Google+
899 153 Sikeres foglalás!

Kényelmes időpontfoglalás magánorvosokhoz!

Kérdésed van? Segítünk: +36 1 700-1491
Ügyfélszolgálat: 8-20 óráig

Medaid Bőrgyógyászat és Kozmetológia

Orvosaink szakterületenként

Sajnos ebbe a rendelőbe jelenleg nem tudunk Neked időpontot biztosítani, de több kiváló orvosunk rendel a közelben, válogass közülük!
További orvosok a kerületben >>>

Információk a rendelőről

Tovább olvasom >
A

Medaid Bőrgyógyászat és Kozmetológia

1072 Budapest, VII. kerület, Rákóczi út 40. I/1.

Részletes adatok

Vélemények

253 értékelés

„16:15-re foglaltam időpontot, amire munka után kényelmesen oda tudtam volna érni. A foglalás után azonban azonnal felhívtak, hogy 16:00-ra érkezzek, amihez már igencsak sietnem kellett. Ezt nem értettem.”

,

„a kedvesség és a gyorsaság”

„még nem volt el sem kezdtük a kezelést. Ha befejeződött, akkor adok komplex véleményt. Addig ajánlani sem tudom senkinek. Semmi rossz tapasztalatom nincs :)”

,

„Nyugodt, hangulatos légkör volt.”

„Ilyen nem volt.”

,

„az egész környezet és emberek”

„nem volt ilyen”

,

„Barátságos, bizalomkeltő légkör”

,

„A pontosság.”

„Nem volt.”

,

„Nem kellett várni, lehetett kártyával fizetni”

,

„Rövid várakozás”

„Nincs”

,

„Gyors precíz”

,

„Várnom kellett közel 20 percet időpont foglalással”

,

„Kellemes, nyugodt környezet”

„Nem volt.”

,

„Pontosság”

,

„pontosan fogadtak, a doktornő kedves, teljeskörű felvilágosítást adott”

„-”

,

„Nagyon figyelmesek voltak.”

,

„Nem kellett várakozni.”

„nem volt”

,

„Az általam "foglalt" időpontban ott voltam, 10 perccel később mást hívtak be és kezeltek előttem.”

,

„Gyors és precíz ellátás”

„Nem volt”

,

„Nagyon nehez a kornyeken leparkolni.”

,

„Kellemes bolt a rendelő légköre”

,

„Kedvesen fogadtak, és a lefoglat időpontrnak megfelelően pontosan be is hívtak. ”

„Nem volt kellemetlen tapasztalat”

,

„A mostani recepciós hölgy szimpatikusabb volt a múltkorinál.”

„Nem volt.”

,

„A pontosság. Nem kellett várakoznom.”

„Nem volt kellemetlen tapasztalatom.”

,

„Elfogadó hozzáállás a késésemhez, rugalmasság a következő beteggel való csere tekintetében.”

,

„A kedves, segítőkész hozzállás mindenki részéről. ”

„A kezelés során egy kis fájdalmat .éreztem.”

,

„Azonnal behívtak a megbeszélt időpontban.”

„Sürgettek a papírok kitöltésében.”

,

„Segítőkészek voltak velem.”

„Nem volt.”

,

„nem volt”

,

„Pontosan behívtak.”

„Nem volt.”

,

„Udvarias, kellemes légkör”

„Nem volt.”

,

„Modern és szép rendelő”

„A kanapén ülve kisfilmeket kellett nézni a különböző szépészeti beavatkozásokról”

,

„Részletes tájékoztatás”

„Sajnos az időpontot nem sikerült tartani.”

,

„Pontosság.”

,

„Nyugodt,barátságos,tiszta rendelő!”

„Nincs!”

,

„Hogy többszöri csengetésre sem nyitottak kaput, és a telefon sem vették fel.”

,

„Mindenki udvarias, kellemes légkör. Csak jót tudok róla mondani (írni). A környezet nyugalmat árasztó. Csak ajánlani tudom.”

„Az válassza ezt a rendelőt, akinek nem probléma ha fél órát csúszik annak ellenére, hogy időpontra megy. Előfordulhat (velem is ez történt), hogy az utánam jövőt előbb hívták be a rendelőbe, mert ő ugyan előbbre volt bejegyezve, de jócskán elkésett és az én időpontomra ...”

Végig olvasom
,

„nem volt”

,

„Kellemes, professzionális.”

