Google+
898 436 Sikeres foglalás!

Kényelmes időpontfoglalás magánorvosokhoz!

Kérdésed van? Segítünk: +36 1 700-1491
Ügyfélszolgálat: 8-20 óráig

Dr. Túri és Társa Orvosi rendelő

Orvosaink szakterületenként

Információk a rendelőről

A négy rendelővel, műtővel és az egyik legkorszerűbb (Samsung H60) 4D-s (négydimenziós) ultrahang-laborral felszerelt poliklinika Budapest belvárosában, a Vas u.-Stáhly u. (a Corvin Áruház mögötti utca) sarkán található, ahol 21 tapasztalt orvos ...

Tovább olvasom >
A

Dr. Túri és Társa Orvosi rendelő

1085 Budapest, VIII. kerület, Stáhly utca 2/A V. emelet 5. ajtó (Palotanegyed)
Időpontfoglalás az orvosokhoz
Csak őket mutasd:
Foglaláshoz kattintson
az időpontra

Részletes adatok

Bemutatkozás

A négy rendelővel, műtővel és az egyik legkorszerűbb (Samsung H60) 4D-s (négydimenziós) ultrahang-laborral felszerelt poliklinika Budapest belvárosában, a Vas u.-Stáhly u. (a Corvin Áruház mögötti utca) sarkán található, ahol 21 tapasztalt orvos ill. szakdolgozó áll készen az Önök fogadására.

Megközelíthetőség

Közösségi közlekedés Autóbusz: 5, 7, 8, 112, 173, 178, 178A, 233E, 239

Vélemények

542 értékelés

„Kedvesség, figyelem.”

,

„A rendelo vilagos, magas fenyu anyagok felhasznalasaval keszult, de megmaradt orvosi rendelonek, nem egy "nappali" fotelekkel, hanem korrekt, 21.sz-i orvosi rendelo képét mutatja. Mindez igaz a rendelore es az ultrahangra is.”

,

„Az orvos személyisége és kedvessége a vizsgálatot megelőző izgalmat teljesen eloszlatta.”

„Nem volt ilyen.”

,

„mindenki nagyon kedves és segítőkész”

„olyan nincs”

,

„pontosság”

„nincs víz/vízgép”

,

„az időpont betartása”

,

„időben sorra kerültem”

,

„Nagyon kedvesen fogadtak. ”

,

„A recepciós asszisztensek nagyon barátságosan fogadtak.”

„Nem volt.”

,

„Professzionális csapat, kitűnő dolgozókkal.”

„Néha kicsit várni kell - de nem vészesen sokat.”

,

„Kellemes zene, jó hangulatú rendelő.”

,

„nem kell várni”

„nehéz a parkolás”

,

„Mindig odafigyelnek minden betegre”

„Nincs olyan , maga a betegség :)”

,

„az időpont ellenére fél órát kellett várjak, pedig ez még a rendelési idő elején volt. A személyzet meg csak széttárta a kezét, pedig nyilván túl sűrűn vannak kiadva az időpontok, a valós vizsgálati idők tovább tartanak. ”

,

„A Doktor Úr nagyon kedves volt és segítőkész. ”

,

„Kedvesen fogadtak”

,

„a szemelyzet kedves es figyelmes volt ”

„extrem hosszu varakozas az ultrahangra, nincs ivoviz a betegek szamara ”

,

„Kellemes környezet. ”

„nincs ilyen”

,

„Nem volt ilyen.”

„Több, mint 1 órával később mehettem be ultrahang vizsgálatra, mint amilyen időpontot foglalnom sikerült.”

,

„A segítőkézség, kedvesség”

„Nem volt kiírva, hogy az orvosnak kell fizetni és nem a recepción”

,

„-”

„Nincs ilyen.”

,

„A váróterem kissé túlzsúfolt, a bejelentkező pultnál elhangzott információkat a váróteremben ülők mind hallják.”

,

„Szimpatikus, kedves asszisztens hölgy.”

,

„Radványi doktornő mindkét terhességem alatt türelmesen én empátiával kezelte a rázúduló kérdésözönt. A szülések bár klinikai körülmények között, mégis meghitt hangulatban zajlottak.”

