Google+
898 256 Sikeres foglalás!

Kényelmes időpontfoglalás magánorvosokhoz!

Kérdésed van? Segítünk: +36 1 700-1491
Ügyfélszolgálat: 8-20 óráig

G1 Intézet

Orvosaink szakterületenként

Információk a rendelőről

Tovább olvasom >
A

G1 Intézet

1036 Budapest, III. kerület, Lajos u. 74-76., I. emelet. (Óbuda)
Időpontfoglalás az orvosokhoz
Csak őket mutasd:
Foglaláshoz kattintson
az időpontra

Részletes adatok

Megközelíthetőség

a Kolosy tértől háromszáz méterre, a római katonai amfiteátrumnál, a Lajos utca és a Nagyszombat utca sarkán. Intézményünk közvetlen közelében van megállója a szentendrei HÉVnek, a 160-as, 260-as, 86-os, 206-os, 109-es buszoknak és a 17-es villamosnak. A Lajos utca 74-80. számú, ívelt épületegyüttes belső udvarában egy önálló épületet rejt. Ez az utcáról több átjárón is megközelíthető. Házszáma: 74-76. A belső épület bejárata (porta) a földszinten, a cukrászda mögötti folyosón található. A G1 Intézet az I. emeletén várja Önt, az Óbudai Egészségügyi Centrum mellett.

Parkoló

Autóval parkolni a környező utcákban lehet.

Vélemények

231 értékelés

„Segítő, figyelmes személyzettel találkoztam.”

,

„Kellemes légkör, szépen és jól felszerelt rendelő”

,

„közvetlen hangvétel”

„Nőgyógyászati vizsgálat közben rám nyitották az ajtót.”

,

„Mosdó tisztasága”

,

„Nem volt ilyen.”

,

„Ahogy beértem egyből kedves, segítőkész emberek fogadtak”

„-”

,

„megnyugtató környezet,kedves személyzet”

„nem volt”

,

„Nem volt.”

,

„Nem volt”

,

„Jó hangulatú a rendelő, nem kellett várakozni sokat.”

„Vizsgálat közben kopogás nélkül benyitott egy kollegina.... miközben félmeztelenül feküdtem a vizsgálószéken.”

,

„nem volt”

„nem volt”

,

„Még sosem voltam ilyen magánrendelőben, és bár lehet, hogy az árak kicsit borsosak, évente egyszer bőven megéri ezért a színvonalért mind ellátásban, mind hangulatban, mind a rendelő kinézetében. Nagyon pozitív tapasztalat volt, a rendelő nagyon szép és tiszta volt, mintha eg...”

Végig olvasom
,

„Kedves,segítőkész személyzet”

„Sajnos fél órát várnom kellett,mert csúszás volt.”

,

„A recepció és pár asszisztens kommunikációja hagy kivetnivalót és van még hova fejlődniük. A férjemmel együtt voltunk, aki nem egy beszédes ember, de még ő is megjegyezte, hogy mennyire lekezelően beszélnek az emberhez. ”

,

„A kedvesség, amivel mindenki fogadott. Mindenki segítőkész volt a gyorsan ment minden adminisztráció. ”

,

„Minden rendben volt”

„-”

,

„Nagyon kedves volt a Doktornő rendkívül és nem kellett várom. Árakról felvilágosított . Tisztaság volt ! ”

,

„Kedves, professzionális fogadtatás, udvarias viselkedés.”

,

„Az asszisztens kedvesen es hatekonyan vegezte a munkajat, kiemelt figyelmet szentelve a pontos tajekoztatasnak.”

,

„Csak véletlenül találtam meg a lépcsőházat. Nincs jól kitáblázva.”

,

„Kedves volt mindenki!”

,

„Egy oraval a foglalt idopontom utan kerultem sorra adminisztrativ okok miatt. ”

,

„Szép környezet, segítőkész személyzet.”

„nem volt ilyen”

,

„Nem volt klinika vagy orvos-beteg hangulata, hanem inkább családias a légkör”

„nem volt”

,

„Recepciós udvariassága.”

„Nem volt.”

,

„Türelmesek, kedvesek voltak.”

,

„Mindenki figyelmes, megértő. A légkör családias . Az orvos hozzáértő,profi, figyelmes!”

