Google+
117 543 Sikeres foglalás!

Kényelmes időpontfoglalás magánorvosokhoz!

Kérdésed van? Segítünk: +36 1 700-1491
Ügyfélszolgálat: 8-20 óráig

Körúti Orvosi Centrum

Orvosaink szakterületenként

Információk a rendelőről

A Körúti Orvosi Centrum a főváros központi, könnyen megközelíthető részén, elegáns környezetben várja a gyógyulni illetve szépülni vágyókat. Szolgáltatások: általános és gyermek bőrgyógyászat, bőrsebészet, esztétikai bőrgyógyászat, plasztikai sebészet,nemigyógyász...

Tovább olvasom >
A

Körúti Orvosi Centrum

1137 Budapest, XIII. kerület, Szent István körút 24. (Újlipótváros)
Időpontfoglalás az orvosokhoz
Csak őket mutasd:
Foglaláshoz kattintson
az időpontra

Részletes adatok

Bemutatkozás

A Körúti Orvosi Centrum a főváros központi, könnyen megközelíthető részén, elegáns környezetben várja a gyógyulni illetve szépülni vágyókat. Szolgáltatások: általános és gyermek bőrgyógyászat, bőrsebészet, esztétikai bőrgyógyászat, plasztikai sebészet,nemigyógyászat. A rendelő kiváló orvosai, a jól képzett személyzet, az attraktív belső tér, a modern technológia, a minőségi anyagok mind-mind a professzionális szolgáltatás részét képezik.

Megközelíthetőség

Tömegközlekedéssel a 4-6-os villamossal, ill. a 3-as metróval a Nyugati tértől a Jászai Mari tér irányában a jobb oldalon található - a Szent István krt. és a Visegrádi u. sarkán.

Parkoló

Két parkoló található a közelben: a Vígszínház utca 3. szám alatti parkolóház és a Hegedűs Gyula utcai parkoló, illetve utcán a Visegrádi utca környékén lehet parkolni.

Nyitvatartás

H-P: 08:00-20:00

Vélemények

437 értékelés

„A recepcios holgyek nagyon pozitivan megalapoztak a hangulatot.”

„A vizsgaloasztalon levo lepel/pokroc nem volt tiszta.”

,

„Közvetlen, oldott stílus és légkör”

,

„Személyes figyelem, törődés.”

,

„Gyorsan megy az induló adminisztráció, hamar sorra kerültem”

„Nagyon picike a váró előtér, elég zsúfolt volt; a lépcsőházban jó lenne még egy tábla, merre kell indulni”

,

„Irányító táblák”

„Parkolás”

,

„Kényelmes, egyértelmű tájékoztató táblák.”

,

„Segítőkészsèg”

„Rosszul regisztrálták az adataimat.”

,

„Maga az orvos!”

„Nem volt!”

,

„nem volt”

,

„Pontosság”

,

„Nem kell várakozni. ”

„Parkolás :-(”

,

„Egészségpénztári kártyával is lehetett fizetni.”

„A kapukon átjutni körülményes. Nem tájékoztattak arról, hogy a foglalt időponthoz képest csúszás van, csak vártam és bíztam benne hátha történik valami.”

,

„pontosság”

„x”

,

„Kellemes légkörű volt, a recepciós lányok kedvesek és mosolygósak voltak.”

,

„Konzultáció után azonnali kezelést kaptam”

,

„Kulturált környezet,barátságos légkör,hozzáértő emberek.”

,

„Varoterem”

„Parkolas”

,

„A belépő pácienseket nem várakoztatják meg a recepción,gyors,rugalmas az ügyintézés.”

,

„A jo hangulat es a szemelyzet egyuttmukodese”

„—-”

,

„Második, konzultáció utáni alkalommal voltunk fiammal, azonban konzultációs vizsgálati díjat szerettek volna felszámolni. Visszajelzésemre, hogy ez már nem az első alkalom és nem konzultáció, hiszen egy korábban felvázolt kezelést választottunk. És korábban a fiam laborvizsg...”

Végig olvasom

„Ott szembesültem vele, ha 1 hónap elteltével újra konzultációs vizsgálati díjat számolnak fel. Ezt sehol nem láttam feltüntetve, kiírva. Ha lehet ezt kérem javítsák, vagy jobban hívják fel a betegek figyelmét.Köszönöm. ”

,

„Parkolási nehézség. Kevés ülőhehy a váróban.”

