Google+
100 622 Sikeres foglalás!

Kényelmes időpontfoglalás magánorvosokhoz!

Kérdésed van? Segítünk: +36 1 700-1491
Ügyfélszolgálat: 8-20 óráig

G1 Intézet

Orvosaink szakterületenként

Információk a rendelőről

Tovább olvasom >
A

G1 Intézet

1036 Budapest, III. kerület, Lajos u. 74-76., I. emelet. (Óbuda)
Időpontfoglalás az orvosokhoz
Csak őket mutasd:
Foglaláshoz kattintson
az időpontra

Részletes adatok

Megközelíthetőség

a Kolosy tértől háromszáz méterre, a római katonai amfiteátrumnál, a Lajos utca és a Nagyszombat utca sarkán. Intézményünk közvetlen közelében van megállója a szentendrei HÉVnek, a 160-as, 260-as, 86-os, 206-os, 109-es buszoknak és a 17-es villamosnak. A Lajos utca 74-80. számú, ívelt épületegyüttes belső udvarában egy önálló épületet rejt. Ez az utcáról több átjárón is megközelíthető. Házszáma: 74-76. A belső épület bejárata (porta) a földszinten, a cukrászda mögötti folyosón található. A G1 Intézet az I. emeletén várja Önt, az Óbudai Egészségügyi Centrum mellett.

Parkoló

Autóval parkolni a környező utcákban lehet.

Vélemények

372 értékelés

„A doktornő személye, szakmai felkészültsége, alapossága.”

„A személyzet folyamatosan a magánéleti problémáját ecsetelte hosszasan. Mikozben vártam, -ami szintén nem volt kellemes, hiszen 20 perc késéssel jutottam be vizsgálatra- ezt voltam kénytelen végighallgatni.”

,

„Imádni való és megértő, csupaszív a Doktornő!!!!!!!!”

„Nincs”

,

„Egyáltalán nem úgy éreztem magam, mint egy orvosi váróban. Jó illatú, tiszta, kultúrált hely. A nővérek nagyon kedvesek, mosolygósak. :)”

,

„Mosolygós, kedves személyzet. Segítőkészség.”

,

„A doktornő kedves, figyelmes, minden nyűgömet meghallgatta és jó tanácsokkal látott el. Mirena fogamzásgátló levételre érkeztem, mindent teljesen szakszerűen és fájdalommentesen csinált. Először próbáltam ki egy női nőgyógyász orvost, és nagyon kellemes tapasztalatokkal t...”

Végig olvasom
,

„Nagyon színvonalas rendelő, a recepción szívélyes volt a fogadtatás. A betegfelvételi szobában szintén kedvesek voltak velem. A megbeszélt időpontot tartották, nem volt csúszás. ”

(nem regisztrált felhasználó),

„Kellemes, tiszta rendelő.”

„Nem volt ilyen..”

,

„Rugalmasak voltak a pénztárban.”

„Nagyon drága.”

,

„Nagyon segítőkészek, udvariasak.”

,

„MIndenki kedvesen fogadott, es a rendelo nagyon szep, modern es tiszta.”

,

„A megadott időben pontosan fogadtak.”

,

„Nagyon barátságos a környezet”

„Nincs bankkártyás fizetési lehetőség és én sosem rohangálok ilyen sok pénzzel. :)”

,

„A szemelyzet kedvessege.”

„Hogy nem lehet kartyaval fizetni.”

,

„Körültekintő orvos, kevés várakozás”

„nem volt ilyen”

,

„Minden további dolgozó kedves, közvetlen, segítőkész, jó a légkör.”

,

„kedves, megértő orvos”

,

„Nincs várakozás:)”

,

„Kellemes és kellemetlen egyben, hogy habár rendszerhiba miatt a Doktor úr nem volt jelen, a Klinika azonnal keresett megoldást és egy nagyon kedves Doktornő azonnal fogadott.”

,

„Kellemes váróterem, kedves személyzet.”

„Nincs ilyen.”

,

„Nagyon kedves és segítőkész volt a hölgy a recepción.A professzor úr pedig egy csodálatos ember.Ilyen figyelmet ,türelmet, tapintatot még nem tapasztaltam máshol.Végtelenül kedves volt és mindent elmagyarázott lépésről lépésre.Mindenkinek csak ajánlani tudom. ”

„ilyen nem volt”

,

„Mint a mesében az ember elsem hiszi hogy vannak még ilyen orvosok”

,

„A rendelő nagyon kellemes és nyugodt hangulatú volt.”

„Nem volt kellemetlen tapasztalatom a rendelővel kapcsolatban.”

,

„Nem kellett hosszan várakozni.”

„A vizsgálatom közben bejött egy asszisztens a vizsgálóba az egyik recepciós szobából nyíló ajtón keresztül (!) hogy a hűtőből kivegyen valamit, ez nagyon kellemetlen volt.”

,

„mosolygós kedves arcok:)”

„nehezen találtam mega bejáratot:(”

,

„Hogy végre megtaláltam!”

„Hogy nem találtam meg könnyedén az intézetet.”

,

„A rendelő nagyon barátságos, különösen tetszettek a különböző termek kedves elnevezései.”

