Google+
100 983 Sikeres foglalás!

Kényelmes időpontfoglalás magánorvosokhoz!

Kérdésed van? Segítünk: +36 1 700-1491
Ügyfélszolgálat: 8-20 óráig

Live Medic Szakorvosi Centrum

Orvosaink szakterületenként

Információk a rendelőről

A XVIII. kerület kertvárosi részén, de tömegközlekedéssel is jól megközelíthető helyen található a több szakterületet kiszolgáló, elegáns, családias, a legújabb és legmodernebb diagnosztikai eszközökkel és készülékekkel felszerelt  magánrendelő, ahol jól ké...

Tovább olvasom >
A

Live Medic Szakorvosi Centrum

1181 Budapest, XVIII. kerület, Baross utca 39. (Pestszentlőrinc)
Időpontfoglalás az orvosokhoz
Csak őket mutasd:
Foglaláshoz kattintson
az időpontra

Részletes adatok

Bemutatkozás

A XVIII. kerület kertvárosi részén, de tömegközlekedéssel is jól megközelíthető helyen található a több szakterületet kiszolgáló, elegáns, családias, a legújabb és legmodernebb diagnosztikai eszközökkel és készülékekkel felszerelt  magánrendelő, ahol jól képzett, gyakorlott orvosok gondoskodnak arról, hogy Ön európai színvonalú ellátásban részesüljön.

Parkoló

A környező utcákban valamint a 100 méterre lévő parkolóban ingyenes a parkolás

Nyitvatartás

H-P 9-20

Vélemények

237 értékelés

„Kellemes környezet, kedves és figyelmes személyzet, rövid várakozási idő.”

,

„Nem ott szárad ki az ember várakozás közben. Tartják az időpontot.”

„A végén a fizetés. Az hogy nem várakozik az ember és nem unottan kérdezi meg tőle valami sztk-ás órák múlva hogy mégis minek jött bizony pénzbe kerül. ”

,

„A rendelő barátságos hangulata.”

„Nincs ilyen.”

,

„Nyugodt környezet, kényelmes váró”

,

„Alapos vizsgálat, kedves és teljes körű tájékoztatás. Ajánlom!”

,

„kedvesség és mosoly”

„ilyen nem volt”

,

„Kellemes körülményke között lehetett várakozni.”

„Várni kellett 20 percet, mert az előző vizsgálat elhúzódott, de ettől függetlenül mi is megkaptuk a maximális figyelmet és időt.”

,

„Legkellemesebb tapasztalatom a rendelő munkatársainak VALÓDI kedvessége, figyelmessége volt, de a kinti 40 fokhoz képest a kellemes hűvös is nagyon jól esett.”

„Nem volt kellemetlen tapasztalatom.”

,

„Mindenki nagyon baratsagos volt es a doktorno nagyon alapos”

„-”

,

„Erre a szolgáltatásra vár az ember amikor magánorvoshoz megy.”

„Nincs.”

,

„Tiszta és csöndes”

„Nagyon messze van...”

,

„Kiadták véletlenül egy másik személynek is az időpontot, de felhívtak telefonon, hogy engem is fogadnak.”

„nincs”

,

„A Doktornő felülmúlhatatlan kedvessége, szakértelme és türelme.”

,

„Kedvesség.”

,

„Barátságos, emberi hozzáállás.”

„Nem volt. ”

,

„Barátságos, emberi hozzáállás, kedvesség”

„nem volt”

,

„Nagyon kedves mindenki”

,

„Kedves és precíz a doktornő”

,

„Figyelmes betegközpontú konzultáció.”

„Nem volt.”

,

„pontos időpont”

„-”

,

„Rendkívül alapos, lelkiismeretes, barátságos”

,

„A megbeszélt időben azonnal tudtak fogadni, semmi csúszás nem volt. Belülről teljesen újszerű állapotban van, kellemes hangulatú.”

,

„Barátságos,figyelmes légökör,Kitünő orvosi ellátás.”

„Nem volt.”

,

„Mintha nem is orvoshoz mentem volna.”

„nincs”

,

„Tiszta, nyugodt, modern, kulturált hely benyomását keltette, nem volt tömeg. ”

,

„Tiszta, jól felszerelt, nagyon kellemes hangulatú volt a rendelő”

,

„Hogy nem kellett várni”

,

„a rendelő hangulata, tisztasága, felszereltsége”

„-”

,

„Nagyon kedves , tündéri doktornő! ”

,

„Minden rendben volt. Jól megközelíthető. A rendelő tiszta, rendezett. ”

„Nem volt.”

,

„Szép, tiszta , modern rendelő. Kedves fogadás.”

,

„Könnyen megközelíthető, szép, rendezett, tiszta rendelő.”

,

„Az orvos hozzáállása”

,

„"Otthonos" légkör.”

„Ilyen nem volt.”

,

„A megnyugtató légkör.”

,

„Tisztaság, kellemes környezet. Tájékoztatás nagyon jó.”

„Nincs”

,

„-a rendelő előtt tudok parkolni -kulturált a várakozó, vízautomata, cukorka, újságok, stb, bár nem volt időm olvasgatni, mert egyből behívtak ”

,

„Kellemes környezet, időpontra mentem, nem kellett várni. ”

„Nem volt.”

