878 898 sikeres foglalás!
Kényelmes időpontfoglalás magánorvosokhoz!
2011 óta a páciensekért
Duna Medical Center

Duna Medical Center

1092 Budapest, IX.kerület,
Lechner Ödön fasor 7.
(Ferencváros)
(132)
Információk a rendelőről

A Duna Medical Center a magyarországi magán-egészségügyi ellátás egyik legjobban felszerelt központja, ahol elhivatott, nemzetközileg is elismert szakemberek dolgoznak a betegek gyógyulásáért

Duna Medical Center

Információk a rendelőről

A Duna Medical Center a magyarországi magán-egészségügyi ellátás egyik legjobban felszerelt központja, ahol elhivatott, nemzetközileg is elismert szakemberek dolgoznak a betegek gyógyulásáért
1092 Budapest, IX.kerület, Lechner Ödön fasor 7. (Ferencváros)

Időpont foglalás az orvosokhoz

Szolgáltatás és szakterület
1092 Budapest, IX.kerület, Lechner Ödön fasor 7. (Ferencváros)

Részletes adatok

Bemutatkozás

A Duna Medical Center a magyarországi magán-egészségügyi ellátás egyik legjobban felszerelt központja, ahol elhivatott, nemzetközileg is elismert szakemberek dolgoznak a betegek gyógyulásáért

Megközelíthetőség

2-es villamos

Akadálymentes

Igen

Parkolás

előtte az utcán a kijelölt helyeken és a MÜPA parkolójában

Nyitva tartás

H-P. 7:00-20:00

Vélemények

132 értékelés
2020. augusztus
2020. július
Az fő orvos úr aki operált, nemcsak óriási hozzáértéssel, szaktudással végzi munkáját, de ugyan akkor idejét nem sajnálva felel kérdéseinkre, türelmes és nagyon kedves. Nyugodtan mondhatom, hogy megmentette életem. Amiért nagyon hálás vagyok neki. Az ápoló személyzet szintén odaadó, figyelmes. Minden ragyog a tisztaságtól.
Nem volt.
2020. május
Modern High tech épület
2020. április
2020. április
Nem volt ilyen
2020. március
2020. február
Az sztk vs magánrendelő feeling. Mindig ez az érzés tölt egy magánklinikán. Normális betegek, csend, nincs tömeg, nincsenek hajnaltól a sorukat váró idegbetegek, nincs feszült, értetlenkedő személyzet. Az ilyen helyeken mindig kedvesek. És ez a legnagyobb pozitívum.
A megközelítésnél volt problémám. Az eredeti épület átépítés alatt áll, szerencsére időben mentem és némi tájékozódás után oda találtam. Erre érdemes oda figyelni. Egyetlen kellemetlen tényező volt még a lift. Bár valószínű, csak én nem találkoztam ilyennel. Nincs hívógomb. Megnyomod a kívánt emelet számát, azzal hívod. Először azt hittem, számkódos, de nem. Mindenesetre ezek legyenek a legnagyobb gondok. :)
2020. február
2019. október
2019. október
Fizetéskor ‘tolakodás’ alapján kerül az ember sorra, asszisztensek figyelmetlenek és nem koordinálják ezt. Amikor az ember sorra kerül, nincs szemkontaktus, gépiesen kiállítják a számlát, miközben egymással beszélgetnek. Alapvető udvariassági gesztusok (köszönöm, köszönés) teljes hiánya.
Kedves Felhasználó!
Miért kérjük, hogy értékeld orvosodat és a rendelőt, ahol a kezelést igénybe vetted?
  • nekünk és orvospartnereinknek is nagyon fontos a véleményed, hogy szolgáltatásukat még jobbá tudják tenni
  • azért dolgozunk, hogy a legjobb orvosok és rendelők legyenek elérhetőek oldalunkon keresztül, amihez nagy segítséget nyújtanak az értékelések
  • mivel ezek az értékelések mindenki számára láthatóak, őszinte véleményed nagyon fontos visszajelzés a többi páciensünk számára is, ami megkönnyíti az ő választásukat.
FONTOS!
Adataid nem beazonosíthatóak, csak egy keresztnév (ha szeretnéd) és az értékelés dátuma jelenik meg a rendszerben, így sem a kezelőorvos, sem mások nem tudnak beazonosítani! Véleményezz bátran!
Kérjük, a pontszámokon kívül szövegesen is véleményezd az orvost/rendelőt, hiszen ebből kapunk csak igazán pontos visszajelzést szolgáltatásunkról. Elégedett vagy az orvossal? Ajánld másoknak is! Esetleg rossz tapasztalatod volt? Írd meg, hogy javíthassunk rajta!
A külső személy által írt értékelések kb. 48 óra után jelenhetnek meg az oldalon, mivel ellenőrzésen esnek át kollégáink által, az oldal Felhasználási feltételeinek megfelelően:
Felhasználási feltételek
Rendelő
Értékelés elküldése