Google+
898 436 Sikeres foglalás!

Kényelmes időpontfoglalás magánorvosokhoz!

Kérdésed van? Segítünk: +36 1 700-1491
Ügyfélszolgálat: 8-20 óráig
A

Pillangó Egészségcentrum

1149 Budapest, XIV. kerület, Pillangó u.12. (Nagyzugló)
Időpontfoglalás az orvosokhoz
Csak őket mutasd:
Foglaláshoz kattintson
az időpontra

Részletes adatok

Megközelíthetőség

Gépjárművel: Fogarasi út - Pillangó utca kereszteződésnél befordulni a Tesco felé. Saját parkolóban várakozási lehetőség. Tömegközlekedéssel: 80/A jelzésű trolibusszal Pillangó utca megálló 130-as jelzésű autóbusszal Pillangó utca megálló M2-es (piros) metróval a Pillangó utca állomástól 10 perc séta

Vélemények

204 értékelés

„Udvarias mosolygós kedves nővérek.”

„-”

,

„Tágas.tiszta.”

„Nem egyértelműek a recepciósok. Nem lehet tudni ki-ki után jön és hogy egyáltalán be kell-e jelentkezni.”

,

„Könnyen megközelíthető. Azonnal sorra kerültünk.”

,

„Kedves, segítőkész recepciós, aki a rendelőig felkísért.”

„Nem volt ilyen.”

,

„Nem kellett várakozni”

„Nem volt”

,

„Fél órás késéssel indult a behívás amely érkezési sorrendben történt.”

,

„Aranyos volt mindenki”

„Nem volt egy alapos vizsgálat, úgy kellett kérnem extrán mindenre a doktor urat, hogy ugyan nézze már meg a gyerekeknél a gerincüket is...stb. Korábban több gyereknél adtak kedvezményt, most bevasalták rajtam a 4x7000 Ft-ot, amit egy tessék-lássék vizsgálat után nyilván nem sz...”

Végig olvasom
,

„Az orvosnő türelmessége és alapossága. ”

„Nem volt ilyen.”

,

„Korrekt segítséget kaptam mosolygos kellemes emberek dolgoznak itt. Tiszta rendezett épület jó parkolási lehetőséggel.”

,

„Nem volt”

,

„Nagyon részletes információt és javaslatokat kaptam a tüneteim alapján. ”

„Kicsit sokba került a vizsgálat.”

,

„könnyű parkolás ”

„mivel 4 után értem oda ezért a recepción nem volt senki és kicsit nehéz volt megtalálni hanyadikon és pontosan hol van a rendelés”

,

„Szakszerű, gyors ellátás”

„-”

,

„Tágas, világos rendelő ”

,

„Idő előtt behívott az orvos.”

„Lekezelő volt az orvos. ”

,

„Ezt is vártam”

„Nem volt”

,

„Nem volt.”

,

„Szép,új,igényes,tiszta”

„Nincs ilyen”

,

„A recepció személyzete kedves, segítőkész.”

„Negatív tapasztalatom nem volt.”

,

„Voltam már több egészségházban, ahol előre felhívtak, időpontot egyeztettek velem és mindent elmondtak előre. Itt abban sem voltam biztos, hogy él-e a foglalásom. Amikor odamentem, elkérték a baromi magas konzultációs díjat, de felszereltség hiányában nem tudtak ellátni. Ami...”

Végig olvasom
,

„A doktornő alapossága.”

„Nem volt”

,

„Óriási tapasztalat precizitás.”

,

„nem volt”

,

„Egy szőke hajú kedves hölgy, kávéval teával kínált és elnézést kért! ”

,

„mivel röntgen nincs, külön kell csináltatni”

,

„A személyzet nagyon kedves volt.”

„Bár időpontra mentünk, legalább 20 percet kellett várnunk.”

,

„Pontosság és korrektség.”

,

„Könnyen megközelíthető, kedves recepciós kollégák.”

„-”

,

„Az időpont betartása, kevés várakozás”

„A parkolás nem megoldott, a recepciós éppen valahol volt, így kicsit ácsorogtunk.”

,

„A rend a tisztaság otthonossá tette.”

„Nincs ilyen.”

,

„Kedvesek”

„-”

,

„kellemes volt az orvos hozzáállása”

,

„A nővérke mosolygós bizalmat sugárzó. Megnyugtató volt a légkör ”

„Nincs”

,

„I”

,

„Részletes információkat kaptam”

„nem volt”

,

„A személyzet kedvessége”

,

„Nagyon örültem, hogy nem kellett várakoznom. Sokkal hamarabb végeztem mint gondoltam volna. Nagyon rendesek voltak velem, Tovább fogom adni a jó tapasztalataimat. ”

„Nem volt kellemetlen tapasztalatom!”

,

„Nem kellett várakoznunk, a lefoglalt időben azonnal sorra kerültünk. ”

,

„A dolgozók udvariassága, segítőkészsége.”

„Nincs.”

,

„Kellően modern és tiszta az épület kívül-belül egyaránt.”

„Érezhetően frusztrált és kedvetlen a recepció személyzet, mind a földszinten, mind az emeleten”

,

„nem kelet várakozni órákat.”

,

„Végre emberszámba vettek es nem csak egy szám voltam a sok közül. Értelmes felvilágosítást kaptam a betegsegemmel kapcsolatban.köszönöm!!”

,

„nyugodt, tiszta légkör, udvarias kiszolgálással.”

