Google+
897 993 Sikeres foglalás!

Kényelmes időpontfoglalás magánorvosokhoz!

Kérdésed van? Segítünk: +36 1 700-1491
Ügyfélszolgálat: 8-20 óráig

M54 Orvosi Rendelők

Orvosaink szakterületenként

Információk a rendelőről

Tovább olvasom >
A

M54 Orvosi Rendelők

1027 Budapest, II. kerület, Margit krt. 54. 1. emelet 1.
Időpontfoglalás az orvosokhoz
Csak őket mutasd:
Foglaláshoz kattintson
az időpontra

Részletes adatok

Megközelíthetőség

Margit krt 54, első emelet 1. ' Rendelők' feliratú, 1-s kapucsengő /Margit krt-Erőd utca sarok/

Parkoló

Ha parkolni szeretne, a Margit körútról forduljon jobbra az Erőd utcába. Haladjon tovább egészen a Varsányi Irén utcáig. A két utca találkozásánál jobb oldalon a Varsányi Irén utcában lévő üres telken talál parkolóhelyet. A parkolási díj 210 forint óránként.

Vélemények

545 értékelés

„Nehéz a környéken parkolni”

,

„A recepciós hölgy szintén nagyon kedves.”

,

„Nagyon szép és tiszta volt a rendelő.”

,

„Még az asszisztens is tudja ki vagyok, hányszor voltam és emlékszik a gyerekekre és érdeklődik irántuk. Késtem, de nem vetették a szememre.”

,

„Pontosság, figyelmesség.”

„Nem volt.”

,

„Mindig szorongva megyek,de mire bemegyek az orvoshoz mindig megnyugszom ”

,

„A recepciós hölgy nagyon segítőkész, előbb érkeztem, így megkérte a doktor urat, hogy fogadjon hamarabb.”

„Nincs.”

,

„Az egész légkör, hangulat és persze az orvos, aki a legjobb!!”

,

„A mosdó patyolat tiszta...”

„Soha nem volt es biztos vagyok benne hogy nem is lesz ”

,

„Mindig kedves a hölgy a recepción, mindig van egy-két kedves mondata”

,

„Várakozás nélkül rögtön fogadott a doktor úr.”

„Parkolni elég nehéz.”

,

„Nem volt várakozási idő.”

,

„Megértő hozzáállás, kedvesség”

„Semmi”

,

„Nem kellett sokat várakozni”

„Nem volt ilyen”

,

„Harmonikus környezet.”

„Nem volt.”

,

„Nem kellemetlen, csak javaslat, hogy egy kis gyerek játszósarok sokat dobna a gyerek páciensek hangulatán.”

,

„Késtem, de ez nem jelentett semmiféle problémát.”

„Nem volt.”

,

„Az asszony illata ment a váróban a tévében :) ”

„Nem volt”

,

„Aranyos, kedves recepcios, kellemes, megnyugtato kornyezet.”

,

„Távozás”

„Érkezés”

,

„Mindent rendben találtam. Nem tudok semmilyen negatív megjegyzést tenni, és köszönöm a lehetőséget. A recepcióban ülő hölgy egy tündér. :)”

,

„Szakértelem, segítőkészség, figyelem”

„nem volt”

,

„Az őszinte érdeklődés és a segíteni akarás.”

„Nem volt.”

,

„-”

„Nem volt.”

,

„Kellemes környezet, lágy zene szólt”

„nem volt”

,

„nyugis”

„elaludtam a kanapén”

,

„Ilyen nem volt.”

,

„Tágas, szép WC, kellemes váró.”

„-”

,

„Tágas, tiszta.”

„nincs”

,

„Tisztaság, ergonomikus elrendezés”

„-”

,

„A modern, tiszta es kenyelmes varoban egy igazan baratsagos recepcios vart. Keszseggel valaszolt minden kerdesemre.”

„-”

,

„Az évek alatt semmit sem változott úgyan olyan figyelemmel van irántam.”

,

„Időpontra érkeztem. Váraskozási idő szinte semmi nem volt. Levettem a kabátom és azonnal mehettem is a rendelőbe.”

„Nincs.”

,

„Kedves Doktornő!”

,

„Tiszta környezet.”

„Nem volt.”

,

„Tiszta szép rendelő!”

