Google+
900 603 Sikeres foglalás!

Kényelmes időpontfoglalás magánorvosokhoz!

Kérdésed van? Segítünk: +36 1 700-1491
Ügyfélszolgálat: 8-20 óráig

Pre-Pharma

Orvosaink szakterületenként

Sajnos ebbe a rendelőbe jelenleg nem tudunk Neked időpontot biztosítani, de több kiváló orvosunk rendel a közelben, válogass közülük!
További orvosok a kerületben >>>

Információk a rendelőről

Cégünk, a PRE-Pharma Kft. 2000-ben alakult. Alapítóink, dr. Szokolai Erzsébet és dr. Vass Ilona bőrgyógyász-kozmetológus szakorvosok, 20 éves szakmai gyakorlattal, németországi és ausztriai tapasztalatokkal és a gyermekbőrgyógyászati betegségek ellátá...

Tovább olvasom >
A

Pre-Pharma

1095 Budapest, IX.kerület, Budapest, Üllői út 21. II. em 3

Részletes adatok

Bemutatkozás

Cégünk, a PRE-Pharma Kft. 2000-ben alakult.

Alapítóink, dr. Szokolai Erzsébet és dr. Vass Ilona bőrgyógyász-kozmetológus szakorvosok, 20 éves szakmai gyakorlattal, németországi és ausztriai tapasztalatokkal és a gyermekbőrgyógyászati betegségek ellátása területén szerzett nagy rutinnal kívánják kielégíteni az egészséges és szép bőr iránti egyre növekvő igényeket.

Parkoló

az utcán - parkolási díjköteles

Nyitvatartás

H-p: 10:00 - 18:00

Vélemények

289 értékelés

„A március 14.-i idúpontban arendelő nem volt nyitva. Az értékelést ne vegyék figyelembe, de a továbbiakban érdemes a nyitvatartásról és a betegek kiadott időpontjáról egyeztetni.”

,

„Korrekt, gyors, kedves”

„Ilyen nem volt”

,

„Az orvosnő kedvessége, a problémáról egyértelmű tájékoztatása.”

„Nem volt kellemetlen tapasztalatom.”

,

„Figyelmes.”

„Talán a rendelő mérete, de ezt sem mondanám problémának.”

,

„az ott dolgozók kedvessége”

„nincs”

,

„Pontosan betartják az időpontot és kedvesek”

„Nincs kártyás fizetési lehetőség! Amikor ilyen nagy összegekkel dolgoznak, mint amilyenekkel, kellene biztosítaniuk kártya lehúzót is.”

,

„-”

„-”

,

„Mindennel elégedett voltam.”

„Nem volt.”

,

„Kirívóan tiszta higiéniai viszonyok+ahogy annak fenntartására felhívják a t. páciensek szíves figyelmét.”

„---”

,

„Kedvesen fogadtatás, figyelmes tájékoztatás, tiszta , szép rendelő és váró.”

,

„Minden rendben volt.”

,

„A barátságos, nyugodt légkör.”

,

„Nagyon kedvesen fogadtak és pillanatok alatt végeztem.”

„nincs ilyen”

,

„-”

„-”

,

„Kultúrált, kellemes környezetben lévő rendelő, kedves személyzet, megfelelő szakemberek”

,

„Kedves személyzet, betegközpontú kiszolgálás!”

„Esett az eső. :)”

,

„Szinte várakozás nélkül sorra kerültünk, köszönöm szépen ”

„Nincs”

,

„Adminisztrációs fegyelem kiváló. 2006-ban készült betegkartonomat pillanatok alatt elővették.”

,

„Kellemes hely, jo benyomast kelt.”

„Nem volt.”

,

„gyors, pontos, szakszerű ellátás, nagyon kedves és barátságos légkörben.”

,

„Gyorsaság, precizitás, kedvesség”

,

„A bejelentett időpont előtt kb.10 perccel már bent voltam a doktornőnél.”

,

„Odamentem időre, nyomban sorra is kerültem, minden olajozottan ment.”

„Nem volt kellemetlen tapasztalat.”

