Google+
127 624 Sikeres foglalás!

Kényelmes időpontfoglalás magánorvosokhoz!

Kérdésed van? Segítünk: +36 1 700-1491
Ügyfélszolgálat: 8-20 óráig

HT Medical Center

Orvosaink szakterületenként

Információk a rendelőről

AZ ALÁBBIAKBAN CSAK FIZETŐS ELLÁTÁSRA TUDNAK IDŐPONTOT FOGLALNI! A HT Medical Center rendelőintézete 1995-ben alakult, és a XVII. kerületben várja MAGÁNFINANSZÍROZÁSÚ ELLÁTÁSSAL is az érdeklődő pácienseket. A rendelő 2 db műtőhelyiséggel kors...

Tovább olvasom >
A

HT Medical Center

1173 Budapest, XVII. kerület, Pesti út 177. (Rákoskeresztúr)
Időpontfoglalás az orvosokhoz
Csak őket mutasd:
Foglaláshoz kattintson
az időpontra

Részletes adatok

Bemutatkozás

AZ ALÁBBIAKBAN CSAK FIZETŐS ELLÁTÁSRA TUDNAK IDŐPONTOT FOGLALNI!

A HT Medical Center rendelőintézete 1995-ben alakult, és a XVII. kerületben várja MAGÁNFINANSZÍROZÁSÚ ELLÁTÁSSAL is az érdeklődő pácienseket.

A rendelő 2 db műtőhelyiséggel korszerűen felszerelt, így egynapos sebészeti beavatkozások elvégzésére is lehetőség van. 

 

Megközelíthetőség

A rendelő Rákoskeresztúr városközpontjában, a volt Szolgáltató házban található. Örs Vezér térről a 97E és 169E autóbuszokkal, Kőbánya-Kispest metróállomástól a 201E, 202E és a 98-as autóbuszokkal megközelíthető.

Vélemények

367 értékelés

„korrekt, alapos vizsgálat, megfelelő kommunikáció”

„-”

,

„A nagy melegben klima biztosította a húvőset.”

,

„A recepciós hölgy nagyon kedves”

,

„A doktornő alapossága, tanácsai, az asszisztens figyelmessége”

„nem volt”

,

„A Medical Center tiszta, színvonalas hely, megfelelő betegek megnyugtató fogadására. Bármilyen probléma esetén ezt a helyet keresem fel.”

,

„a recepción és az adminisztráción is figyelmességet tapasztaltam:-)”

„nem volt”

,

„A Wc ben nem eg a villany es nincs wcpapir. ”

,

„Hamar sorrakerültem/ortopédia/miután már volt időpontom”

„4 hetet vártam az időpontomra,sajnos nem vittem magammal a beutalómat,nem is emlékeztem rá, hogy kaptam.Lekezelő,felháborító kiszolgálást kapram.Vizsgálat nélkül felírtak egy gyógyszert, és ajánlottak egy sarokbetétet,mert annyira profik hogy ránézésre diagnosztizálnak.Min...”

Végig olvasom
(nem regisztrált felhasználó) ,

„Többet àlltam sorba, hogy ki fizessem a semmit mint amit maga a rendelésem tötöttünk.Felháboritó.”

,

„Kedvesség,pontosság.”

,

„Nyugodt kellemes légkör fogadott.”

,

„Dr. Muraközi Györgyi doktornő nagy tudása és kedvessége.”

„Rengeteg a beteg és a foglalási időpont 5 perc, amit az orvos képtelen betartani!!! A foglalási időpont csak tájékoztató jellegű!!!”

,

„Nem volt ilyen.”

,

„Nyugalmat áraszt.”

,

„Profi”

,

„Kedvesek voltak mindenkivel,kivétel nélkül/ha fizetős ellátásra ment a beteg ha nem/”

,

„ Csúszás nélkül kerültünk sorra.”

„Vissza kellett jönnünk vérvételre. Ez egy első alkalmas allergia vizsgálatnál érthetetlen, Ha nem tudják levenni miért nem küldenek egyből vérvételre és utána találkozunk csak orvossal. Most voltunk 1x, aztán voltunk még1x és most kérek időpontot a vérvétel kielemzésére....”

