Google+
127 624 Sikeres foglalás!

Kényelmes időpontfoglalás magánorvosokhoz!

Kérdésed van? Segítünk: +36 1 700-1491
Ügyfélszolgálat: 8-20 óráig

MOM Szent Magdolna Magánkórház

Orvosaink szakterületenként

Információk a rendelőről

A MOM Szent Magdolna Magánkórházban prémium kategóriás magánorvosi szakellátást kínálunk. Magánklinikánkon előjegyzés alapján, várakozás nélkül, az orvosi szakma nemzetközileg elismert képviselői várják a pácienseket, sebészeti részlegünkön a legkorszerűb...

Tovább olvasom >
A

MOM Szent Magdolna Magánkórház

1123 Budapest, XII. kerület, Alkotás u. 53.
Időpontfoglalás az orvosokhoz
Csak őket mutasd:
Foglaláshoz kattintson
az időpontra

Részletes adatok

Bemutatkozás

A MOM Szent Magdolna Magánkórházban prémium kategóriás magánorvosi szakellátást kínálunk. Magánklinikánkon előjegyzés alapján, várakozás nélkül, az orvosi szakma nemzetközileg elismert képviselői várják a pácienseket, sebészeti részlegünkön a legkorszerűbb műtéti technikákat alkalmazva, fürdőszobás, légkondicionált, budai hegyekre néző szobai elhelyezéssel állunk az érdeklődők rendelkezésére. 

Megközelíthetőség

A rendelő a MOM Park II. emeletén található. M2-es metróval, 59-es és 61-es villamossal könnyen megközelíthető.

Parkoló

A MOM Park mélygarázsában biztosított a parkolási lehetőség.

Vélemények

153 értékelés

„Tiszta, kellemes recepció és váró. Segítőkész személyzet.”

„Nyárra a való tekintettel a klímával nagyon lehűtik a várót és a rendelőket.”

,

„A segítőkészség és kedvesség. ”

,

„Kedves, bájos hölgyek. Türelmesen, mosolygósan segítőkészen álltak hozzám.”

,

„Nem kellett várnom”

,

„mikor végre megtaláltam”

„A MOM park mélygarázsa”

,

„Recepción az asszisztensek figyelmessége, de mindenekfelett dr Lekka Norbert felkészültsége, a beteghez való hozzáállása, segítőkészsége. ”

,

„Gyors, precíz ügyintézés. Telefonon is rendkívül korrekt.”

,

„Csodaszép környezet.”

„Ilyen nem volt!”

,

„Összecserélték az adataimat.”

,

„A vizsgálat pontos kezdése, a doktornő közvetlensége, bizalmat sugárzó hozzáállása, maximális érdeklődése a gyermek problémái iránt.”

„A váróban az egyik állófogas szétesett, amikor a kabátokat rá akartuk helyezni.”

,

„Nagyon jó illat volt a rendelőben. ”

,

„Kellemes környezet, jó parkolási lehetőség.”

,

„parkolas”

,

„Minden rendben volt!”

,

„Kedves személyzet.”

„-”

,

„Volt egy személy - aki éppen arra járt - és felülbírálta a recepció kijelentéseit”

„A recepció sablonos, felületes és az ügyfél szempontjait figyelmen kívül hagyó magatartása.”

,

„Nem volt”

„Időpontra érkeztem, ennek ellenére 30 percet kellett várakozni, mert volt egy nálam "sürgősebb" eset is a Doktor Úr tájékoztatása szerint.”

,

„Szép tiszta a rendelő, a személyzet is készséges. ”

,

„Ilyen nem volt.”

„Alig találtam oda, a recepciós előző napon erről tájékoztathatott volna.”

,

„Gyorsan t9rténtek a vizsgálatok, hosszú várakozás nélkül. Mindenki kedves és segítőkész volt.”

,

„Modern, tiszta, segitokeszek es a kommunikacio kivalo.”

„-”

,

„Segítőkész, ”

,

„ A recepción kedvesek voltak.”

„A bejáratot nehezen találtam meg. Információs rendszer szerintem javítható.”

,

„Az orvossal való konzultáció”

„A megközelíthetőség nagyon bonyolult volt a számomra, igaz a mélygarázsból jöttem fel és nem tudtam, hogy az épület mely részére érkeztem fel, és ahhoz képest hol van a magánkórház. fél órát keresgéltem igy el is késtem az időpontomat. A MOM Plázában nem voltak jelz...”

Végig olvasom
,

„Minden teljesen rendben volt.”

,

„Nagyon modern ,tiszta ,és elkísértek a vizsgálatra.”

,

„Gyorsaság.”

,

„Bkk-val is rövid idő alatt megközelíthető.”

,

„Pontos, precíz, elemző értékelés, az orvos türelme, hozzáértése.”

„Három liftet is kipróbáltam, mire megértettem, hogy a MoM park bejáratánál található egyetlen lifttel közelíthető meg a rendelő.”

,

„Diszkréció”

„Nincs”

,

„Orvos.”

„Nem találtam a rendelő bejáratát, pozdorja a liftben, a rendelőben nem jó hangulat, komolytalanság érzése a recepciós lányokat tekintve.”

,

„-”

,

„modern”

„-”

,

„Udvariasság, pontosság, hozzáértés”

„Általános:pozitiv”

,

„ -”

„-”

,

„Az orvos személye: empatikus, figyel a betegre, problémamegoldó”

„Nem volt”

,

„A várakozók számához képest kevés ülőhely és tér a váróban.”

,

„a rendelési idő betartása”

„-”

,

„Már az időpont előtt behívtak”

„A mosdó”

,

„hogy szól a zene a bejáratnál”

,

„Tiszta, szép, igényes”

„A MOM park nehezen megközelíthető autóval, a parkolás függ a pláza telítettségétől is.”

,

„Nem kellett sorban állni, szinta azonnal sorra kerültünk”

„Nehéz megtalálni az épületen belül, egy biztonsági őrtől kellett megkérdezni merre van.”

,

„Pontosság”

„Nem volt”

,

„Nem kellett várakozni!”

„Kissé drága volt a szolgáltatás. ”

,

„A megbeszélt időpontban kezdődött a vizsgálat. Nem kellett várni. Egy percet sem.”

„Meg kellett kérdeznem, merre menjek. Talán egy táblával több jól jönne. ”

,

„A személyzet kedvessége”

„Pici baba is volt velem, akit nehezen öltöztettem-vetkőztettem (tèl miatt overall, pulóver), hogy ne melegedjen rá a ruha, míg a testvérét vizsgálják, egy pelenkázó asztal jó lett volna.”

,

„kultúrált ,tiszta környezet”

„nem volt”

,

„Gyorsan, gördülékenyen dolgozik a recepció, kedvesek a nővérek és az asszisztensek is.”

,

„ TISZTA, ÁPOLT, IZLÉSES RENDELŐ. SZEMÉLYZET KEDVES, GYORS.”

„ NEM VOLT ILYEN”

,

„A személyzet kedves volt. Az orvost már régebbről ismertem.”

„Az itt megjelölt időpont (10.12) Már foglalt volt. Felhívtak a klinikáról és új időpontot adtak. ”

,

„Igényes kiszolgálás, kevés várakozási idő, udvarias személyzet, szimpatikus orvos.”

„nincs”

,

„Előzékenység.”

„M1 közvetítés”

,

„a doktor úr hozzáállása a problémámhoz és a személyisége”

„nem volt”

,

Értékelések

,
,
,
További értékelések
Értékelem, véleményt írok
Segíthetünk?
Ügyfélszolgálat: 8–20 óráig