Google+
897 993 Sikeres foglalás!

Kényelmes időpontfoglalás magánorvosokhoz!

Kérdésed van? Segítünk: +36 1 700-1491
Ügyfélszolgálat: 8-20 óráig

Ó Rendelő

Orvosaink szakterületenként

Sajnos ebbe a rendelőbe jelenleg nem tudunk Neked időpontot biztosítani, de több kiváló orvosunk rendel a közelben, válogass közülük!
További orvosok a kerületben >>>

Információk a rendelőről

Rendelőnk megépítésénél azt a célt tűztük ki, hogy bárki, akinél a betegségre utaló legkisebb jel elváltozás jelentkezik, annak legyen lehetősége lakóhelyéhez közel egy olyan egészségügyi intézményt felkeresni, ahol az orvossal partneri viszonyban konz...

Tovább olvasom >
A

Ó Rendelő

1038 Budapest, III. kerület, Budapest, Ezüsthegy utca 66.

Részletes adatok

Bemutatkozás

Rendelőnk megépítésénél azt a célt tűztük ki, hogy bárki, akinél a betegségre utaló legkisebb jel elváltozás jelentkezik, annak legyen lehetősége lakóhelyéhez közel egy olyan egészségügyi intézményt felkeresni, ahol az orvossal partneri viszonyban konzultálhat betegségéről.
Az Ó rendelő teljesen magánerőből épült a legmodernebb technikai eszközökkel felszerelt egészségügyi szakorvosi intézet, ahol a magasan képzett szakorvosok várják betegeiket, elérhető versenyképes áron.

Megközelíthetőség

(Békásmegyer hegy felőli oldal az Ófalu patika mellett.)

Vélemények

128 értékelés

„A doktornő emberi, közvetlen, barátságos volt.”

,

„A doktornő stílusa, közvetlensége, tájékoztatása, a vizsgálat színvonala.”

„A mosdóba elfelejtették kihelyezni a WC-papírt és papírtörlőt.”

,

„Mivel a foglalási időpontot csak 10 perccel később tudták biztosítani, erről telefonon értesítettek.”

,

„Kedves, precíz, pontos tájékoztatás és útbaigazítás.”

„nincs”

,

„.”

,

„A barátságos fogadtatás, segítőkészség, pontos rendelési idő. ”

„nem volt”

,

„Mivel a foglalt időpont nem volt megfelelő, telefonon az időpontot egyeztették velem, hogy ne kelljen várnom.”

,

„Köszönöm az odafigyelő, szakszerű ellátást az előjegyzés módját, pontosságát”

,

„a gyors adinisztárció és azonnali fogadás Külön figyelmes, hogy küldenek sms-t és mailt mellett telefonon is rákérdeztek előző nap, hogy megyek-e a rendelésre.”

„nem volt”

,

„Gyorsasag”

„Hőmérséklet ”

,

„Az orvos készsége.”

„Nincs”

,

„Kellemes meleg fogadott. Nyugodt légkör.”

„Nem volt ilyen”

,

„Mindenki nagyon-nagyon kedves.”

,

„Nem volt recepció személyesen nem tudtam tájékozódni, időpontot kérni stb. Honlapjuk szerint ennek 11 òrátòl működni kellett volna.”

,

„telefonon is egyeztették az időpontot”

„nincs”

,

„tiszta rendelő, modern eszközök”

„semmi”

,

„Nagyon gyerekbarát.”

,

„A pontosság és a diszkréció”

„Nem volt ilyen”

,

„Professzionalis hozzaallas, modern adminisztracio. Szep kornyek :) .”

,

„A foglalt időpontban be tudtam menni az orvoshoz, nem kellett várni.”

,

„a magasszintu szolgaltatas”

„a megkozelites”

,

„Jó lenne, ha lehetne kártyával fizetni.”

,

„Pontosság és udvariasság.”

,

„Asszisztens holgy kicsit bal labbal kelhetett fel de ettol fuggetlenul azert o is rendben volt.”

,

„Mindenki nagyon kedves és segítőkész volt.”

„Az öltöző hiánya engem kicsit zavart.”

,

„Kellemes, barátságos.”

„-”

,

„Kellemes légkör, szívélyes fogadtatás”

„nem volt”

,

„Hogy nem kellett sorszámmal órákat várni, hanem azonnal fogadták és ellátták páromat.”

,

„Az időpont foglalása után azonnal elfogadó visszajelzést kaptam, majd a vizsgálat előtti napon még egy emlékeztető SMS-t is. A recepción az asszisztens udvarias, segítőkész.”

,

„Az engem elkisérő kisfiamat kedvesen fogadták és elszórakoztatták.”

,

„Az emberek kedvessége.”

„Nem volt”

,

„Kiválló elérhetőség, és pontos, preciz időpont betartása. ”

,

„Az internetes foglalás, nem mindig megfelelő. Ők nem kaptak róla értesítést időben.”

,

„Judit kelleganőjük kedvessége, odafigyelése”

,

„Nem kellett várni.”

„Nem volt.”

,

„Nagyon segítőkészek voltak.”

„nem tudtam bankkártyával fizetni”

,

„A beteghez való pozitiv hozzáállás, és korrekt tájékoztatás. ”

,

„Nem volt . ”

,

„Köszönöm ! A recepciós hölgy nagyon kedves és udvarias volt! A rendelőt mindenképp fogom másnak is ajánlani, nyugodt lelkiismerettel .”

,

„Udvarias, alkalmazkodó hozzáállás”

„-”

,

„Az ügyfélváróból nyílik a WC, így minden várakozó szurkolhat a vizeletadás sikerességért. Véleményem szerint a rendelőből kellene megoldani a bejáratot a jelenlegi személyzeti WC-be.”

,

„A rendelés napján előbb módosították, majd lemondták a 4 nappal korábban visszaigazolt vizsgálati időt. Máshová kellett mennem. Még 3 nap várakozás. Remek hozzáállás. ”

,

„A nővér is igen nagy tapasztalattal rendelkezik.”

,

„Az, hogy nagy odafigyeléssel, tüzetesen.fájdalom mentesen, vizsgáltak meg, és a legoptimálisabb kezelést kapom.”

„Nem volt.”

,

„Nagyon sokat kellett várni a megadott időponthoz képest. ”

,

„Kedves baráti hangulat.”

,

„Odafigyeltek a problémámra.”

,

„Az asszisztens rendkívül készséges és udvarias volt...”

,

„Takaros rendelő, elérhetőség jó, azonnali értesítés az orvos nem időpontra érkezéséről, nagyon kevés várakozás.”

„Privát szféra limitált, kicsi rendelő, páciensek mindent hallhatnak akár egymásról is.”

,

„Családias”

,

„Nem kellett felelslegesen várakoznom.”

„Nem volt ilyen.”

,

„a kedves fogadtatás és a szakszerü ellátás”

„ilyent nem tapasztaltam”

,

Értékelések

,
,
,
További értékelések
Értékelem, véleményt írok
Segíthetünk?
Ügyfélszolgálat: 8–20 óráig
Telefon: +36 1 700-1491