Google+
142 934 Sikeres foglalás!

Kényelmes időpontfoglalás magánorvosokhoz!

Kérdésed van? Segítünk: +36 1 700-1491
Ügyfélszolgálat: 8-20 óráig

Sebkezelési és Ápolási Centrum - Kecskemét

Orvosaink szakterületenként

Információk a rendelőről

A Sebkezelési és Ápolási Centrum új helyre költözött: Kecskemét, Hoffmann János u.3.  Kecskeméti centrumunkban; bőrgyógyászati, traumatológiai, ortopédia, általános sebészeti, sebészeti, érsebészeti és igazságügyi orvosszakértői magánrendelésekkel valamint...

Tovább olvasom >
A

Sebkezelési és Ápolási Centrum - Kecskemét

6000 Kecskemét, Hoffmann János u. 3.
Időpontfoglalás az orvosokhoz
Csak őket mutasd:
Foglaláshoz kattintson
az időpontra

Részletes adatok

Bemutatkozás

A Sebkezelési és Ápolási Centrum új helyre költözött: Kecskemét, Hoffmann János u.3.  Kecskeméti centrumunkban; bőrgyógyászati, traumatológiai, ortopédia, általános sebészeti, sebészeti, érsebészeti és igazságügyi orvosszakértői magánrendelésekkel valamint sebkezelési ellátással (műtéti, traumás, égett, fekélyes, felfekvéses, diabéteszes vagy egyéb sebek kezelése), tanácsokkal és ápolási tanácsokkal állunk kedves betegeink rendelkezésér!

Megközelíthetőség

A rendelő a MALOM ÜZLETHÁZ hátsó parkolójával szemben található, amely MOZGÁSSÉRÜLT BETEGEINK számára is KÖNNYEN MEGKÖZELÍTHETŐ!

Parkoló

A parkolásra a rendelő utcájában és annak közelében van lehetőség.

Nyitvatartás

Hétfőn 16-18 óra között Sebészeti, Érsebészeti és Sebápolási rendelések DR. MOLNÁR TAMÁS
Kedden 16-18 óra között Sebészeti, Traumatológiai, Sebápolási és Igazságügyi Orvosszakértői rendelések DR. SZÉKELI SÁNDOR
Kedden 17-19 óra között Bőrgyógyászati és Sebápolási rendelések DR. MARECZKY ZSUZSANNA
Szerdán 16-18 óra között Bőrgyógyászati, Sebápolási rendelések DR. PALUSKA MÁRTA
Csütörtökön 16-18 óra között Sebészeti, Traumatológiai, Sebápolási és Igazságügyi Orvosszakértői rendelések DR. SZÉKELI SÁNDOR
Péntek 15:30 és 17:30 között Bőrgyógyászati és Sepápolási magánrendelések Dr. GERGELY BRIGITTA

Vélemények

291 értékelés

„Pontosan hívtak be, nem kellett várakozni.”

„Nem volt.”

,

„Minden. Számomra a legjobb, legmegbízhatóbb orvos.”

,

„Tiszta, barátságos rendelő, kellemes illat.”

(nem regisztrált felhasználó) ,

„Ügyfélbarát”

,

„-”

„-”

,

„Az Orvos és asszistens felkészültsége és figyelmessége a tájékoztatás nagyon jó. Érthetően elmagyarázzák a teendőket.”

„Nem tudom menyire fontos, de nincs fogas.”

,

„Volt hely lepakolni.”

,

„Tisztasság ,hangulat,nyugalom.”

„ ”

,

„Tisztaság.”

„Nem volt”

,

„Csúcsidőben nehéz parkolás”

,

„Tiszta, barátságos környezet.”

„Olyan nem volt.”

,

„A beteghez való viszony,”

,

„Nem kellett várni ”

„Nem volt villany kapcsolva a váróban”

,

„Tisztaság a váróban és a mellékhelyiségben”

,

„A várakozási idő rövid volt. Nagyon kedves volt mindeni. ”

,

„Nagyon kedves a doktornő!”

,

„Minimális volt a várakozási idő.”

,

„Minden rendben volt. ”

,

„Tiszta, tàgas, modern környezet, halk zene. Mindenki nagyon kedves és segítőkész volt. Pontos beteg fogadás.”

