Google+
898 256 Sikeres foglalás!

Kényelmes időpontfoglalás magánorvosokhoz!

Kérdésed van? Segítünk: +36 1 700-1491
Ügyfélszolgálat: 8-20 óráig

Maternity Nőgyógyászat

Orvosaink szakterületenként

Információk a rendelőről

Több éves előkészítő munka után 2010. március 1-jén elkezdte működését a Kútvölgyi Premium Egészségközpont és Kórház Maternity Szülészeti és Nőgyógyászati Magánklinika a Semmelweis Egyetem Kútvölgyi Klinikai Tömbjében. Első lépésként a Maternity Ambulancia fogadta a bet...

Tovább olvasom >
A

Maternity Nőgyógyászat

1125 Budapest, XII. kerület, Kútvölgyi út 4. (Kútvölgy)
Időpontfoglalás az orvosokhoz
Csak őket mutasd:
Foglaláshoz kattintson
az időpontra

Részletes adatok

Bemutatkozás

Több éves előkészítő munka után 2010. március 1-jén elkezdte működését a Kútvölgyi Premium Egészségközpont és Kórház Maternity Szülészeti és Nőgyógyászati Magánklinika a Semmelweis Egyetem Kútvölgyi Klinikai Tömbjében.

Első lépésként a Maternity Ambulancia fogadta a betegeket fizetős szolgáltatásaival megújult igényes környezetben, a Kútvölgyi Rendelőintézet I. emeletén, majd az V. emeleti felújítás után a Maternity Magánklinika fekvőbeteg-osztálya 2010. július 1-jén kezdte meg működését.

Célunk, hogy a kizárólag magánfinanszírozott betegellátás során nemcsak az elérhető legmagasabb szakmai színvonalat, hanem megnyugtató ideális körülményeket is biztosítsunk az édesanyák és újszülöttjeik, valamint a gyógyulni vágyó nőgyógyászati betegek számára.

Megközelíthetőség

A Rendelő a Klinika 1. emeletén található.

Akadálymentes

igen

Parkoló

Ingyenesen a Kútvölgyi Klinikai Tömbbel szemben

Vélemények

309 értékelés

„Varni kellett, de erről nem az orvos nem tehetett.”

,

„A kiszolgálás és a kedvesség.”

„Nincs”

,

„Nem volt.”

,

„Kapszulás kávéfőző szuper kávéval”

„Magában a klinika kinézete és aulája. Az valami borzalmas balkáni, de a Maternity részleg ezen belül már kárpótolt. Szuper. Nagyon szép, igényes. Mint ha nem is abban az épületben lenne. Tehát ne ijedjen meg senki az épület láttán!”

,

„Berendezes, a szemelyzet kedvessege”

„Nem volt ilyen”

,

„Személyzet kedves , segitőkész hozzáállása”

„Parkolási lehetőség”

,

„Kedves, segítőkész recepciós hölgy.”

,

„Ha fekszel a vizsgálóasztalon, és a rendelőajtóból pont rád lát a belépő.”

,

„A doktor úr nagyon precíz, pontos, türelmes, alapos. Csak jót tudok mondani rá. ”

„Sajnos a 15 ezer forintot vizsgálat nem tartalmazza az ultrahangot. Más magánorvosnál igen. Ez alapvetően levon az ellátás értékéből.”

,

„A figyelmesség, segítőkészség.”

„nem volt”

,

„A rendelő nagyon szép, tiszta és barátságos! A recepciós hölgyek nagyon kedvesek és segítőkészek! ”

,

„Megértőek, kedvesek és segítőkészek :)”

,

„A kedvesség és a precíz időtartás, gyorsaság.”

„Nem volt kellemetlen tapasztalatom.”

,

„Mosolygó, kedves személyzet!”

„Az időpontom ellenére 45 percet kellett várnom.”

,

„Kedves, barátságos, megnyugtató légkör”

„-”

,

„A doktornő rendkívül kedves és megértő!”

