Google+
902 010 Sikeres foglalás!

Kényelmes időpontfoglalás magánorvosokhoz!

Kérdésed van? Segítünk: +36 1 700-1491
Ügyfélszolgálat: 8-20 óráig

Neuromedic Egészségügyi Központ

Orvosaink szakterületenként

Információk a rendelőről

A Neuromedic Egészségügyi Központot több mint egy évtizedes közös munka gyümölcseként álmodtuk meg és hoztuk létre. Célunk olyan minőségi szolgáltatás biztosítása, amit a túlterhelt, esetenként alulfinanszírozott általános egészségügyi ellátás csak hosszú előjegyz...

Tovább olvasom >
A

Neuromedic Egészségügyi Központ

1027 Budapest, II. kerület, Medve utca 30.
Időpontfoglalás az orvosokhoz
Csak őket mutasd:
Foglaláshoz kattintson
az időpontra

Részletes adatok

Bemutatkozás

A Neuromedic Egészségügyi Központot több mint egy évtizedes közös munka gyümölcseként álmodtuk meg és hoztuk létre. Célunk olyan minőségi szolgáltatás biztosítása, amit a túlterhelt, esetenként alulfinanszírozott általános egészségügyi ellátás csak hosszú előjegyzési időt követően tesz hozzáférhetővé. A hozzánk betérők számára a magas színvonalú szakmai ellátást esztétikus, igényesen kialakított környezetben biztosítjuk.

Vélemények

197 értékelés

„Kedves a személyzet”

„Nagyon kicsi a váró, ezért hamar elhasználódik a levegő, főleg ha több páciens várakozik.”

,

„kedvesség”

„parkolás nehézkes”

,

„tisztaság”

„nem volt”

,

„szívélyes, udvarias fogadtatás.”

„nincs”

,

„szívélyes fogadtatás.”

,

„Nem volt zsúfoltság. Kellemes környezet.”

„Nincs”

,

„nem volt”

,

„A recepciós hölgy nagyon kedves és segítőkész volt. ”

„Nem volt.”

,

„-”

„-”

,

„A rendelői környezet megnyugtató színei , a recepciós hölgy kedvessége ”

„nem volt”

,

„Humoros, mosolygós és jókedvű recepciós hölgy!”

„Nem volt ilyen.”

,

„Kedves, mosolygós asszisztens.”

„Nem volt ilyen.”

,

„pontos kezdés”

„nem volt”

,

„Kellemes környezet.”

,

„Az előre egyeztetett időpont pontos betartása !”

,

„Kicsi és kellemes rendelő.”

„Nem volt ilyen.”

,

„Minden rendben volt vele.”

„Nem volt.”

,

„A recepciós hölgy olyan kedvesen és barátságosan beszélgetett velem mintha már nagyon régóta ismernénk egymást.Nagyon kedves volt.”

„Ilyen nem volt!”

,

„Az orvos szakértelme, a recepciós segítőkészsége az útbaigazításnál.”

„Eltévedtem, rosszul regisztrálták az időpontomat.”

,

„Nem volt.”

,

„tiszta, rendes, kultúrált”

„nem volt kellemetlen tapasztalatom”

,

„Dupla foglalás volt az időpontomra, ezért közel egy órát kellett várakoznom.”

,

„A recepciós emberi, kedves és szolgálatkész ”

,

„Pontosság, nem kellett várni. Barátságos légkör, nyugalom.”

„nincs”

,

„Nem kellett várakozni”

„Nem lehetett kártyával fizetni,és az interneten ìgért kedvezményt csak külön kérésre adta meg a recepciós,ami kellemetlen volt”

,

„Az, hogy az előjegyzett időpontban, pontosan tudtam belépni az orvoshoz.”

,

„minden jó volt, sőt, még arra is jutott figyelmessége a recepciósnak, hogy az akasztó nélküli kabátomat vállfára tette. ”

„nem volt ilyen”

,

„nincsen”

,

„A kedvesség, a hozzáállás.”

,

„bankkártyával nem lehet fizetni”

,

„Az asszisztens hölgy nem csak udvarias, de úgy éreztem, hogy őszintén érdekli a problémám, a kényelmem és hogy kellemesen teljen a rendelőben töltött idő.”

,

„Kis félreértés miatt azt gondolta a recepciós hölgy, hogy az orvos ma nem rendel, így elküldött, de utána egy percen belül telefonon jelentkezett, hogy félrenézte és közben megérkezett a doktor úr, így szerencsére semmi gond nem volt ebből sem, idejében visszaértem. Csak ezé...”