,

„A rendelővel minden rendben volt ”

„A rendelővel minden rendben volt”

,

„azt kaptam, amit vártam”

„a kiválasztott időpontot későbbre kellett tenni, mert elfoglalták az orrom előtt, így az nem 16.40, hanem 19.20 volt.”

,

„magánrendelőktől megszokott tisztaság és kultúrált környezet”

„a recepciós lányok előttem vitatkoztak össze egymással, a páciensekkel pedig eléggé lekezelő stílusban beszéltek.”

,

„Nem tudtam bemenni az elülső ajtón háromszori csengetéssel sem, bentről engedtek be.”

,

„jo legkor, megszerelte a noverke a zenelejatszot”

„varnom kellett, mert elcsusztak kicsit”

,

„Gyorsaság”

,

„A személyzet udvarias, előzékeny.”

„Nincs”

,

„Még kellemetlen tapasztalatot sem tudok írni, mert ami a karácsonyi nagy sürgés-forgásban megtörténhet ( hiányos időpont regisztráció), még azt is profin és gyorsan megoldották! Újra csak köszönet!”

,

„Magasszintu ellatas.”

„Nem volt.”

,

„Alapos és korrekt hozzáállás. ”

,

„Nagyon kedves volt mindenki”

,

„korret hozzáállás”

„recepciós kolléganő negatív hozzáállása”

,

„Ápolt munkatársak. Gyors és kedves recepció, betegirányítás. ”

„Nehezen jutottunk be a bejárati ajtón/kapun és a belső udvaron a lépcsőházba vezető ajtón 5-6 csöngetés ellenére sem jutottam be, csak az éppen érkező ott lakók engedtek be. Ez nagyon bosszantó volt. ”

,

„Könnyen megközelíthető, tiszta, pontosan tartják az időpontot.”

,

„A parkolási lehetőség a környéken, 20 perc körözés a szomszédos utcàkban, végül szabálytalan parkolást is bevàllaltunk”

,

„Egyből fogadtak, nem kellett sokat várni, a recepciós hölgyek és a doktornő is kedves és segítőkész volt. ”

,

„Parkolás lehetetlensége.”

,

„Korrekt érkeztetés, gyors ügyintézés.”

,

„ ”

„Magánrendelésen, időpontra történő érkezés esetén a 45 perces csúszás (felesleges várakozás) nem igazán elfogadható.”

,

„A doktornő alapossága.”

,

„A pontosság és a doktornő odafigyelése.”

,

„Figyelmesség”

,

„Mosollyal fogadtak, a nevemen szólítottak, pont a megejelölt időpontba be is mehette a vizsgálatra.”

,

„A beszélgetés a doktor úrral”

„a plasztikai sebészet recepciósa nem túl kedves és figyelmes”

,

„A hozzáálás.”

,

„barátdágos”

,

„Nagyon sötét volt a recepción mindenhol”

,

„A recepciós hölgyek kedvessége és figyelmessége. ”

,

„Kedves fogadtatás.”

„Nem volt”

,

„Kellemes hangulat, udvariasság.”

„Nem volt.”

,

„A megadott időben megkezdődött a vizsgálat. ”

,

„Nagyon szép és tiszta a rendelő.”

,

„ Egy másik doktornő vizsgált meg,aki nagyon kedves,készséges volt.”

„Nem jutott el az információ a rendelőbe a foglalásomról, nem volt ott a jelzett doktornő.”

,

„A minimális várakozási idő. A doktornő is egyszerű, aranyos és természetes. A cukorka is finom volt.”

„Nem volt ilyen.”

,

„Minden rendben ment.”

,

„Nyugodt hangulat, tisztaság. ”

„Nem volt.”

,

„Mindenki kedves udvarias volt. ”

,

„Gyors, pontos.”

„nincs”

,

„Udvariasság és pontosság”

„Nem volt ilyen”

,

„Nem kellett várakozni, a foglalt időpontban behívtak”

„-Parkolni nehéz, messziről kellett odavinni a gyereket, nincs ajánlott parkoló, nincs ajánlott megközelíthetőség, nincs várható parkolási idő - nincs a földszinten kiírva, hogy mi van a földszinten és mi az I. emeleten - a babakocsival és a kézen ülő gyerekkel már nem fér...”

