Google+
902 205 Sikeres foglalás!

Kényelmes időpontfoglalás magánorvosokhoz!

Kérdésed van? Segítünk: +36 1 700-1491
Ügyfélszolgálat: 8-20 óráig

Körúti Orvosi Centrum

Orvosaink szakterületenként

Információk a rendelőről

A Körúti Orvosi Centrum a főváros központi, könnyen megközelíthető részén, elegáns környezetben várja a gyógyulni illetve szépülni vágyókat. A rendelő attraktív enteriőrje, a modern technológia, a jól képzett személyzet, a minőségi anyagok mind-mind a profess...

Tovább olvasom >
A

Körúti Orvosi Centrum

1137 Budapest, XIII. kerület, Szent István körút 24. (Újlipótváros)
Időpontfoglalás az orvosokhoz
Csak őket mutasd:
Foglaláshoz kattintson
az időpontra

Részletes adatok

Bemutatkozás

A Körúti Orvosi Centrum a főváros központi, könnyen megközelíthető részén, elegáns környezetben várja a gyógyulni illetve szépülni vágyókat. A rendelő attraktív enteriőrje, a modern technológia, a jól képzett személyzet, a minőségi anyagok mind-mind a professzionális szolgáltatás részét képezik.

Parkoló

van, NH Hotel parkolójában kedvezményesen

Nyitvatartás

H-P: 08:00-20:00

Vélemények

217 értékelés

„Mivel a kisfiammal mentem, aki meg volt ijedve, nagyon fontos volt, hogy kedvesen fogadják és mindent számára is érthetően elmagyarázzanak a problémával kapcsolatban. Ezt mind megkaptuk”

„nehéz parkolni a környéken”

,

„Nagyon kedvesek telefonon is.”

„Szegény asszisztensek egymás nyakában ülnek, nincs számukra elég munkaterület.”

,

„Nem volt zsúfoltság”

„nem volt ilyen”

,

„Közvetlenség és kedvesség.”

„nincs”

,

„Kislányom szerint a "doktor néni" nagyon aranyos volt.”

,

„A recepciósok, asszisztens kedvesek, figyelmesek, türelmesek voltak. A számlakiállítással sem volt gond. ”

„Kellemetlennek semmiképp sem nevezném, ami történt. A kapuban, amikor felcsöngettem, egyből kinyitották a kaput, de nem tudtam, hányadik emeletre kell menni. Újra felcsengettem, gondoltam, megkérdezem, de ismét egyből nyitották a kaput, nem is tudtam beleszólni. A II-ra mentem, ahol...”

Végig olvasom
,

„Remek megközelíthetőség”

„A recepciós hölgyek viselkedése jobban hasonlított egy SzTK rendelőhöz mint egy drága magán orvosi centrumhoz”

,

„nem volt, teljesen hétköznapi, normális volt minden”

„Az űrlap kitöltését nem tartom indokoltnak... sőt kifejezett tolakodónak érzem Hisz a mail címem már a regisztrációkor meg lett adva”

,

„Minimális várakozási idő, nincs csúszás ”

,

„Az orvos szakmailag és emberileg is kiváló”

,

„A kezelésről kijött betegek kint feküdtek a váróban a kanapén (az egyik véres kötéssel a lábán)”

,

„Gyors, szakszerű ellátás”

„Nagyon sokba kerül. Ezt a kezelést végigcsináljuk így, de legközelebb nem biztos, hogy be tudom vállalni...”

,

„Nagyon kellemes a légkör”

,

„gyorsaság, pontosság, kedvesség, rugalmasság”

„az ára”

,

„A rendelo elhelyezkedese.”

„A plakaton 2 emelet volt kiteve, pedig az 1. emeleten van a rendelo.”

,

„A bejelentett beteget várakozás nélkül kedves, mosolygós arccal regisztrálták és rövid időn belül bekísérték a rendelésre.”

„nem volt”

,

„Gyors megoldas a foglalas nem megfelelo tovabbitasara.”

„A Foglalj Orvost rendszer hibaja. A rendelo nem tudott a foglalasomrol.”

,

„Odafigyelnek a betegekre! Nagyon kedvesek!”

„Nincs”

,

„Kellemes környezet a rendelőben.”

„Először voltam a rendelőben és nehezen találtam meg az épületen belül. ELőször a második meleten kerestem a rendelőt, ott szembesültem azzal, hogy az elsőn van. Erre vonatkozó tájékoztatót nem találtam, de lehet, hogy én nem voltam elég figyelmes.”