,

„Kedvesség figyelmesség”

,

„Időppontot kértem, és egy percet sem kellett várnom. ”

,

„Kellemes, tágas rendelő, van elég hely a váróban.”

,

„Szép, tiszta környezet!”

,

„a kedves, barátságos hangulat”

„nem volt”

,

„Egy percet sem kellett varnom es mindenki nagyon kedves es kozvetlen.”

,

„Szívélyes fogadtatás.”

,

„Nagyon nagyon kedves volt mind a Doktornő, mind az Asszisztensnő, gyors és segítőkész a kezelés.”

,

„Nem volt kellemetlen tapasztalatom.”

,

„Gördülékenyen, lényegében várakozás nélkül zajlott minden.”

„Nem volt semmi kellemetlen (TV nélkül azért jobb lenne).”

,

„pontosság, kedvesség”

„nem volt”

,

„A kelemes ,barátságos légkör :) .”

,

„Nagyon kedvesen bánnak a betegeikkel.”

,

„Nagyon kellemes jó hangulatú rendelőben voltunk.Csak jó tapasztalatunk volt.”

„a parkolási nehézség volt a legkellemetlenebb.”

,

„A gyorsaság”

,

„Gyorsaság”

,

„Nem kellett várakozni, a lefoglalt időpontban fogadtak.”

,

„Betegbarát környezet. ”

„Esett az eső. :)”

,

„A doktornő és a recepciós hölgy kedvessége.”

„Kicsit nehézkes a parkolás kocsival.”

,

„Kislányommal érkeztem, akiben egy percig sem volt feszültség, köszönhetően a személyzet hozzáállásának.”

,

„A rendelőben az ismeretlen hely okozta bizonytalanságot odafigyeléssel segítséggel azonnal oldották. ”

„Nem volt”

,

„a gyorsaság”

„nem volt”

,

„Nem kellett várnom.”

„Nem volt kellemetlen tapasztalatom.”

,

„Kellemes, pozitív hangulat az asszisztens és a doktornő részéről egyaránt.”

,

„Nincs ilyen.”

,

„az időpont tartása”

„nem lehet fizetni kártyával”

,

„barátságos légkör”

„nem volt ilyen”

,

„Gyorsaság -rugalmasság -kedvesség !!!”

„Nem volt !!!!!!!!!”

,

„Bejelentkezéskor mondták, hogy nyugodtan foglaljak helyet, hamarosan szólítanak, de elfelejtettek beírni, így nagyjából 3/4 órát kellett várnom. A házba belépve nem láttam kitáblázva, hogy merre kell menni a rendelőbe, egy ott lakó segített.”

,

„Nagyon kedvesek voltak a recepción.”

,

„A rendelő tiszta, pedáns volt. Mivel sok volt a beteg nem is gondoltam, hogy olyan hamar sorra kerülök. A recepsziós hölgy kedves, segítőkész volt. Remek helyen található a rendelő, bármivel könnyen megközelíthető. ”

„Nem volt.”

,

„Gyors problema felismeres”

„foglalt idopont volt, de kedobb kerultem be. ”

,

„Kedvesség és közvetlenség.”

,

„Kedves doktornő”

„nincs”

,

„Gyorsaság, precizitás”

„-”

,

„Gyors és kedves intézkedés”

„az ár ami igen magas volt sehol nincs feltüntetve és még csak említeni se említették se a kapott sms-be se mailbe se sehol!”

,

„Az előzetesen lefoglalt időpontban pontosan sorra kerültem. Nem kellett várakozni. ”

„A rendelő környékén kissé nehézkes a parkolás.”

,

„A rendelő teljes mértékben megfelelt az elvárásaimnak.”

„-”

,

„a bejárati ajtó gomb kilincse nagyon közel van az ajtó széléhez, ezért sérüléseket tud okozni, amikor becsukják!!”

,

„.....”

,

„Várakozásomnak megfelelő ellátást kaptam, nem csalódtam. ”

„Nem lehet bankkártyával fizetni. ”

,

„kedves fogadtatás”

„magas díjak”

,

„Nagyon kedvesek voltak az ott dolgozók.”

„Nem volt ilyen.”