,

„Nagyon kedves volt mindenki, a vizsgálat alatt pedig egy percig sem éreztem magam kellemetlenül vagy feszélyezve.”

,

„Ugyanarra az időpontra hárman érkeztünk, így mi egy órát várakoztunk. A leletet két hét után sem küldték el a megadott email címre, ekkor telefonon kértem, de nem történt semmi. Személyesen kellett bemennem érte, mert nem akartam tovább várni.”

,

„Nagyon kedvesek és segítőkészek a recepciósok. A vizsgálat előtt is minden kérdésemre válaszoltak e-mailben, rövid időn belül.”

„nem volt”

,

„Nyitottság.”

,

„Luxus körülmények , megnyugtató zene, kedves recepciósok”

„Nem volt”

,

„Barátságos légkör!”

,

„Kedvesség és a nyugodt légkör”

„nem volt”

,

„A hely barátságos kialakítása.”

,

„Mindenki nagyon kedves volt, minden beteg barátságos, közvetlen módon volt kezelve.”

,

„A recepciós hölgyek nagyon kedvesek és udvariasak voltak.”

„A parkolás katasztrófális. Ha nem mentem volna kicsit korábban, biztos lekéstem volna az időpontomat.”

,

„A recepciós hölgy nagyon kedvesen és segítőkészen állt a foglalás okozta kavarodás megoldásához”

,

„a foglalt időponthoz képest több, mint egy órát kellett várni, holott a később jövők előbb bementek”

,

„Mindenki maximálisan segítőkész volt, és meglepett az állami intézményekhez képest az ott dolgozók ítéletnélkülisége. Bárcsak minden egészségügyi intézmény ilyen lenne. Körültekintően, kedvesen, és nagyon magas szintű ellátásban részesültem. ”

,

„Kellemes környezet, tisztaság”

„nem volt”

,

„A kánukulában a kellemes hűvös. ”

„A recepciós hölgyet le lehetne cserélni. A lekisebb kedvesség sem érezhető rajta. Sőt a doktornőhöz majdnem be sem mentem miatta. Legszívesebben kifordultam volna a rendelőből a vele váltott pár mondat után.”

,

„Ket orat vartam ”

,

„A recepciós figyelmessége, váró tisztasága, és a foglalt rendelési idő pontos betartása.”

,

„Késés ellenére is fogadtak”

,

„Ugyanolyan környezet fogadott, mint a klinikán.”

,

„Minden kérdésre készséggel választ kaptam”

„nincs”

,

„Nagyon igényes a környezet, nem olyan zsúfolt mint az sztk-ban.”

„Elég sokat kellett várnom, mire ténylegesen bejutottam a doktornőhöz. Bár most voltam ott először, gondolom később zökkenő mentesebb lesz.”

,

„Bár ez lenne mindenhol. Gratulálok!”

,

„A rendelő inkább hasonlított egy hotel halljához, mint kórházi várófolyosóra”

„A recepciós alkalmazottak teljes információhiánya”

,

„A recepciós segítőkészsége.”

„-”

,

„Mindenki nagyon kedves és segítőkész. gondoskodásukkal olyan légkört teremtenek,h elfeledkezhetsz arról ,h beteg vagy...”

,

„Az orvos már nem rendel ott, mégis elintézte a recepciós, hogy egy másik orvos fogadjon.”

„-”

,

„A személyzet kedvessége.”

„A mosdóban roszz az ajtó és ősrégi, megkopott újságok hevernek az asztalokon. Nem illik a modern környezethez.”

,

„A személyzet nagyon kedves és segítőkész, a váró igényes és tiszta. ”

„Hosszú (időponthoz képes egy órás) várakozási idő. ”

,

„Nem volt :)”

,

„a figyelmesség a személyzet minden tagja részéről”

„a hely egy kissé ridegnek hatott”

,

„Dr Csatlós Éva remek doktornõ és roppant kedves hölgy”

„Foglaltam idõpontot egy doktorhoz, és már rég nincs a kórházban.”

