Google+
901 331 Sikeres foglalás!

Kényelmes időpontfoglalás magánorvosokhoz!

Kérdésed van? Segítünk: +36 1 700-1491
Ügyfélszolgálat: 8-20 óráig
A

Regenero Egészségház

1133 Budapest, XIII. kerület, Kárpát utca 14. (Újlipótváros)
Időpontfoglalás az orvosokhoz
Csak őket mutasd:
Foglaláshoz kattintson
az időpontra

Részletes adatok

Vélemények

439 értékelés

„Modern, minden igényt kielégít.”

„nincs”

,

„Kellemes környezet, az ellátás gyors és precíz. A bejelentkezéstől számítottan egy héten belül túl estem a beavatkozáson. ”

,

„Könnyű időpontot foglalni. Kellemes hangulatú rendelő. ”

,

„Segítőkészség, rugalmasság.”

,

„A kedvesség és segítő készség!”

,

„Belépés után a nyugodt légkör”

„Nem volt”

,

„Kellemes környezet! Nem orvosi váró!”

„Nem volt!”

,

„Volt szabad parkoló, és lehetett kártyával fizetni a vizsgálatot.”

,

„Kielégítő válaszokat kaptam a kérdéseimre.”

„A megbeszélt időponton túl fél órát kellett várnom.”

,

„-”

„Nem a Kárpát utca. hanem a Pozsonyi u. felől van a bejárat. Talán ezt kellene címként feltüntetni. Vagy az épületen egy reklám felírat is segítene. ”

,

„Precizítás,kedvesség,figyelmesség.”

„Nincs rossz tapasztalatom.”

,

„miközben én itt lecsaptam egy időpontot, ugyanazt egy másik fórumon is kiadták valakinek. felhívtak, jelezték, rendelési időn túl vállaltak nekem időpontot, ami megfelelő volt. klassz, hogy ilyen rugalmasak.”

„nem volt”

,

„Nem kellett jóformán semmit várakozni. ”

„Nem volt.”

,

„már nem először járok itt.maximálisan elégedett vagyok a szolgáltatással”

,

„Nem kellett várakozni.”

„nem volt”

,

„A megjelölt idő pontban kerültem sorra.”

„Sajnos a váróteremben nagyon meleg volt a légkondi nem működött ezért kint az utcai padon várakoztam mivel korábban érkeztem.”

,

„A szombati rendelési idő lehetősége.”

,

„Kávé”

„Nem volt”

,

„Nővérek kedvesek..”

„A másik orvos foglalta a szobát és emiatt 15-20p csúszás ,kevesebb idő jutott mindenkire!!!!!! A laborvizsgalati lehetőség hiányos!”

,

„A kellemes légkör.”

(nem regisztrált felhasználó),

„kedvesség,közvetlenség”

,

„Személyes kapcsolat, alapos viszgálat, emberi hang”

,

„Nyugodt légkör”

,

„Semmit sem kellett várnom!”

,

„nincs”

,

„A lefoglalt időpontban pontosan be is mehettem a rendelőbe. ”

„Nem volt semmi kellemetlen tapasztalat.”

,

„Előre egyeztetett időpontra mentem, és azonnal sorra is kerültem.”

,

„Nem volt csúszás az időponthoz képest.”

,

„nagy figyelmet kaptam, kedvesek”

„nem volt ilyen”

,

„Kedves fogadtatás.”

,

„Kedves türelmes, pontos tájékoztatás es gyógymódot kaptam.”

,

„ percre pontos kezdés”

,

„Kellemesen fogadtak,amikor megérkeztem. Kényelmesen le tudtam ülni kitölteni a betegfelvételi lapot,nem sürgettek. Minden kérdésre választ kaptam,és megfelelően eligazítottak.”

,

„Segítettek odatalálni, profi és gyors a kommunikáció, az időpontfoglalás..stb”

„-”

,

„Gyors bejelentkezés és visszajelzés a rendelőtől.”

„Nem volt.”

,

„kicsi a váró”

,

„Pontosság, precizitás”

„nem volt ilyen”

,

„A lefoglalt időhöz képest később tudott az orvos fogadni, erről értesítettek, így a kellemetlen várakozási idő csökkent. A módosított időhöz képest, talán 1-2 perc volt a csúszás, így lelkileg teljesen felkészülve tudtam az orvossal a problémámról beszélni.”

„Az előzetes bejelentkezést visszaigazoló telefonos megkereséskor kért személyes adataim közül nem sikerült minden pontosan berögzíteni. Ezért a receptfelíráskor kellett korrigálni ezt a tévedést. Úgy éreztem, hogy az orvost és engem is némileg kizökkentett a kialakult benső...”

