Google+
902 205 Sikeres foglalás!

Kényelmes időpontfoglalás magánorvosokhoz!

Kérdésed van? Segítünk: +36 1 700-1491
Ügyfélszolgálat: 8-20 óráig

Istenhegyi Magánklinika

Orvosaink szakterületenként

Információk a rendelőről

A budai zöldövezetben lévő Istenhegyi Magánklinikán klasszikus professzionális szakorvosi rendelések, eszközös diagnosztika és egynapos műtétek vehetők igénybe igényes, diszkrét környezetben, versenyképes ármezőnyben. Az élet minőségének mércéje az...

Tovább olvasom >
A

Istenhegyi Magánklinika

1125 Budapest, XII. kerület, Istenhegyi út 31/B. (Istenhegy)
Időpontfoglalás az orvosokhoz
Csak őket mutasd:
Foglaláshoz kattintson
az időpontra

Részletes adatok

Bemutatkozás

A budai zöldövezetben lévő Istenhegyi Magánklinikán klasszikus professzionális szakorvosi rendelések, eszközös diagnosztika és egynapos műtétek vehetők igénybe igényes, diszkrét környezetben, versenyképes ármezőnyben. 

Az élet minőségének mércéje az egészségnél kezdődik!

Parkoló

Központi, őrzött parkoló, vagy az utcán ingyenesen.

Nyitvatartás

H-Cs: 8.00 - 20:00
P: 8:00 - 16:00

Vélemények

169 értékelés

„Az ott tevékenykedők együttműködése, hozzáállása, alapossága.”

„Nem volt.”

,

„Gyors, kedves kiszolgálás.”

„-”

,

„Doktornő rendkívül kedves, figyelmes, sok időt szán az emberre, nem siet, szakszerű.”

„Nem volt.”

,

„Kedvesen fogadtak, nem kellett várakozni. Molnár főorvos úr kiváló orvos, örülök, hogy megismerhettem.”

„nem volt kellemetlen tapasztalatom.”

,

„Nn”

„Idopontomat módosította egy hölgy. Amikor Megkérdeztem, hogy miért, akkor azt mondta, hogy kötekedő vagyok. Nem voltam kötekedő, de ha az lettem volna, ilyet akkor sem mondhat egy recepciós. ”

,

„A mosdó tisztasága”

„Épp felújítás van és mindenféle szedett-vedett bútoron kellett ülni a váróban.”

,

„Nem volt tömeg, nem kellet várnom, sőt negyed órával hamarabb odaértem, hamarabb behívott a doktornő.”

,

„A személyzet kedvessége, precízsége.”

„Nincs!”

,

„A Doktor Úr késett, és telefonon üzent a recepción keresztül, és elnézést kért.”

„Nem volt semmi.”

,

„Nem volt WC papír”

,

„Nagyon kedves, rugalmas ügyintézés.”

,

„Nem volt ”

„Nem megfelelő az eligazítás, a kitablázottság...”

,

„Többmint fél órát várakoztam, míg bekerültem a vizsgálatra.”

,

„Udvarias, kedves és mosolygós személyzet.”

,

„A doktornő személyesen kijön a beteghez és be is kíséri. ”

„9 órára foglaltam időpontot, de 9:40-kor kerültem sorra. ”

,

„Volt azonnali lehetőség pld ultrahangra, amire először nem jelentkeztünk. Kellemes a környezet, volt parkoló.”

„Nem volt ilyen.”

,

„Az oldal által elérhetőnk mutatott időpont nem volt megfelelő az orvosnak.”

,

„A fogadás pontossága,, az orvos közvetlensége, a panaszok alapos meghallgatása és az adott tanácsok, vélemény világos, érthető magyarázata.”

„Ilyen nem volt!”

,

„Az orvos személyesen jött köszönteni és hívott a vizsgálóba. Nem volt más a vizsgálat alatt rajtunk kívül a szobában.”

„Nem működött a banki terminál, ami nyilván nem a rendelő problémája.”

,

„Komoly kedves doktornő, maximális empátiával.”

„Nem volt.”

,

„Mindenki nagyon kedves, kellemes környezet.”

,

„A klinika tisztasága.”

„nem volt ilyen.”

,

„A szemeéyzet hozzáállása és segítőkészsége.”

„Ilyen nem volt.”

,

„Pontosan a lefoglalt időpontban kerültem sorra.”