(nem regisztrált felhasználó),

„kedvesek és segítőkészek”

„nincs”

,

„Főorvos úr kedvessége, figyelmessége!”

,

„Minden remek volt és kedvesek, türelmesek, kiváló szakemberek. ”

„Nem volt ilyen. ”

,

„Nagyon kedves és segítőkész asszisztens.”

„Esetleg mások is fültanúi lehetnek az ember személyes adatainak (menstruációval, védekezéssel, terhességgel kapcsolatban még a recepción kérdeznek ki)”

,

„Tiszta, kellemes hangulat, kényelmes, szemrevaló berendezés.”

„Nincs.”

,

„Orvos”

„várakozás”

,

„Nagyon figyelmes, emberséges és empatikus, rendkívül felkészült orvos. Ami a legjobb: teljes egészében gondolkodik a pácienséről és annak problémájáról, többféle megoldást vagy megközelítést ajánl.”

,

„Kedves, precíz ellátás.”

„-”

,

„A kedves, korrekt, alapos hozzám állás, a rendkívüli figyelmesség. ”

„Nem volt ilyen. ”

,

„Komplex diagnosztika és ellátás egy helyen, kiváló szakemberektől.”

,

„Mindenki figyelmes es segitokesz volt.”

,

„nagyon türelmesek voltak velem minden olyan vizsgálat alkalmával, amikor aggódtam vagy féltem”

„volt, hogy időpontra mentem, mégis másfél órát kellett várnom”

,

„segítőkészek voltak, plusz egy vizsgálatot megcsináltak amire nem volt előjegyzésem, a saját időpontomra nem kellett várnom.”

„hiányolom, hogy a weben nincs fönt tájékoztató jellegű árlista sem, így meglepetés az embernek a vizsgálat végén hogy mennyit kell fizetnie”

,

„-”

„-”

,

„Magazinok”

,

„Rövid várakozási idő, nyugalmas környezet.”

,

„A recepción dolgozó hölgyek nem mindig a rendelésre jött betegekkel foglalkoztak. Így fordulhatott elő, hogy egyes vizsgálatokra az elvártnál többet kellett várnom, mert a betegeket összekeverték és nem megfelelően irányították.”

,

„Nyugalom”

,

„A barátságos udvariasság mind a recepció, mind a doktornő részéről. Más helyeken erőltetett (rideg) távolságtartással találkoztam. ”

„-”

,

„Udvariasság”

„ A VIZSGÁLAT ELMARADT! INDOKLÁS. NEM TUDTAK ORVOST "KERÍTENI"!!!!!! "MAJD LEVETETIK A HONLAPRÓL"!”

,

„Tiszta,nőgyógyászati rendelőnek megfelelő hangulat.”

„Kicsit kicsi a váró.”

,

„-”

„Az asszisztensek nagyon lekezelően viselkedtek. ”

,

„Semmi várakozás.”

,

„kedvesen fogadtak, nem kellett várni, gyorsan, flottul zajlott az adatfelvétel”

„nem volt ilyen”

,

„A recepció és a váróhelyiség nagyon kicsi, a személyes adatokat, problémákat hallja mindenki!”

,

„Nem kellet várakoznom.”

„Nem volt kellemetlen tapasztalatom.”

,

„mindenki nagyon kedves, szeretek ide járni. ”

„nincs”

,

„Mindenki segítőkész és alapos volt.”

,

„Bankkártyás fizetés hiánya”

,

„-”

„-”

,

„nincs”

,

„tiszta, barátságos környezet”

„nincs”

,

„A parkolási lehetőség.”

,

„Segítőkészek és kedvesek.”

„Nem tudok ilyet írni.”

,

„Egy barátságos légkör, ahol bármit kérdezhetek, nem kell feszengjek és profi kezekben vagyok. Csak ajánlani tudom:)”

,

„az utóbbi egy évben mindig sokat kell várni, 1,5-2 órát”

,

„Tisztaság és jó hangulat ”

,

„Profi orvosok. ”

„Az egyik új asszisztens stílusa elfogadhatatlan.”

