Google+
147 003 Sikeres foglalás!

Kényelmes időpontfoglalás magánorvosokhoz!

Kérdésed van? Segítünk: +36 1 700-1491
Ügyfélszolgálat: 8-20 óráig

Sebkezelési és Ápolási Centrum - Szombathely

Orvosaink szakterületenként

Információk a rendelőről

Centrumunkban professzionális sebkezelés (diabéteszes, fekélyes, felfekvéses, égési, és egyéb traumás sebek ápolása), illetve sebészeti és traumatológiai szakorvosi magánellátás vehető igénybe. 

Tovább olvasom >
A

Sebkezelési és Ápolási Centrum - Szombathely

9700 Szombathely, Bocskai István krt. 6.
Időpontfoglalás az orvosokhoz
Csak őket mutasd:
Foglaláshoz kattintson
az időpontra

Részletes adatok

Bemutatkozás

Centrumunkban professzionális sebkezelés (diabéteszes, fekélyes, felfekvéses, égési, és egyéb traumás sebek ápolása), illetve sebészeti és traumatológiai szakorvosi magánellátás vehető igénybe. 

Nyitvatartás

Hétfő 16-20
Szerda 16.30-19.30 (Sebészet)
Csütörtök 10-11 és 16.00-19.00

Vélemények

803 értékelés

„Nincs tömeg”

,

„Türelmes, nagy tudású orvos, kedves ügyes ápolónővel.”

,

„Gyors volt, korrekt.”

,

„-”

,

„A lefoglalt időpontban azonnal fogadtak.”

„Gépjárműparkolás nem megoldott, vagy kevés.”

,

„Gyors időpontfoglalás”

,

„Kedves , emberséges .Ajánlom mindenkinek.”

,

„+”

„-”

,

„Rend, tisztaság, halk zene. Barátságos.”

,

„Tiszta, rendezett környezet. Barátságos váró.”

,

„Először voltam a dr-útnál nagyon barátságos! Látszik hogy nagy a szakértelme a munkájában! Korrekt elmondta mit fog csinálni mik a várható javulás feltételek!”

,

„Végtelenül emberséges a Doktorúr és az asszisztens hölgy is, így gyorsan oldják a feszültséget és a félelmet.Csak ajánlani tudom őket!”

,

„Sokan voltunk,mégis mindenki türelmesen várt,és mindenkinek volt ülőhelye.”

,

„Kedvesek.”

,

„Asszisztens hölgy vidámsága és öszinte mosolya, talpaesettsége.”

,

„gyorsan rám került a sor”

,

„kellemes zene, meleg helyiség”

„-”

,

„hangulatos”

„-”

,

„kévés várakozás”

,

„Jó háttérzene, kényelmes székek.”

„Nincs ilyen.”

,

„Orvosnál voltunk, ennek ellenére nem volt kellemetlen tapasztalatunk”

„Nincs”

,

„Nem kellett várakozni, pontosan akkor hívtak be amikorra időpontom volt.”

„A rendeli előtt nincs parkoló, parkolni csak az út szélén lehet.”

,

„Modern, rendezett és tiszta.”

„Nincs.”

,

„Nyugodt várakozási körülmények a váróban.”

,

„Időbeli pontosság (a megjelölt időpontban kezdődött a rendelés), a szakszerű, betegközpontú ellátás, érthető diagnosztika, magyarázatok, javaslatok.”

,

„Rendben volt”

„Nem volt”

,

„Gyors segítség.”

„nem volt”

,

„Barátságod berendezés”

„Nincs”

,

„Patyolat tisztaság mindenhol!”

„Általában kísérővel érkeznek a betegek, ezért ha csúszás van az időpontok tekintetében, akkor kicsit szűkös a váróhelyiség, nem mindenki tud leülni.”

,

„Halk zene,tiszta és felszerelt mosdó. ”

,

„kényelem, hangulat”

„-”

,

„Kedvesek, segítőkészek!”

(nem regisztrált felhasználó) ,

„Kellemes légkör. Ha várni kell akkor lehet olvasni különböző újságokat, magazinokat. ”

,

„Kiváló hozzáállás!!!”

„nincs”

,

„Doktor Ur tájékoztatása.”

