Google+
898 256 Sikeres foglalás!

Kényelmes időpontfoglalás magánorvosokhoz!

Kérdésed van? Segítünk: +36 1 700-1491
Ügyfélszolgálat: 8-20 óráig

Mammut Egészségközpont

Orvosaink szakterületenként

Információk a rendelőről

Személyes és családunk egészségének kérdése sokkal tágabb megközelítésben van jelen mindennapjainkban, mint néhány évvel ezelőtt.Gondoljunk csak arra, hogy hány felületen tudunk utánanézni egy-egy egészségügyi kérdésünknek, problémánknak, hány helyr...

Tovább olvasom >
A

Mammut Egészségközpont

1024 Budapest, II. kerület, Lövőház u 1-5 Mammut II 4.em (Millenáris)
Időpontfoglalás az orvosokhoz
Csak őket mutasd:
Foglaláshoz kattintson
az időpontra

Részletes adatok

Bemutatkozás

Személyes és családunk egészségének kérdése sokkal tágabb megközelítésben van jelen mindennapjainkban, mint néhány évvel ezelőtt.
Gondoljunk csak arra, hogy hány felületen tudunk utánanézni egy-egy egészségügyi kérdésünknek, problémánknak, hány helyről tudunk véleményt, iránymutatást kérni, hogy egészségesen, jó közérzetben tölthessük napjainkat.

Sok-sok információ- - amely összerendezésre, problémák, amelyek személyre szabott, irányított kezelésre várnak. Úgy hisszük, erre ad lehetőséget a Mammut Egészségközpont.

Tesszük mindezt egy személyes hangulatú, de átlátható terekkel kialakított egészségközpontban, ahol magasan képzett kollégáink nem csak az egészségében, hanem az egészséghez vezető úton is segítik Önt.
Olyan szakterületeket igyekeztünk szakmai egyetértésben összevonni, melyek valóban az Ön egészségére hatnak, nem csak fizikai, hanem szellemi és mentális szinten egyaránt.

Alapfilozófiánk az ember holisztikus egysége, ahol nem lehet elválasztani a fizikai és testi tüneteket, panaszokat a mentális hogylétünktől. Szeretnénk, ha pácienseink nem kizárólag betegségükben, hanem egészségesen is hozzánk fordulnának annak fenntartása és tudatos fejlesztése érdekében.
Ezért fontosnak tartjuk szakmai programunkban megmutatni a különböző szakterületeink egységét, mely a testi és szellemi jólétre, a megelőzésre és az emberi szépségre egyaránt épül.

 

Akadálymentes

igen

Parkoló

Van, Mammut bevásárlóközpont pakolójában

Nyitvatartás

H-P 8-20
Sz 10-17
V 10-16

Vélemények

289 értékelés

„Kedvesek és nagyon figyelmes dolgozók, gyors ellátás”

,

„Nem kellet várakozni a bejelentett időponthoz képest.”

„Nincs”

,

„17800 forintért csak 10 perc megbeszélést kaptam, ami arról szólt, hogy hová menjek további vizsgálatra, beutalót sehová nem kaptam. Mindent intézzek magam, fizessek újból...”

,

„maga a doktor úr”

„nem volt”

,

„Kedvesek ”

,

„Az egész légkör kellemes, megnyugtató, udvarias.”

„Nincs”

,

„Nagyon kedves volt mindenki. Nem kellet sokáig várakozni. ”

„Nem volt ”

,

„Pontosság, udvariasság.”

,

„a figyelmesseg,segitö késség”

„nincs”

,

„tisztaság, pontosság”

„nem volt”

,

„Izléses berendezés, design, tiszta mellékhelyiség”

„nem volt”

,

„A liftből kiléve nincs jól látható útmutató tábla. Messze van a rendelő egy idős gerinc betegnek.”