„Nem volt”

,

„Modern rendelő, kedves fogadtatás, színvonalas egészségügyi ellátás”

,

„Már korábban is ide kellett volna jönnöm az SZTK helyett!”

,

„A kötetlen beszélgetés és a pontos kezdés”

,

„alapos kivizsgálás, türelmes, segítőkész munkatársak”

„sajnos csak kézpénzzel lehet fizetni a szolgáltatásokért”

,

„Előre jeleztük, hogy a lányomnak ez az első nőgyógyászati vizsgálata. Az orvos mindent elmagyarázott, kedvesen, türelmesen válaszolt minden kérdésünkre. A vizsgálat során is elmagyarázta, mi fog történni, mire lehet számítani, így hozzájárult ahhoz, hogy a lehető legkeves...”

Végig olvasom

„Nem volt kellemetlen tapasztalatom.”

,

„Kedves,és segítőkész volt az asszisztens. Kb. 5 perc volt a várakozási idő.A rendelő szép tiszta volt.”

,

„Próbáltak taxit szerezni a nagy vihar idején, voltak gyerekjátékok is az unatkozó gyereknek.”

,

„A személyzet rendkívül türelmes, és nem észlelhető a másutt gyakran előforduló pénzközpontúság sem, gazdag vagy, vagy szegény, első a baba!”

„semmi”

,

„A fogadtatás, az ellátás.”

,

„Tetszettek a képek a falon.”

,

„Az orvos személyisége”

,

„A személyzet kedvessége”

„Nem lehet bankkártyával fizetni.”

,

„Hogy a recepciós a teljes váróközönség előtt veszi fel a személyes adatokat és kérdezi meg hangosan, hogy lesz-e rákszűrés.”

,

„A rendelő dolgozói nagyon kedvesek, segítókészek voltak. ”

,

„A Doktornőről csak jókat tudok mondani! Ajánlom Mindenkinek!!!”

,

„Gyorsan bejutottam. Nem kellett várakozni sem.”

,

„Kedves fogadtatás!”

,

„kártyával nem lehet fizetni egy olyan helyen, ahol előttem több százezres nagyságrendben fizettek a kasszánál, láthatóan nagy forgalmat bonyolítva. túl azon, hogy kényelmetlenség, számomra bizalmatlanságot is kelt.”

,

„-”

,

„A kedvesség”

„Nem volt”

,

„Mindenki kedves, udvarias, segítőkész.”

„A parkolás nehezen megoldható. Lehetne olcsóbb.”

,

„Mindenki kedvesen fogadott,és az ellátás kiváló volt.”

,

„Megnyugtató,profizmusra utaló környezet.”

,

„kedvesség”

,

„ ”

,

„A nyugodt kiegyensúlyozott hangulat melletti PROFIZMUS!!!”

„-----------------------------------------------------------”

,

„Mindenki nagyon kedves volt”

,

„A Rendelő tiszta, rendezett és hangulatos volt! ”

,

„Nagyon jól szervezett. ”

„nem volt.”

,

„Még a magánrendelések között is a legdrágább árkategóriában van. Ajánlanám úgy, hogy megemlíteném mindenképpen a díjszabást.”

,

„Nagyon drága, a 20500 ft vizsgálati költségen kívül 1 hét múlva a receptírásért is elkértek még 1500 ft-ot.”

,

„Pontossag”

„Draga, nem lehet kártyával fizetni”

,

„15 éves lányom első alkalomal vett részt nőgyógyászati vizsgálaton és pozitívan élte meg.Köszönet a doktornőnek.”

„A pénztárnál való sorban állás.”

,

„Figyelmesség, segítőkészség”

,

„Kártyával nem lehet fizetni. ár-kapott szolgáltatás nem áll egyenlő arányban.”

,

„Pontosan betartották a vizit kezdési időpontját.”

„A rendelővel kapcsolatban nem volt ilyen.”

,

„A fogadtatás, ,”

„Nincs”

,

„megnyugtató környezet, szakszerű azonnali tájékoztatás”

„nincs”

,

„nem kellett várakozni”

,

„Nagyon szép belüle a rendelő, kellemes volt belépni. ”

„nincs”

,

Értékelések

,
,
,
További értékelések
Értékelem, véleményt írok
Segíthetünk?
Ügyfélszolgálat: 8–20 óráig
Telefon: +36 1 700-1491