(nem regisztrált felhasználó),

„Megközelíthetőség autóval”

„Meleg volt”

,

„Évek óta a T&T Orvosi Rendelőbe járok. Kezelőorvosommal maximálisan elégedett vagyok. A régi asszisztensekkel is maximálisan elégedett voltam, a régi asszisztenssel is maximálisan elégedett vagyok. ”

„Az új, fiatal asszisztensek közül az egyik (magas, szőke, sajnos nevét nem tudom) stílusa kritikán aluli. Egy páciens nagyon kulturáltan érdeklődött vm iránt, de az asszisztens flegmán, kioktatóan, egyáltalán nem kedvesen, szemkontaktus nélkül válaszolt, látszólag nem tetszh...”

Végig olvasom
(nem regisztrált felhasználó),

„nagyon jól kezelték a vérvételnél tanúsított feszültségemet”

„egyszer volt, hogy kb. egy órát kellett várnom, hogy bejussak, pedig volt időpontom”

,

„Nyugodt légkör”

„Várakozás”

,

„Gyors ellátás”

„Nem volt ilyen”

,

„Időpontra megyek, mégis sokat kell még várni, mire behívnak behívnak. Ez leginkább a terhes kismamáknak lehet fárasztó. Van, hogy még 3/4 órát várni kell a sorunkra. ”

,

„Nem tudok kiemelni semmit, összességében kellemes volt.”

„Nem volt kellemetlen tapasztalatom.”

,

„Segítőkész recepciós”

„Félórás csúszás volt az időpontomhoz képest.”

,

„mindenki kedves volt”

„át kellett tenni az időpontot és a foglalt időpont eltőt fél órával tudtam meg”

,

„Nagyon kedves mindenki.”

„Néha sokat kell várni.”

,

„Nincs kellemetlen tapasztalat!”

,

„Nem volt kellemes tapasztalat.”

„Odaérkezésemkor egyáltalán nem volt szívélyes fogadtatás, az asszisztens nagyon kelletlenül, foghegyről beszélt velem. Mivel az árak nem voltak pontosan feltüntetve a honlapjukon, rákérdezésemre nagyon flegmán válaszolt, a fél órás csúszásról sem tájékoztatott.”

,

„Asszisztensek empátiája,,segítőkészsége”

„Ami zavaró nekem, hogy időpontra megyek és mégis várnom kell, akár sokat is”

,

„tiszta, rendezett”

„1 órát kellett várni, ez sokszor így van”

,

„Aranyos recepcios tiszta wc es jo zene szolt”

„Nem volt”

,

„a nővérek és a Túri doktor állandó kedvessége, segítőkészsége; ”

„időnként akár 1-1,5 órás csúszás is van a bejelentett időponthoz képest”

,

„.”

„.”

,

„Az orvos hozzáértése, a nővérek kedvessége és hogy egészséges vagyok. ”

„Sokat kellett várakozni.”

,

„A szakmai tudás, a hozzáállás, jó hangulat, odafigyelés.”

„A csúszás, vagyis a várakozási idő.”

,

„az asszisztensek hozzáállása”

„közel 40 perces csúszás”

,

„Kis késésem ellenére pozitív és rugalmas hozzáállás.”

„Nem volt kellemetlen tapasztalatom.”

,

„a nővérek kedvessége”

,

„Hűvös, tiszta, kulturált várószoba. Külön, más doktornő végezte az ultrahangozást.”

„nem volt”

,

„hogy végre bejutottam az ultrahangra (egy órás késéssel)”

„Az ultrahangos rendelőben nem találtam fogast, amire lepakolhatok. Egy kis hokedlire kell a táskát, fehérneműt stb. egy helyre lerakni, ami nem tűnik igazán higiénikusnak.”

,

„Kelletlenül válaszoltak a kérdésemre, hogy mennyi csúszás várható”

,

„Minden rendben volt.”

„Nem volt egyáltalán kellemetlen tapasztalatom.”

