Google+
146 697 Sikeres foglalás!

Kényelmes időpontfoglalás magánorvosokhoz!

Kérdésed van? Segítünk: +36 1 700-1491
Ügyfélszolgálat: 8-20 óráig

Királyerdei Klinika

Orvosaink szakterületenként

Információk a rendelőről

Csepel kertvárosi részén, Királyerdőben nyugodt, csendes környezetben várja betegeit a Királyerdei Klinika.  A magánklinikán a következő szakrendelésekre kérhet időpontot: - nőgyógyászat - plasztikai sebészet - bőrgyógyászat, kozmetológia - foglal...

Tovább olvasom >
A

Királyerdei Klinika

1213 Budapest, XXI. kerület, Szent István út 248-250. (Csepel)
Időpontfoglalás az orvosokhoz
Csak őket mutasd:
Foglaláshoz kattintson
az időpontra

Részletes adatok

Bemutatkozás

Csepel kertvárosi részén, Királyerdőben nyugodt, csendes környezetben várja betegeit a Királyerdei Klinika. 

A magánklinikán a következő szakrendelésekre kérhet időpontot:

- nőgyógyászat

- plasztikai sebészet

- bőrgyógyászat, kozmetológia

- foglalkozás- egészségügy

 

Megközelíthetőség

Tömegközlekedéssel: 148-as busszal a Denevér utcáig, majd 2 perc séta a Klinikáig.

Parkoló

Saját , Ingyenes

Nyitvatartás

8.00-18.00

Vélemények

191 értékelés

„Korrekt tájékoztatás.”

,

„A paciens van a kozeppontba. Rugalmasak ha problema adodik . Kerdesekre korrekt valaszt adnak. A nekativ kimenetelt is elmondjak . Jotallast vallalnak a munkajuk utan.”

(nem regisztrált felhasználó) ,

„Kint ülve mindent lehetett hallani”

,

„.”

„.”

,

„-”

„-”

,

„Az asszisztens hölgy nagyon kedves volt szintén ”

,

„Mindenki nagyon kedves! ”

,

„Kedves személyzet, jó felszereltség, tisztaság fogadott.”

,

„Nem kellett várnom,tudtam parkolni...”

,

„Már a recepciónál éreztem, hogy jó helyen járok.”

,

„A rendelőben nagyon kedves volt mindenki. ”

,

„Megkínáltak kávéval. Nem ehhez vagyok szokva. Mindenki nagyon kedves segítőkész. A rendelő nagyon szép, tiszta, igényes.”

,

„Mindenki nagyon kedves és segítőkész volt a klinikán.”

„Nem tudtam egészségpénztári kártyával fizetni (de számlát kaptam természetesen). Az adminisztráció kicsit "döcögős" volt.”

,

„Kellemes hangulat, barátságos asszisztens és recepciós! Tiszta, szép környezet! Rögtön otthon éreztem magam! Csak ajánlani tudom! ”

,

„Másodszor voltam ott és úgy fogadtak, mintha ezer éve oda járnék. Nagyon kedvesek. ”

,

„Személyzet (recepció,asszisztens) a lányomat lefoglalta, míg a vizsgálat zajlott.”

,

„Kávé/víz felajánlásával fogadtak. Kellemes hangulat.”

,

„Az alkalmazottak kedvessége, közvetlensége,segítőkészsége.”

,

„Nagyon kedves volt mindenki, máskor is csak ide fogok menni.”

,

„Tiszta, kultúrált.”

,

„A rendelő tiszta, baráti ajánlani tudom mindenkinek!”

,

„Nagyon kedves a doktornő, és nem kellett várakozni.”

,

„A klinika hangulata otthonos, nem rideg kórházi. Mindenki kedves volt és nem volt csúszás sem.”

,

„gyorsaság,kedvesség,odafigyelés”

„nem volt”

,

„Segítőkészek és kedvesek voltak!”

,

„Nagyon szimpatikus hölgy fogadott, aki kedves volt és segítőkész.”

,

„A foglalt időpontban azonnal behívtak, nem kellett várni egy percet sem ”

,

„Előzékenység, kedvesség”

,

„megnyugtató, kellemes légkör”

„a recepciós hölgy kissé túl kíváncsi volt”

,

„A doktornő alapos és szakszerű. Kedvessége megnyugtató.”

,

„A személyzet közvetlensége és segítőkészsége. Még a kint várakozó páromra is fordítottak figyelmet. ”

,

„Barátságos fogadtatás.”

,

„kedves recepciósok”

„az épület már nem mai, de tiszta és rendben van”

,

„Mindenki nagyon kedves,segítőkész volt.”

,

„A recepciós/asszisztens nagyon figyelmes volt, mindent megtett annak érdekében, hogy kényelmesen érezzük magunkat.”

,

„A rendelő felújítás alatt állt, de ez csak a váróban volt érzékelhető. Kedves volt mindenki, nem volt csúszás sem.”

„Nem volt kijelölve a mosdó, így kérdezni kellett, ugyanitt a villanykapcsolót sem találtam meg.”

,

„A fogadtatás, és a figyelmesség, segítőkészség.”

„Nem volt.”

,

„Nagyon kellemes és harmonikus a belső tere”

,

„Udvarias, segítőkész hozzáállás mind az orvos, mind a recepció részéről”

,

„Szép tiszta hely, mindenki segítőkész. ”

,

„A személyzet kedves, barátságos volt aztután is, hogy egy kis variálás (időpont és orvosmódosítás) után tudtam csak végül elmenni.”

„-”

,

„ ”

,

„A páciensek felé nagyon figyelmesek,megnyugtató,barátságos légkört teremtettek.”

,

„A recepciós hölgy nem volt elég tájékozott a fizetési módokról.”

,

„Tiszta, családias légkör.”

,

„Rosszul igazitottak el a járokelok ezért más irányba indultam, késtem is kb 10 percet de megvártak nem akadékoskodtak.”

„Nincs”

,

„Nagyon kedvesen fogadtak. Pontosan behívtak minket a vizsgálatra. ”

„Nem volt.”

,

„A Doktornő kedves, gyors, szakszerű. Nincs időhúzás, de mindenre kiterjedő választ kaptam.”

,

„A kedvesség (recepció), türelem (késésem).”

„-”

,

„Tiszta, rendezett, kedves segítőkész személyzet”

„-”

,

„A nyugodt hangulat megteremtése elmaradt.A "váró" nem épp az volt,nem éreztem,hogy a légkör nyugodt és bizalom teljes.Elég kellemetlen volt.”

,

Értékelések

,
,
,
További értékelések
Értékelem, véleményt írok
Segíthetünk?
Ügyfélszolgálat: 8–20 óráig