,

„A megbeszélt időpont tartása.”

,

„A doktor úr figyelmessége, szakértelme, és az asszisztens kedvessége nagyon jól esett.”

,

„Segitokesz,kedves ”

,

„Doktor Úr :-)”

,

„-”

„-”

,

„Kellemes, megnyugtató zene. ”

„nincs”

,

„Tisztaság, halk zene, hangulatos nagyon!!!!!”

,

„Nafyon kedves szimpatikus volt az asszisztesnő is.”

,

„Nagyon kedves és emberi a Doktor Úr és az asszisztens hölgy is! Mindent nagyon precízen végzett, minden lépésről pontosan tájékoztatott! Nagyon- nagyon emberi! Csillagos 5-ös az ellátás és az emberi hozzáállás is. Mindenkinek ajánlani tudom!”

,

„Az orvos szaktudása, közvetlen kedves személyisége. Az asszisztens pedig mosolygós, pozitív , kedves személyiség. Már rég nem voltam hasonló orvosi kezelésen. Köszönöm! ”

,

„Kellemes,halk zene.”

,

„Minden rendben.”

,

„Próbálták elterelni a figyelmemet a betegségemről, nagyon megvagyok elégedve mindennel!”

,

„Az asszisztens hölgy is egy tündét. ”

,

„A DOKTOR ÚR HOZZÁÁLLÁSA MINDEN BETEGÉHEZ EGYFORMÁN KÍVÁLÓ”

,

„Nagy szakmai tudással rendelkezik, és a beteggel való kapcsolata kiváló. ”

,

„az előjegyzési időpontnak megfelelő behívás”

,

„Bejutottam! ;-)”

„"Kis" csúszásban volt a Dr. úr! De a hozzáállása feledtette!”

,

„Az orvos szakmai felkészültsége és emberi hozzáállása”

,

„Könnyen megtaláltam.”

„Kicsit sokat kellett várni.”

,

„szól a zene”

,

„Kedves fogadtatás, kézfogással üdvözölt az orvos. Bemutatkozott és csak ezután kezdte a kikérdezésem. ”

,

„Közvetlen, barátságos hangulat.”

„-”

,

„Viszonylag friss magazinok az idő elütéséhez.”

„Több mint 1 órával később kerültem sorra. Elég nagy keveredés volt a behívások sorrendjével kapcsolatban. Nem az ellátási idő okozta a várakozást, emiatt elhanyagolható lett volna a csúszás. Sajnos az asszisztens e téren nem volt a helyzet magaslatán.”

,

„Tisztelet, szakmai kompetencia, empátia”

,

„Nyogodt, közvetlen légkör”

,

„nincs”

„nincs”

,

„Szépen berendezett, igényes. Tisztaság fogadott!”

,

„DERŰS”

„...”

,

„Név szerint hívták be a rendelőbe.”

„A parkolás lehetne jobb is. ”

,

„A váróhelységben kellemetlenül meleg volt ! / Talán érdemes lenne klimatizálni /”

,

„Másnapra sikerült időpontot foglalni, azonnali kezelés.”

„Parkoló helyek kijelölése nem túl egyértelmű a rendelő körül, nem lehet eldönteni, hogy a parkoló a rendelőhöz tartozik vagy a szomszédos üzletekhez. De az utcában lehetett parkolni. A bejáratnál feltűntetett rendelési idő megtévesztő. ”

,

„Földszinti a rendelő elhelyezkedése és ez nagy előny.”

„Jó lenne a rendelő körül parkolóhelyeket biztosítani, mert a parkolás egy kicsit problémás.”

,

„Kellemes jól klimatizált helység, jól felszerelve. ”

,

„orvosi ellátás”

„a váróban a szellőztetés nincs igazán megoldva”

,

„Korszerű, tágas, jól felszerelt, praktikusan berendezett”

,

„nem volt rosz tapasztalatom”

,

„Tisztaság”

,

„Modern, megfelelő szintű orvosi műszerek. ”

„ ”

,

„Nyugodt környezet, légkör. ”

,

„Minimális várakozás.”

,

„-”

„-”

,

„...”