Végig olvasom
,

„Kedves, barátságos ”

,

„pontosság, kedvesség”

„parkolás a környéken”

,

„kellemes asszisztens fogad, pontosan időpontban fogad az orvos”

„nem volt”

,

„alapos a doktornő”

,

„letéphető/elvihető mosoly a recepciós pulton :)”

,

„Dr Egri László kiváló orvos, minden feltett kérdésemre tökéletesen kielégítő választ adott. Ajánlom bárkinek, aki kéz problémával keresi fel.”

„A II. kerületi parkolási díj. Nem elég, hogy a vizit díjat kifizeti az ember, de még 450 Ft óránkénti parkolási díjat is fizethet. Voltam már több olyan helyen, ahol saját parkolóvalrendelkezik az egészségügyi központ, vagy ha ilyen nincs, a parkolási díjat vissza kellene tud...”

Végig olvasom
,

„Nem volt várakozási idő, azonnal megvizsgáltak.”

„Nem volt lehetőség röntgen felvétel készítésére.”

,

„A barátságos, jókedvű hangulat.”

„nem volt”

,

„Kellemes környezet.Barátságos fogadtatás. ”

„ ”

,

„A fogadtatás, az azonnali kezelés, együttérzés.”

(nem regisztrált felhasználó),

„Nem kellett sokat várni, és a fizetés is flottul ment (kész volt a számla mire kijöttem, nem kellett rá várni).”

„Ez egyáltalán nem kellemetlen tapasztalat, inkább csak egy észrevétel: lehetett volna kirakva valamilyen újság (pletykalap, vagy bármi), amit lehet a várakozáskor lapozgatni. Bár mivel alig vártam 5-10 percet, igazából nem létszükséglet. ”

,

„nincs”

,

„Összességégében mindennel meg voltam elégedve.”

„Nincs.”

,

„Megkínáltak üditővel.”

,

„A doktornő profi hozzáállása és szakmai tudása”

„A plusz 15 perc várakozási idő”

,

„Szemelyzet hozzaallasa”

,

„családias hangulat”

,

„nincs”

,

„kedvesek voltak”

„semmi”

,

„Várakozásra nem volt szükség”

„Nem volt”

,

„A recepciós hölgy nagyon kedves és segítőkész volt.”

,

„Kedves fogadtatás”

„Nem volt”

,

„nyugodt, csendes”

„rászerveztek a az egyeztetett időpontomra, ezért várni kellett”

,

„Korrekt, kedves személyzet.”

„Parkolás nagyon rossz.”

,

„GYORSASÁG”

,

„A kedves beszélgetés, mind az orvossal, mind a recepciós hölggyel.”

„Ilyen nem volt. Talán a rendelő kicsit hideg volt, de lehet hogy csak a hőérzet a nagy melegből bejövetel után,”

,

„kellemes klimatizált volt a fogadótér”

,

„Nagyon felkészült,nagy tudású orvos,rém szimpatikus”

„ilyen nem volt”

,

„Kedves hozzáállás, szakszerű ellátás”

„Előző beteg miatt 1 óra csúszás”

,

„Az orvos és a személyzet hozzá állása, segítőkészsége, pontossága. ”

,

„Van wifi, ropogtatnivalo,alma.”

,

„Az asszisztens, miután édesapám rosszul lett és szédülésre panaszkodott csak foghegyről annyit válaszolt, hogy itt nem mozgatja senki a szobát. A személyzet felkészültsége és segítőkészsége, empátiája nulla.”

,

„Renkívül kedves fogadtatás”

,

„kellemes légkörben, a doktornő teljes hozzáértéssel volt a segítségemre, melyet ezúton is köszönök.”

„ ”

,

„Figyelmesség, segítőkészség.”

,

„Egészségkártyával nem lehet fizetni.”

,

„ A személyzet végtelenül udvarias segítőkész volt. Köszönöm Nekik ezt a betegen is kellemes délutánt!”

„Ott ez a szó eszembe se jutott!”

,

„Kedves, segítőkész recepció és orvos”

„Nem volt kellemetlen tapasztlatom”

,

„A pontosság.”

,

„Visszamondták adni akartak más orvost azt nem kértem most egy héttel későbbi időpontom van.”

,

„Tiszta volt a rendelő,és hangulatos.”

„Nem volt.”

,

„Mosollyal fogadtak. ”

„A felszereltség nem volt meggyőző. ”

,

Értékelések

,
,
,
További értékelések
Értékelem, véleményt írok
Segíthetünk?
Ügyfélszolgálat: 8–20 óráig
Telefon: +36 1 700-1491