,

„gördülékenyen ment minden”

„a környezet nem harmonikus, a berendezési tárgyak nem illenek egymáshoz, nem igényesen kialakított”

,

„17000ft ot fizettem és utaztam és semmi érdemleges nem történt...nem állapított meg semmi újat vagy további kezelést sem ajánlott vmi negatív felvételt követelt hogy lássa mi van...”

,

„emberség, nagyon jó tájékoztatás, az időpont betartása nem kell órákat várni, ha időpontot kérünk. ”

„nincs”

,

„kiválò tájèkoztatás”

,

„Minden rendben volt, a rendelő szép, tiszta, a személyzet is kedves volt.”

„Nem volt.”

,

„Mindenki nagyon kedves és segítőkész.”

,

„Kedvesség”

„Nem lehetett kártyával fizetni”

,

„Tiszta, nyugodt hangulatú rendelő kényelmes fotelekkel és italautómatákkal.”

„Kicsit elveszettnek éreztem magam mert először jártam itt, de az asszisztensek és a nővérek nagyon kedvesek és segítőkészek úgyhogy igazából ez is csak a pozitívumokat erősíti.”

,

„8:00-ra volt időpontom, 7:50-re érkeztem, de a rendelő előtti padon kellett várakoznom, nem hívtak be a benti váróba, a recepción meg se kérdezték mit szeretnék. Már elmúlt 8 óra, mire behívtak, de akkor még az adminisztrációval kellett tölteni az időt, így az orvoshoz csak ...”

Végig olvasom
,

„Az ott rendelő orvosok fényképeinek sokasága. Egy névhez egy arc, szimpatikus.”

„A Mammut lépcsői nem egy oldalt vannak. ”

,

„Azonnal hívtak, nem kellett várnom a doktornőre. ”

„Az adatlapon elírták az édesanyám nevét. ”

,

„Nagyon kellemes környezet”

„Nem volt ilyen”

,

„MInden!:)”

,

„Nem kellett várnom, a megbeszélt időpontban szólítottak. A recepción segítőkészek voltak, ”

„Nincs ilyen.”

,

„A parkolóhely érvényesítése csak 10 órától mukodik, igy a kora reggeli pácienseknek, ne hivjak fel a figyelmüket arra, hogy a szamla ellenében ingyenes a parkolás! ”

,

„Nagyon hangulatos a váróterem, a rendelő is szép, felszerelt, a recepción aranyos volt mindenki.”

„Nem volt ilyen.”

,

„A recepción nagyon kedves asszisztensek dolgoznak, a rendelő szép és könnyen megközelíthető.”

„A honlapon 13:00ra foglaltam időpontot, utána e-mailben megkérdezték, hogy tudnék-e inkább 12:20ra menni. Amikor odamentem akkor derült ki hogy véletlenül elírták és igazából 14:20ra tudok menni. Végül 15:00kor jutottam be. Azt hiszem hogy ez nem általános, a doktornőnek kivét...”

Végig olvasom
,

„A mosdo :)”

,

„mindenki nagyon kedves és aranyos, segítőkész, türelmes”

„nem láttam órát a váróteremben”

,

„Egyetlen dolog: kaptam egy idopontot 16.00 orara de majd kiderult hogy 16.30ra volt az idopont. Semmi mas ezen kivul.”

,

„Várni kellett, hiába volt időpont. ”

,

„Kellemes környezet,zavaró körülmény mentes és nem csak a fényképeken mosolyognak!”

,

„mindenki nagyon kedves, segítőkész volt.”

,

„Várni kellett, hogy sorra kerüljek. A személyzet nem volt barátságos. ”

,

„Nyugodt légkör, teljes körű kiszolgálás, nincs rossz kérdés”

„Sajnos nem tudtak megfelelő diagnózist felállítani”

,

„A doktornő alapos vizsgálata.”

„Az adatlapra felírt penicillin gyógyszer érzékenységem nem jelent meg a doktornő által kiadott diagn.lapon( gyógyszerérzékenység nincs) szerepel. Az volt az érzésem, hogy az adatlapot fölöslegesen töltöttem ki, a doktornő nem látta.”

