Google+
127 624 Sikeres foglalás!

Kényelmes időpontfoglalás magánorvosokhoz!

Kérdésed van? Segítünk: +36 1 700-1491
Ügyfélszolgálat: 8-20 óráig

Hungária Med-M

Orvosaink szakterületenként

Információk a rendelőről

  Az Egészségügyi központban 4 szakterületen fogadjuk pácienseinket és további orvosi vizsgálatokat is végzünk magánrendelés keretein belül. Lehetőség van belgyógyászati, kardiológiai, üzemorvosi vizsgálatokra, illetve különféle menedzserszűrések elvégz...

Tovább olvasom >
A

Hungária Med-M

1135 Budapest, XIII. kerület, Jász utca 33-35.
Időpontfoglalás az orvosokhoz
Csak őket mutasd:
Foglaláshoz kattintson
az időpontra

Részletes adatok

Bemutatkozás

 

Az Egészségügyi központban 4 szakterületen fogadjuk pácienseinket és további orvosi vizsgálatokat is végzünk magánrendelés keretein belül.


Lehetőség van belgyógyászati, kardiológiai, üzemorvosi vizsgálatokra, illetve különféle menedzserszűrések elvégzését is vállaljuk.

A szűrővizsgálatok a következő szakterületekre terjednek ki:

- nőgyógyászat

- allergológia

- bőrgyógyászat

- hasi ultrahang

- mellkas röntgen

- belgyógyászat

- urológia

- szemészet

- ortopédia

- fül-orr-gége

Megközelíthetőség

Villamos: 14 Busz: 20E, 30, 30A, 32, 230

Parkoló

Utcai parkolás

Vélemények

56 értékelés

„Nem volt, ugyanis nem jutottam be a rendelőbe.”

„Tegnapi napon elmentem a 20 km-re levő szemészeti rendelésre a 35 fokban a két kisgyerekemmel, akikből az egyiknek fontos szemvizsgálatra lett volna szüksége. Az időpontot, amiről visszaigazolást is kaptam, 5 nappal korábban foglaltam. Mikor odaértünk, kiderült, hogy hiába a vissz...”

Végig olvasom
,

„Minden rendben volt”

,

„csak rossz tapasztalatom volt.”

„Egy hozott leletet nem tudtak kiertekelni, mert "nem tudtak CD-rol megnyitni". Tehat vagy nincs szamitogepuk, vagy nincs CD olvaso benne. A CD-n rajta van a program, csak el kell inditani. Nekem speciel otthon sikerult. csak a penzre mennek.”

,

„Nem is volt aznap rendelés, amikorra foglaltam.”

,

„-”

„A szemelyzetnek lathatoan fogalma sem volt, mi tortenik, csak kovalyogtak osszevissza.”

,

„A recepciosok egyaltalan nem foigyeltek oda (utolag kellett emlekeztetnem oket, hogy adjanak receptet is "jaaa, recept is lett felirva? haromszor kell csepegtetni ugye??" (mintha nem en jottem volna orvoshoz hanem ok). Szokasos 5 ember all korul egy recepcios asztalt de egy se figyel a...”

Végig olvasom
,

„a figyelmesség azzal, hogy 15% kedvezményt kaptam, amiért háromnegyed órát kellett várakoznom”

„sokat kellett várakoznom”

,

„Minimális várakozási idő.”

„Ijedt páciens a folyosón a vizeletével szaladgált”

,

„A munka szervezetlensége.”

,

„Gyors, készséges kiszolgálás, várakozási idő nélkül. A foglalt időpont előtt érkeztem pár perccel és 5 perc sem telt el a recepción való bejelentkezés és az orvossal történő találkozás között.”

,

„minden a helyen van a rendelöben,paciensbarat”

„-”

,

„A várakozásmentes ügyfélkezelés”

,

„gyors,udvarias ellátás”

„A neten kiírt árhoz képest végül jóval többet kellett fizetni.....”

,

„Kedvesek nagyon és gyorsan történik minden nem kell órákat várni”

„Nincs”

,

„a WC-ben az ajtón nincsen fogas”

,

„pontoság”

,

„Pontosság, gyorsaság, diszkréció.”

„A kiválasztott orvos helyett helyettesítő orvos rendelt, viszont kifogástalan ellátást kaptam.”

,

„Nem kellett várni, mert időpontra mentem.”

,

„Pontosság,barátságos hangulat”

,

„Készségesség, kedvesség.”

,

„A fentiek magukért beszélnek!”

„Nem volt”

,

Értékelések

,
,
,
További értékelések
Értékelem, véleményt írok
Segíthetünk?
Ügyfélszolgálat: 8–20 óráig