,

„Nagyon hangulatos volt a rendelő, mikor beléptem minden félelmem elmúlt.”

„nem volt.”

,

„Segìtõkész mindenki”

„Nem volt ilyen”

,

„A kellemes, hangulatos beltéri környezet.”

„Nem volt kellemetlen tapasztalatom.”

,

„a tisztaság és a kedveség”

„nics”

,

„Kedves, precíz és nagyon körültekintő volt az orvos és az asszisztencia is. Azonnal sikerült időpontot foglalnom és várakozás nélkül fogadtak. ”

„nincs”

,

„Az ott dolgozók gyors és kedves kiszolgálása”

„Nincs ilyen”

,

„Gyors es preciz betegfelvetel.”

„Nem lehet kartyaval fizetni, ez a 21. szazadban, ekkora osszegek eseteben igencsak furcsa.”

,

„Hangulatos berendezés, halk zene, megnyugtató légkör.”

„Nem volt”

,

„A mosdok tisztasaga es felszereltsege”

„Nehez volt megtalalni a bejaratot, a lezart szemelyzeti bejaratba futottam bele. ”

,

„Informaciok kihelyezese a varoteremben is. A flottul meno adminisztracio. ”

„Az oltozo ahol oltozni-vetkezni kellett. ”

,

„Az asszisztensnél a kezdeti adatfelvétel nyitott ajtó mellett zajlott, így olyan információ is kihallható volt a folyosón várakozók részére amit nem szerettem volna. Erre jobban kéne figyelni.”

,

„kellemes környezet”

,

„Tiszta, rendezett, megnyerő rendelő.”

„Nem lehet bankkártyával fizetni.”

,

„A szakszerű, kedves ellátás, pontos magyarázat, türelem.”

„Fél órás várakozás időpont foglalásán felül.”

,

„Minden gördülékenyen haladt! Mindenki kedves és segítőkész volt!”

„Nincs!”

,

„A Doktornő maximális hozzáállása.”

,

„Számítógépes rendszer hiba lépett fel az érkezésemkor, gyorsan és hatékonyan reagáltak. Kedves és segítőkész volt mindenki.”

„Szerintem nincs megfelelően jelezve az épület bejáratánál hogy merre található az Intézet. ”

,

„Dr. Voros Anna nagyon kedvesen fogadott. Mindent elmagyarazott, hogy mit es miert csinalt a vizsgalat alatt. Tanacsot adott a jovore nezve. Vegig ugy ereztem, hogy egy kivalo szakember a legjobb tudasaval es empatiajaval vizsgalt meg es torodott velem. Nagyon koszonom a doktornonek.”

,

„kedvesek és segítőkészek”

„Kicsit nehezen találtam meg a pénztárat és a recepciót.”

,

„Kellemes volt a légkör, az alkalmazottak közlékenyek és barátságosak voltak.”

„Nem volt bankkártyás fizetésre lehetőség. A végösszeg 45 500 forint volt, én 46 ezret adtam, de a pénztáros nem adott vissza. ”

,

„Nyugodt légkör, tisztaság.”

,

„kellemes környezet, pontosság”

,

„Segítő, figyelmes személyzettel találkoztam.”

,

„Kellemes légkör, szépen és jól felszerelt rendelő”

,

„közvetlen hangvétel”

„Nőgyógyászati vizsgálat közben rám nyitották az ajtót.”

,

„Mosdó tisztasága”

,

„Nem volt ilyen.”

,

„Ahogy beértem egyből kedves, segítőkész emberek fogadtak”

„-”

,

„megnyugtató környezet,kedves személyzet”

„nem volt”

,

„Nem volt.”

,

„Nem volt”

,

„Jó hangulatú a rendelő, nem kellett várakozni sokat.”

„Vizsgálat közben kopogás nélkül benyitott egy kollegina.... miközben félmeztelenül feküdtem a vizsgálószéken.”

,

„nem volt”

„nem volt”

,

„Még sosem voltam ilyen magánrendelőben, és bár lehet, hogy az árak kicsit borsosak, évente egyszer bőven megéri ezért a színvonalért mind ellátásban, mind hangulatban, mind a rendelő kinézetében. Nagyon pozitív tapasztalat volt, a rendelő nagyon szép és tiszta volt, mintha eg...”

Végig olvasom
,

„Kedves,segítőkész személyzet”

„Sajnos fél órát várnom kellett,mert csúszás volt.”

,

„A recepció és pár asszisztens kommunikációja hagy kivetnivalót és van még hova fejlődniük. A férjemmel együtt voltunk, aki nem egy beszédes ember, de még ő is megjegyezte, hogy mennyire lekezelően beszélnek az emberhez. ”

,

„A kedvesség, amivel mindenki fogadott. Mindenki segítőkész volt a gyorsan ment minden adminisztráció. ”

,

„Minden rendben volt”

„-”

,

„Nagyon kedves volt a Doktornő rendkívül és nem kellett várom. Árakról felvilágosított . Tisztaság volt ! ”

,

„Kedves, professzionális fogadtatás, udvarias viselkedés.”