,

„Nagyon kultúrált környezet ”

„Kicsit nehezen megtalálható , nincs kitáblázva az épületen belül ”

,

„Az epulet nem a leg bizalom gerjesztobb, viszont maga ez rendelo nagyon szep,tiszta igenyes.”

„A korhazba a bejutasi rendszer kisse zavaros, az upeletben a lepcsofordulokban se az emeletszam,se az emeleten talalhato rendelok nem voltak feltuntetve. En eloszor jartam itt es hat 10 percembe kerult az epuleten belul eligazodni, azt is csak a dolgozok megkerdezesevel.”

,

„A rendelőben mindenki nagyon kedves és segítőkész volt, csak ajánlani tudom!”

,

„Az orvosasszisztens kedvessége.”

„Kértem, hogy a számlát a biztosìtóm igényei szerint töltsék ki. Sajnos a hölgy kissé türelmetlen volt. Megjegyzem: a hölgy túlterhelt, hiszen a telefont is ô kezeli, így nem mindig tud az elôtte állóra figyelni. A számlát visszadobta a biztosítóm, mert nem részletezték a t...”

Végig olvasom
,

„A recepciós hölgy segítőkészsége.”

„az időponttal volt némi félreértés”

,

„Nehéz megtalálni.”

„-”

,

„Sürgős konzultációra volt szükségem, de ehhez a rendelőhöz nem ismertem az elérhetőségeket. Az oldalon keresztül foglaltam, nem jött visszaigazolás (pedig még telefonáltam is). Fentiek ellenére kedvesen és barátságosan elláttak és megoldották ezt a gondot, ami egyébként ...”

Végig olvasom

„Kellemetlen helyzetbe kerültem önhibámon kívül.”

,

„Nincs időhúzás, tiszta, emberbarát környezet, személyzet.”

„Az asszisztens rossz időpontra írt be, de végül tudott fogadni a doktornő az általam megjelölt időpontban, úgyhogy nem volt gond. Volt némi keveredés a páciens hívó számmal is, de ez csak adminisztratív jellegű.”

,

„Megbízhatóság érzését sugározta.”

„Kicsit bonyolult a bejutási lehetőség. Első alkalomkor nem volt egyértelmű, hogy belépéshez is kell számot kérni a bejáratnál.”

,

„kb fél órás csúszás volt”

,

„A pontosság, a foglalásban szereplő időpontot tartották, nem kellett várakozni.”

,

„Kellemes, tiszta környezet. ”

„Nem volt.”

,

„Nagyon szép a rendelő, öröm volt ott lenni! ”

„-”

,

„Nem volt ilyen”

,

„Reggel 9-re szólt az időpontom és majd egy óra késéssel kerültem sorra. ”

,

„mar 2011 ota ide jarok, es a legkellemesebb tapasztalatom eddig maga a szules es a csaladi szobak a szuleszeti osztalyon. valamint a szemelyzet kedvessege es felkeszultsege volt, elso helyen az orvosommal persze:)”

„elofordult az elmult 3 ev soran, hogy 2-3 alkalommal az egyeztetett idopont elennere vervetelkor (laborvizsgalatok) varnom kellett, ugy hogy ez reggeli idopont volt (vagyis utanam nem voltak). de a tobbi pozitiv elmeny ezeket mindenkeppen felulmulja:).”

,

„Minden gyönyörű, mindenhol tisztaság van, a rendelő és a vizsgáló nagyon modern.”

„Elsőre a bejutás kicsit bonyolult volt.”

,

„Mindenki nagyon kedves és segítőkész volt.”

,

„A recepciós hölgyek és nővérek vidámsága és kedvessége.”

„nem volt”

,

„A doktornő alapos és nagyon kedves, türelmes és megfelelően tájékoztat. ”

,

„Kényelmes nagy váróterem.”

„Várakozás az előre foglalt időponthoz képest.”

