Google+
117 712 Sikeres foglalás!

Kényelmes időpontfoglalás magánorvosokhoz!

Kérdésed van? Segítünk: +36 1 700-1491
Ügyfélszolgálat: 8-20 óráig

Királyhágó Orvosi Rendelő

Orvosaink szakterületenként

Információk a rendelőről

Budapesten a Hegyvidék központjában lévő magánrendelőnket 2007-ben alapítottuk, nevét és logóját a Királyhágó teret ékesítő csodaszarvas szobor ihlette. Büszkék vagyunk arra, hogy orvos-asszisztens teamünk 10 éve dolgozik együtt, amely lehetővé teszi a h...

Tovább olvasom >
A

Királyhágó Orvosi Rendelő

1126 Budapest, XII. kerület, Királyhágó u. 16. fszt. 4. (Krisztinaváros)
Időpontfoglalás az orvosokhoz
Csak őket mutasd:
Foglaláshoz kattintson
az időpontra

Részletes adatok

Bemutatkozás

Budapesten a Hegyvidék központjában lévő magánrendelőnket 2007-ben alapítottuk, nevét és logóját a Királyhágó teret ékesítő csodaszarvas szobor ihlette.

Büszkék vagyunk arra, hogy orvos-asszisztens teamünk 10 éve dolgozik együtt, amely lehetővé teszi a harmonikus munkavégzést a vizsgálatok és a műtétek során illetve a közös döntéshozatalt a további fejlesztéseket illetően.

Biztosítani tudjuk a minőség folyamatos javítását, valamint lehetőség nyílik a minél korszerűbb eljárások mielőbbi bevezetésére is.

A már nálunk járt pácienseink érzékelik ezt, ahogy azt is, hogy minőséget képviselünk a fül-orr-gégészetimmunológiai és az allergia vizsgálatok területén.

Klinikánkon a konzekvens ellátási mód mellett softlaser kezeléseket, illetve lézeres műtéteket alkalmazunk. A lézersebészeten belül a softlaser kezelés fájdalmatlan, a szövetekre gyakorolt hatása elősegíti a gyulladás csökkenését akár egy rutinszerű mandulaműtétnél is. Például a lézeres mandulaműtét esetében a modern technológia biztosítja a gyorsabb gyógyulást, a seb regenerációt, a fájdalom mérséklődését a hagyományos megoldással szemben.

Klinikánkat leginkább a két hétnél tovább tartó idült panaszokkal keresik fel, ezen belül is az orrdugulás és az ebből eredő problémák okozzák a legtöbb panaszt betegeinknek. A panaszok diagnosztizálásában az immunológiai vizsgálathallásvizsgálatallergia vizsgálat nyújt segítséget.

Magánrendelésünk kialakításakor fontos szempont volt a váró nyugodt légkörének megteremtése, épp úgy, mint a műszaki oldal magas színvonalú kivitelezése, illetve korszerű fül orr gégészeti kezelőegységek, gépek, képalkotó eszközök biztosítása a rendelőben, melyek tovább segítik munkánkat a vizsgálatokat és a lézersebészeti beavatkozásokat tekintve.

Vélemények

77 értékelés

„azonnal kijönnek üdvözölni”

„nincs”

,

„Gyorsaság, lazaság, kedvesség. Már jártam itt, és még fogok is :)”

„Nem volt ilyen.”

,

„A rendelő tiszta, kényelmes, a gépek/eszközök modernek, nem érzi magát az ember klasszikus értelemben véve rendelőben...”

„Nem volt ilyen.”

,

„Közvetlenség és profizmus”

„nem volt”

,

„Nem volt ilyen”

„Az orvost nem tudom ertekelni. Foglaltam idopontot, de senki nem nyitotta ki az ajtot amikor erkeztem. Telefonszam nem volt megadva. Elvesztegettem ket orat utazassal egyutt es kereshettem mas orvost.”

,

„Az asszisztens hölgy nagyon kedves, segítőkész, mosolygós volt.”

„Az orvos nagyon arrgoáns, feszült, ideges volt, kapkodott, mérgelődött, normális emberi viselkedésnek a nyomát sem mutatta. ”

,

„Az orvos azonnal feltakaríttatta a padlót ami a havas időjárás miatt percenként latyakos lett”

„A váróterem kicsi és tele volt”

,

„Helyzet kezelése”

,

„- Várakozás közben az asszisztens tájékoztat, mennyit kell még várni”

,

„Jó hangulatú, barátságos.”

,

„nem kellett várakozni”

„nem volt”

,

„Tartották a lefoglalt időpontot, érkezéskor erről személyesen is tájékoztattak.”

„-”

,

„Készséges segítőkész doki.”

,

„Felszerelés ”

„Kis váró”

,

„Barátságos, mosolygós orvos és munkatársak, oldott légkör.”

„-”

,

„az iroda”

„a váró lehetne komfortosabb picit”

,

„A rendelő hangulatos berendezése, a tisztaság.”

„Nincs kellemetlen tapasztalatom.”

,

„Műtéten voltam nála 2x /Lafess/ nagyon korrekt volt velem,minimális várakozási idő,nagyon kedves segítőkész orvos.”

(nem regisztrált felhasználó),

„jol felszerelt”

„a folyoso kicsit lelakott”

,

„Hamarabb fogadott mint ahogy az idopontom volt”

„Csalodottan tavoztam ugyanis Dr. Medveczky Zoltan Ur elolvasta a korhazi zarojelentesem ami szerint helyesen jartak el es O semmit nem tud hozza tenni .Annyi faradsagot se vett hogy megvizsgaljon de ennek ellenere elkerte tolem a 10 ezer forint vizsgalati dijat amit en jogtalannak tartok egy 1...”

Végig olvasom
,

„Az orvos udvariassága, felkészültsége gyors és pontos munkája!”

„Semmi kellemetlenséggel nem találkoztunk, ha csak a 15 perc várakozás nem számít annak, de egy orvosnál ez természetes!”

,

„Korrekt és nem tudok rosszat mondani.”

,

„a kellemes környezet”

„nem volt”

,

„Az a közérthető és részletes magyarázat, ami egyfelől a panasz természetét, másfelől a vizsgálat lépéseit tette érthetővé”

„nem volt”

,

„Ahogy beléptünk a rendelőbe, kellemes zene fogadott bennünket. Szinte alig vártunk és máris sorra kerültünk.”

,

„pontos preciz segitőkész magyarázó jellegü kiszolgálás.”

,

„A gyorsaság és az ár.”

,

„-”

„-”

,

Értékelések

,
,
,
További értékelések
Értékelem, véleményt írok
Segíthetünk?
Ügyfélszolgálat: 8–20 óráig
Telefon: +36 1 700-1491