Végig olvasom
,

„A gyors és hatékony munka.”

„Nincs.”

,

„Nyugodt és gyermekbarát környezet.”

,

„A türelem, mindenki részéről.”

„Nem volt.”

,

„Az aszisztensek kicsit vitatkoztak egymással a teendők egymázközti beosztása kapcsán.”

,

„Nem kellett várakozni, az asszisztencia maximálisan segítő kész volt”

,

„Mivel a kisfiammal mentem, aki meg volt ijedve, nagyon fontos volt, hogy kedvesen fogadják és mindent számára is érthetően elmagyarázzanak a problémával kapcsolatban. Ezt mind megkaptuk”

„nehéz parkolni a környéken”

,

„Nagyon kedvesek telefonon is.”

„Szegény asszisztensek egymás nyakában ülnek, nincs számukra elég munkaterület.”

,

„Nem volt zsúfoltság”

„nem volt ilyen”

,

„Közvetlenség és kedvesség.”

„nincs”

,

„Kislányom szerint a "doktor néni" nagyon aranyos volt.”

,

„A recepciósok, asszisztens kedvesek, figyelmesek, türelmesek voltak. A számlakiállítással sem volt gond. ”

„Kellemetlennek semmiképp sem nevezném, ami történt. A kapuban, amikor felcsöngettem, egyből kinyitották a kaput, de nem tudtam, hányadik emeletre kell menni. Újra felcsengettem, gondoltam, megkérdezem, de ismét egyből nyitották a kaput, nem is tudtam beleszólni. A II-ra mentem, ahol...”

Végig olvasom
,

„Remek megközelíthetőség”

„A recepciós hölgyek viselkedése jobban hasonlított egy SzTK rendelőhöz mint egy drága magán orvosi centrumhoz”

,

„nem volt, teljesen hétköznapi, normális volt minden”

„Az űrlap kitöltését nem tartom indokoltnak... sőt kifejezett tolakodónak érzem Hisz a mail címem már a regisztrációkor meg lett adva”

,

„Minimális várakozási idő, nincs csúszás ”

,

„Az orvos szakmailag és emberileg is kiváló”

,

„A kezelésről kijött betegek kint feküdtek a váróban a kanapén (az egyik véres kötéssel a lábán)”

,

„Gyors, szakszerű ellátás”

„Nagyon sokba kerül. Ezt a kezelést végigcsináljuk így, de legközelebb nem biztos, hogy be tudom vállalni...”

,

„Nagyon kellemes a légkör”

,

„gyorsaság, pontosság, kedvesség, rugalmasság”

„az ára”

,

„A rendelo elhelyezkedese.”

„A plakaton 2 emelet volt kiteve, pedig az 1. emeleten van a rendelo.”

,

„A bejelentett beteget várakozás nélkül kedves, mosolygós arccal regisztrálták és rövid időn belül bekísérték a rendelésre.”

„nem volt”

,

„Gyors megoldas a foglalas nem megfelelo tovabbitasara.”

„A Foglalj Orvost rendszer hibaja. A rendelo nem tudott a foglalasomrol.”

,

„Odafigyelnek a betegekre! Nagyon kedvesek!”

„Nincs”

,

„Kellemes környezet a rendelőben.”

„Először voltam a rendelőben és nehezen találtam meg az épületen belül. ELőször a második meleten kerestem a rendelőt, ott szembesültem azzal, hogy az elsőn van. Erre vonatkozó tájékoztatót nem találtam, de lehet, hogy én nem voltam elég figyelmes.”

,

„Várakozás nélkül került sor a vizsgálatra. ”

„Nagyon nehezen tudtam leparkolni a környéken. Ami csak abból a szempontból okozott kellemetlenséget, hogy kisgyermekkel mentem. ”

,

„a doktornő”

„rövid ideig voltam, nincs rossz tapasztalatom”

,

„Az orvos közvetlensége!”

„A recepció időpont foglaláshoz való viszonya! Egyenlőre nincs időpont, majd telefonáljon! Egy magánrendelőtől nem ezt várná az ember!”