,

„Az asszisztens kedvesen es hatekonyan vegezte a munkajat, kiemelt figyelmet szentelve a pontos tajekoztatasnak.”

,

„Csak véletlenül találtam meg a lépcsőházat. Nincs jól kitáblázva.”

,

„Kedves volt mindenki!”

,

„Egy oraval a foglalt idopontom utan kerultem sorra adminisztrativ okok miatt. ”

,

„Szép környezet, segítőkész személyzet.”

„nem volt ilyen”

,

„Nem volt klinika vagy orvos-beteg hangulata, hanem inkább családias a légkör”

„nem volt”

,

„Recepciós udvariassága.”

„Nem volt.”

,

„Türelmesek, kedvesek voltak.”

,

„Mindenki figyelmes, megértő. A légkör családias . Az orvos hozzáértő,profi, figyelmes!”

„Nem volt”

,

„Modern rendelő, kedves fogadtatás, színvonalas egészségügyi ellátás”

,

„Már korábban is ide kellett volna jönnöm az SZTK helyett!”

,

„A kötetlen beszélgetés és a pontos kezdés”

,

„alapos kivizsgálás, türelmes, segítőkész munkatársak”

„sajnos csak kézpénzzel lehet fizetni a szolgáltatásokért”

,

„Előre jeleztük, hogy a lányomnak ez az első nőgyógyászati vizsgálata. Az orvos mindent elmagyarázott, kedvesen, türelmesen válaszolt minden kérdésünkre. A vizsgálat során is elmagyarázta, mi fog történni, mire lehet számítani, így hozzájárult ahhoz, hogy a lehető legkeves...”

Végig olvasom

„Nem volt kellemetlen tapasztalatom.”

,

„Kedves,és segítőkész volt az asszisztens. Kb. 5 perc volt a várakozási idő.A rendelő szép tiszta volt.”

,

„Próbáltak taxit szerezni a nagy vihar idején, voltak gyerekjátékok is az unatkozó gyereknek.”

,

„A személyzet rendkívül türelmes, és nem észlelhető a másutt gyakran előforduló pénzközpontúság sem, gazdag vagy, vagy szegény, első a baba!”

„semmi”

,

„A fogadtatás, az ellátás.”

,

„Tetszettek a képek a falon.”

,

„Az orvos személyisége”

,

„A személyzet kedvessége”

„Nem lehet bankkártyával fizetni.”

,

„Hogy a recepciós a teljes váróközönség előtt veszi fel a személyes adatokat és kérdezi meg hangosan, hogy lesz-e rákszűrés.”

,

„A rendelő dolgozói nagyon kedvesek, segítókészek voltak. ”

,

„A Doktornőről csak jókat tudok mondani! Ajánlom Mindenkinek!!!”

,

„Gyorsan bejutottam. Nem kellett várakozni sem.”

,

„Kedves fogadtatás!”

,

„kártyával nem lehet fizetni egy olyan helyen, ahol előttem több százezres nagyságrendben fizettek a kasszánál, láthatóan nagy forgalmat bonyolítva. túl azon, hogy kényelmetlenség, számomra bizalmatlanságot is kelt.”

,

„-”

,

„A kedvesség”

„Nem volt”

,

„Mindenki kedves, udvarias, segítőkész.”

„A parkolás nehezen megoldható. Lehetne olcsóbb.”

,

„Mindenki kedvesen fogadott,és az ellátás kiváló volt.”

,

„Megnyugtató,profizmusra utaló környezet.”

,

„kedvesség”

,

„ ”

,

„A nyugodt kiegyensúlyozott hangulat melletti PROFIZMUS!!!”

„-----------------------------------------------------------”

,

„Mindenki nagyon kedves volt”

,

„A Rendelő tiszta, rendezett és hangulatos volt! ”

,

„Nagyon jól szervezett. ”

„nem volt.”

,

„Még a magánrendelések között is a legdrágább árkategóriában van. Ajánlanám úgy, hogy megemlíteném mindenképpen a díjszabást.”

,

„Nagyon drága, a 20500 ft vizsgálati költségen kívül 1 hét múlva a receptírásért is elkértek még 1500 ft-ot.”

,

„Pontossag”

„Draga, nem lehet kártyával fizetni”

,

„15 éves lányom első alkalomal vett részt nőgyógyászati vizsgálaton és pozitívan élte meg.Köszönet a doktornőnek.”

„A pénztárnál való sorban állás.”

,

„Figyelmesség, segítőkészség”

,

„Kártyával nem lehet fizetni. ár-kapott szolgáltatás nem áll egyenlő arányban.”

,

„Pontosan betartották a vizit kezdési időpontját.”

„A rendelővel kapcsolatban nem volt ilyen.”

,

„A fogadtatás, ,”

„Nincs”

,

„megnyugtató környezet, szakszerű azonnali tájékoztatás”

„nincs”

,

„nem kellett várakozni”

,

„Nagyon szép belüle a rendelő, kellemes volt belépni. ”

„nincs”

,

Értékelések

,
,
,
További értékelések
Értékelem, véleményt írok
Segíthetünk?
Ügyfélszolgálat: 8–20 óráig
Telefon: +36 1 700-1491