,

„Rendkívül kedves, barátságos fogadtatásban részesültem ahogy megérkeztem. ”

,

„Meleg volt.”

„Nem volt hideg. :D”

,

„Gyors és gondoskodó ellátás”

„Első alkalommal távozás előtt tudtam meg, hogy mennyit fogok fizetni, mert nem egyértelmű, hogy akkor mi történt és mennyiért. A következő lépés árait viszont már megkaptam.”

,

„A doktornő kedves közvetlen és nyugalmat áraszt!:)) Ha bőrgyógyászati problémánk lesz újra őt fogjuk felkeresni!! ”

,

„Nagyon szép és közvetlen hangulatú a rendelő. A szorongásunk és idegességünk egyből megszűnt.”

„Nem volt.”

,

„Mindig nagyon kedvesek, kulturáltak, betartják a terminusokat, kiválóan felszereltek, nagyon felkészültek, stb.”

„Nincs!”

,

„Kedvesség”

,

„kedves hozzáállás”

„kicsit drága volt a vizsgálat”

,

„Be tudtam telefonálás nélkül hétvégén a hétfői első időpontra jelentkezni.”

„A cipőmre kék "papucsot" kellett húznom.”

,

„Kedves a személyzet, profi a hozzáállás”

„Nem volt”

,

„nagyon jó ötletnek tartom a cipőre húzható zacskót:)”

„nem volt ilyen”

,

„Gyors, kedves ügyintézés!”

„Nem volt!”

,

„Már a recepción kedvesen fogadtak. Több éve járok ide rendszeresen anyajegy szűrésre, és mindig ugyanolyan kedves a bánásmód.”

„Nem volt ilyen.”

,

„Nagyon kedvesek voltak velünk mind a recepción, mind a rendelőben!!! Azonnal sorra kerültünk, semmit sem kellett várnunk.”

„Nem volt könnyű parkolóhelyet találni.”

,

„Nem volt várakozási idő, megbeszélt időpontot tartották”

,

„.”

,

„Pontosság. Mivel hamarabb odaértem, és a doktornő is szabad volt, azonnal fogadott.”

„Nem volt.”

,

„Az előjegyzési idő pontos betartása, a megfelelő műszerezettség. ”

„Feltételezhetően a műszakváltás miatt az volt az érzésem, hogy az asszisztencia nincs a helyzet magaslatán.”

,

„Könnyen megtaláltam, kedves volt a recepción ülő hölgy.”

„Nagyon kicsi a váró, néhány páciens nem tudott leülni.”

,

„Tiszta és kellemes 'nem betegi' légkör.”

„Nincs.”

,

„kedvesen fogadtak”

„nem volt ilyen”

,

„Nem volt ilyen.”

,

„Hozzáértés..”

„semmi”

,

„Kellemes hangulata volt a rendelőnek.”

,

„Időpontot betartva udvarias fogadás és szakszerű kiszolgálás. Már évek óta visszajáró vagyok.”

,

„Munkahelyemtől 10 perc séta. Ferenc körút felől, Kálvintértől jól megközelíthető.”

,

„Az altalam foglalt idopont maximalisan be volt tartva, ~10 perccel korabban erkeztem es meg aggodni sem volt idom (alt. felek az orvosoktol) es mar benn is talaltam magam az orvosnal. Nem volt hosssssszu varakozas. A doktorno kedves volt, szakszeru es gyors. ”

,

„Nem kell sorban állni”

„nem volt”

,

„A barátságos és segítőkész hozzáállás.”

„Nem volt.”

,

„rendezett, tiszta váró és rendelő, kedves asszizstensek”

,

„az előzékenység, segítőkészség, közvetlenség és kedvesség”

,

„Semmi késedelem”

,

„gyorsaság, kedvsség,”

„nehéz parkolni”

,

„gyorsaság kedvesség szakszerűség”

,

„Kedvesek voltak és mindenki barátságos. :o)”

„Ilyen nem volt.”

,

Értékelések

,
,
,
További értékelések
Értékelem, véleményt írok
Segíthetünk?
Ügyfélszolgálat: 8–20 óráig
Telefon: +36 1 700-1491