,

„Hogy pontosak voltak, még pár perccel előbb is bemehettem. Komfortosan éreztem magam mindvégig.”

,

„A bsrátságos hangulatú berendezés, a váró kellemes légköre.”

„Nem volt.”

,

„Udvariasak voltak.”

„A Foglaljorvost felületén foglaltam időpontot. hamarosan megérkezett az emlékeztető. Majd EZUTÁN értesítést kaptam magából a rendelőből, hogy a választott - és szabadként hirdetett - időpont már foglalt, aznap kicsivel későbbre volna másik, kérem-e (ez a harmadik ilyen tapa...”

Végig olvasom
,

„Kedves személyzet.”

„Egy kis csúszás volt .”

,

„A rendel?b?l megkerestek e-mail üzenetben és közölték, hogy az id?pont már foglalt. Elég jó az összhang! Nem ajánlom senkinek. Emiatt egy hetet csúsztam úgy, hogy keresztszalag szakadással alig bírok sétálni. Köszönöm. ”

,

„Tisztaság, gyorsaság, kellemes környezet”

„Lehetne a parkolás díjmentes:)”

,

„Ilyen nem volt!”

„A foglaljorvost.hu olyan időpontot ajánlott fel, amikor az orvos nem is tartózkodott Magyarországon, pedig sms-ben több figyelmeztetést is kaptam amely a pontos megjelenésre figyelmeztetett. Ennek megfelelően a vizsgálat elmaradt, az aszisztens személyzet értetlenkedett, valamint köz...”

Végig olvasom
,

„Tisztaság,rendezettség”

,

„A rendelő elhelyezkedése.”

„Nem volt ilyen.”

,

„Annak ellenérem hogy nam a doktor úr volt ott, akit egyébként bejelöltem, a doktornő is nagyon szimpi volt.”

„nem a doktor úr volt ott.”

,

„Mindenki kedves és segítőkész volt, nem kellett várakozni”

„nem volt ilyen”

,

„A vizsgálat”

„A A FOGLALÁS”

,

„Kellemes környezet, felkészült személyzet”

„Többször módosították az előre foglalt dátumot, végül nem is ahhoz az orvoshoz kerültem, akit a Foglaljorvost.hu oldalon választottam”

,

„Udvariasság, pontosság jellemzi”

„-”

,

„Nem volt.”

,

„Fél órával korábban érkeztem (nyitás előtt) és bár már a személyzet ott volt, mégsem ülhettem le a váróban, hanem kint kellett a "folyosón" ácsorogjak, illetve messzebb találtam egy padot ahová le tudtam ülni. Jó lett volna, ha az egészségközpont előtt is lett v...”

Végig olvasom
,

„Rugalmasság, felkészültség, odafigyelés, gyorsaság”

,

„Nem kellett sokat várni, ahogy megérkeztem foglalkoztak velem.”

„Nincs ilyen, bár örülnék neki, ha legalább a személyzet tisztában lenne azzal, hogy az orvos milyen kezeléseket tud adni, és milyen betegségek a specialitása.”

,

„morzsás volt a váróban az ülés”

,

„A recepció azonnal jelezte, hogy a kért időpont nem létezik és felajánlották a lehetséges szabad időpontokat választásra.”

,

„Várakozás nélküli,gyors recepciós ügyintézés.”

„nem volt”

,

„Tájékoztatás hiánya”

,

„Relatív sokat, kb. 25 percet kellett várni, míg sorra kerültem, pedig időpontra mentem. A másik kellemetlen tapasztalat, hogy bár a neten keresztül foglalhatónak tűnt a 14-i időpont, azt később mégis lemondták, és 21-re kaptam másik időpontot. ”

,

„udvariasság”

,

„Kellemes környezet, jó megközelíthetőség, tiszta.”