„ ”

(nem regisztrált felhasználó) ,

„Az orvos kedvessége,alapossága”

,

„Nagyon kellemes hangulatú a váróterem. A rendelő tiszta és barátságos, nincs "rendelő" érzet. Mindenki kedves és segítőkész volt a magánrendelőben. ”

(nem regisztrált felhasználó) ,

„A kapott időpontban (bár már 16.45 kor) megjelentem, ahol is az orvos közölte velem, hogy nem tud fogadni, mert neki is el kell mennie, s különben is 17.25-re nem volt senki sem bejelentkezve. Hiába közöltem vele, hogy az időpontot illetően többször is kaptam visszaigazolást, mege...”

Végig olvasom
,

„esetleg lehetne a váróban több ülőhely”

,

„Pontosság”

,

„Tiszta volt.”

„6 óra előtt muszáj parkolási díjat fizetni.”

,

„Pontosság, precízség. ”

,

„tágasság, rendezettség”

„az asszisztens viselkedése - mimikai kifejezései”

,

„Megközelíthetőség és parkolás.”

„-”

,

„Ilyennek kellene lennie az állami körülményeknek is. ”

,

„Érdekes kilátás”

,

„A doktor úr.”

,

„Közvetlenek voltak velem és segítőkészek.”

,

„Szép, rendezett, modern környezet.”

,

„Dr. Molnár Tamás hozzáállása, segítő készsége a problémám megoldásához.”

,

„Pontosan, az előre lefoglalt időpontban hívtak be.”

,

„Kedves nyugodt, meggyőző doktornő, nagy tapasztalattal, jó angol tudással.”

,

„A kedvesség.”

,

„Szellős a váró, nincs bezártság érzés.”

,

„A hozzáállás, párbeszéd, a segiteniakarás érzése”

„időpontcsuszás”

,

„Parkolási nehézségek”

,

„Gyors, Hatékony”

,

„Nagyon jó volt a hangulat,mintha nem is orvosnál lettem volna.”

„Zavaró,hogy minden kihallatszik a rendelőből.”

,

„Minden a lehető legjobb, az aszisztens hozzálása is kiválló”

,

„Időpont be tartása ”

,

„Kedvesek voltak .”

,

„Tisztaság . Nyugalmat árasztó környezet.”

,

„A foglalt időpontban bemehettem. Szép a környezet.( Kívül is, belül is.)”

,

„Részletesen elmagyarázott mindent a Doktornő , kedves asszisztens megmutatta hogy kell a sebemet bekötni . Szívből köszönöm :) ”

,

„A gyors megbizható ellátás.”

,

„Tiszta, modern, kellemes rendelő.”

,

„Kedvesek voltak.”

„Csúszás volt az időpontoknál+30-40 perc várakozás.”

,

„Tiszta, rendezett környezet.”

,

„Tisztaság, szólt a rádió.”

„Nem volt”

,

„Egyáltalán nem kellett várakoznom. ”

,

„ csúszás az időponthoz képest”

,

„A korrekt és teljes körű orvosi tájékoztatás”

,

„Szerintem nehèz parkolóhelyet találni. -Vagy èn voltam ügyetlen. :-( ”

,

„Tágas,családias,tiszta.”

,

„Nagyon szép tiszta és tágas.”

,

„Nem volt ilyen .”

,

„Kultúrált, tiszta környezet.”

„Nem olyan nagy ügy, de egy kicsit kellemetlen a váróban ülni, főleg estefelé, nincs függöny, mintha a kirakatban ülnék. ”

,

„Tiszta, egyszerű és barátságos”

,

„Nem olyan mintha egy orvosra várakonánk.”

„Nem tudok ilyenről beszámólni”

,

„Az időpontokat betartják.”

„Nem volt ilyen.”

,

„Nagyon kellemes kornyezetben volt a rendelo. ”

„Nem kecskemeti vagyok, kicsit nehezebben talaltam meg.”

,

„Pontos időpont, pár perc várakozás”

„Parkolás”

,

„Modern, esztétikus és tiszta a rendelőintézet. Mindenki nagyon kedves és segítőkész.”

(nem regisztrált felhasználó) ,

„-”

„-”

,

„Nem kellett várakozni.”

