Google+
120 530 Sikeres foglalás!

Kényelmes időpontfoglalás magánorvosokhoz!

Kérdésed van? Segítünk: +36 1 700-1491
Ügyfélszolgálat: 8-20 óráig

G1 Intézet

Orvosaink szakterületenként

Információk a rendelőről

Tovább olvasom >
A

G1 Intézet

1036 Budapest, III. kerület, Lajos u. 74-76., I. emelet. (Óbuda)
Időpontfoglalás az orvosokhoz
Csak őket mutasd:
Foglaláshoz kattintson
az időpontra

Részletes adatok

Megközelíthetőség

a Kolosy tértől háromszáz méterre, a római katonai amfiteátrumnál, a Lajos utca és a Nagyszombat utca sarkán. Intézményünk közvetlen közelében van megállója a szentendrei HÉVnek, a 160-as, 260-as, 86-os, 206-os, 109-es buszoknak és a 17-es villamosnak. A Lajos utca 74-80. számú, ívelt épületegyüttes belső udvarában egy önálló épületet rejt. Ez az utcáról több átjárón is megközelíthető. Házszáma: 74-76. A belső épület bejárata (porta) a földszinten, a cukrászda mögötti folyosón található. A G1 Intézet az I. emeletén várja Önt, az Óbudai Egészségügyi Centrum mellett.

Parkoló

Autóval parkolni a környező utcákban lehet.

Vélemények

347 értékelés

„Nagyon barátságos a környezet”

„Nincs bankkártyás fizetési lehetőség és én sosem rohangálok ilyen sok pénzzel. :)”

,

„A szemelyzet kedvessege.”

„Hogy nem lehet kartyaval fizetni.”

,

„Körültekintő orvos, kevés várakozás”

„nem volt ilyen”

,

„Minden további dolgozó kedves, közvetlen, segítőkész, jó a légkör.”

,

„kedves, megértő orvos”

,

„Nincs várakozás:)”

,

„Kellemes és kellemetlen egyben, hogy habár rendszerhiba miatt a Doktor úr nem volt jelen, a Klinika azonnal keresett megoldást és egy nagyon kedves Doktornő azonnal fogadott.”

,

„Kellemes váróterem, kedves személyzet.”

„Nincs ilyen.”

,

„Nagyon kedves és segítőkész volt a hölgy a recepción.A professzor úr pedig egy csodálatos ember.Ilyen figyelmet ,türelmet, tapintatot még nem tapasztaltam máshol.Végtelenül kedves volt és mindent elmagyarázott lépésről lépésre.Mindenkinek csak ajánlani tudom. ”

„ilyen nem volt”

,

„Mint a mesében az ember elsem hiszi hogy vannak még ilyen orvosok”

,

„A rendelő nagyon kellemes és nyugodt hangulatú volt.”

„Nem volt kellemetlen tapasztalatom a rendelővel kapcsolatban.”

,

„Nem kellett hosszan várakozni.”

„A vizsgálatom közben bejött egy asszisztens a vizsgálóba az egyik recepciós szobából nyíló ajtón keresztül (!) hogy a hűtőből kivegyen valamit, ez nagyon kellemetlen volt.”

,

„mosolygós kedves arcok:)”

„nehezen találtam mega bejáratot:(”

,

„Hogy végre megtaláltam!”

„Hogy nem találtam meg könnyedén az intézetet.”

,

„A rendelő nagyon barátságos, különösen tetszettek a különböző termek kedves elnevezései.”

,

„Nagyon hangulatos volt a rendelő, mikor beléptem minden félelmem elmúlt.”

„nem volt.”

,

„Segìtõkész mindenki”

„Nem volt ilyen”

,

„A kellemes, hangulatos beltéri környezet.”

„Nem volt kellemetlen tapasztalatom.”

,

„a tisztaság és a kedveség”

„nics”

,

„Kedves, precíz és nagyon körültekintő volt az orvos és az asszisztencia is. Azonnal sikerült időpontot foglalnom és várakozás nélkül fogadtak. ”

„nincs”

,

„Az ott dolgozók gyors és kedves kiszolgálása”

„Nincs ilyen”

,

„Gyors es preciz betegfelvetel.”

„Nem lehet kartyaval fizetni, ez a 21. szazadban, ekkora osszegek eseteben igencsak furcsa.”

,

„Hangulatos berendezés, halk zene, megnyugtató légkör.”