Végig olvasom
,

„korábban érkeztem, de idő előtt fogadtak”

„fizetős parkolási lehetőség”

,

„Barátságos környezet.”

„Nem volt”

,

„Kedvesség”

„Nincs”

,

„Nem kellett várni.”

„Ilyen nem volt.”

,

„hozzáállás”

„-”

,

„Nem kellett várni, pont abban az időpontban mehettem be, amikorra elő voltam jegyezve. A recepciós hölgy kedves és vidám volt. ”

,

„Nem kellett órákig várni, kellemes környezetben, kényelmesen vártam összesen 7 percet :)”

,

„Segítőkész.”

„Nem volt.”

,

„Este foglaltam időpontot, és reggel már mehettem is a rendelőbe időpontra.”

„A recepciósnál kettősséget tapasztaltam. Egyrészt a telefonban kicsit lekezelőnek éreztem, és érkezéskor sem túl udvariasan beszélt arról, hogy útmutatása ellenére a páciensek egy része nem találja meg a rendelőt, másrészt bármit kértünk segítőkész volt.”

,

„Nem volt.”

,

„nyugalom, tisztaság, zsúfoltságmentesség”

„nehezen találtam meg”

,

„Ahogy az a nagy könyvben meg van írva. Emberi hozzáállás, tüzetes kivizsgálás, részletes, érthető magyarázat minden apró jelenségre. Ritka az, hogy az ember szívesen megy orvoshoz, de ez egy nagyon kellemes élmény volt. ”

,

„Doktor úr pontossága”

„nem volt”

,

„Kellemes környezet, figyelmesség, jó hangulat”

,

„A recepciós segítőkézsége,kedvessége,mivel hamarabb érkeztem,nem kellett várnom a megadott időpontig,előbb behívott a doktornő,és az Ő hozzáállása,alapossága maximálisan megfelelt az elvárásaimnak!”

,

„Tágas, felszerelt rendelő várt. Kellemes klíma, igény esetén víz, kávé fogyasztható. Kulturált, tiszta mellékhelység áll a páciensek rendelkezésére.”

,

„A doktornő nagyon kedves és figyelmes. Partnerként kezelt és az első pillanattól éreztem, hogy valóban segíteni szeretne és nem csak a tüneteket gyógyszerezni. Részletesen elmagyarázta a probléma mögött megbújó lelki okokat is. Az egyik legjobb orvos, akivel valaha találkoztam. ”

,

„.”

,

„minimális várakozás”

,

„Időben sorra kerültem!”

,

„Kedvesség, figyelmesség gondoskodás, segítőkészség. Jól esett!”

„Nem volt ilyen”

,

„Nagyon kedves volt a recepciós hölgy. Volt egy kis félreértés az időpontom végett, de kedvesen, türelmesen elmagyarázta. Tisztaság és rend volt. Ha épp teázni lett volna kedvem, könnyen megtehettem volna, mert minden oda volt készítve hozzá. Ezen kívül sok újság is rendelkez...”

Végig olvasom

„Sajnos a lakóhelyemtől nagyon messze van, és sokat kell utazni.”

,

„Előtte felhívtak pontosítani a helyszínt és az időpontot, majd sms-t küldtek telefonos elérhetőségükről”

,

„Volt wifi, tisztaság volt.”

„Kicsit nehezen találtam meg a rendelőt.”

,

„A beteg-páciens beszélgetése esetenként kihallatszik a váróba.”

,

„Nem volt”

,

„A hangszigetelés a Regenero Egészségházban katasztrofálisan rossz. Míg vártam, simán hallottam bent mi folyik, ha jobban odafigyelek még értettem volna is. Ilyen tudattal bemenni aztán páciensként...”

,

„Nagyon jó a parkolási lehetőség ”

„Nem volt ilyen”

,

„A honlapon szabadnak jelzett időpont foglalt volt, de felhívtak, és sikerült egyeztetni időpontot.”

,

„Nagyon meglepődtem, hogy semmilyen kezelást nem tudott az orvos elkezdeni, mert nem volt hozzá meg az eszköze....lézer berendezés egyáltalán nincs, a fagyasztást sem lehetett elkezdeni, mert a legközelebbi alkalomra tudja hozni a doktornő az eszközöket. Később megtudtam hogy a 2 he...”

Végig olvasom
,

„Asszisztens köhögött, láthatóan betegen dolgozott...”

,

„Szép és számomra laikusnak felszereltnek tűnő rendelő. Kedves recepciós, nyugodt hangulat.”

,

„udvarias, közvetlenség”

,

„Kedves recepciós, könnyű foglalás.”

„Nem volt.”

,

„Kultúráltság!”