,

„Kellemes környezet, alapos orvosi ellátás”

„nem volt”

,

„Kevés vàrakozàsi idő”

„Nem volt”

,

„Kényelmes váró”

„Ilyen nincs. ”

,

„Kellemes környezet, barátságos orvosok, ill. személyzet”

„-”

,

„-”

,

„barátságos hely, a váró kellemes, kényelmes”

„nincs”

,

„Teljesen rendben van. Semmi nem meglepetésszerűen jó, de minden egy magánrendelőtől elvárható szinten kulturált és kellemes.”

„nem volt ilyen”

,

„Nagyon gyorsan behívtak, pedig előbb érkeztem. Kedvesek, figyelmesek voltak. Szép és tiszta környezet.”

„-”

,

„Nem volt ilyen, nagyon elégedett voltam.”

,

„Hogy amint szóltam kihez jöttem máris figadtak, 10 perccel hamarabb, mint kellett volna”

,

„Az ember még le sem veszi a kabátját,már rászólnak, hogy fel kell venni a lábzsákot.”

,

„Egy eredeti Gross Arnold grafikával találkoztam a rendelő falán! Köszönöm az élményt!”

,

„Nyugodt környezet.”

„Még nem volt.”

,

„-”

„-”

,

„baráti környezet, kedves dolgozók”

„nincs”

,

„Tiszta, rendes, tágas rendelő, kedves és udvarias személyzettel. ”

,

„a recepciós hölgy kedvessége, segítőkészsége”

„-”

,

„Kellemes, tiszta környezet, kedves recepciós, könnyen megközelíthető.”

„Nem volt ilyen.”

,

„-”

„kedvesség, precizitás,”

,

„Minden időben ,várakozás nélkül történt.”

,

„baráti, kellemes hangulat. ”

„olyan nincs”

,

„Kedves vagy a recepciós.”

„Nem volt.”

,

„másodszor voltam a rendelésen, _kb.fél év elteltével- a recepciós kolléga is emlékezett rám ill. ismerősként üdvözölt, a doktornő szintén.”

,

„pontosság Segítőkészség”

„lépcsőház, első emelet, de olyan érzés, mintha negyedik lenne a magas szintkülönbséget miatt Csengetés Uránia várakozás”

,

„Kedvesek voltak.,végtelenül. :)”

„Nincs ilyen ..”

,

„nem volt csúszás”

„az életunt recepciós”

,

„A rendelő belül nagyon barátságos, tágas.”

„A lépcsőház kicsit megijesztett, de a rendelő ajtajától már minden rendben van!”

,

„otthonos hangulat”

„-”

,

„Az egész összhatás tökéletes”

„Nem volt”

,

„-”

„-”

,

„Tiszta, csendes, barátságos, kánikulában is kellemes mind a váró, mind a rendelő.”

,

„Parkolás nem a legkényelmesebb, de gond nélkül megoldható.”

,

„kényelmes kellemes környezet, keveset kellett várakozni”

,

„A gyerekeim hangoskodása és túlfűtöttsége ellenére mindenki kedves és toleráns volt!”

,

„-”

,

„Nyugodt környezet, az időpontok mindig tartva vannak.”

,

„A környezet. Tiszta, rendes, gondozott rendelő.”

,

„Csak + minden.”

„Elég zsúfolt váróterem.”

,

„Néhány percet várakoznom kellett, de a kellemes környezet ezt feledtette. A recepciós hölgy nagyon kedves volt.”

,

„Egy kellemes, rendezett környezetbe érkeztem”

„Alakíthatnának ki gyermeksarkot, ez a várakozás idejére nagy segítség lenne. Ill. 1-2 gyermekkönyv lehetne kitéve a magazinok mellé.”

,

„Kedvesség”

,

„Kellemes a hangulat, a környezet! ”

,

„A kedvesség,pontosság a vizsgálat előtt-alatt. ”

„Nincs rossz tapasztalatom.”

,

„Udvarias és megértô recepcio.”

„Semmi”

,

„A doktornő kedvessége, empátiája.”

,

„Pontosság,figyelmes bánásmód,kedvesség”

,

„Nem kellett várnom,azonnal sorra kerültem,ami a legtöbb hasonló rendelőre nem jellemző.”

,

„Nincs”

,

„Nem kellett várni”

,

„barátságos, kényelmes, tiszta környezet”

„nem volt”

,

„Ilyen nem volt.”