„Nem volt”

,

„A mosdok tisztasaga es felszereltsege”

„Nehez volt megtalalni a bejaratot, a lezart szemelyzeti bejaratba futottam bele. ”

,

„Informaciok kihelyezese a varoteremben is. A flottul meno adminisztracio. ”

„Az oltozo ahol oltozni-vetkezni kellett. ”

,

„Az asszisztensnél a kezdeti adatfelvétel nyitott ajtó mellett zajlott, így olyan információ is kihallható volt a folyosón várakozók részére amit nem szerettem volna. Erre jobban kéne figyelni.”

,

„kellemes környezet”

,

„Tiszta, rendezett, megnyerő rendelő.”

„Nem lehet bankkártyával fizetni.”

,

„A szakszerű, kedves ellátás, pontos magyarázat, türelem.”

„Fél órás várakozás időpont foglalásán felül.”

,

„Minden gördülékenyen haladt! Mindenki kedves és segítőkész volt!”

„Nincs!”

,

„A Doktornő maximális hozzáállása.”

,

„Számítógépes rendszer hiba lépett fel az érkezésemkor, gyorsan és hatékonyan reagáltak. Kedves és segítőkész volt mindenki.”

„Szerintem nincs megfelelően jelezve az épület bejáratánál hogy merre található az Intézet. ”

,

„Dr. Voros Anna nagyon kedvesen fogadott. Mindent elmagyarazott, hogy mit es miert csinalt a vizsgalat alatt. Tanacsot adott a jovore nezve. Vegig ugy ereztem, hogy egy kivalo szakember a legjobb tudasaval es empatiajaval vizsgalt meg es torodott velem. Nagyon koszonom a doktornonek.”

,

„kedvesek és segítőkészek”

„Kicsit nehezen találtam meg a pénztárat és a recepciót.”

,

„Kellemes volt a légkör, az alkalmazottak közlékenyek és barátságosak voltak.”

„Nem volt bankkártyás fizetésre lehetőség. A végösszeg 45 500 forint volt, én 46 ezret adtam, de a pénztáros nem adott vissza. ”

,

„Nyugodt légkör, tisztaság.”

,

„kellemes környezet, pontosság”

,

„Segítő, figyelmes személyzettel találkoztam.”

,

„Kellemes légkör, szépen és jól felszerelt rendelő”

,

„közvetlen hangvétel”

„Nőgyógyászati vizsgálat közben rám nyitották az ajtót.”

,

„Mosdó tisztasága”

,

„Nem volt ilyen.”

,

„Ahogy beértem egyből kedves, segítőkész emberek fogadtak”

„-”

,

„megnyugtató környezet,kedves személyzet”

„nem volt”

,

„Nem volt.”

,

„Nem volt”

,

„Jó hangulatú a rendelő, nem kellett várakozni sokat.”

„Vizsgálat közben kopogás nélkül benyitott egy kollegina.... miközben félmeztelenül feküdtem a vizsgálószéken.”

,

„nem volt”

„nem volt”

,

„Még sosem voltam ilyen magánrendelőben, és bár lehet, hogy az árak kicsit borsosak, évente egyszer bőven megéri ezért a színvonalért mind ellátásban, mind hangulatban, mind a rendelő kinézetében. Nagyon pozitív tapasztalat volt, a rendelő nagyon szép és tiszta volt, mintha eg...”

Végig olvasom
,

„Kedves,segítőkész személyzet”

„Sajnos fél órát várnom kellett,mert csúszás volt.”

,

„A recepció és pár asszisztens kommunikációja hagy kivetnivalót és van még hova fejlődniük. A férjemmel együtt voltunk, aki nem egy beszédes ember, de még ő is megjegyezte, hogy mennyire lekezelően beszélnek az emberhez. ”

,

„A kedvesség, amivel mindenki fogadott. Mindenki segítőkész volt a gyorsan ment minden adminisztráció. ”

,

„Minden rendben volt”

„-”

,

„Nagyon kedves volt a Doktornő rendkívül és nem kellett várom. Árakról felvilágosított . Tisztaság volt ! ”

,

„Kedves, professzionális fogadtatás, udvarias viselkedés.”

,

„Az asszisztens kedvesen es hatekonyan vegezte a munkajat, kiemelt figyelmet szentelve a pontos tajekoztatasnak.”

,

„Csak véletlenül találtam meg a lépcsőházat. Nincs jól kitáblázva.”

,

„Kedves volt mindenki!”

,

„Egy oraval a foglalt idopontom utan kerultem sorra adminisztrativ okok miatt. ”

,

„Szép környezet, segítőkész személyzet.”

„nem volt ilyen”

,

„Nem volt klinika vagy orvos-beteg hangulata, hanem inkább családias a légkör”

„nem volt”

,

„Recepciós udvariassága.”