,

„időponto”

,

„Hamarabb bejutottunk, mint a foglalt időpont”

,

„Nem volt zsúfolt”

,

„Kedves a Doktornő”

„-”

,

„Mindenki kedves volt.”

,

„A rendelő hangulata kellően modern és bizalmat sugárzó, kinézete megnyugtató.”

„Bizonyos intim terület (pl. a fogászat) sem a kezelése alatt, sem utána nem kellően "zárt". Nyitva vannak az ajtók, a páciensekkel történő beszélgetések kihallatszanak, a diagnózis, illetve a kezelés nem a kivülállókra tartozik. ”

,

„KIváló ár-érték arány.”

„Nem volt ilyen”

,

„Korrekt ellátás, és szerintem jó rendszer, hogy nem az orvosnak kell közvetlenül adni a pénzt.”

„Egy időpontra több paciens is jön, nem volt túl zavaró, inkább említésreméltó”

,

„Nem kellett sokat várni (tehát tartották a lefoglalt időpontot).”

„A vizsgálat végeztével a recepciónál való fizetés. A recepciós csak közölte az összeget és én fizettem. De honnan tudja, hogy melyik orvosnál voltam (vagy minden vizsgálatnak ugyanaz az ára?)? Továbbá nevet sem kérdezett. Ezek után, ha pl. az előttem lévő beteg fizetés né...”

Végig olvasom
,

„A recepció nagyon segtőkész.”

„Nem volt kellemetlenségem”

,

„Az öszinte ,érthető diagnozis”

,

„Gyorsan es időben megfelelő szakorvoshoz tudtunk bejelentkezni. Kihagyva a több hónapos várakozást.”

,

„Kulturált környezet, nem kellett várni. Azonnali talpbetét készítés lehetősége.”

„Picit több udvariasságot várnék el. ( Köszönni, bemutatkozni illene. Egy röpke mosoly a belépő betegre nagyon fel tudja oldani a hangulatot. Mint a beteg anyukája a vizsgálat alatt álldogáltam a fal mellett, illett volna hellyel kínálni.)”

,

„A doktor úr szakértelme és bánásmódja, kedvessége.”

„Nem volt egyértelmű, hogy időpont szerint vagy érkezési sorrendben kell bemennünk, ezen a várakozók között vita van.”

,

„A foglalási idő előtt sorra kerültem”

„-”

,

„-”

,

„Jóval több kedvesség az állami intézményekhez képest.”

,

„-”

,

„nem volt kellemetlen tapasztalatom”

,

„tapasztalat, hozzáértés”

„nincs”

,

„Tisztaság!”

,

„Tiszta, ízléses rendelő”

„-”

,

„Most voltam itt először, csend, nyugalom és tisztaság! A recepción kedvesen elkalauzoltak a megfelelő helyre. ”

„Nincsen!”

,

„A recepciós hölgy kedves és mosolygós volt.”

,

„Ami nagyon szimpatikus volt ,hogy sms-ben és e-e-mailben figyelmeztettek az időpontról, hogy el ne felejtsem.”

„Nem volt.”

,

„ ”

,

„nagyon kedves és mosolygós volt a recepciós hölgy”

„nem volt”

,

„A doktornő maximalitàsa.”

,

„Nem emlékeztetett egy rendelőintézetre!”

„nem volt”

,

„Viszonylag gyorsan végeztem, és megkaptama számomra fontos információkat a kezeléssel kapcsolatban. ”

„Nincs ilyen”

,

„A személyzet kedvessége.”

,

„helyes nővér:)”

„nincs”

,

„Nem kellett várakoznom, csendes és nyugodt a környezet.”

„Nem volt kellemetlen tapasztalatom.”

,

„Szép környezetben, kedves, segítőkész emberek, alapos vizsgálat.”

,

„A recepción kedvesne fogadtak, tudták, hogy jövök. A doktornő ahogy végzett az előttem lévő beteggel, azonnal fogadott, nem kellet várnom az előjegyzett időponthoz még szükséges öt percet sem.”

,

„Kedves, megértő, odafigyelő emberekkel találkoztam. Barátságosak és segítőkészek voltak. Az orvos hozzáállása megnyugtató, betegközpontú volt. Remek ember!”

„Nem volt kellemetlen tapasztalatom.”

,

„Az adott időpontban megjelentem, azonban a doktornő nem kezdte meg időben a rendelést. Mivel még beteg várakozott előttem, fél óra várakozás után - a doktornő még mindig nem érkezett meg -eltávoztam. Magánpraxist két okból választ a páciens: színvonalas ellátás, valamint a...”

Végig olvasom
,

„A doktorno a negyed 9-es idopontomkor meg sehol sem volt, rajtam kuvul meg ketten vartak elottem ra. Szamomra ez elfogadhatatlan es felhaborito. Nem csak onmagaban a keses, de tekintettel arra, hogy minden elerhetosegem megvolt, nyugodtam lehetett volna ertesiteni. A tovabbiakban semmilyen formab...”

Végig olvasom
,

„Tiszta, modern épület.”

,

„A fogadtatás, a doktornő, a gyogyászati segédeszköz beszerzése azonnal”

„Nem volt”

,

Értékelések

,
,
,
További értékelések
Értékelem, véleményt írok
Segíthetünk?
Ügyfélszolgálat: 8–20 óráig
Telefon: +36 1 700-1491