,

„Várakozás nélkül került sor a vizsgálatra. ”

„Nagyon nehezen tudtam leparkolni a környéken. Ami csak abból a szempontból okozott kellemetlenséget, hogy kisgyermekkel mentem. ”

,

„a doktornő”

„rövid ideig voltam, nincs rossz tapasztalatom”

,

„Az orvos közvetlensége!”

„A recepció időpont foglaláshoz való viszonya! Egyenlőre nincs időpont, majd telefonáljon! Egy magánrendelőtől nem ezt várná az ember!”

,

„A nővér viselkedése szerintem nem volt megfelelő”

,

„Előzékeny udvariasság, empatikus figyelmesség, segítőkészség úgy a személyzet, mint az orvos részéről.”

,

„tiszta, kényelmes, modern”

„nem volt”

,

„Tisztaság, kultúrált környezet!”

„ilyem nem volt!”

,

„20 perc várakozás, pedig időpontra érkeztünk.”

,

„Nem kellett várakozni. ”

„Nincs ilyen. ”

,

„időben való fogadás”

,

„Rövid várakozási idő”

„-”

,

„Nagyon kedves, figyelmes volt mind a Doktor úr, mind a nővér. ”

„Örültem volna,ha bankkártyával is lehetett volna fizetni. ”

,

„Rend, gyorsasag, pontossag”

,

„Hamarabb érkeztem, hamarabb fogadtak, barátságosan.”

,

„pontosság, nincs hosszú várakozási idő ”

,

„Nyugodt, kellemes és közvetlenség.”

„nincs”

,

„A konzultacio alatti intim kornyezet. Csak orvos es beteg tartozkodik a vizsgaloban, nem nyitogatnak be aszisztensek vagy ha megis a vizsgalat alatt felre neznek. Az oltozo helyisegben talalhato papucs, egy kozlekedesre alkalmas alsoruha.”

„A betegfelveteli pulton beluli hangos es tomeges asszisztencia. ”

,

„Minden jól szervezett volt”

„Nem volt rossz tapasztalatom”

,

„Rendkívül segítőkész, emberséges, jól felkészült szakember.”

„1. A váróban a nővérke puszta kézzel, fogta át a műanyagpohár száját, amikor a víziváshoz kértem poharat. Amikor felsóhajtottam, hogy ez milyen gusztustalan, látszott, hogy szerinte nem az, mondta is, hogy tiszták a poharak, erre én mondtam, hogy de a kezünk nem az, de nem zavar...”

Végig olvasom
,

„6-ra volt időpontot, de csak 6:15-kor hívtak be”

,

„Kedves , segitőkész személyzet .”

,

„Annyira kedvesen és figyelmesen hallgatott meg a doktornő, nagyon jól éreztem magam!”

,

„Beigazolodott h babat varok”

„Nincs ”

,

„Kedves, mosolygós, megértő, segítőkész személyzet.”

,

„5 perc várakozás után már be is hívtak. ”

,

„A recepciósok egyből a nevemen szólítottak, gyorsan és szakszerűen kísértek a doktor úrhoz. ”

„-”

,

„Percre pontos rendelés ”

„-”

,

„páciens központúság, figyelem”

„nincs”

,

„Nagyon kedvesek, gyorsak voltak, minden nagyon jól alakult.”

„ilyen nem volt”

,

„A pénztáros hölgy nagyon segítökész volt nemcsak fizetéskor hanem kontroll idöpont egyeztetéskor.”

„Recepcio nem tudta h ki a soron lévö paciens az orvosnal, aki mar 5 perce vart. Végül szóltam h én bemennék, mert hozzá jöttem. Pedig érkezésesmkor 10 perccel korábban is jeleztem h hozzá foglaltam idöpontot.”

,

„mosoly”

„Adminisztrációs lap kitöltése”

,

„megfelelő,alapos tájékoztatást kaptam”

„Az ár !!!!!”

,

„A személyzet nagyon kedves és készséges.”

„Kicsit szűkös a váró, többeknek állniuk kellett.”

,

„minden tökéletes volt”

,

„Nem volt.”

,

„Minden nagyon pozitív volt. Kellemes légkör, segítőkész recepció és szakmailag nagy tudású orvos.”

„Semmi”

,

„Időpont pontos betartása,a,recepciós hölgy aki fogadott nagyon kedves,udvarias volt.”

„nem volt ilyen.”

,

„fiatalos hangulat”

,

„Plaza tv a váróban!”

,

„Kulturált környezet”

„nem volt!”

