Google+
1 102 169 Sikeres foglalás!

Kényelmes időpontfoglalás magánorvosokhoz!

Kérdésed van? Segítünk: +36 1 700-1491
Ügyfélszolgálat: 8-20 óráig

Duna Medical Center

Orvosaink szakterületenként

Információk a rendelőről

A Duna Medical Center 2015-ben frissen nyílt, kiemelkedően magas színvonalú ellátást kínáló magánegészségügyi intézmény. 

Tovább olvasom >
A

Duna Medical Center

1095 Budapest, IX.kerület, Lechner Ödön fasor 7. (Ferencváros)
Időpontfoglalás az orvosokhoz
Csak őket mutasd:
Foglaláshoz kattintson
az időpontra

Részletes adatok

Bemutatkozás

A Duna Medical Center 2015-ben frissen nyílt, kiemelkedően magas színvonalú ellátást kínáló magánegészségügyi intézmény. 

Vélemények

39 értékelés

„Személyzet kedvessége, figyelmessége”

,

„modern hangulatos váró és berendezés”

„nem volt”

,

„Gyorsaság, barátságos hangulat.”

„Lehet, hogy az ott dolgozóknak egyértelmű, de nekem nem, hogy egy Oracle feliratú ajtón kell bemennem, akkor sem, ha azt mondták. A váró sem tűnt várónak, keresgéltem a Raktár feliratú ajtók környékén egy várót, rendelőt. Kis térkép, applikáció, egyértelmű feliratok seg...”

Végig olvasom
,

„A kellemes légkör, ami az egész rendelőd belengte.”

„A lefoglalt időponthoz képest 40 perc késéssel jutottunk be az orvoshoz.”

,

„-online bejelentkezés másnapra -várakozásmentes ”

,

„Jó a szervezés, adnak kézről kézre.”

,

„A kellemes tapasztalatok első helyén az áll, hogy nem kell órákat sorban állni. Tiszta, rendes emberi hely és hozzáállás. Csak gratulálni tudok.”

„-”

,

„Pontos ügyfélfogadás”

„az ház recepicósa (nem a Duna Medical, hanem az irodaház) igen neveletlen és durva modorú volt, pedig csak ki akartam menni a házból......”

,

„Minden simán ment. Pontosan időre.”

„Az adataimat elkérték az 1 emeleti recepción, majd a 7.en ugyan úgy el kellett mondanom. Ha már egyszer leírtákmiért nem írják be a rebndszerbe, ahonnan minden ügyintéző elérheti.”

,

„Modern, tiszta, kellemes környezet. Segítőkész, kedves személyzet”

„Nem volt”

,

„Barátságos, kellemes.”

„Nem volt.”

,

„Nagyon kedves, segítőkész hozzáállás.”

„nem volt”

,

„Gyors, udvarias, szakszerű.”

„nincs”

,

„Kedvesség és a nyitottság a betegek felé !”

„Nem volt!”

,

„udvariasság és tisztaság”

,

„Az udvariasság és tisztaság.”

„Nem volt”

,

„Nagyon tiszta rendelő!”

,

„Megnyugtató légkör a váróban.”

,

„Egyáltalán nem kellett várakozni, rögtön behívtak.”

,

Értékelések

,
,
,
További értékelések
Értékelem, véleményt írok
Segíthetünk?
Ügyfélszolgálat: 8–20 óráig
Telefon: +36 1 700-1491