,

„Jó lenne, ha a számlát angolul is ki lehetne állítani illetve az árat euróban is feltüntetni, ha a páciens kéri!!!”

,

„Mindennel nagyon meg voltam elégedve. ”

„Ilyen nem volt. ”

,

„Szép a rendelő.”

„Elfelejtettek szólni a doktor úrnak, hogy megjöttem, (ő bent várt rám, én kint ő rá) így ő majdnem kisétált mellettem, de aztán meglátta, hogy még ott vagyok és visszamentünk. ”

,

„.”

„Nehéz szabad parkolót találni.”

,

„az időpontot betartották, a személyzet kedves és segítőkész”

,

„Minden pozitív volt.”

„Nem volt.”

,

„A személyzet kedves volt, és segítőkész.”

„Hiányoltam, hogy várakozás közben semmilyen tájékoztatást nem kaptam arra vonatkozóan, hogy meddig is kell várnom. (Ugyanis várnom kellett több mint fél órát a lefoglalt időponthoz képest, ami nem is lett volna "serious problem", ha nem egy igen jó hírű magánrendelő...”

Végig olvasom
,

„Először jártam nőgyógyásznál és a rendelőben is. Mind a Doktornő, mind az asszisztensek segítőkészek voltak. Érezték, hogy volt bennem izgalom és támogattak, minden kérdésemet szorongás nélkül fel tudtam tenni. ”

„Nem volt kellemetlen tapasztalatom!”

,

„Tisztaság, kényelem, nyugodt hangulat!”

,

„Nagyon tiszta, nyugodt és kellemes a rendelő hangulata.”

„Nem volt”

,

„Mindenki kedves volt, egyáltalán nem aggódtam, a doktornő és a személyzet is figyelmes és nyugodt. Csak ajánlani tudom!”

„Nem volt.”

,

„A hely kellemes, szépen berendezett. Érkezéskor nagyon kedves a recepciós. ”

„Távozáskor (fizetéskor) már kissé eröltetett a recepciós hölgy viselkedése. Kissé nemtörödöm is. Ezt egy ilyen prémium intézményben az ember nem várja. Sajnos az is nagy hátrány, hogy aki még sosem járt itt, biztos eltéved.”

,

„Rendkívül szimpatikus a doktor úr.”

,

„A doktorno nagyon alapos, turelmes, baratasagos es rendkivul korultekinto.”

„45 percet kellett varnom, mert a foglal orvost es a rendelo idopontjai nem voltak szinkronban.”

,

„A parkolás lehetetlensége és a rendelőhöz vezető út a kórházon át. És nem ártana az emeleten kiírni, merre haladjon az ember.”

,

„Lehet bankkártyával fizetni.”

,

„Néhány perc csúszásért elnézést kértek”

„A rendszer nem jelezte a recepció számára az időpontomat, de természetesen az általam foglalt időpontban fogadtak!”

,

„Kedves személyzet, kellemes környezet.”

,

„Mindenki nagyon segítőkész, udvarias, egészen olyan érzésem volt, mintha nem is egy hazai intézményben lennék. ”

,

„Hihetetlenül kedves mindenki.”

,

„A figyelmesség és gyorsaság.”

,

„Sajnos kicsit sokat kellett várni, de kaptunk megfelelő tájékoztatást a helyzetről. a rendelő tiszta volt, rendezett, hangulatost. a személyzet is kedves volt, mindenről információt kaptunk.”

,

„A doktornő nagyon kedves volt, és a személyzet is kiváló volt.”

,

„Szép tiszta, modern rendelő.”

,

„Kicsit elkavarták az időpontomat, így elég sokat kellett várnom, de igyekezték helyrehozni a problémát úgy, hogy a többi páciens időpontja se nagyon sérüljön. Kedves volt mindenki.”

,

„Ismertem az orvost”

„Kissé személytelen számomra és drága.”

,

„tisztaság,higénia,személyzet figyelmessége”

„nincs”

,

„Semmi rendelőintézeti érzés, hanem mai modern szolgálatás fogadja a klienseket.”