„Kicsit várni kellett. ”

,

„Minden tökéletes volt.”

,

„gyorsaság”

,

„Gyorsaság”

„Nem volt”

,

„Közvetlenség, spontán kedvesség.”

„Nem volt.”

,

„Pontosság.”

,

„A választható időpontok nem valósak,nincsenek frissítve. 17 óra helyett 18:30 lett a szabad időpont.”

,

„Az, hogy nem az az időpont volt rögzítve a rendelő rendszerében, amit én választottam és sms-ben visszaigazolást is kaptam róla; így egy órát várnom kellett...az én időm is pénz. Erről állítólag nem a rendelő tehet, hanem a foglaljorvost.hu; úgyhogy ezen javítani kell.”

,

„Szép tiszta”

„Nem volt ilyen”

,

„_”

„_”

,

„olyan volt, amit egy magánorvosi rendelőtől elvárható”

„nem volt”

,

„tisztaság”

„Az időpont ellenére eddig még mindig várni kellett több, mint 10 percet. Az asszisztensek nem látták az online időpontfoglalást a rendszerükben (mintha be sem lettem volna jelentkezve időpontra), kissé kaotikusnak tűnt a dolog, de végülis ez szerencsére nem okozott gondot.”

,

„Gördülékeny és diszkrét ügyintézés.”

,

„A Mammut Egészségközpont alkalmazottai kedvesek voltak. ”

,

„Az oldalon 16 orara foglaltam, majd kaptam egy emailt, hogy varnak 16:40-re, majd kaptam egy telefont, hogy 16:20-ra mehetek :)”

,

„nem volt rendelése az orvosnak a héten”

,

„A gyorsaság és precizitás, profizmus.”

„-”

,

„A megbeszélt időponthoz képest fél óra csúszás.”

,

„nem annyi volt a vizsgálat ára, mint amikor telefonon megérdeklődtem.”

,

„Közvetlen kedves asszisztensek! ”

„iszonyatos dugó közepette jöttem végig a Krisztina körúton el is késtem sajnos, de senki nem vette zokon. ”

,

„Kaptam telefonhívást időpont módosításra, majd ezt nem rögzítették @-ben, sőt újra SMS-eket kaptam a már nem aktuális időpontra”

,

„nem lehet kártyával fizetni, sem bankkártyával, sem egészségpénztári kártyával”

,

„Nem kellet várakozzak.”

,

„Közepes osztályzatot adtam mindenre, de csak azért mert "kötelező" kitölteni a mezőket. A lényeges komment itt, van kicsit lejjebb: Az orvos / rendelő lemondta az időpontot 3 órával a foglalt időpont elött, így inkább most nem értékelném ezt a "látogatást"...”

Végig olvasom
,

„Szíves fogadtatás, annak ellenére, hogy a Foglaljorvost.hu nem értesítette, sem a Doktornőt, sem az Egészségközpontot a sikeres foglalásról. Ezért felesleges 1 óra várakozás volt. ”

„Kizárólag a Foglaljorvost.hu hibájából adódó probléma.”

,

„A kiváló fogadtatás. ”

,

„pelenkázó a wc-ben”

„nagyon flegma recepciós, aki még a telefonos vendégekkel is úgy beszélt, ahogy nem lehet megengedni.Több várakozó is megjegyezte.Nekem utólag egy másik aranyos asszisztens adta oda a kötelező papírt kitölteni, mert Ő még a hosszabb várakozási időm alatt sem kért meg rá.”

,

„Gyors adminisztráció, időpontfoglalás, tiszta mosdó. ”

„Kicsit zajos a váróterem. ”

,

„Az 50 perces várakozási idő.”

,

„A dolgozok kedvesek es rugalmasak.”

„Nem volt kellemetlen tapasztalatom.”

,

„A legkellemesebb tapasztalatom a rugalmassag volt, ahogyan a dolgozok kezelik a dolgokat.”