,

„Időpont foglalas ellenére majdnem egy óra várakozás!”

,

„Kedves, biztató szavakat kaptam.”

„Nem volt.”

,

„Kellemes a környezett. ”

„Nem volt.”

,

„Mindenki nagyon kedves es baratsagos volt! ”

„None”

,

„Kellemetlenség nélkül történt a vizsgálat!”

„Nem volt ilyen!”

,

„Gyors, szakértő, segítőkész, proaktív ellátás”

,

„Kedvesek voltak.”

„Fájdalmas kezelés.”

,

„A pontosság”

„-”

,

„A bérletekről, uvb fényterápiáról nem kaptam teljeskörű felvilágosítást (mi ez pontosan, mennyi ideig tart stb interneten néztem utána). Utólagos internetes nézegetés után, tudtam meg, hogy a talpra külön uvb készülék van, ezt nem ajánlották fel pedig ez ingyenes lett volna.”

,

„Nem igyekezetek kicsit sem, csak ellátták a feladatukat.”

,

„Nem volt.”

,

„Nagyon kedvesek a recepciosok”

„Sokat kellett varni.”

,

„Szépen megtervezett és kialakított recepció, váró helyiség.”

„Hogy nem kaptam levegőt a váróteremben.”

,

„minden rendben volt”

,

„Az egész nagyon kellemes volt”

,

„Kellemes környezet, nem kell várni.”

,

„2 asszisztens állt rendelkezésre, és érdemben szóltak hozzá a problémámhoz”

„A legkellemesebb tapasztalatból adódik, hogy így az orvoson kívül még 2 személy jelenlétében ecsetelhettem a problémámat. De ez végeredményben nem volt negatív.”

,

„szaktudas”

,

„Rendezett kellemes környezet”

„Nincs olyan”

,

„pontos gyors ügyintézés”

,

„pontosság, gyorsaság, szakértelem”

„nincs”

,

„Emberi légkör, figyelmesség!”

„Nincs.”

,

„Kevés, de elégséges adminisztráció.”

,

„Tájékoztattak, hogy várakoznom kell.”

„Az időpontfoglalás ellenére várakozni kellett.”

,

„Nyugodt környezet. Kivaló orvosi ellatas. Gondos felvilagosítás a szükséges ill. kért beavatkozassal kapcsolatban. ”

„Nem volt”

,

„kedves modorú recepciósok, kávéval-teával kínáltak és nagyon finom teát kaptam”

„nem volt”

,

„Tisztaság, nyugalom.”

,

„Gyors volt, feleslegesen sok papírmunka nélkül.”

,

„Kedvesek voltak velem ami manapság nagyon ritka.”

,

„Tisztaság, kellemes, barátságos környezet, jó megközelithetőség”

„Nem volt”

,

„Nem kellett várakozni. A konzultáció során minden részletre kiterjedő, korrekt felvilágosítást kaptam.”

„Szerintem kissé magas a konzultációs díj.”

,

„Nyugodt, kellemes környezet. ”

„-”

,

„Abszolút nem volt semmi kirívó tapasztalat, kedvesek voltak, korrektek.”

„Nem történt semmi kellemetlen. ”

,

„nem úgy éreztem magam, mintha orvosi rendelőben lennék, megnyugtatóan hatott rám az enteriőr.”

„nem volt kellemetlen tapasztalatom”

,

„Lemondta az utolsó pillanatban az időpontot.”

,

„Az asszisztensek hozzáállása nagyon kedves és segítőkész volt. Nagyon sokféle fizetési mód.”

„Az általam kapott időpont (15.15) és a rendelő által tudott (15.00) eltért egymástól.”

,

„:-);-) ”

,

„Gyors,hatékony tájékoztatás és ellátás”

,

„Jó lenne, ha minden így működne ebben az országban - bár akkor elveszne a motiváció, hogy javítsunk a dolgainkon, mert nem lehetne...”

,

„udvariasság, gyors ellátás (szemölcs eltávolítás)”

„a rendelőbe vezető lépcsőház....”

,

„gyors kitűnő kiszolgálást kaptam”

„nincs ilyen”

,

„Nem kellett várni, kedves, szakszerű ellátás.”

„Nem volt.”

,

„Nem volt fájdalmas a kezelés:)”

„Nincs”

,

„Nem kellett sokat várni.Gyors, korrekt ellátás!Mindenki részéről!”