,

„Segitokesz szemelyzet es orvos”

„Nem volt”

,

„az asszisztensek hozzáállása, családias légkör”

„Néha csúszás van és várni kell”

,

„a doktor úr hozzáállása”

„időpontra mentem, nem olcsó a konzultáció és mégis majdnem 1 órát kellett várnom (ami miatt egyébként elnézést sem kért senki)”

,

„Szìvélyes fogadás, tájékoztatás.”

„ ”

,

„Minden pozitív!Semmi negatív nem ért.”

„-”

,

„az asszisztencia részéről előzékenység,figyelmesség; a doktornő kiváló és alapos szakember és ember; kedves, közvetlenségével remekül oldotta a feszültséget. az UH-ot végző szakorvosnő szintén nagyon kedves és lelkiismeretes, max. jó szakember. Mindenkinek ajánlani tudom...”

Végig olvasom

„kellemetlen tapasztalatom első alkalommal nem volt- szerintem, nem is lesz!”

(nem regisztrált felhasználó),

„Mindenki kedves, mindig tudják ki következik, pedig többen, több orvoshoz várakoztunk.. ”

„Az időpont ellenére kicsit hosszú volt a várakozási idő, csúsztak az időpontok.., de még kibírható volt!”

,

„Sok mosoly es figyelmes korultekinto vizsgalat beszelgetes tanacsok .fantasztikus orvos es jo ember jo szivvel ajanlom !”

„nincs ilyen”

,

„Türelem”

,

„Barátságosan bánnak az emberrel, a recepciós hölgy nagyon kedves és segítőkész.”

,

„Kulturalt hely”

„Semmi”

,

„Kedvesen a várakozó betegtól is elköszönt a főorvos.”

„Nem volt ilyen.”

,

„Nagyon kedvesek, segítőkészek voltak.”

„Nem lehet a rendelőben dolgozó mindegyik orvoshoz időpontot foglalni az oldalon.”

,

„Az, hogy észre sem vettem, hol is vagyok. Minden feledtette velem azt, hogy orvosnál vagyok, illetve a figyelmesség.”

„nem volt ilyen.”

,

„Kedvesek, figyelmesek mind az asszisztensek és a doktor úr is. A rendelő tiszta, szép és rendezett. ”

,

„gyors, haátidőben történő fogadás.”

„-”

,

„kedves asszistensek, kellemes környezet”

„nincs”

,

„A recepciót vezető asszisztens hölgy figyelme mindenre kiterjedt, tudta, hogy hova, melyik orvoshoz melyik beteg következik, emellett a vérvételnél is kedves volt.”

,

„Mindazok ellenére, hogy egy kicsit feltorlódtak a betegek, ráadásul péntek délután volt, megpróbáltak a lehető legkedvesebben beszélni az emberrel.”

,

„Nagyon kedves mindenki!”

„Ilyen nincs. :)”

,

„Az ott dolgozók kedvessége”

,

„32 év óta változatlan figyelmesség, kedvesség.”

„Nem volt.”

,

„Barátságos légkör, pontosság”

„nincs”

,

„Nagyon segitokeszek, odafigyelnek a paciensekre.”

„-”

,

„tiszta, hangulatos, kisműtétekre helyben lehetőség van”

„nem volt ilyen”

,

„Szép berendezés”

„Kicsit várni kellett ( 30 percet)”

,

„Barátságos a hangulata, mindenki kedves, mosolygós.”

„Kellemetlen tapasztalatom nincs.”

,

„Sokat kellett várni, az előre egyeztett időpont ellenére...”

,

„kedvesség. otthonos.”

„kicsit sokat várakoztam. ( megérte)”

,

„a személyzet figyelmessége; a mosdó és egyebek tisztasága; festmények a falon”

„40 perc várakozás”

,

„Remek doktonö es recepcios”

„nem lehetett kartyaval fizetni”

,

„A recepciós hölgyek nagyon kedvesek, segítőkészek. Nem kellett sokat várni sem.”

,

„Az adott időponthoz képest, még több mint egy órát kellett várni.”

,

„ Keresztnevemen szólítottak :-)”

,

„Megismernek az asszisztensek.”

