Google+
130 364 Sikeres foglalás!

Kényelmes időpontfoglalás magánorvosokhoz!

Kérdésed van? Segítünk: +36 1 700-1491
Ügyfélszolgálat: 8-20 óráig

Neuromedic Egészségügyi Központ

Orvosaink szakterületenként

Információk a rendelőről

A Neuromedic Egészségügyi Központot több mint egy évtizedes közös munka gyümölcseként álmodtuk meg és hoztuk létre. Célunk olyan minőségi szolgáltatás biztosítása, amit a túlterhelt, esetenként alulfinanszírozott általános egészségügyi ellátás csak hosszú előjegyz...

Tovább olvasom >
A

Neuromedic Egészségügyi Központ

1027 Budapest, II. kerület, Medve utca 30.
Időpontfoglalás az orvosokhoz
Csak őket mutasd:
Foglaláshoz kattintson
az időpontra

Részletes adatok

Bemutatkozás

A Neuromedic Egészségügyi Központot több mint egy évtizedes közös munka gyümölcseként álmodtuk meg és hoztuk létre. Célunk olyan minőségi szolgáltatás biztosítása, amit a túlterhelt, esetenként alulfinanszírozott általános egészségügyi ellátás csak hosszú előjegyzési időt követően tesz hozzáférhetővé. A hozzánk betérők számára a magas színvonalú szakmai ellátást esztétikus, igényesen kialakított környezetben biztosítjuk.

 

A magánrendelőben bankkártyás fizetésre is van lehetőség. 

Vélemények

500 értékelés

„A doktornő kedvessége, abszolút tisztelete a személyem iránt.”

„Nem volt ilyen”

,

„Barátságos, szinte otthonos légkör.”

,

„Egyből foglalkoztak velem. Nagyon kedves volt a recepciós hölgy.”

„Nem volt.”

,

„Előzékeny fogadtatás, azonnali ügyintézés.”

,

„Udvarossága”

,

„Recepciós hölgy segített időpont foglalásba,közvetlenség jó hangulat.”

,

„finom limonádé, puha szék”

„befelé nyílik a bejárati ajtó (ennél nagyobb kellemetlenségem sose legyen)”

,

„Nagyon barátságosan fogadtak, és érthetően elmagyarázták a további teendöt”

,

„A doktornő figyelmessége, hozzáállása”

,

„A recepciós hölgy nagyon kedves és figyelmes volt.”

,

„Egyáltalán nem kellett várnom. ”

,

„pontosak”

,

„nincs”

,

„Kedvesen, kedélyesen és mosolyogva fogadtak a recepción, ami már önmagában fontos, ha az ember orvoshoz megy. A recepciós hölgy jó fej és segítőkész volt, a rendelő barátságos, a kiszolgálás, az adminisztráció gyors, a konzultáció pedig rendkívül alapos. ”

„Nem volt ilyen.”

,

„A recepció és az asszisztencia kedves viselkedése.”

,

„Az orvos más elfoglaltság miatt késett, de a recepció azonnal és nagyon kedvesen tájékoztatott”

,

„Gyors és nagyon kedves hozzáállás mind a recepció, mid az orvos részéről.”

,

„kedvesen fogadtak, semmit nem kellett várnom, az ellátásnál pont erre vágytam. Csak ajánlani tudom mindenkinek”

,

„Nagyon kedves, mosolygós volt. Rögtön megkínált innivalóval.”

,

„Szép tiszta rendelo”

,

„Parkolás”

,

„Gyalogolnom kellett, ami nehéz. Ez sem az orvos, sem a rendelő hibája: ez a pillanatnyi állapotom, ezért is mentem.”

,

„ EMPÁTIA AZ EMPÁTIA ”

,

„Az asszisztens hölgy nagyon kedves volt.”

,

„A kedves recepciósok”

,

„Figyelem, kedvesség, jó kommunikáció. Nem éreztem magam szorongást kiváltó orvosi rendelőben, inkább egy kedves panzió recepciójához hasonlítható a hely atmoszférája.”

„nem volt ilyen”

,

„nincs”

,

„Barátságos fogadtatás, időpontot pontosan tartották”

„Minek a TB kártya ha fizetős a szolgáltatás? Parkolni nagyon nehéz, alig van hely.”

,

„átsegített a félelmen.”

,

„Pozitív, kedves hangulat”

,

„Kedves, segítőkész recepciós, jó, kapcsolat az orvosokkal, csapatként működnek. ”

,

„Gyors időpont kérés és fogadása a betegnek! Rendszeres vissza igazolás,emlékeztetés a megjelenés időpontjára! Udvarias,beteg centrikus hozzáállás!”