,

„tiszta, légkondicionált, kényelmes, modern”

,

„Négy kiváló minősítés mellett tovább magyarázkodni nehéz. Tóth doktor úr empatikus attitűdje páratlan.”

„Ilyen nem volt.”

,

„Diszkrét, profi hozzáállás és a doktornőből áradt a kedvesség.”

,

„Gyorsak és kedvesek.”

„Nem volt.”

,

„Otthonos környezet :-)”

„Várakozni kellett :-(”

,

„hosszú várakozás”

,

„egészségpénztári terminállal rendelkezik a rendelő”

„nincs”

,

„Nem volt ilyen!”

,

„nem volt ilyen”

,

„Doktornô felkészültsége.”

,

„A foglalási rendszer hibája ellenére is fogadott az orvos.”

„Foglalási rendszer hibája.”

,

„Kellemes, barátságos környezet. A személyzet kiváló.”

,

„Időpont betartása, csúszás nem volt.”

„Egészségpénztári kártyámat nem tudtam használni.”

,

„Kellemes légkör, tisztaság.”

„-”

,

„Egy percet sem kellet várnom.A doktorno kedves,segitokesz,tapasztalt. Olyan problemat oldott meg percek alatt amivel a sajat orvosom mutet utan nem foglalkozott es napokig szenvedtem. Teljesen meg voltam elegedve.”

„Ket recepcios fiatal holgy volt. Az egyik nagyok kedves,vicces de a masik pont az ellentétje.”

,

„Mindenki nagyon kedves, segítőkész volt.”

,

„Nem szeretem az orvosi rendelőket de itt nem úgy éreztem magam mintha rendelőben lennék, nem volt kórház szag sem semmi egyéb kellemetlen tényező ami az állami intézményekben engem taszít”

,

„Minden jó volt!”

,

„Nem volt.”

,

„Határozottság, szaktudás, gyorsaság.”

„Olyan nem volt”

,

„Kedvesek,mosolygósak,közvetlenek!:) ”

„Ilyen nem volt!”

,

„3 éves lányomat vittem bőrgyógyászatra. Nagyon fél a fehérköpenyes emberektől,de a recepciós högy nagyon kedvesen közeledett gyermekem felé, könyvet és matricát kínálgatott lánykámnak. Már a várakozóban oldodott a hangulata , így megkönyítve a doktonőhőz való bejutás...”

Végig olvasom

„nincs”

,

„nyugodt, rendezett, tiszta környezet. Segítőkész asszisztensek. sok áttekinthető tájékoztatás a szolgáltatásokról.”

„még nem volt ilyen jellegű tapasztalatom”

,

„Korrekt, gyors megoldás.”

„Nem olcsó.”

,

„Végül is minden a megbeszéltek szerint történt.”

„Nem kellemetlen, csak apróságok: 1.) Amikor megérkeztem annyit kértek, hogy foglaljak helyet és töltsek ki papírokat. Nem jelezték, hogy minden rendben van és a tervezett időpontban mehetek az orvoshoz. Lehet, hogy csak az egészségügyből szerzett rossz korábbi tapasztalatok miatt, ...”

Végig olvasom
,

„Elfoglaltságom miatt új időpontot kértem és gyorsan tudtak a rendelkezésemre állni.”

„Nem volt ilyen, kívéve, hogy a módosított időpont ellenére is küldtek sms értesítést az eredeti időpontról! Csak Önöknek felesleges költség!”

,

„Rövid várakozási idő”

„Nem volt”

,

„Drága”

,

„Kedves, empatikus, hozzáértő orvos. A nekem felírt gyógyszerrel és kenőccsel 1 hét alatt rendeződött a probléma.”

„Nem olcsó a szolgáltatás (12 ezer forint), de azonnal fogadnak és orvosolják a problémát.”

,

„toleráns, segítő hozzáállás”

,

„Mindenki nagyon kedves és segítőkész volt.”

,

„Barátságos környezet és személyzet, mindenben nagyon segítőkészek!”

„Nem volt.”

,

„A rendelőbe belépve örömmel tapasztaltam, hogy a hangulatnak és a berendezésnek - szerencsére - semmi köze egy tipikus rendelőhöz :) Igazán barátságos és megnyugtató hely, amire egy várakozó ,,betegnek" szüksége van.”

„Nem volt ilyen :)”

,

Értékelések

,
,
,
További értékelések
Értékelem, véleményt írok
Segíthetünk?
Ügyfélszolgálat: 8–20 óráig
Telefon: +36 1 700-1491