,

„Īzléses, megnyugtató.”

„Nem volt.”

,

„Otthonos, jól felszerelt rendelő.”

„Nem volt.”

,

„Időben fogadtak. Nagyon kellemes hangulatú a rendelő. ”

,

„Gyorsan sorra kerültem, nem kellett várni.”

„Nem volt.”

,

„A doktornő alapossága.”

,

„A rendelő személyzete nagyon kedves, egy nappal az időpont előtt felhívtak, a megközelítéssel kapcsolatban. ”

,

„Kedvesen foglalkoztak velem.”

,

„Minden rendben volt!”

„Ilyen nem volt!”

,

„A recepciós szimpatikus volt”

,

„Nem kellett várni. ”

,

„Rendkívül "betegközpontúak"”

,

„Tiszta kellemes megnyugtató környezet”

„Nem volt”

,

„Szakértelem,udvariasság.”

„Nem volt.”

,

„Nem kell várakozni, kedvesen fogadtak.”

„Nem volt.”

,

„Nyugodt légkör.”

„Nem volt ilyen.”

,

„Az orvos pontos időre jött. Kedves és türelmes volt. Nem éreztem feszélyezve magamat az ottlétem alatt.”

,

„Nagyon jó tapasztalatom van, kedves volt a fogadtatás mind a Recepciós hölgy, mind a Doktornő részéről. A vizsgálat nagyon kellemes hangulatban telt, a Doktornő megnyugtató véleménye nekem nagyon sokat jelent.”

„Olyan nem volt!”

,

„A légkör nyugató és minden nagyon szép.”

„Nem volt ilyen. ”

,

„Jól bántak a gyerekkel, a feszülségét jól kezelték, pedig eléggé orvosfóbiás :-)”

,

„nincs”

,

„Nem volt tömeg.”

„Nem volt ilyen.”

,

„Kellemes, tiszta környezetben, kedves, udvarias hozzáállás.”

,

„Hangulatos,tiszta,barátságos!”

„Nem volt ilyen!!!”

,

„Mindenki nagyon udvarias volt. A doktornő nagyon kedves volt, odafigyelt arra amit mondtam, nem elhajtott, mint a túlterhelt orvosok általában. Odafigyelt a problémámra, és megpróbál segíteni.”

,

„Felszabadult, jó hangulat!”

„Nem volt.”

,

„Pontosan kezdődött a vizsgálat”

,

„kellemes légkör, kicsit meleg volt”

„nincs”

,

„Udvarias volt a fogadás, a tájékoztatás, várakozás kényelmes.”

,

„ilyen nem volt!”

,

„Nem kellett sokat várni ,gördülékenyen mennek dolgok a rendelőben.”

„Nem volt.”

,

„Minden elvárást kielégített!!”

„Na ilyen ,nem volt!!”

,

„Barátságos hangulat,közvetlenség.”

„A szolgáltatás díjában jó lenne,ha benne lenne a recept díj is,mert ez csak utóbb derült ki.”

,

„A megjelölt időpontot pontosan tartották ,Otthagytam az egyik leletemet ,azonnal értesítettek telefonon, ”

,

„végtelenül szimpatikus,kedves nagyon megvagyok elégedve”

,

„Bár ilyen lenne minden orvosi rendelő!”

„Nem volt ilyen”

,

„Az időpont kérésnél, hogy már 2. napra tudtak biztositani . ”

„Sajnos a megközelités az utépitések miatt.”

,

„A rendelő nagyon korszerű, új és tiszta. Parkolási lehetőség is volt. ”

,

„Szerintem nagyon jó ötlet volt kiakasztani a falakra az ott rendelő orvosok okleveleit, mert szerintem bizalmat ébreszt. Én először voltam ebben a rendelőben és mivel korábban érkeztem volt időm végig nézni az okleveleket és máris nem úgy éreztem magam, mint egy sima orvosi rend...”

Végig olvasom
,

„pontosság”

,

„kultúráltság”

„--”

,

„A foglalt időpontot pontosan tartották.”

,

„Rajzfilm ment a teven”

„Nem volt ilyen”

,

„Végtelenül kedves, megnyugtató, aranyos hozzáállás!”

,

„a kedvesség”

(nem regisztrált felhasználó),

„Segítőkészség”

,

„Figyelmesek, kedvesek”

,

„Udvarias fogadtatás és ellátás.”

(nem regisztrált felhasználó),

„Várakozás.”

,

„Barátságos környezet, kellemes fogadtatás. ”

„Nem volt kellemetlen tapsztalat. ”

,

„A környezet és a rendelő minden igényt kielégítő”

„Nem volt”

,

„ Családias, nyugodt környezet.”

,

„Modern ,tiszta váró”

„Nem volt”

,

„Az asszistens hölgy közvetlenül kedves, emberi, és figyelmes. ”

,

„nyugalom,csend”

„nem volt”

,

„Szép, kellemes hangulatú és jól felszerelt rendelő.”

,

„Kedvesség, segítő készség”

„nincs”

,

Értékelések

,
,
,
További értékelések
Értékelem, véleményt írok
Segíthetünk?
Ügyfélszolgálat: 8–20 óráig
Telefon: +36 1 700-1491