,

„segitő készség”

,

„A recepciós hölgy nagyon kedvesen fogadja az érkező pacienst, a rövid várakozás alatt elvégzi az adminisztrációt. Kapás doktor neurológiai rendelésén jártam itt, a doktor úr is maximális odafigyeléssel volt a problémámmal kapcsolatban és láthatóan igen szakszerűen vizsgál...”

Végig olvasom

„Talán csak annyi, hogy jó volna ha lehetne bankkártyával fizetni, de úgy gondolom ez nem releváns az egyéb körülmények pozitiv tükrében.”

(nem regisztrált felhasználó) ,

„A szívélyes fogadtatás. ”

,

„A recepción egy nagyon kedves hölgy fogadott, aki rendezte az adminisztrációt. ”

,

„Figyelmesség”

„-”

,

„Gyorsaság.”

„Nem lehet bankkártyával fizetni.”

,

„Kedves személyzet, pontosság.”

„Nem volt.”

,

„Figyelmesség.”

„Nem volt.”

,

„Gyors ügyintézés.”

,

„Udvarias, barátságos ,gyors ügyintėzės.”

,

„A recepciós hölgy kedves, mosolygós és figyelmes.”

,

„szakszerűség, felkészültség, kényelmes várakozás tea egyebek”

,

„Berendezettség......-sok helyen sajnos ülőhely sincs.”

,

„Maximális szakmai és emberi hozzáállás, mind Orvosi mind a Szakszemélyzet részéről....!”

„----------------”

,

„Mindenki nagyon kedves volt.”

,

„kedvesség”

,

„A Dr. Úr hozzáállása a betegekhez”

,

„Nagyon kedvesek voltak velem”

,

„A várakozás miatt állóhelyek voltak,nem volt ülőhely egy ideig”

,

„Fogattatás,recepció hozzá állása,Doktor Úr fogadása.Vizsgálás,őszintetése.Kedvessége.”

,

„Komfortos, kényelmes!”

,

„Megbízható, gyors foglalás”

„Kártyás fizetés nem lehetséges”

,

„Dr. Geosits Péter doktor úr hozzáállása, figyelmessége”

,

„Tisztaság. Víz, cukorka, szilva kirakva a pultra. ”

,

„Megkínáltak mindennel, elnézést kértek a csúszásért. ”

„45 percet kellett várni. Ha csúszás van, nem baj, de ahogyan én is telefonálnék, ha kések valahonnan, elvárnám, hogy felhívjanak, ha tudok, menjek később. ”

,

„A recepciós hölgy nagyon kedves, figyelmes és segítőkész volt.”

,

„Kedvesség pontosság,figyelmesség”

,

„Kedves fogadtatás, pontosság, kellemes környezet. ”

,

„Modern, világos rendelő”

„Depressziv zene”

,

„Betartják az időpontokat.”

„Nem volt. ”

,

„A recepciós és az orvos is kimerítően válaszolnak a kérdésekre, azonnal segítenek mindenben. ”

,

„Nem volt nehéz parkolóhelyet találni. Szinte azonnal sorra kerültem”

,

„A recepciós udvarias, figyelmes, kedves volt, a melegre való tekintettel üdítővel is kínált.”

,

„Hogy a nagy melegre való tekintettel limonádéval kínált a recepciós asszisztens.”

,

„Limonádéval kínáltak:)”

,

„Jó megközelíthetőség, kellemes légkör, szakértés.”

„Nem volt.”

,

„A Rendelő jól megközelíthető, korrekt.”

,

„nem volt”

,

„Normálisan felszerelt, tiszta, kényelmes szék”

„Nem volt ilyen”

,

„barátságos fogadtatás”

„nehéz volt parkolni”

,

„24 órán belüli időpont adása”

,

„Nem volt kellemetlen tapasztalatom.”

,

„Kedvesek, közvetlenek. ”

,

„Tiszta, nyugodt, barátságos légkör.”

,

„Nem kellett várni, elintéztük, amiért mentünk.”

,

„Hangulatos,családias.”

„Nem volt.”

,

„Very nice”

„not applicable”

,

„nincs ilyen.”

,

„Nem kellett várnom!”

„-nem volt!”

,

„ nem kellett várkozni”

,

„Segítőkész....”

,

„Nem kellett várni.”

,

„A Kedves Személyzet barátságos és megtisztelő közvetlensége......! KÖSZÖNÖM !!!”

