Horváth Ivett, okleveles pszichológus, tanácsadó szakpszichológus, integratív terapeuta, dipl. szupervizor magánrendelése – személyes és videokonzultáció formájában.
Bemutatkozás
Kamaszokkal, fiatal felnőttekkel, felnőttekkel dolgozom tanácsadó szakpszichológusként magánpraxisomban.
„Amikor nem tudod, mi lesz, akkor kezdesz el élni.”
Hamvas Béla
Ahogyan az eddig bejárt, saját utamon megtapasztaltam, mostanra meggyőződésemmé vált, hogy mindannyian képesek vagyunk fejlődni és így a váraltan helyzetekben is végül kiutat/megoldást találni. Ennek a fejlődésnek különböző fázisait éljük, időnkén szinte megtorpanunk, máskor pedig öles léptekkel haladunk előre. Hiszek abban, hogy mindannyiunknak jár egy olyan biztonságos hely és egy olyan támogató kapcsolat, ahol valódi megértésben, elfogadásban lehet részünk.
Egy biztonságot nyújtó helyen szembenézhetünk eddigi megrögzött hiedelmeinkkel, mintáinkkal, félelmeinkkel, amelyek idővel akár akadállyá is válhattak számunkra. Ezeket felismerve és meghaladva végre lehetőségünk nyílik kibontakoznunk, erőforrásainkra lelnünk. Ezt a helyet számos esetben egy szakembernél leljük meg. A döntéshez elhatározás és bátorság szükséges, hogy megtegyük az első lépést és pszichológushoz, segítő szakemberhez forduljunk. Amennyiben döntése nyomán felkeres, onnantól együtt haladunk tovább, eddig megszerzett szakmai tudásommal, tapasztalatommal, Önre szabott eszközökkel fogom kísérni a közös munkánk folyamatában.
Pályám során több formában is módom nyílt a fejlődés, megújulás és a kibontakozás támogatása mellett elköteleződnöm. Vezetők képzésével, szervezetfejlesztéssel foglalkoztam, szupervízorként iskolapszichológusok személyközpontú szupervízióját láttam el. A Károli Gáspár Egyetem Pszichológiai Intézet Szupervízor Képzésének óraadó oktatójaként segítő szakemberek képzésében vettem részt. Kutatást folytattam a meditáció pszichés és szomatikus hatásait illetően illetve a mozaikcsaládok párkapcsolati és működési jellemzői témájában.
Iskolapszichológusként két budapesti elit gimnáziumban is dolgozhattam kamaszokkal, rengeteget tanulva tőlük a fejlődésről és a nyitottságról. A Magyar Táncművészeti Egyetem Egészségügyi Teamjében leendő táncművész növendékek pszichológiai ellátását végeztem, mindvégig fókuszban tartva nemzetközi szinten megfogalmazott táncszakmai céljaik, önmegvalósításuk, fizikai/mentális egészségük között a nélkülözhetetlen egyensúlyt.
Bekapcsolódva a Bethesda Kórház ADHD ambulanciáján folyó munkába, - majd később az ADHD Tréning Team tagjaként - az ADHD-s gyermekek és családjaik számára családterápiát és speciális életvezetési tréningek kidolgozását és vezetését végeztem, hozzásegítve az ADHD-s kamaszokat és a családjaikat a változáshoz, megújuláshoz. Megtapasztaltam, hogy a legnehezebb élethelyzetek is számos lehetőséget rejthetnek még, amelyek új utakká és új sikerek forrásává válhatnak életünkben, hozzásegítve bennünket a megújuláshoz és gyógyuláshoz.
Főbb területek:
Életvezetés
Kamaszkor
Fiatal felnőttkor
Felnőttkor/szülőség
Munkám során többfajta módszertani és elméleti megközelítést ötvözök, ezek közül a legfontosabbnak a rendszerszemléletet, a rogers-i elveket, és az integratív pszichoterápiás megközelítést tartom.
Az integratív pszichoterápia módosult tudatállapotban használt pszichoterápiás módszerek integrációját képviseli, melynek során a pszichodinamikus személyiségelméleten alapuló katatím imaginatív pszichoterápia, a személyiség multiplicitását tételező ego-state terápia, az NLP szemlélete, módszertana és technikái kerülnek alkalmazásra a hipnobehaviorális eljárások mellett.
A szimbólumokkal, relaxációval, autogén tréninggel, imaginációval (KIP), a kognitív sémákkal és a művészetterápiás módszerekkel való munka az eszköztáram fontos részét képezik.
Szeretettel várom magánrendelésemen!
* Időpontot elhalasztani vagy lemondani az időpontot megelőző 24 órán kívül lehetséges. Ezt követően a lefoglalt időpont 50%-os megtérítése ellenében nyílik mód erre. A lefoglalt időponton értesítés nélkül nem megjelenés esetén 100%-ban megtérítendő az ülés, csak így lehet új időpontot foglalni.