„A kért időponthoz képes félórás csúszás, de ez még teljesen elfogadható.”

,

„a személyzet kedves és figyelmes volt,aranyos volt mindenki.”

,

„a személyzet udvariassága, a gyorsaság és pontosság”

„nem tudtam egészségpénztári kártyával fizetni”

,

„a rendelőt nehéz volt megtalálni, a kórházon kiírás nem volt”

,

„Hát, hogy először ne Dr. Rigó Barbara vizsgált meg...”

,

„Nagyon kellemes hangulata volt, lágy zene, szép képek és egyáltalán nem éreztem, hogy orvosnál vagyok; inkább egy spa szalonra emlékeztetett.”

,

„Nem volt ilyen.”

,

„nem volt.”

,

„Nem volt kellemes a tapasztalat, mert amikor odaértem, az derült ki, hogy ugyanarra az időpontra más is beregisztrált és ezt engedte az Önök rendszere.”

„Ezek után még vártam másfél órát a Doktornőre és mikor eljöttem ellátás nélkül, még voltak előttem ketten, ami még egy óra lett volna. Hát ezért nem fogok fizetni, de visszamenni sem, bármilyenek is sz orvosok ott. Nagyon kellemetlen volt.”

,

„rendezett körülmények”

„A Kútvölgyi Kórházba való belépéshez sorszámot kell húzni. Azonban az nem derül ki, hogy azzal nem kell a betegirányítónál jelentkezni. Így én és más is legalább 10 percet vártam feleslegesen a bejutásra.”

,

„A recepciós hölgy nagyon kedves és barátságos volt”

,

„kedvesseg, emberseg”

,

„Mintha egy uj vilagba leptem volna a megszokott korhazi folyosok utan.”

„Kicsit nehezkes volt a megtalalasa, de lehet, ez csak azert van igy, mert eloszor jartam ebben a korhazban. Meglepo volt szamora, hogy nem lehet bankkartyaval fizetni.”

,

„A doktornő nagyon közvetlen, és kedves volt. ”

,

„mindvégig kellemes volt ott lenni...”

„nincs”

,

„Gyors, kellemes és kedves kiszolgálás a személyzet részéről!”

,

„Gyönyörű rendelő, kellemes hangulat.”

,

„Tisztaság, kényelem, kedves recepciós.”

„A parkolás nagyon problémás, csak erős idegzetűeknek ajánlanám!”

,

„A mosolygós, barátságos, segítőkész személyzet!”

„Nem volt ilyen”

,

„Modern, tágas, exklúzív váró”

„Parkolás a kórház előtt nem könnyű (van parkoló, de tele van)”

,

„A helyszínen derült ki, hogy a kolléganő nem rögzítette az érkezésemet.”

,

„Tiszta, tágas, csendes előtér, tiszta, modern rendelő.”

„A rendelő nem volt megfelelően kitáblázva, nehéz volt megtalálni. A recepciós érezhetően csak kötelességtudatból volt kedves, úgy éreztem, mintha inkább gyúnyolna.”

,

„mindenki nagyon kedves volt, szép és igényes a hely”

,

„Mindenki mosolygós.”

,

„A beléptetőrendszer miatt biztonságosnak találtam az épületet.”

„Az épület bejárata elég piszkos volt.”

,

„Munkatársak hozzáállása”

,

„Tisztelettel bántak velem és éreztem, hogy fontos vagyok számukra.”

„Nincs”

,

„A szép környezet,ami fogadott.”

„Nem volt ilyen!”

,

„A rendelő berendezése, a vizsgáló eszközök korszerűsége, a recepciós és más ott dolgozó emberek kedvessége. ”

„Nem volt ilyen. ”

,

Értékelések

,
,
,
További értékelések
Értékelem, véleményt írok
Segíthetünk?
Ügyfélszolgálat: 8–20 óráig
Telefon: +36 1 700-1491