„...NEM VOLT !!!! ....”

,

„Az asszisztens hölgy figyelmessége! ”

„Nem volt”

,

„,Emppátia, törődés,sőt kényeztetés.Kíávé ..Hihg tech. beremdes”

„nincs sesemmi”

,

„A közvetlenség.”

„Nem volt.”

,

„Nem kellett várakoznom, a megadott időpontban tudott fogadni a doktor úr.”

„-”

,

„Koromnak és egészségügyi állapotomank megfelelő javaslatot kaptam ”

„Nem volt kellemetlen tapasztalatom”

,

„A recepciós nagyon kedves volt. ”

„Nem volt ilyen.”

,

„Mindenki kedves volt nem kellett várnom, Gyorsan végeztem.”

„Nagyon nehéz volt a parkolás.”

,

„Az orvos!”

,

„Az egész konzultáció kellemes hangulatú volt, nem pedig a szigorúan vett "orvosnál vagyok"”

„nincs”

,

„Kellemes légkör”

„Nem volt”

,

„-”

„-”

,

„Itallal kínáltak, és csak 2 perc volt a regisztráció.”

„---”

,

„Az orvos empátiája”

,

„Udvarias, pontos,profi ellátásban volt részem.Köszönöm.”

,

„-”

„-”

,

„Nagyon udvarias volt a recepciós. Teával és mogyoróval kínált.”

,

„Kedves a személyzet”

„Nagyon kicsi a váró, ezért hamar elhasználódik a levegő, főleg ha több páciens várakozik.”

,

„kedvesség”

„parkolás nehézkes”

,

„tisztaság”

„nem volt”

,

„szívélyes, udvarias fogadtatás.”

„nincs”

,

„szívélyes fogadtatás.”

,

„Nem volt zsúfoltság. Kellemes környezet.”

„Nincs”

,

„nem volt”

,

„A recepciós hölgy nagyon kedves és segítőkész volt. ”

„Nem volt.”

,

„-”

„-”

,

„A rendelői környezet megnyugtató színei , a recepciós hölgy kedvessége ”

„nem volt”

,

„Humoros, mosolygós és jókedvű recepciós hölgy!”

„Nem volt ilyen.”

,

„Kedves, mosolygós asszisztens.”

„Nem volt ilyen.”

,

„pontos kezdés”

„nem volt”

,

„Kellemes környezet.”

,

„Az előre egyeztetett időpont pontos betartása !”

,

„Kicsi és kellemes rendelő.”

„Nem volt ilyen.”

,

„Minden rendben volt vele.”

„Nem volt.”

,

„A recepciós hölgy olyan kedvesen és barátságosan beszélgetett velem mintha már nagyon régóta ismernénk egymást.Nagyon kedves volt.”

„Ilyen nem volt!”

,

„Az orvos szakértelme, a recepciós segítőkészsége az útbaigazításnál.”

„Eltévedtem, rosszul regisztrálták az időpontomat.”

,

„Nem volt.”

,

„tiszta, rendes, kultúrált”

„nem volt kellemetlen tapasztalatom”

,

„Dupla foglalás volt az időpontomra, ezért közel egy órát kellett várakoznom.”

,

„A recepciós emberi, kedves és szolgálatkész ”

,

„Pontosság, nem kellett várni. Barátságos légkör, nyugalom.”

„nincs”

,

„Nem kellett várakozni”

„Nem lehetett kártyával fizetni,és az interneten ìgért kedvezményt csak külön kérésre adta meg a recepciós,ami kellemetlen volt”

,

„Az, hogy az előjegyzett időpontban, pontosan tudtam belépni az orvoshoz.”

,

„minden jó volt, sőt, még arra is jutott figyelmessége a recepciósnak, hogy az akasztó nélküli kabátomat vállfára tette. ”

„nem volt ilyen”

,

„nincsen”

,

„A kedvesség, a hozzáállás.”

,

„bankkártyával nem lehet fizetni”

,

„Az asszisztens hölgy nem csak udvarias, de úgy éreztem, hogy őszintén érdekli a problémám, a kényelmem és hogy kellemesen teljen a rendelőben töltött idő.”

,

„Kis félreértés miatt azt gondolta a recepciós hölgy, hogy az orvos ma nem rendel, így elküldött, de utána egy percen belül telefonon jelentkezett, hogy félrenézte és közben megérkezett a doktor úr, így szerencsére semmi gond nem volt ebből sem, idejében visszaértem. Csak ezé...”