Végig olvasom
,

„Messze van a parkoló”

,

„A nővér kedvessége.”

„-”

,

„A recepció osszeszervezi az ellátási idopontot az orvos Tb-s rendelésével, tele volt a váró, és nem szólítottak, hanem sorban kellett állni az ajtó előtt. Volt olyan beteg, aki már 1 órája várt, és csak a határozottság döntött, h ki ment be hamarabb. ”

,

„az orvos elnézést kért mert fél órát kellet várnom és mindenről tájékoztatott vizsgálat elött”

,

„Könnyen megközelíthető”

„WC tisztasága nem megfelelő”

,

„A nővér segítőkészsége. ”

„-”

,

„Az önzetlen segítőkészség.”

,

„Kényelmes parkolási lehetőség.”

,

„Rugalmasság”

„Fél órát keresgélték a gépben, hogy valóban volt-e időpont foglalásunk.”

,

„Időbe volt a rendelés, nem volt csuszás.”

,

„A megbeszélt időbe mentem be.”

,

„A kedvesség segítőkészség!”

,

„Több rendelésen jártam már. Szakértelem magas szintű. Személy szerint,nagyon örülök,hogy a Medical Center létrejött és nem az Sztk -ba kell járjak.”

(nem regisztrált felhasználó) ,

„A WC nagyon koszos volt”

,

„Gyorsan végeztem, nem kellett órákat várni!”

„A mosdó”

,

„Gyors és kedves hozzáállás a személyzet részéről. A váróban nem betegek tömege tolongott. Normális körülmények között várakozhattunk.”

,

„Nagyon kedves, türelmes az orvos”

,

„Dr. Muraközi Györgyi nagyon kedves, igazán nagy tudású orvos. Nagy szakértelemmel segített a problémámon! Köszönöm Neki. Először voltam itt, ismerősöm ajánlotta!!!”

„A mosdóban nincs víz!!”

,

„Végeztem egy órán belül.”

„Fizettem az orvosi ellátásért, de mégis egy "lepukkant TB-s rendelőintézetbe" kellett menni. Ez magáért beszél!”

,

„hamar sorra kerültünk”

,

„A személyzet kedves és odafigyelnek a betegre.”

,

„Minden megtalalhato egy helyen”

„Tavol volt a kozponttol, es hosszabb volt az utazas ki az unnepi kozlekedesi viszonyok miatt.”

,

„Igazodás az időponthoz.”

„Nincs elegendő parkolóhely. A váróhelyiség szűkös.”

,

„Rendben volt.”

„---”

,

„A hely nem kifejezetten modern, egy rendelő intézet. ”

„A parkolás nagyon jó, nem fizetős, és ha valaki az M0 közelében lakik parádésan jól megközelithető anélkül, hogy az egész városon keresztül kellene menni.”

,

„gyorsaség”

,

„Kevés szék a földszinten. Nem a körzetbe tartózóként minden egyes szakorvosnál fizetni kell.”

,

„Recepción nagyon udvarias a személyzet.”

,

„A recepciós hölgy nagyon segítőkész volt a doktornő által elrendelt vizsgálatok időpont kéréseit illetően.”

„A mosdóban sem WC papír sem kézmosó szappan sem volt.”

,

„Bármennyire meglepő a nyugodtság légköre!”

,

„Az orvos személyisége.”

„A recepció szűk, nehézkes "használata".”

,

„Nem volt”

,

„A mosdóban nem volt világítás és wc papír és szappan sem. ”

,

„A doktor úr nagyon kedves volt, de az asszisztens hölgy ellenséges,türelmetlen.”

,

„Nem kellett sokáig várakozni.Pontosan akkor hívtak be amkorra megbeszéltük.”

„nem volt”

,

„Nagyon kedves a gyermekekkel az asszisztens is! ”

,

„lift”

„semmi”

,

„A kislányommal mentünk allergiavizsgálatra. A doktornéni nagyon kedves és megnyugtató volt.”

„nincs ilyen”

,

„Nem volt tömeg, kedves, korrekt útbaigazítást kaptam. ”

„Nem volt.”

,

„A doktornő kedvessége és szakmai tapasztalata.”

,

„A recepción nagyon rendesek voltak.”

„Koszos a wc és nincs wc papír, se szappan.”