„Nem volt.”

,

„Türelmesek, kedvesek voltak.”

,

„Mindenki figyelmes, megértő. A légkör családias . Az orvos hozzáértő,profi, figyelmes!”

„Nem volt”

,

„Modern rendelő, kedves fogadtatás, színvonalas egészségügyi ellátás”

,

„Már korábban is ide kellett volna jönnöm az SZTK helyett!”

,

„A kötetlen beszélgetés és a pontos kezdés”

,

„alapos kivizsgálás, türelmes, segítőkész munkatársak”

„sajnos csak kézpénzzel lehet fizetni a szolgáltatásokért”

,

„Előre jeleztük, hogy a lányomnak ez az első nőgyógyászati vizsgálata. Az orvos mindent elmagyarázott, kedvesen, türelmesen válaszolt minden kérdésünkre. A vizsgálat során is elmagyarázta, mi fog történni, mire lehet számítani, így hozzájárult ahhoz, hogy a lehető legkeves...”

Végig olvasom

„Nem volt kellemetlen tapasztalatom.”

,

„Kedves,és segítőkész volt az asszisztens. Kb. 5 perc volt a várakozási idő.A rendelő szép tiszta volt.”

,

„Próbáltak taxit szerezni a nagy vihar idején, voltak gyerekjátékok is az unatkozó gyereknek.”

,

„A személyzet rendkívül türelmes, és nem észlelhető a másutt gyakran előforduló pénzközpontúság sem, gazdag vagy, vagy szegény, első a baba!”

„semmi”

,

„A fogadtatás, az ellátás.”

,

„Tetszettek a képek a falon.”

,

„Az orvos személyisége”

,

„A személyzet kedvessége”

„Nem lehet bankkártyával fizetni.”

,

„Hogy a recepciós a teljes váróközönség előtt veszi fel a személyes adatokat és kérdezi meg hangosan, hogy lesz-e rákszűrés.”

,

„A rendelő dolgozói nagyon kedvesek, segítókészek voltak. ”

,

„A Doktornőről csak jókat tudok mondani! Ajánlom Mindenkinek!!!”

,

„Gyorsan bejutottam. Nem kellett várakozni sem.”

,

„Kedves fogadtatás!”

,

„kártyával nem lehet fizetni egy olyan helyen, ahol előttem több százezres nagyságrendben fizettek a kasszánál, láthatóan nagy forgalmat bonyolítva. túl azon, hogy kényelmetlenség, számomra bizalmatlanságot is kelt.”

,

„-”

,

„A kedvesség”

„Nem volt”

,

„Mindenki kedves, udvarias, segítőkész.”

„A parkolás nehezen megoldható. Lehetne olcsóbb.”

,

„Mindenki kedvesen fogadott,és az ellátás kiváló volt.”

,

„Megnyugtató,profizmusra utaló környezet.”

,

„kedvesség”

,

„ ”

,

„A nyugodt kiegyensúlyozott hangulat melletti PROFIZMUS!!!”

„-----------------------------------------------------------”

,

„Mindenki nagyon kedves volt”

,

„A Rendelő tiszta, rendezett és hangulatos volt! ”

,

„Nagyon jól szervezett. ”

„nem volt.”

,

„Még a magánrendelések között is a legdrágább árkategóriában van. Ajánlanám úgy, hogy megemlíteném mindenképpen a díjszabást.”

,

„Nagyon drága, a 20500 ft vizsgálati költségen kívül 1 hét múlva a receptírásért is elkértek még 1500 ft-ot.”

,

„Pontossag”

„Draga, nem lehet kártyával fizetni”

,

„15 éves lányom első alkalomal vett részt nőgyógyászati vizsgálaton és pozitívan élte meg.Köszönet a doktornőnek.”

„A pénztárnál való sorban állás.”

,

„Figyelmesség, segítőkészség”

,

„Kártyával nem lehet fizetni. ár-kapott szolgáltatás nem áll egyenlő arányban.”

,

„Pontosan betartották a vizit kezdési időpontját.”

„A rendelővel kapcsolatban nem volt ilyen.”

,

„A fogadtatás, ,”

„Nincs”

,

„megnyugtató környezet, szakszerű azonnali tájékoztatás”

„nincs”

,

„nem kellett várakozni”

,

„Nagyon szép belüle a rendelő, kellemes volt belépni. ”

„nincs”

,

Értékelések

,
,
,
További értékelések
Értékelem, véleményt írok
Segíthetünk?
Ügyfélszolgálat: 8–20 óráig
Telefon: +36 1 700-1491