Végig olvasom
,

„Kedves, barátságos ”

,

„pontosság, kedvesség”

„parkolás a környéken”

,

„kellemes asszisztens fogad, pontosan időpontban fogad az orvos”

„nem volt”

,

„alapos a doktornő”

,

„letéphető/elvihető mosoly a recepciós pulton :)”

,

„Dr Egri László kiváló orvos, minden feltett kérdésemre tökéletesen kielégítő választ adott. Ajánlom bárkinek, aki kéz problémával keresi fel.”

„A II. kerületi parkolási díj. Nem elég, hogy a vizit díjat kifizeti az ember, de még 450 Ft óránkénti parkolási díjat is fizethet. Voltam már több olyan helyen, ahol saját parkolóvalrendelkezik az egészségügyi központ, vagy ha ilyen nincs, a parkolási díjat vissza kellene tud...”

Végig olvasom
,

„Nem volt várakozási idő, azonnal megvizsgáltak.”

„Nem volt lehetőség röntgen felvétel készítésére.”

,

„A barátságos, jókedvű hangulat.”

„nem volt”

,

„Kellemes környezet.Barátságos fogadtatás. ”

„ ”

,

„A fogadtatás, az azonnali kezelés, együttérzés.”

(nem regisztrált felhasználó) ,

„Nem kellett sokat várni, és a fizetés is flottul ment (kész volt a számla mire kijöttem, nem kellett rá várni).”

„Ez egyáltalán nem kellemetlen tapasztalat, inkább csak egy észrevétel: lehetett volna kirakva valamilyen újság (pletykalap, vagy bármi), amit lehet a várakozáskor lapozgatni. Bár mivel alig vártam 5-10 percet, igazából nem létszükséglet. ”

,

„nincs”

,

„Összességégében mindennel meg voltam elégedve.”

„Nincs.”

,

„Megkínáltak üditővel.”

,

„A doktornő profi hozzáállása és szakmai tudása”

„A plusz 15 perc várakozási idő”

,

„Szemelyzet hozzaallasa”

,

„családias hangulat”

,

„nincs”

,

„kedvesek voltak”

„semmi”

,

„Várakozásra nem volt szükség”

„Nem volt”

,

„A recepciós hölgy nagyon kedves és segítőkész volt.”

,

„Kedves fogadtatás”

„Nem volt”

,

„nyugodt, csendes”

„rászerveztek a az egyeztetett időpontomra, ezért várni kellett”

,

„Korrekt, kedves személyzet.”

„Parkolás nagyon rossz.”

,

„GYORSASÁG”

,

„A kedves beszélgetés, mind az orvossal, mind a recepciós hölggyel.”

„Ilyen nem volt. Talán a rendelő kicsit hideg volt, de lehet hogy csak a hőérzet a nagy melegből bejövetel után,”

,

„kellemes klimatizált volt a fogadótér”

,

„Nagyon felkészült,nagy tudású orvos,rém szimpatikus”

„ilyen nem volt”

,

„Kedves hozzáállás, szakszerű ellátás”

„Előző beteg miatt 1 óra csúszás”

,

„Az orvos és a személyzet hozzá állása, segítőkészsége, pontossága. ”

,

„Van wifi, ropogtatnivalo,alma.”

,

„Az asszisztens, miután édesapám rosszul lett és szédülésre panaszkodott csak foghegyről annyit válaszolt, hogy itt nem mozgatja senki a szobát. A személyzet felkészültsége és segítőkészsége, empátiája nulla.”

,

„Renkívül kedves fogadtatás”

,

„kellemes légkörben, a doktornő teljes hozzáértéssel volt a segítségemre, melyet ezúton is köszönök.”

„ ”

,

„Figyelmesség, segítőkészség.”

,

„Egészségkártyával nem lehet fizetni.”

,

„ A személyzet végtelenül udvarias segítőkész volt. Köszönöm Nekik ezt a betegen is kellemes délutánt!”

„Ott ez a szó eszembe se jutott!”

,

„Kedves, segítőkész recepció és orvos”

„Nem volt kellemetlen tapasztlatom”

,

„A pontosság.”

,

„Visszamondták adni akartak más orvost azt nem kértem most egy héttel későbbi időpontom van.”

,

„Tiszta volt a rendelő,és hangulatos.”

„Nem volt.”

,

„Mosollyal fogadtak. ”

„A felszereltség nem volt meggyőző. ”

,

Értékelések

,
,
,
További értékelések
Értékelem, véleményt írok
Segíthetünk?
Ügyfélszolgálat: 8–20 óráig