,

„Minden dolgozó nagyon kedves és figyelmes volt.”

„A mosdóban se WC papír, se szappan, se kéztörlő nem volt.”

,

„nem volt ilyen”

„A világ végén van a rendelő....”

,

„Pontosan a lefoglalt időpontban hívtak be a vizsgálatra.”

,

„Tiszta, rendezett a rendelő.”

,

„Talán csak annyi volt kellemetlen, hogy az épületben két helyen volt ortopédia rendelés és elsőre rossz helyre irányítottak bennünket, de végül is ez megoldódott gyorsan.”

,

„Régóta járok ide, - fizetős alapon - a kiszolgálás kimagasló.”

„-”

,

„A hölgyek kedvesek voltak a recepción.”

„A rendelőben mellékhelyiség. ”

,

„Nem volt”

„Hét órára volt időpontom és még az egész rendelő nem volt nyitva.Hét óra tíz perckor fel értem a rendelésre és ott kiderült hogy már volt egy páciens szintén hét órára rendelve.”

,

„ ”

„a foglalt időponthoz képest 3/4 órával később hívtak be”

,

„A vizsgálat során semmi kellemetlenséget nem éreztem. ”

„nem volt”

,

„Kedves, udvarias és főleg alapos ellátásban volt részem”

„Előre jeleztem a problémámat és a rendelőben derült ki, hogy bár a tájékoztatójuk szerint egynapos kisműtétekre van lehetőség, egy árpát megnyitni helyben nem tudnak. Igy olyanra fizettem ki 10.000 forint vizsgálati díjat, amit nem magánrendelés keretében is el kellett volna ...”

Végig olvasom
,

„Most Dr. Móra Imola látta el a gyereket, szintén kiválóan. Köszönjük. ”

,

„Hamar kaptam időpontot. ”

,

„rendes, kedves és alapos vizsgálat, felvilágosítás az egészségmegőrzés a szemmel kapcsolatban ”

„nincs ilyen! ”

,

„A recepción nagyon segítőkészek. Az asszisztens nagyon kedves és figyelmes volt.”

„Nem volt ilyen.”

,

„Tisztasag. Rendezettseg. Tartottak az idot ”

,

„Minden tökéletes volt, tiszta, ápolt, biztonságot nyújtó a közeg.”

„-”

,

„a mosdóban nincs wc papír,szappan,kéztörlési lehetőség,és a csap sem működött megfelelően”

,

„Azonnal behívtak, nem kellett várnom. ”

,

„A 9.órás időpont helyett fél 11-kor jutottam be, a doktornő nem tudott a bejelentkezésemről. Miután szóltam a nővér büntetésből a későbbi időpontosokat is előbb szólította.”

,

„Nem volt ilyen.”

„Tömegben, állva várakoztam, miközben a fizetős és az sztk-s betegek is ugyanarra az orvosra vártak. Rajtam kívül még két pacienst rendeltek oda reggel 9-re, szervezetlenség volt, lincshangulat uralkodott. Az asszisztens udvariatlan és kioktató volt, aki pl. a köszönéssel köszö...”

Végig olvasom
,

„Férjemnek foglaltam időpontot nyaki ultrahangra, és pontban akkor hívták be, nem is kellett várnia. Recepción is nagyon segítőkészek és kedvesek voltak.”

,

„Ha nem szólok, akkor nem hívnak be, ugyanis a magánrendelés a szakrendeléssel együtt zajlik. A recepción azt mondták nem kell szólnom, mert automatikusan szólítanak az időpont alapján. Sajnos ez nem így volt.”

,

„volt időpont :) mivel ortoped orvoshoz nehéz gyorsan időpontot találni”

„Nem tudtam hogy egy sima rendelő ahol a XVII. ker lakosok ellátása ingyenes. Ha nem lett volna sürgős akkor biztos nem mentem volna ide. Egy privát rendelő ugyanennyiért többet nyújt.”

,

„Egyértelműen pozitív nem volt”

„A rendelő megközelíthetősége a belvárosból 1 óra tömegközlekedéssel 1,5 óra Óbudáról. Az intézmény egésze agy közepesen lepukkant SZTK rendelő. Miközben kezeltek, az orvoson és az asszisztensen kívül volt bent egy harmadik hölgy is, mindkettőjük ismerőse, akivel jól ...”