„Nem volt.”

,

„modern,esztétikus,ízléses”

„nem volt”

,

„Az asszisztens a vizsgálat közben kedvesen figyelt a 3 éves gyermekemre.”

,

„A doktornő részletes tájékoztatása a betegséggel kapcsolatban.”

,

„Sikerült tartani az időpontot. :) ”

,

„A személyzet nagyon közvetlen, tapintatos, megértő, aranyos”

,

„Párom volt a páciens...”

,

„Alapos, kedves nagy szaktudású szakorvos”

,

„ --- ”

„---”

,

„Minden kérdésemre választ kaptam a a betegségemmel kapcsolatban!”

„parkolás”

,

„Általánosságban pozitív hangulatú a rendelő.”

„Nem volt kellemetlen tapasztalatom.”

,

„ ”

„Nem volt.”

,

„Tágas.”

„Később kerültünk be a jelzett időpontoknál,kb. 25-30 perccel. Volt ,aki emiatt elment.”

,

„Szép helyre költözött a szakrendelés, jó hangulatú, tiszta, tágas.”

„-”

(nem regisztrált felhasználó) ,

„Nagyon barátságos, tiszta környezet. Minden ott dolgozó nagyon kedves és segítőkész.”

„nincs”

(nem regisztrált felhasználó) ,

„Kimondottan barátságos, eszembe sem jutott hogy orvosi rendelőben vagyok!”

,

„Tartják az időpontot, nincs várakozás.”

„nincs”

,

„.”

„.”

,

„Az asszisztensnő minden páciens távozása után foglalkozott az újonnan érkezett betegekkel, előre elkérte a kellő papírokat, így nagyon gördülékenyen haladt a vizsgálat.”

„Nem volt kellemetlen tapasztalatom.”

,

„Tágas és tiszta”

„Nem volt”

,

„Nagyon kedves volt a Doktornő is és az asszisztense is. Számomra érthetően is elmagyarázta a diagnózist.”

,

„Nyugodt, letisztult hely, nem volt görcsbe a gyomrom. Makulátlan tisztaság. Kellemes orchidea illat!”

„Nem volt.”

,

„Kellemes, tiszta környezet.”

,

„tisztaság, hangulatosság”

„nincs”

,

„kellemes hangulat, szakértelem, ”

(nem regisztrált felhasználó) ,

„Gyors, precíz kiszolgálás. Hamarabb értem oda, és így soron kívül el lettem látva :)”

,

„gyors, nem kellett várni ”

,

„A foglalt időpont pontos maradéktalan betartása, így nem kellett várakozni. Udvarias és előzékeny fogadás.”

„-”

,

„A részletes tájékoztatás amit kaptam”

„-”

,

„A rendelőben 35 percet vártam, majd megkérdeztem az asszisztenstől, várható-e az orvos, aki jelezte, hogy az imént beszéltek vele, és mivel műt, nem jön a rendelésre. Így az összes várakozó beteget elküldték (kifizettük a parkolójegyet és vártunk nem keveset). Nyilván, ez ...”

Végig olvasom
,

„hangulatos”

,

„A lefoglalt időben sorra kerültem, nem volt hosszú várakozás.”

,

„Az előre foglalt időpontban fogadtak is, a rendelő tiszta, egyszerűen megközelíthető. Mindenki nagyon kedves és segítőkész volt.”

„Kellemetlen tapasztalatom nem volt.”

(nem regisztrált felhasználó) ,

„Maximális segitséget kaptam.”

„Nem volt.”

,

„Tiszta, modern, barátságos.”

(nem regisztrált felhasználó) ,

„Tiszta és modern rendelő, kellemes hangulatú. Könnyen megközelíthető.”

(nem regisztrált felhasználó) ,

„Nem kellett várnom, gördülékenyen a rendelés.Nagyon barátságos a rendelő, nem beszélve az ott dolgozókról kedvességéről.. ”

(nem regisztrált felhasználó) ,

„A rendelő jól megközelíthető, tiszta, igényes.”

(nem regisztrált felhasználó) ,

Értékelések

,
,
,
További értékelések
Értékelem, véleményt írok
Segíthetünk?
Ügyfélszolgálat: 8–20 óráig