„Nem volt kellemetlen tapasztalatom.”

,

„Volt gyerekjátszó.”

„A helyszínen nem tudtak a foglalásomról, sőt, közölték, hogy gyerekeket nem is fogadnak. Amikor felhívtam a foglalorvost.hu ügyfélszolgálatot, a kolléganő nem igazán tudott segíteni (jónak tartottam volna, ha biztosít arról, hogy megoldja a helyzetet). Végül, miután több kö...”

Végig olvasom
,

„Szép, tiszta környezet. ”

„A honlapon 18:00-ra kaptam időpontot, azonban a rendelő rendszerében 18:50-re voltam beírva. Feltehetőleg adminisztrációs hiba okozta a problémát (a honlap vagy a rendelő nem megfelelő kommunikációja miatt).”

,

„Azonnal fogadtak, kedvesek.”

,

„kedvesen, pontosan fogadtak, a tájékoztatás megfelelő volt”

„-”

,

„Az hogy hiába volt itt a neten feltüntetve h mikor van szabad időpont aznap este hívtak h a doktornő nem szokott délelőtti órákban rendelni tehát hiába foglaltam időpontot, mivel csak délutánonként rendel.... Akkor miért kell kitenni lehetősegnek és utánna felhívni h nem e tud...”

Végig olvasom
,

„Nagyon tiszta volt.”

„Nem tudok negatívumot mondani. ”

,

„segítőkész, udvarias személyzet a recepción. A megbeszélt időpontban vártak bennünket. ”

„nincs”

,

„Gyönyörű és jól felszerelt rendelő, mindenki nagyon kedves és figyelmes volt.”

,

„nem volt”

„Nem tudtak a foglalásról, hiába mentünk !!!!”

,

„Kevés ilyen jó szakemberrel találkozni manapság, mint Vitanovics doktor, aki nem csupán egy kiváló szakember, hanem rendkívül empatikus. ”

,

„Az, hogy Önök felültettek, mert Domán doktor MÁR RÉGEN NEM IS RENDEL OTT! Felháborító, hogy ezek után még véleményt is kérnek!!”

,

„Semmi”

„Az orvos már nem rendel ott. Gyalázatos! ”

,

„Nem létezik ilyen rendelés!!!!!!!!!”

,

„Szép, tiszta, kellemes környezet. ”

,

„Előre szóltak h. csúszás lesz.”

„Kicsit sok volt a csúszás az elmondottakhaz képest.”

,

„A megadott időpontban, várakozás nélkül, kedves hangulatban fogadtak. ”

„Ilyen nem volt!”

,

„A doktornő hozzáállása.”

„16.30-ra megadott időponthoz képest csúszás miatt 17.20-kor kerültem be.”

,

„A modern környezet.”

„Nem volt ilyen.”

,

„nem kellett órákat várakozni mint ezelőtt”

,

„Az orvosnö mivel nem dolgozik ott nem is várt a megjelölt idöpontban, ezért nagyon fel vagyok háborodva. AZ ORVOSHOZ A BETEG EMBEREK SEGITSÉGÉRT MENNEK, S VAN BÁTORSÁGUK BECSAPNI ÖKET, AKIK EZÉRT SULYOSAN PROBLÉMÁS HELYZETBE KERÜLNEK. NAGYON CSODÁLKOZOM, HOGY ENNYIRE HIBÁS REND...”

Végig olvasom
,

„Kellemes környezett fodagott, és a recepciós is segítőkész volt.”

„Igazából semmi, csak annyi hogy egy fél órát várnom kellett.”

,

„A szakszerű orvosi hozzáálás és az udvarias légkör. Benyomásom szerint Bódy úr kiváló szakember. Kellemes tapasztalatom akkor lesz igazán, hogyha hosszabb távon megoldódik az urológiai problémám.”

„Nem volt.”

,

„Olyan nem volt.”