Végig olvasom
,

„Az internetes foglalás!”

„Mivel a kerülben élek de az állandó címem vidéken van sajnos fizetősként mehetek csak a rendelőbe. Így viszont egy betegség megoldása nagyon sokba kerül ez számomra megterhelő. Legalább a kontroll lehetne jóval kevesebb. ”

,

„A foglalt időpontban percre pontosan fogadtak .”

„nincs”

,

„Az időpontfoglalás ellenére több mint 45 percet vártam, hogy behívjanak, ráadásul fizetős szolgáltatásban volt részem. ”

,

„Nagyon kedves és figyelmes volt a Doktor Nő!”

,

„Jó orvosi ellátás”

„nincs”

,

„Modern”

„A labor rész zsúfolt”

,

„Időpontra mentem és ez esetben valóban akkor fogadtak, amikorra az időpontot kaptam.”

,

„Időben behívtak, nem volt csúszás.”

,

„Udvarias személyzet, kellemes tárgyi környezet, stressz mentes körülmények”

,

„Időpontra mentem , gyakorlatilag azonnal bejutottam a rendelésre.”

,

„Nem kellett sokat várni.”

,

„nem kellett sokat várni, a lefoglalt időponttól számítva 10-15 percen belül már bent voltunk az orvosnál”

„nem volt negatív tapasztalatom”

,

„A doktornő ,kedves,figyelmes,hozzáértő és én nagyon jó tapasztalatokkal jöttem ki a rendelőből.Nagyon jó választás volt,hogy nem férfi nőgyógyászhoz mentem vizsgálatra.Nyitottam voltam és sokkal nyugodtabb a vizsgálat alatt.”

„Ilyen nem történt.”

,

„Nem kellett várakozni!”

„A WC ellátottsága hiányos, nincsen WC papír, szappan ,kézszárító.....”

,

„Nagyon segítőkész volt a személyzet, nem kellett sokat várni.”

„TB-s és magánrendelés is zajlik egyszerre, ezzel nincs is gond, viszont azonos időpontra is kiadtak időpontot a kétféle rendelésre.”

,

„Magyarországra jellemzően toalett papír és szappan hiánya a mosdóban.”

,

„Telefonáltak időpont áttétel miatt,de éppen értekezleten voltam és mondta az asszisztens,hogy legközelebb olyan számot adjak meg amit fel is veszek,mert 7szer hívott egymás után,én meg mondtam,hogy olyat adtam meg csak éppen nem értem rá és ott voltam az időpontomra és mégis m...”

Végig olvasom
,

„Minden rendben volt.”

„Nem volt.”

,

„Pontos bejutás a lefoglalt időpontban.”

„-”

,

„Sajnos időponttal együtt is sokat kellett várnom a 3 éves kisfiammal.”

,

„Hatalmas a rendelőintézet. ”

„Csak párautónak van parkolási hely, ami nem is a rendelőé, bárki odaállhat. Így nem is tudtam ott parkolni. A Recepciós nem volt a helyzet magaslatán, nem tudta megmondani, hol találom az érsebészetet. Ezt tábla sem mutatta.”

,

„Már a recepción kedvesen és mosolygósan fogadtak. Ez számomra fontos volt, mert feszült voltam.”

„-”

,

„Akihez időpontot foglaltam egész hónapban szabadságon van, de még indulásom előtt felhívott egy Hölgy. Tájékoztatott, és még arra a napra, egy másik orvoshoz kaptam időpontot. Köszönöm Neki!”

„Nem volt”

,

„Idopont betartasa”

„Semmi”

,

„Az orvos szakértelme kedvessége.”

„Nem volt feltüntetve hogy a rendelés magán.”

,

„A Doktornő kedvessége.”

„Nincs ilyen.”

,

„NEM KELLETT VÁRAKOZNI.”

,

„hozzáértés”

„nincs”

,

„kedvesség”

,

„A tiszta környezet!!!!”

„Ilyen nem volt!!!!”

,

Értékelések

,
,
,
További értékelések
Értékelem, véleményt írok
Segíthetünk?
Ügyfélszolgálat: 8–20 óráig