,

„Nem volt”

„Óriási csalódás volt az orvos személye, már igénybe vettük a klinika más szolgáltatásait,amiért ide jöttünk tanácsért, de ez kritikán aluli volt”

,

„Amikor megláttam a "doktor úrat".... és a személyzet is nagyon jó! :)”

„ ÉN 2 ÉVE NEM TUDOK LÉCSŐRE MENNI.... NICS LIFT...... stroke BETEG LETTEM..... ÍTT LÁTNI, HOGY HOGY "MÜKÖDIK" AZ "ESÉLYEGYENLŐSÉG" :( ”

,

„Nem kellett várni.”

„Nem volt kellemetlen tapasztalatom.”

,

„Pontos fogadás, előzetes telefon. ”

„Lényegtelen, de nehezen baktattam fel a lépcsőn az emeletre.”

,

„A környezet, a barátságos, segítőkész dolgozók.”

„Egy nőgyógyászati rendelőnek illene rendelkeznie saját UH készülékkel, vagy a nőgyógyásznak jelen lenni azon a fontos UH vizsgálaton, amire másik napon, hat órával az ugyanott történt vérvételem után vissza kellett mennem.”

,

„Gyorsaság, nyugalom”

„-”

,

„közvetlen, barátságos bánásmód”

,

„A ponosság és recepciós kedvessége.”

„Nem volt kellemetlen tapasztalatom”

,

„minden rendben volt”

„nem volt ilyen”

,

„A maximális odafigyelés a személyzet részéről.”

„A parkolás és a előjelző tájékoztató tábla hiánya.”

,

„Gyorsan kaptam idopontot. ”

„50 percet kellett varni az elozetesen kapott idoponthoz kepest.”

,

„-”

„-”

,

„Minden flottul ment, szervezett, a recepción tiszteletteljesek voltak és kedvesek.”

„Nem olcsó. Ez akkor jelent problémát, amikor sok kis lépés (sok kontroll) kell a valódi probléma kiderítéséhez.”

,

„A parkoló hómentesített volt”

„Többedik alkalommal jártam már a klinikán, ahol megkérdezték, hogy először járok-e itt. Ez nagyon nem szimpantikus. Majd mindezt megfejelték azzal, hogy nem találták a kartonomat. Engem megdöbbent, hogy a XXI. században egy magánklinika nem elekronikus kartonokkal dolgozik, hanem p...”

Végig olvasom
,

„Igényes, kellemes.”

„A recepciós hölgy kicsit fura volt nekem...”

,

„Mező doktor Úr szakmai felkészültsége rendkívüli.”

„nem volt”

,

„Gyors ügyintézés.”

„Az utcán parkoltunk és kisgyerekkel voltunk és az út kivilágítatlan volt (a bejárat és az utca között. a lépcsőn reszketve mentünk le, nehogy orrabukjunk.”

,

„Tiszta, világos kulturált környezet. Kényelmes váró.”

„Ilyen nem volt.”

,

„Nem kellett várni”

,

„Figyelmesek, segítőkészek”

„nem volt”

,

„Az akciós lehetőségről nem adtak a honlapon tájékoztatást, ezért nem tudtam igénybe venni. Pedig 50%kal olcsóbb lehetett volna..”

,

„Nem volt”

,

„Mindenki nagyon kedves volt, várakozási idő minimális volt, ami mint tudjuk a magyar egészségügyben nem jellemző.”

,

„Színvonalas váróhelység”

„Időponthoz képest 25 perc várakozás”

,

„Keveset kellett várni”

,

„Nagyon szép volt a rendelő! És tetszett a berendezése is.”

,

„A kultúráltság, és tisztaság a váróteremben”

„Hogy egy nagyítóval 10 perc alatt végig nézett. Még jó hogy kuponom volt mert pénzkidobás lett volna.”

,

„-”

,

„Nem elöször jártam az intézményben,így többszörösen tudom értékelni.Időpomtra érkeztem,minimális várakozással bejuttottam,a problémám megoldásában segítőkészekvoltak.”

,

„türelmes,figyelmes szakmailag és emberileg kiváló”

„nincs”

,

„Gyorsan sorra jutottam, nem kellet varnom, ez pozitiv. ”

„20,000 Ft.-t borzasztoan draga egy sima citologiai / rutin nogyogyaszati vizsgalatra, raadasul nem volt benne ultrahangos vizsgalat. A recepcios holgy savanyu, kellemetlen modora meg egy lapattal ratett, mikozben ertesitett a szamla vegosszegerol. Bar nem eloszor jartam itt, de az biztos, hogy id...”

Végig olvasom
,

„Az odafigyelés, és türelem”

,

„Kellemes hely, a hangulata kiváló!”

„nincs ilyen!”

,

Értékelések

,
,
,
További értékelések
Értékelem, véleményt írok
Segíthetünk?
Ügyfélszolgálat: 8–20 óráig
Telefon: +36 1 700-1491