Google+
1 020 548 Sikeres foglalás!

Kényelmes időpontfoglalás magánorvosokhoz!

Kérdésed van? Segítünk: +36 1 700-1491
Ügyfélszolgálat: 8-20 óráig

Duna Medical Center

Orvosaink szakterületenként

Információk a rendelőről

A Duna Medical Center 2015-ben frissen nyílt, kiemelkedően magas színvonalú ellátást kínáló magánegészségügyi intézmény. 

Tovább olvasom >
A

Duna Medical Center

1095 Budapest, IX.kerület, Lechner Ödön fasor 7. (Ferencváros)
Időpontfoglalás az orvosokhoz
Csak őket mutasd:
Foglaláshoz kattintson
az időpontra

Részletes adatok

Bemutatkozás

A Duna Medical Center 2015-ben frissen nyílt, kiemelkedően magas színvonalú ellátást kínáló magánegészségügyi intézmény. 

Vélemények

36 értékelés

„Gyorsaság, barátságos hangulat.”

„Lehet, hogy az ott dolgozóknak egyértelmű, de nekem nem, hogy egy Oracle feliratú ajtón kell bemennem, akkor sem, ha azt mondták. A váró sem tűnt várónak, keresgéltem a Raktár feliratú ajtók környékén egy várót, rendelőt. Kis térkép, applikáció, egyértelmű feliratok seg...”

Végig olvasom
,

„A kellemes légkör, ami az egész rendelőd belengte.”

„A lefoglalt időponthoz képest 40 perc késéssel jutottunk be az orvoshoz.”

,

„-online bejelentkezés másnapra -várakozásmentes ”

,

„Jó a szervezés, adnak kézről kézre.”

,

„A kellemes tapasztalatok első helyén az áll, hogy nem kell órákat sorban állni. Tiszta, rendes emberi hely és hozzáállás. Csak gratulálni tudok.”

„-”

,

„Pontos ügyfélfogadás”

„az ház recepicósa (nem a Duna Medical, hanem az irodaház) igen neveletlen és durva modorú volt, pedig csak ki akartam menni a házból......”

,

„Minden simán ment. Pontosan időre.”

„Az adataimat elkérték az 1 emeleti recepción, majd a 7.en ugyan úgy el kellett mondanom. Ha már egyszer leírtákmiért nem írják be a rebndszerbe, ahonnan minden ügyintéző elérheti.”

,

„Modern, tiszta, kellemes környezet. Segítőkész, kedves személyzet”

„Nem volt”

,

„Barátságos, kellemes.”

„Nem volt.”

,

„Nagyon kedves, segítőkész hozzáállás.”

„nem volt”

,

„Gyors, udvarias, szakszerű.”

„nincs”

,

„Kedvesség és a nyitottság a betegek felé !”

„Nem volt!”

,

„udvariasság és tisztaság”

,

„Az udvariasság és tisztaság.”

„Nem volt”

,

„Nagyon tiszta rendelő!”

,

„Megnyugtató légkör a váróban.”

,

„Egyáltalán nem kellett várakozni, rögtön behívtak.”

,

Értékelések

,
,
,
További értékelések
Értékelem, véleményt írok
Segíthetünk?
Ügyfélszolgálat: 8–20 óráig
Telefon: +36 1 700-1491