,

„Gyors érthető válaszok a kérdéseimre”

„a leletem:)”

,

„Nehézkes parkolás ”

,

„Volt elegendő parkolóhely a rendelő közvetlen közelében. ”

,

„5 csillagos ”

„Kicsit szűkös váróhelyiség ”

,

„nem kellett egy percet sem várni, a megadott időpontban szólítottak”

,

„Hangulatos, tiszta.”

,

„a barati hangulat”

,

„Közvetlen hangulat.”

,

„jó hangulat,pontosság”

,

„Tiszta egyszerű barátságos”

,

„Keveset kellett várni.”

,

„Korrekt rendelo, tiszta.”

„Parkolasi lehetoseg nem idealis.”

,

„Korrekt ,precíz kezelés.0 várakozási idő.”

,

„A z emberség, a biztatás,a bátorítás és így már nem is féltem.”

,

„tisztaság”

,

„nincs”

,

„Kellemesen elbeszélgettünk műtét közben. :-)”

„Amikor kissé fájt a beavatkozás.”

,

„Az orvos nagyon közvetlen és kiváló tudás Az orvos nagyon barátságos és körütekintő volt. ”

,

„Tiszta, rendezett környezet. ”

,

„A Doktor Úr és az Asszisztens Hölgy végtelen kedvessége, finom, tapintatos hozzáállása ahhoz a vizsgálathoz, amely számomra minden szempontból kellemetlen volt. ”

„Nem volt kellemetlen tapasztalatom.”

,

„Késésem ellenére készséges, kedves hozzáállás”

„Nem volt”

,

„Meg voltam elégedve !”

,

„Az orvos közvetlensége.”

,

„ ”

,

„A tiszta, redezett környezet, ami teljes nyugalmat sugároz”

,

„Kellemes környezet!”

,

„Asszisztensnő humora, kedvessége lehengerlő volt. ”

,

„van rádió”

,

„Az orvos és az asszisztencia odaadó és kiváló hozzállása,kedvessége.”

,

„ Kellemes, halk zene szólt.”

„ Nem volt!”

,

„Nincs”

,

„Pontos és profi ellátás”

„Semmi”

,

„Kitűnő kellemes hangulatú orvos és asszisztens, korrekt betegkezelés.”

,

„Az asszisztens is kedves,barátságos.”

,

„Tárgyszerű, célratörő vizsgálat ”

„Poros számítógép”

,

„Minden korrekt.”

,

„Az orvos kedvessege, hozzáértése”

,

„Pontosság, az időpont tartása...”

,

„Nem volt.”

,

„Barátságos környezet,az asszisztens is rendkivül kedves.”

„-”

,

„Kedvesség ”

,

„Sütemény az asztalon, valamint a halk zeneszó..”

,

„hangulatos, tiszta”

,

„A személyzet kedvessége”

,

„Az orvos kedvessége és empátiája!”

,

„Kellemes, nyugodt környezet. ”

,

„Minden.”

,

„Nyugodt légkör”

,

„Kiváló szaktudás, érthető magyarázat.”

,

„Esti időpontom volt, de nem volt csúszás!”

,

„Megnyugtató légkör, mindenre odafigyelő asszisztens, orvos.”

,

„Tényleg egy tapasztalat Orvos kezében voltam!!!Nagyon közvetlen volt és kedves....Csak köszönettel tartozhatok!!”

,

„Kezelőorvos hozzáállása a problémához”

,

„Barátságos, mosolygós fogadás.”

,

„Minimális várakozási idő”

,

„Ingyen parkolóhely”

,

„.”

„.”

,

„kedves, barátságos hozzáállás”

,

„Korrekt, ellátást kaptam!”

„-”

,

„Kellemes meglepetésként csúszás nélkül a megadott időpontban sora kerültem!”

,

„Barátságos.”

,

„Hogy meg hallgattak!”

,

„szakértelem, kedvesség, emberség”

,

„Nem volt ”

„Nehézkes a parkolás ”

,

„tisztaság”

„nincs”

,

„még az időpontunk előtt bemehettünk,mert nem volt senki a váróban”

,

„Tiszta helyiségekkel, kellemes zenével, olvasmányokkal. Minden adva van a várakozás teli időre.”