„A 15 perces csúszás. Ennek azonban nem tulajdonítok különösebb jelentőséget.”

,

„Kemény a szék a rendelőben.”

,

„Tiszta, rendezett, modern. ”

„-”

,

„Segitokeszseg”

„Nincs”

,

„Könnyű időpont és orvos választási lehetőség.”

,

„Kellemes környezet,NINCS VÁRAKOZÁS”

„Mivel először jártunk itt,kicsit nehezen találtuk meg a rendelőt.”

,

„ingyen parkoltam - XIII. kerületi matricával:)”

„-”

,

„pontosság részletes tájékoztatás”

„nem volt”

,

„A doktornő alapossága, figyelmessége és megértése. A recepciós hölgy is segítőkész volt. ”

,

„Az elektronikus visszaigazolás mellett, telefonon is megkerestek, egyeztettek, tájékoztattak, valamint segítettek a rendelőhöz való eljutásban is. ”

,

„Szinte nem is kellett várni”

„Nem volt ilyen”

,

„Környezet-emberi hozzá állás - barátságosság”

„Nincs”

,

„Nem értesítette a foglalásomról a rendelőt a Foglalj orvost stáb, mégis megoldották a problémát, méltányosan és gyorsan.”

,

„-”

,

„Én már voltam a Doktor Úrnál . Ő egy olyan személyiség amilyennek minden orvosnak lennie kellene . Ahogy belép az ember hozzá , már attól nyugodt lesz . A kivizsgálás tökéletes, mindenre kiterjedő . Csak jót tudok írni ezért a kellemetlen rovatot ki sem töltöm .”

,

„Nem kellett várakozni, a doktornő nagyon kedves, segítőkész volt.”

,

„ A Doktornő szakértelme.”

„Nem volt ilyen.”

,

„A nagyon kedves emberi hozzáállás, ritkán tapasztal ilyet az ember.”

„Nem volt ilyen.”

,

„vidám színes rendelő, azonnal oldja a stresszt :) Az árak is nagyon korrektek, lehet egészségpénztári kártyával fizetni”

„nincs”

,

„Teljes körű tájékoztatást kaptam. Nagyon színpatikus, és nagyon korrekt orvos. Körültekintő, alapos. Csak ajánlani tudom.”

,

„Barátságos, rendelő, kedves személyzet, és az időpontok betartása.”

,

„Gyorsan sorra kerültem. Dr Harmos Ferenc nagyon bizalomkeltő, jó orvos. ”

„Nincs”

,

„Az előre egyeztetett időpont pontos betartása!”

,

„Pontosa fogadás a megadott időpontban. ”

,

„Nem volt.”

,

„Kedves, segítőkész asszisztencia, a rendelési idő pontos betartása. ”

,

„Gyorsaság, pontosság.”

„-”

,

„Kedvesség, alaposság . A vizsgálatok után mindent érthetően elmondott a Doktor Úr . Nem tudnék jobb szót leírni . Emberként kezelnek .Ez kevés helyen adatik meg a mai világban ! Köszönöm ! József”

„Ilyen nem volt .”

,

„Egészségkártyával is lehetett fizetni. ”

„Ilyen nem volt. ”

,

„Gyors fogadás.”

,

„A doktornő nagyon barátságos volt, gyors és segítőkész”

„A számlázással volt proléma, mert a recepciós többlet számlázott. olyan tételt fizettem ki ami nem volt a vizsgálat része. Ennek visszautalása folyamatban van ”

,

„A kezelés gyorsan lezajlott, nem kellett várakoznom, a kapott időpontban fogadtak.”

„Kellemetlen tapasztalatom nem volt.”

,

„A nagyon személyes barátságos fogadtatás,precizitás.pl:sms-ben értesités hogy az időpontot el ne felejtsem.”

„Nem volt.”

,

„Pontos, korrekt volt minden”

,

„-”

„-”

,

„Gyorsaság.”

„-”

,

„Minden tökéletes volt,közvetlen emberközeli hangulat,stresszoldó légkör sok orvos tanulhatna tőlük.Szakmailag is tökéletes és logikus.Jó érzés iyen orvosi ellátásban részesülni!”

„nem volt”

,

„kaptam számlát”

,

„pontosság, figyelmesség”

„nem volt”

,

„íminden rendben ment”

„Nincs”

,

„Annyit kellett fizetnem, amennyit előzetesen mondtak.”

„Kontrollvizsgálat címén beszedték a 7000 Ft-ot, de vizsgálat nem történt, csak megkérdezte a doktor úr, hogy elmúltak-e a tünetek. Bár előzetesen elmondták, hogy ennyibe fog kerülni (tehát számítottam rá), de gondoltam, legalább megnézi a doktor úr.”