„A doktornő a lefoglalt időpontban szabadságát töltötte.”

,

„Nagyon kedves a doktornő, csak ajánlani tudom.”

„A recepción lehettek volna kedvesebbek is.”

,

„A hozzá nem értő civil és kellőképpen rémült ember számára is világosan érthető orvosi vélemény megismerése. Nagyfokú empátia, nyitottság és biztonságot jelentő szakmai hozzáértés, tájékozottság, ami nagyon megnyugtató a nehéz helyzetben. ”

„Nem volt kellemetlen tapasztalatom”

,

„Nem volt rendelő hangulata. ”

„Nem volt kellemetlen tapasztalatom ”

,

„Mindenben segítőkészek, rugalmasak, barátságosak, udvariasak.”

„Nem volt.”

,

„Nem volt a helynek "kórház" hangulata, hanem barátságos, hangulatos volt. ”

„Nem volt kellemetlen tapasztalatom. ”

,

„Fel oraval a megadott es megerositett idopont elott felhivtak, hogy a ket rendszer nincs osszehangolva, igy az idopont nem aktualis. Mar a taxiban ultem es az egesz napomat ennek rendeltem ala. Rettenetesen felhaboritonak itelem meg az esetet, soha tobbet nem hasznalom a rendszert.”

,

„A foglalási rendszer nem tudta, hogy Gilde doktornő szabadságon van. Még jó, hogy a telefon működik, mivel a rendszer csak 1 nap múlva küld visszaigazolást, ami egyébként rossz.”

„A foglalási rendszer nem tudta, hogy Gilde doktornő szabadságon van. Még jó, hogy a telefon működik, mivel a rendszer csak 1 nap múlva küld visszaigazolást, ami egyébként rossz.”

,

„Semmi kellemetlenséget nem tapasztaltam.”

,

„Kedves fogadtatäs, megfelelö täjekoztatäs a doktor ur reszeröl.”

,

„Nem volt”

,

„kedvesség ”

„nem volt”

,

„A foglalás nem jelent meg a rendelőben,de ennek ellenére maximális segítséget kaptam.”

,

„Nincs ”

,

„Mindenki udvarias és kedves, törődnek velem az orvosi szobán kívül is.”

„Számomra roppant lehangoló és lélekromboló, hogy egy plázában található és a rendelőkig eljutva keresztül kell mennem egy rakat lélektelen és méregdrága üzletsoron. Sehol egy ablak, csak mindenhol műfény, túldíszített, túlmodern, hideg és rideg. Engem nyomasztott.”

,

„Nem lehet bankkártyával fizetni.”

,

„Azonnal foglalkoztak velem, ahogy megérkeztem.”

„Kellemetlen tapasztalatom nem volt.”

,

„amig várakoztam, lehetett ingyen ital fogyasztani, (kávé, víz)”

„ilyen nem volt”

,

„Többször kaptam sms-ben tájékoztatást arról, hogy ne felejtsem el a rendelést. Szerintem ez diszkrét, ugyanakkor figyelemfelhívó.”

„Ezt sem nevezném kellemetlennek, inkább kicsit körülményes a Mammutban való feljutás a rendelőhöz.”

,

„Világos, tiszta rendelő.”

„Nem volt.”

,

„Nem volt ott az orvos, a rendszerben nem látszott a foglalásom.”

,

„Szép a rendelő,nagyon kedves,alapos,lelkiismeretes a Doktornő!”

,

„Gyors ügyintézés, kényelmes, emberi környezet. Tökéletes volt minden, mindenkinek szívből ajánlom!”

„NEM VOLT!”

,

„Nem volt ilyen”

,

„ilyennek kellene lennie az összes rendelőnek, minden tekintben”

„kicsit drága”

,

Értékelések

,
,
,
További értékelések
Értékelem, véleményt írok
Segíthetünk?
Ügyfélszolgálat: 8–20 óráig
Telefon: +36 1 700-1491