,

„kellemes ,szimpatikus, figyelmes orvos érthetö megfogalmazás”

,

„Sokan voltak a várakozási idők miatt.”

,

„Nem volt kellemetlen tapsztalatom”

,

„.”

„.”

,

„Pontosság”

,

„Zene szólt, s ez picit oldotta a feszültséget, amelyet egy orvossal találkozás generál...”

,

„Csak rövid ideig kellett várakozni, kellemes, megnyugtató környezetben.”

„-”

,

„Az Orvos közvetlensége ”

,

„Higiéna”

,

„Kellemes, hangulatos, tiszts, a várakozáshoz abszolút megfelelő.”

,

„jó hangulatú, szakszerű ”

,

„Azt éreztem, hogy figyelnek rám és valóban segiteni akarnak.”

,

„"Minden nagyon szép, minden nagyon jó, mindennel nagyon megvoltam elégedve"”

,

„A mosdó igényessége.”

,

„Tiszta rendelő, kulturált várakozási lehetőség. Betegmosdó kellemes, tiszta.”

„Talán az, hogy egy kicsit nehéz parkolni.”

,

„Az asszisztens empatikus viselkedése.”

„Nem volt ilyen.”

,

„Vilàgos tèr sok ülőhellyel,kellemes, halk zene, kènyelmes székek”

,

„---”

„---”

,

„A jó megközelíthetőség és a pontosság.”

,

„Nyugodt,tágas, kellemes hangulatú, szépen be van rendezve.”

„Nem volt.”

,

„Kellemes környezet”

,

„Megnyugtató légkör, kellemes zene, tisztaság, korrekt tájékoztatás kifüggesztése.”

„Nem volt.”

,

„empátia,kiváló kommunikáció”

„nem volt”

,

„Szimpatikus, empatikus fogadtatás.”

„A WC-ben nem volt kéztörlő.”

,

„Barátságosság, szaktudás.”

„Késés (majdnem 1 óra)”

,

„Kényelmes székek, halk zene, érdekes olvasnivalók az asztalon.”

,

„Kevés várakozás.”

,

„A rendelő állapota nagyon barátságos, kellemes zene szól a betegeknek. ”

,

„Korrekt tájékoztatás.”

„Az ajánlott gyógyszer ára.”

,

„kellemes zene a várakozáskor!”

„nem volt ilyen”

,

„Gyors és kedves szolgáltatás.”

„A parkolást nehézkes megoldani és a rendelőben nagyon meleg volt,de ezt egy ablaknyitással meg lehet oldani.”

,

„Bizalom erősítő volt a sok beteg jelenléte.”

„Kicsinek találom a váró kapacitását.”

,

„Tiszta, kellemes hangulatú váróterem fogadott . Időpont betartva. ”

,

„több vizsgálat után tovább nőtt a bizalmam a szakmai tudásban is”

,

„Maximális figyelmet kaptam az orvostól és az asszisztensétől is. A laikus számára is érthető módon mondta el a problémát és még az injekciót is fájdalommentesen adta be.”

„Ilyen nem volt”

,

„Közvetlen, barátságos orvos, személyzet.”

,

„Akadálymentesen betudtam jutni járókerettel a rendelőbe.”

,

„Empátia ”

,

„Akadálymentes bejutás a rendelőbe.”

,

„Mindennel elégedett voltam! ”

„Nem volt!”

,

„gyorsaság, szakszerűség, kellemes légkör”

,

„Az emberséges bánás mód.”

„Nincsen.”

,

„Nem volt !”

,

„Egyszerű, de ízléses hely. ”

„Meleg váró. ”

,

„A váróteremben nagyon meleg volt.”

,

„Hozzáállás maximális, érthető diagnózis”

„Nem volt”

,

„Könnyen megközelíthető. ”

„Levegőtlen, kényelmetlen székek”

,

„Empatikus bánásmód”

„nem volt”

,

„Jól felszerelt, tiszta, elegáns rendelő.”

„nem volt”

,

„Szakértelem, kedvesség, empátia”

„nincs”

,

„Nagyon empatikus fogadtatás, a kellemetlen helyzetben, udvarias, baráti. ”

„Ilyen nem volt.”