,

„-”

,

„Időpontra mentem, sorban megszólítottak és pontosan kezdődött a vizsgálat.”

„Talán mert este volt már, de egy mosolyt sem kaptam.”

,

„Egy másodpercet sem kellett várnom, azonnal fogadtak.”

„Az orvos elfoglaltsága miatt kérésére az időpontot 12:20-ról 11:00-ra kellett áttenni, ami kis kellemetlenséget okozott.”

,

„Az orvos barátságos hozzáállása.”

„Nem volt.”

,

„Nincs”

,

„Nem kellett varni, egybol sorra kerultem. ”

„Kisse draga. ”

,

„Mindenki nagyon kedves es segitokesz volt.”

„nincsen”

,

„Kedves recepciós. Fontos az is, hogy a foglalás után azonnal felhívtak telefonon.”

„Várakozni kellett, csúszás volt.”

,

„Szakszeruen allt a dokino a beteghez.”

„Sokat kellett varni. PEDIG IDOPONTRA MENTUNK. 5 SZEMOLCSERT FELSZAMOLTAK 22 EZER FORINTERT. CIRKA 5 PERCET VOLTUNK A RENDELOBE”

,

„Barátságos környezet.”

„Nem volt ilyen.”

,

„Szívélyes fogadtatás, gyors ügyintézés, rövid várakozási idő.”

„A telefonon egyeztetett személyes adatokat ismételten meg kellett adni egy beteg adatlap kitöltésével.”

,

„Nincs”

,

„teltház volt aznapra, de a hölgy felajánlotta, szólnak, ha lesz szabad időpont, és így is tett!”

,

„A váróban a figyelmesség (víz, tea, csoki). Barátságos környezet. Mellékhelyiségben a tisztaság. Egy helyen több szakorvos elérhetősége.”

„Nem volt.”

,

„A személyzet nagyon kedves és közvetlen.”

„Nem volt kellemetlen tapasztalatom!”

,

„Az, hogy nagyon gyorsan és gőrdülékenyen ment minden.”

„Kicsit sok adatot kértek, ami szerintem felesleges.”

,

„-”

,

„Rutinos doktornő.”

,

„. A recepciós kedvessége.”

„Nem ért kellemetlenség.”

,

„Kedvesen fogadtak, nem kellett várni, az orvos odafigyelő, korrekt volt. Megfelelően tájékoztatott.”

„Nagyon vékonyak az ajtók, a rendelőben zajló beszélgetés kihallatszik.”

,

„semmi”

„amikor közölték a 10.000.-ft-os vizsgálati díjért cserébe, hogy nem vállalják a szemen lévő szemölcs leszedését. valamint sem az orvoson, sem az asszisztensen nem volt köpeny és a rendelő őskorra emlékeztet, ha már igencsak megkérik az árát a magánrendelésnek, lehetnének...”

Végig olvasom
,

„Kedvesség”

„Nem volt kellementlen tapasztalat”

,

„Recepciósok kedvessége.”

„A rendelő kissé "el van dugva".”

,

„Az orvosnő nyugalma, odafigyelése.”

,

„Azonnal fogadtak, nem kellett várakozni. Előzetesen interneten összefoglaltam a tüneteket/problémát, melyet figyelmesen olvasott el a Doktornő, így "képben" volt, amikor a rendelőbe léptem. Az időpontot megelőző nap délutánján - tehát csak cca. 1/2 munkanappal megelőz...”

Végig olvasom

„Kicsit meglepett az ár, de elképzelhető, hogy nem tájékozódtam előre kellő alapossággal.”

,

„Minden a megbeszéltek szerint,percre pontosan történik,példamutató!”

,

„jól felszerelt, kulturált és tiszta rendelő”

„nincs kellemetlen tapasztalat.”

,

„Tiszta, rendelő, váró, kedves, segítőkész recepció.”

„Ár.”

,

„a doktornö nagyon kedves volt”

„nincs ilyen”

,

„Alapos és hiteles diagnózis felállítása, és közlése. Ez az állami egészségügyben nem szokásos, a beteg nem tudja meg mi a baja.”

„-”

,

„A Doktor Úr közvetlen,nagyon segítőkész,örülök hogy rátaláltam a rendelőre!!!”

,

„Időpontnak megfelelően fogadtak, nem kellett várni. Nem volt zsúfoltság, nem kellett másokat elviselnem magam körül. A személyzet kedves, gyors és tapintatos. ”

„Nem volt ilyen.”

,

Értékelések

,
,
,
További értékelések
Értékelem, véleményt írok
Segíthetünk?
Ügyfélszolgálat: 8–20 óráig
Telefon: +36 1 700-1491