,

„A nővér viselkedése szerintem nem volt megfelelő”

,

„Előzékeny udvariasság, empatikus figyelmesség, segítőkészség úgy a személyzet, mint az orvos részéről.”

,

„tiszta, kényelmes, modern”

„nem volt”

,

„Tisztaság, kultúrált környezet!”

„ilyem nem volt!”

,

„20 perc várakozás, pedig időpontra érkeztünk.”

,

„Nem kellett várakozni. ”

„Nincs ilyen. ”

,

„időben való fogadás”

,

„Rövid várakozási idő”

„-”

,

„Nagyon kedves, figyelmes volt mind a Doktor úr, mind a nővér. ”

„Örültem volna,ha bankkártyával is lehetett volna fizetni. ”

,

„Rend, gyorsasag, pontossag”

,

„Hamarabb érkeztem, hamarabb fogadtak, barátságosan.”

,

„pontosság, nincs hosszú várakozási idő ”

,

„Nyugodt, kellemes és közvetlenség.”

„nincs”

,

„A konzultacio alatti intim kornyezet. Csak orvos es beteg tartozkodik a vizsgaloban, nem nyitogatnak be aszisztensek vagy ha megis a vizsgalat alatt felre neznek. Az oltozo helyisegben talalhato papucs, egy kozlekedesre alkalmas alsoruha.”

„A betegfelveteli pulton beluli hangos es tomeges asszisztencia. ”

,

„Minden jól szervezett volt”

„Nem volt rossz tapasztalatom”

,

„Rendkívül segítőkész, emberséges, jól felkészült szakember.”

„1. A váróban a nővérke puszta kézzel, fogta át a műanyagpohár száját, amikor a víziváshoz kértem poharat. Amikor felsóhajtottam, hogy ez milyen gusztustalan, látszott, hogy szerinte nem az, mondta is, hogy tiszták a poharak, erre én mondtam, hogy de a kezünk nem az, de nem zavar...”

Végig olvasom
,

„6-ra volt időpontot, de csak 6:15-kor hívtak be”

,

„Kedves , segitőkész személyzet .”

,

„Annyira kedvesen és figyelmesen hallgatott meg a doktornő, nagyon jól éreztem magam!”

,

„Beigazolodott h babat varok”

„Nincs ”

,

„Kedves, mosolygós, megértő, segítőkész személyzet.”

,

„5 perc várakozás után már be is hívtak. ”

,

„A recepciósok egyből a nevemen szólítottak, gyorsan és szakszerűen kísértek a doktor úrhoz. ”

„-”

,

„Percre pontos rendelés ”

„-”

,

„páciens központúság, figyelem”

„nincs”

,

„Nagyon kedvesek, gyorsak voltak, minden nagyon jól alakult.”

„ilyen nem volt”

,

„A pénztáros hölgy nagyon segítökész volt nemcsak fizetéskor hanem kontroll idöpont egyeztetéskor.”

„Recepcio nem tudta h ki a soron lévö paciens az orvosnal, aki mar 5 perce vart. Végül szóltam h én bemennék, mert hozzá jöttem. Pedig érkezésesmkor 10 perccel korábban is jeleztem h hozzá foglaltam idöpontot.”

,

„mosoly”

„Adminisztrációs lap kitöltése”

,

„megfelelő,alapos tájékoztatást kaptam”

„Az ár !!!!!”

,

„A személyzet nagyon kedves és készséges.”

„Kicsit szűkös a váró, többeknek állniuk kellett.”

,

„minden tökéletes volt”

,

„Nem volt.”

,

„Minden nagyon pozitív volt. Kellemes légkör, segítőkész recepció és szakmailag nagy tudású orvos.”

„Semmi”

,

„Időpont pontos betartása,a,recepciós hölgy aki fogadott nagyon kedves,udvarias volt.”

„nem volt ilyen.”

,

„fiatalos hangulat”

,

„Plaza tv a váróban!”

,

„Kulturált környezet”

„nem volt!”

,

„tiszta, légkondicionált, kényelmes, modern”

,

„Négy kiváló minősítés mellett tovább magyarázkodni nehéz. Tóth doktor úr empatikus attitűdje páratlan.”

„Ilyen nem volt.”