,

„Kényelmes”

„Olyan nem volt”

,

„Mindig kedvesen fogadnak.”

„Nem volt kellemetlen tapasztalatom.”

,

„hangulat”

,

„Sajnos a forgalom miatt késtem, de így is minden tökéletes volt.”

„Nincs”

,

„Tiszta, rendezett.”

,

„Nem volt ilyen”

,

„nagyon kedves a recepcios holgy”

,

„Még a recepciós is emlékezett rám és a doktor úrnál született gyermekre.”

,

„Nem kell várakozni”

„Nehezen tudtam parkolni”

,

„Az ellátás, illetve, hogy törödtek velem.”

„nincs”

,

„kellemes zene, megfelelő hangulat, bútorok, körülmények”

„kisebb várakozás (de kibírható volt)”

,

„Kellemes a környezet, barátságos nagyon.”

„nincs”

,

„A fesztelen hangulat”

,

„kedves volt mindenki, profi a doktor hozzaallasa”

,

„Percre pontosan történt a rendelés”

,

„Nincs tömeg, hangulatos a hely. ”

„Nincs ilyen.”

,

„-”

,

„Nem volt kellemetlen tapasztalat”

,

„Nagyon kedves doktornővel találkoztam. ”

„Nehezen találtam meg a lépcsőházban a rendelőt, a bejárat után kéne egy tábla. ”

,

„Kellemes környezet, szép és világos váróterem, olvasási lehetőség.”

„Nem volt ilyen.”

,

„Nem volt zsúfoltság, kellemesen elbeszélgettem a recepciós hölggyel.”

,

„Vártak minket, néven szólítottak. ”

,

„Tiszta,diszkrét,rendezett.”

„Nem volt kellemetlen tapasztalatom.”

,

„Csak kellemes tapasztalatom volt! A rendelőben az információs pultnál ülő hölgy kedves. A váróban, a rendelőben tisztaságot tapasztaltam. - és kényelmes a várószoba. Amíg várakoztam (csak azért kellett várakoznom, mert a lefoglalt időponthoz képest korán érkeztem): megfigy...”

Végig olvasom

„Nincs kellemetlen tapasztalatom”

,

„A recepciós nagyon szimpatikus volt, beszélgettünk amíg várakoztam.”

,

„Az, hogy amióta ezen a foglaljorvoson bejelentkeztem erotikus üzeneteket kapok!!!”

,

„Tiszta, világos váró helyiség.”

„Nem volt. ”

,

„nem volt”

,

„Figyelmes volt a recepciós”

,

„Tágas, tiszta, világos várótér, halk zene/rádió szólt, többféle szék, fotel, kanapé volt elhelyezve. Kinek mi a jobb. Vízautomata és sok olvasnivaló. ”

„Nem tudok ilyet mondani.”

,

„It was a pleasure meeting Dr. Miltenyi, I had a long struggle with many doctors before I go to her and I was very worried, but she was very nice and patient to listen carefully to my complain, examine me and subscribe the suitable medicines in addition to future suggestions if needed. I really ap...”

Végig olvasom
,

„Ritka a pozitiv és türelmes személyzet.”

„Nem volt”

,

„-”

,

„a rendelőben kapott kedves fogadtatás, segítőkészség, sok információ, és felkészültség.”

„nem volt”

,

„A recepciós hölgy nagyon segítőkész és figyelmes volt.”

,

„Nagyon kedvesen fogadott az asszisztensnő a megérkezésemkor. Halk zene szólt, ami hangulatossá tette a rendelőt. Érdekes volt még a betegségekről vetített leírások, mert ezek elolvasása után a betegek jobban odafigyelnek magukra és eljárnak szűrővizsgálatokra.”

„nem volt ilyen”

,

„Nagyon kedvesen fogadtak.”

„nem volt ilyen.”

,

„A rendelő barátságos volt, így nem volt olyan érzésem, hogy épp egy futószalagon várakozom.”

„Az asszisztens nagyon barátságos volt, ám kissé szétszórt volt a figyelme. Ezen felül egyébként nem volt semmilyen kellemetlen élményem.”

,

„Szép tiszta a rendelő, igazán rendezett. ”

,

„ ”

,

Értékelések

,
,
,
További értékelések
Értékelem, véleményt írok
Segíthetünk?
Ügyfélszolgálat: 8–20 óráig
Telefon: +36 1 700-1491