,

„A személyzet nagyon kedves, jószándékú és aranyos. Ez nagyon klassz dolog!”

„Néha elég sokat kell várni a kapott időponthoz képest...”

,

„Alapos, részletes, kedves és figyelmes orvosi ellátás.”

„A foglalt időponthoz képest másfél órát kellett várakozni a vizsgálatra.”

,

„Barátságos, szakértő személyzet”

„Nem volt ilyen”

,

„legalább fél órás csúszás volt.”

,

„A rendelőben kellemes a hangulat. Nincs stresszelo korhazi jellege.”

„Kicsit zsufolt a recepció.”

,

„Sokat kellett várni”

,

„A Doktor Ur nagyon jo fej :)”

„Masfel orat varakoztam”

,

„Nem kellett sokat várni!”

„Nincs ilyen!”

,

„Először jártam a rendelőben figyeltem a már ott lévő kismamák és az asszisztensnő közötti beszélgetést, annak hangulatát. Nagyon barátságos volt a hölgy, látszik rajta, hogy szereti a munkáját. ”

,

„Kellemes hangulat, nagyon kedves assisztens”

„Nincs ilyen.”

,

„klíma - várakozva kellemetlen volt a hideg levegő”

,

„Fél órán belül végeztem.”

„A parkolási nehézségek.”

,

„Mindenki rendkívül figyelmes, barátságos. Nagyon tetszik az online foglalási lehetőség.”

,

„nem kellett várni”

,

„Egy percet sem kellett várnom,a mint megérkeztem fogadtak, pedig idő előtt érkeztem.”

,

„nagyon kedvesek az ott dolgozók”

„nincs”

,

„Nincs várakozási idő.”

„Másodszor fordult elő, hogy a vizsgálat ára miatt egyeztetni kell a pultnál. Egyeztetés (orvos-recepciós) után a vizsgálat valós árát fizetem, csak egy kicsit kínos a többi "beteg" előtt tenni mindezt.”

,

„A személyzet nagyon kedves és közvetlen.”

,

„A rendelőből minden szó kihallatszott. A szolgáltatás nagyon drága volt, és még egy ultrahang vizsgálatot sem tartalmazott. A doktornő sem volt túl közvetlen. Biztosan nem megyek vissza többet.”

,

„Nem volt ilyen.”

,

„Az előzetesen foglalt időponthoz képest sokat kellett várni.”

,

„Kellemes környezet.”

„nincs”

,

„Egy órás csúszás”

,

„Hozzáállás, kedvesség”

„Nem volt”

,

„A barátságos légkör.És a szimpatikus orvos. ”

„Nem volt.”

,

„Nagyon kedves volt mindenki !”

,

„Sok a szabad parkolóhely az utcában!”

„A recepció és a váróterem túl kicsi, az intim információkat az összes várakozó hallja, A háromnegyed órás csúszást kicsit sokalltam.”

,

„Kivételesen nagyon szerencsétlen módon egy órás csúszásban voltak”

,

„internetes bejelentkezés”

„nehézkes telefonon elérni”

,

„Kedves kiszolgálás, szép környezet”

,

„mindenki kedves, segítőkész ”

„-”

,

„Túri Péter”

,

„Figyelnek a betegekre.”

„Nem volt kellemetlen tapasztalatom.”

,

„Mindenki nagyon kedves volt.”

,

„Udvarias asszisztencia, tiszta rendelő ”

,

„Nem kellett várni, a megbeszélt időpontban azonnal sorra kerültem.”

„-”

,

„Nagyon kedves volt a doktor úr.”

„Sokat kellett várni,”

,

„Hogy a doktor úr elvonta a figyelmemet a kényes és kényelmetlen helyzetről! Nagyon kedves volt!”

,

„Gyors betegfogadás, kellemes környezet.”

,

„Kedves, szolgálatkész”

,

„hangulatos váróterem, higiénikus mosdó”

„nem volt ilyen”

,

Értékelések

,
,
,
További értékelések
Értékelem, véleményt írok
Segíthetünk?
Ügyfélszolgálat: 8–20 óráig
Telefon: +36 1 700-1491