,

„Diszkrét, profi hozzáállás és a doktornőből áradt a kedvesség.”

,

„Gyorsak és kedvesek.”

„Nem volt.”

,

„Otthonos környezet :-)”

„Várakozni kellett :-(”

,

„hosszú várakozás”

,

„egészségpénztári terminállal rendelkezik a rendelő”

„nincs”

,

„Nem volt ilyen!”

,

„nem volt ilyen”

,

„Doktornô felkészültsége.”

,

„A foglalási rendszer hibája ellenére is fogadott az orvos.”

„Foglalási rendszer hibája.”

,

„Kellemes, barátságos környezet. A személyzet kiváló.”

,

„Időpont betartása, csúszás nem volt.”

„Egészségpénztári kártyámat nem tudtam használni.”

,

„Kellemes légkör, tisztaság.”

„-”

,

„Egy percet sem kellet várnom.A doktorno kedves,segitokesz,tapasztalt. Olyan problemat oldott meg percek alatt amivel a sajat orvosom mutet utan nem foglalkozott es napokig szenvedtem. Teljesen meg voltam elegedve.”

„Ket recepcios fiatal holgy volt. Az egyik nagyok kedves,vicces de a masik pont az ellentétje.”

,

„Mindenki nagyon kedves, segítőkész volt.”

,

„Nem szeretem az orvosi rendelőket de itt nem úgy éreztem magam mintha rendelőben lennék, nem volt kórház szag sem semmi egyéb kellemetlen tényező ami az állami intézményekben engem taszít”

,

„Minden jó volt!”

,

„Nem volt.”

,

„Határozottság, szaktudás, gyorsaság.”

„Olyan nem volt”

,

„Kedvesek,mosolygósak,közvetlenek!:) ”

„Ilyen nem volt!”

,

„3 éves lányomat vittem bőrgyógyászatra. Nagyon fél a fehérköpenyes emberektől,de a recepciós högy nagyon kedvesen közeledett gyermekem felé, könyvet és matricát kínálgatott lánykámnak. Már a várakozóban oldodott a hangulata , így megkönyítve a doktonőhőz való bejutás...”

Végig olvasom

„nincs”

,

„nyugodt, rendezett, tiszta környezet. Segítőkész asszisztensek. sok áttekinthető tájékoztatás a szolgáltatásokról.”

„még nem volt ilyen jellegű tapasztalatom”

,

„Korrekt, gyors megoldás.”

„Nem olcsó.”

,

„Végül is minden a megbeszéltek szerint történt.”

„Nem kellemetlen, csak apróságok: 1.) Amikor megérkeztem annyit kértek, hogy foglaljak helyet és töltsek ki papírokat. Nem jelezték, hogy minden rendben van és a tervezett időpontban mehetek az orvoshoz. Lehet, hogy csak az egészségügyből szerzett rossz korábbi tapasztalatok miatt, ...”

Végig olvasom
,

„Elfoglaltságom miatt új időpontot kértem és gyorsan tudtak a rendelkezésemre állni.”

„Nem volt ilyen, kívéve, hogy a módosított időpont ellenére is küldtek sms értesítést az eredeti időpontról! Csak Önöknek felesleges költség!”

,

„Rövid várakozási idő”

„Nem volt”

,

„Drága”

,

„Kedves, empatikus, hozzáértő orvos. A nekem felírt gyógyszerrel és kenőccsel 1 hét alatt rendeződött a probléma.”

„Nem olcsó a szolgáltatás (12 ezer forint), de azonnal fogadnak és orvosolják a problémát.”

,

„toleráns, segítő hozzáállás”

,

„Mindenki nagyon kedves és segítőkész volt.”

,

„Barátságos környezet és személyzet, mindenben nagyon segítőkészek!”

„Nem volt.”

,

„A rendelőbe belépve örömmel tapasztaltam, hogy a hangulatnak és a berendezésnek - szerencsére - semmi köze egy tipikus rendelőhöz :) Igazán barátságos és megnyugtató hely, amire egy várakozó ,,betegnek" szüksége van.”

„Nem volt ilyen :)”

,

Értékelések

,
,
,
További értékelések
Értékelem, véleményt írok
Segíthetünk?
Ügyfélszolgálat: 8–20 óráig