„-”

,

„Modern, színvonalas rendelő”

„várakozás”

,

„Nem kellett várakoznom”

„Egy pecsét lemaradt a receptről”

,

„A doktornő kedvessége”

„20percet vártam és ez idő alatt senki nem adott tájékoztatást,hogy miért és mennyit késik a konzultáció. ”

,

„Közvetlen beszédmodor .”

„-”

,

„Csapnivaló az egész szolgáltatás. Nem úgy,nem akkor, nem az, nem is értem miért kinálják, amikor utána felhívják az ügyfelet és elmondják, hogy nem az és nem úgy és nem akkor ...Röhej. Valszeg. az állomány fele nem is orvos, hanem kozmetikus. Mindenkinek ajánlani fogon, hogy...”

Végig olvasom
,

„Közvetlenség.”

„Nem volt.”

,

„Pontosan tartották az időpontot.”

,

„Nagyon kedvesek, nagyon elegedett vagyok az eredmennyel,csak ajanlani tudom!”

,

„a váróban egyedüli várók voltunk és a kuncogó nővérek viselkedése nem volt egyértelmű”

,

„Hűvös, klimatizált rendelő, víz is rendelkezésére áll a pácienseknek.”

„Nincs.”

,

„kellemes légkör”

„nem volt”

,

„Gyorsan, szakszerűen, kedvesen látták el a betegséget, amiért felkerestem az orvost”

,

„a rendelő hangulat és a széles kínálat”

„a lépcsőházba való bejutás lehetősége akár babkocsival akár mozgássérültek számára rendkívül bonyolult”

,

„A személyzet kedves, segítőkész hozzáállása, valamint az időpont betartása.”

„A környéken parkolni nem a legegyszerűbb, ugyanakkor a tömegközlekedést használók szempontjából ideális.”

,

„A személyzet közvetlensége, kedvessége, perecizitása”

„-”

,

„Segítőkész csapat, minden rendben volt! :)”

„Egyáltalán nem volt”

,

„Hogy 8000 ft-ért nem tudták megmondani mitől van a bőrproblémám. Szerdára foglaltam időpontot, amikor is nincs orvos , akkor miért foglaljorvost.hu a neve, nem kozmetikushoz akartam menni.”

,

„Nagyon gyorsak és rendkívül kedvesek voltak,örülök hogy őket választottam.”

,

„Nincs várakozás.”

„Nem volt.”

,

„Volt tea és kávé.... ”

„Foglaltam időpontot az interneten keresztül, és utána felhívtak, hogy az már foglalt.. Minek tartják a recepcióst, ha nem aktualizálja a foglalást?? ”

,

„gyors volt”

„Konzultációnak nem nevezhető volt a találkozás. Elvárásom lett volna hogy ha nem is a kezelés előtt, de legalább közben tájékoztassanak a kezelésről, további teendőkről, tudnivalóról. Nem csak az általam feltett kérdésekre szükszavúan válaszoljanak. BEmutatkozást is fon...”

Végig olvasom
,

„Amikor a rendelőbe értem,azonnal leültettek,kávéval teával kínáltak,és a személyzet vidámsága nagyon tetszett.”

„Kellemetlen tapasztalatom nem volt.”

,

„amikor kiléptem az ajtón”

„amikor arról tájékoztattak, hogy fájdalmaim lesznek.”

,

„Pénztári kártyával is lehet fizetni. Alapos vizsgálat után azonnali megoldást javasoltak.”

„Nem tudod hova letenni a kabátot, táskát.”

,

„Azonnal sorra kerültem + elfogadták az üdülési csekkeket”

,

„Tisztasága, eleganciája. Az asszisztensek természetes kedvessége. Pontosság. Az egyeztetett időpont egy perccel sem volt később. Jó ötlet, hogy előző nap emlékeztető sms-t küldek és aznap még telefonon is felhívtak, nehogy elfelejtsem az időpontot.”

,

„Fogadtatás,udvariasság pontosság és a mindenre kiterjedő kivizsgálás”

,

„Nagyon jó helyen van”

„Nincs”

,

„Nagyon szép hely,barátságos környezettel :)”

,

„Nagyon szép környezet, meleg fogadtatás.”

,

Értékelések

,
,
,
További értékelések
Értékelem, véleményt írok
Segíthetünk?
Ügyfélszolgálat: 8–20 óráig
Telefon: +36 1 700-1491