,

„Figyelmes ellátás.”

„Nincs kellemetlen tapasztalatom.”

,

„Kellemes hangulatú.”

,

„barátságos, segítőkész, igazi emberséges hangulat”

„nincs ilyen”

,

„Családias hangulat.”

,

„Az orvos és az asszisztens is rám figyelt, és a problémámra.”

„Nem volt ilyen.”

,

„Mivel én már többször megfordultam a rendelőben, viszont több,mint egy éve nem voltam, nagyon kedves fogadtatásban volt részem!”

„A várakozó helységben nem működött légkondicionáló készülék. Mivel nyugati fekvésű, bizony meleg volt.”

,

„Korrekt, felkészült orvos, kedves ,előzékeny asszisztens”

,

„Klimatizált váró, halk zene-megnyugtatja a várakozókat. ”

„Nem volt.”

,

„A kedves fogadtatàs. Doktor Úr maximàlis tudàsa, diagnózis megàllapítása és problèma azonnali megoldàsa! Hàlàs köszönetem. Mindenkinek tudom ajànlani akiknek ilyen problèmàjuk van!/ tèrd + izületi/”

„Nem volt!”

,

„A kedvessège ès a szaktudása!”

„Nem volt.”

,

„Mindenki Kedves volt”

„nem volt”

,

„Várakozási idő nélkül, a foglalt időpontban fogadtak. Kellemes zene, tisztaság, kulturált körülmények.”

„Nem volt.”

,

„Kellemes zene, nyugodt légkör, megfelelő mennyiségű ülőhely”

„Ilyen nem volt”

,

„Sok volt a várakozási idő.”

,

„Kedvesség”

,

„Korrekt, alapos és kedves hozzáállás ! ”

,

„Tisztaság, közvetlenség, segítőkészség”

„nincs”

,

„Az adott időpontban behivtak nem volt felesleges várakozás.”

,

„Empátia, és részletes magyarázat”

,

„Nem volt kellemetlen tapasztalatom.”

,

„A zene. :)”

„Nem volt.”

,

„Kedves fogadtatás, alapos, gondos kivizsgálás. A Doktor Úr és asszisztensnője is rendkívül segítőkészek voltak! :)”

„Nem volt ilyen”

,

„pontosság”

,

„nem volt”

,

„Kellemes hangulatú rendelő, nem volt csúszás sem az időpontban.”

,

„Nem volt idő rá, érkezésemkor azonnal behívtak.”

„nincs”

,

„Percnyi pontos fogadás.”

,

„Barátságos, segítőkész orvos, asszisztens.”

,

„kellemes, nyugodt körülmények, napsütéses helyiség fogadott”

„talán a parkolási lehetőségek nem annyira kedvezőek, de megoldható”

,

„Pontosság, kedvesség, teljes tájékoztatás ! ”

,

„Minden gyorsan, rendkívül szervezetten,alaposan-és ember barát módon zajlik.”

„Nincs”

,

„Minden rendben volt.”

,

„egyszerű, de célnak megfelelő elrendezés”

„megoldatlan parkolás a közelben ”

,

„kellemes zene, hőmérséklet megfelelő, elegendő ülőhely ”

„nincs ilyen”

,

„A váróban halkan szóló zene”

„Nem volt”

,

„Udvarias, gyors, nincs "mellébeszélés".”

„A parkolási lehetöseg nem megfelelo.”

,

„Pontosan a megadott időpontban fogadtak!”

,

„Kellemes volt a légkör egésze.”

„Nem volt ilyen.”

,

„Nincs”

,

„Nagyon kellemes hely a váró és a rendelő is.”

„Nem volt.”

,

„Nem volt”

,

„hamar sorra kerültem”

,

„NEM VOLT.”

„NINCS”

,

„A megbeszélt időre pontosan fogadtak.”

,

„Korszerű,minden igényt kielégítő”

„Nem volt”

,

„Nem kellett várakoznom.”

,

„Az asszisztensnő is kedves volt.”

„Nem volt ilyen.”

,

Értékelések

,
,
,
További értékelések
Értékelem, véleményt írok
Segíthetünk?
Ügyfélszolgálat: 8–20 óráig