogy minden más nagyon színvonalas és profi!”

,

„Volt gyerek jatszósarok.”

,

„Az orvos, a zene ”

„nem volt”

,

„zene,sok hely, újságok,tiszta mosdó az asszisztens kedvessége,”

„nem volt”

,

„nem volt”

,

„Szép, rendezett, tiszta rendelő. Az asztisztens nagyon segítőkész.”

„Nem volt semmilyen kellemetlen tapasztalatom.”

,

„Komoly zene megy a háttérben, ami megnyugtató.”

,

„Nem volt ilyen”

,

„A nagyon kedves asszisztencia.”

„A "felesleges" lépcsők.”

,

„A várakozás kizárva, nyugodt otthonos légkör, kedves fogadtatás :)”

,

„Tiszta, barátságos modern rendelő.”

,

„Imádom a halk zenét, ami a váróban és a rendelőben szól, szeretem nézegetni a doktor úr segítségével született gyerekek fényképeit, de sok idő nincs, mert a megadott időpontban már mehetek is a vizsgálóba! ”

„Nincs kellemetlen tapasztalatom. ”

,

„Az asszisztensnőt 29 éve ismerem, imádom! Közvetlen és segítőkész. A rendelő tiszta, modern és családias.”

„Ilyen nem volt.”

,

„professzionalitás, kedvesség”

,

„Kedves, közvetlen asszisztens.”

,

„Nem volt rendelő hangulat amíg vártam, inkább olyan kedves meghitt volt minden.”

,

„A személyzet segítőkészsége és kedvessége”

„-”

,

„Kellemes, barátságos környezet.”

,

„Barátságos, otthonos környezet”

„-”

,

„nincs”

,

„Elégedett vagyok az orvossal!”

,

„kellemes zene, nyugodt környezet”

„nem volt”

,

„Tágas, fényes váró, kedves asszisztensnő, halk zene a vizsgálóban.”

„20 perces csúszás volt, de ezzel számolni kell, ha az ember rendelésre megy, így nem mondanám egyértelműen kellemetlennek.”

,

„Barátságos fogadtatás és környezet.”

,

„Nagyon jó helyen van. Tiszta, hangulatos. Az asszisztens nagyon kedves.”

„Nincs.”

,

„Sok újság, kellemes zene, finom kávé :-)”

„Nem volt ilyen”

,

„A rendelő nagyon családias volt az asszisztens pedig kedves és barátságos ;) ”

„nem volt ;)”

,

„Nagy a csúszás, hiába megy a páciens előre lefoglalt időpontra.”

,

„Tiszta, rendes, nyugodt környezet.”

,

„Egyáltalán nem kellett várakoznom, nagyon kedvesen fogadtak, udvariasan bántak velem. ”

„Nem volt ilyen. :-)”

,

„a komolyzene a váróban, és a rendelőben is, halk nyugtató háttérzene”

,

„Mindig kiváló színvonalon látnak el.”

„Nem volt ilyen.”

,

„Tágas, barátságos volt”

,

„parkolás kicsit nehézkes”

,

„A növer es AZ orvos is kiemeljedoen kedves es empatikus”

„Nem volt ”

,

„Türelmes, alapos, tájékozott. Mindennel elégedett voltam.”

„-”

,

„Nagyon aranyos volt mindenki”

„Nincs”

,

„A családias hangulat!”

,

„A recepciós nagyon kedves volt és közvetlen. Tehát ha nem is az ember legkellemesebb elfoglaltsága, hogy nőgyógyászhoz járjon, azért igen kellemes hangulatban telt az ott tartózkodás.”

„Nem volt kellemetlen tapasztalatom.”

,

„Kedves, közvetlen fogadtatás. Nyugodt környezet.”

,

„-”

,

„Az asszisztensnő közvetlensége, kedvessége és empátiája.”

,

„Kedves volt a doktor úr és az asszisztensnő is. ”

,

„Várakozás, az első alkalommal, de max 30 percet kellett, szóval belefért. ”

,

„Sosem voltam még ennyire felszerelt, tiszta rendelőben. Az asszisztensnő szenzációs!”

,

„Könnyen odataláltam, pedig nem vagyok Budapesten ismerős.”

„Nem volt ilyen.”

,

„Nagyon kedves volt az orvos és az asszisztens is. Csak ajánlani tudom mindenkinek. ”

,

„Nem volt ilyen!”

,

„A nyugodt, nyitott légkör.”

„Nincs”

,

„A fogadtatás”

„Nincs”

,

„Környezet barátságos! Tiszta minden, wc stb! Barátságos kedves asszisztens!”

,

„Az asszisztens hölgyet már régóta ismerem, kedves, közvetlen, és figyelmes volt most is.”

,

„Az orvos és az asszisztens hozzáállása példaértékű és nagyon kedves volt.”

„Parkolni nehéz.”

,

„Precizitás, kedvesség”

,

„Kedves, szimpatikus fogadtatás az asszisztens által és az orvos is ugyanígy!”

,

„humánus hozzáállás, szakmai biztonság, szaktuda´s, közérthetö magyarázat, szoval egészében véve minden nagyszerü. ”

„A Közvetitéssel kapcsolatban, kellemetlen volt, hogy "rámcsörgött" a telefon , kérte hogy mégegyszer aktiváljam a kodot, ezt viszont nem sikerült megtennem. Visszahivni sem sikerült a számot, ezért meg kellett változtatnom a programomat, hogy elöbb hazajöjjek, s itthonrol...”

Végig olvasom
,

„Kedvesség,figyelmesség és segítőkészség mind a Doktor úr ,mind az asszisztense részéről. ”

,

„Nagyon kedvesen fogadott az asszisztens nő, és a doktor úr is korrekt, rendes.”

,

„Nehezen találtam meg a helyet, nem volt egyértelmű a leírás, de legközelebb már menni fog. ”

,

„Nagyon kedves, közvetlen doktor és asszisztens.”

,

„Zene és légkondi a váróban! :)”

„Nem volt!”

,

Értékelések

,
(nem regisztrált felhasználó),
,
További értékelések
Értékelem, véleményt írok
Segíthetünk?
Ügyfélszolgálat: 8–20 óráig
Telefon: +36 1 700-1491