Google+
1 050 516 Sikeres foglalás!

Kényelmes időpontfoglalás magánorvosokhoz!

Kérdésed van? Segítünk: +36 1 700-1491
Ügyfélszolgálat: 8-20 óráig

Sorrendelő - Soroksár

Orvosaink szakterületenként

Információk a rendelőről

Rendelőnk Dél-pesten, Soroksár központjában, a Hősök terén helyezkedik el. A tér Duna felőli oldalán a soroksári SZTK épületének jobb sarkánál, kényelmes parkolási lehetőségekkel várjuk betegeinket.

Tovább olvasom >
A

Sorrendelő - Soroksár

1238 Budapest, XXIII. kerület, Hősök tere 1-3. (Soroksár)
Időpontfoglalás az orvosokhoz
Csak őket mutasd:
Foglaláshoz kattintson
az időpontra

Részletes adatok

Bemutatkozás

Rendelőnk Dél-pesten, Soroksár központjában, a Hősök terén helyezkedik el. A tér Duna felőli oldalán a soroksári SZTK épületének jobb sarkánál, kényelmes parkolási lehetőségekkel várjuk betegeinket.

Megközelíthetőség

a Határ úti metrómegállótól 66-os busszal, ami a Hősök terénél áll meg, és a Lágymányosi híd pesti hídfőjétől hévvel utazhatnak hozzánk, ami szintén a Hősök terén áll meg. A távolabbi városrészekből érkezők az M0-ás soroksári leágazásától a centrum felé haladva, szintén egyenesen a térre érkeznek.

Vélemények

323 értékelés

„Időpontra érkezés esetén az a legfontosabb, h be is hívjanak a nekem fenntartott időablakban és ez itt maximálisan megvalósult. Amikor megérkeztem, tele volt a váró és egyből rossz kedvem lett, mert féltem, hogy ebben a rendelőben sem jelent semmit, h az enyém az időpont, akkor ...”

Végig olvasom
,

„Nagyon nagyon kedvesek voltak :)”

„Hát, nagyon sokan voltunk és sokat is kellett várni de annyira nem volt vészes.”

,

„A sok várakozó mellett is a foglalt időpontot tökéletesen betartották.”

,

„Tisztaság volt. ”

„A váró kicsit kicsi és több orvossal egy időben volt a rendelés, ezért a köhögő kisgyerek, és egyéb beteg felnőttel egy helyen kell várakozni ami terjesztheti az Ő bacijukat. (allergia vizsgálaton voltam ez nem fertőz) ”

,

„nincs”

„Az, hogy nekem 18.50-re volt időpontom és a várakozók között volt olyan, akinek 17.00-ra volt időpontja, és még ott várt. Tehát a várakozási idő jó 2 óra ami szerintem egy magán rendelőben nem megengedett. Ezért én el is mentem mert nem voltam hajlandó 21.00- ig várakozni!”

,

„Kedves volt”

„A személyzettel nincs”

,

„Alapis”

„Sok várakozás”

,

„Az asszisztens kedves volt, elmondta, hogy hiába foglalunk másik időpontot, itt mindig várakozni kell! ”

„Az időpont foglalás ellenére másfél órát vártunk. Ez kicsit kellemetlen volt, mert utána még lett volna dolgunk, ami így elmaradt, pedig nem úgy számoltuk ki, hogy azonnal be tudunk jutni a foglalt időpontban, hiszen csúszás bárhol előfordulhat, de ez kicsit sok volt! ”

,

„Az Orvos kedvessége, precizitása, tudása. Felvilágosítás (anyajegy szűrésen voltunk) ”

„Időpont ellenére zsúfolt váró.”

,

„Nagyon gyorsan végeztem”

„Kissé zsúfolt volt a váró, de ez persze jót is jelent”

,

„Nem kellett várni.”

,

„Nem Én voltam a beteg,hanem az édesanyám, de vele udvariasan, rutinosan történ a vizsgálat”

,

„Az orvos tökéletesen érti a dolgát”

„Az időpont ellenére 1 órát kellett várni”

,

„Sikerült megtalálni a rendelőt.”

„A rendelő bejárata nem a Hősök tere 1-3 alatt van, hanem a Táncsics utcában.”

,

„Mind a nővérke mind az orvos beteghez való hozzáállása nagyon kellemes csalódást okozott számomra ”

„Sajnos az is volt mégpedig hogy bár időpontra és fizetős ellátásra mentem majd egy órát kellett várnom mire bejutottam mert annyira sokan voltunk és volt olyan beteg akinek ugyanarra az időpontra volt foglalása mint nekem ”

,

„Gyorsan bejutottam a rendelésre, nem csúsztak az időpontok. ”

„.”

,

„Az otthonosság.”

„Nincs.”

,

„Tágas, kényelmes váró, mosdóval(!!!), gyereksarokkal, televízióval.”

„Ilyen nem volt.”

,

„Annyian voltak a megadott időpontban, hogy nem vártam meg, hogy bejussak. Teljesen felesleges foglalni időpontot, nem veszik figyelembe.”

,

„az orvos és az asszisztens odafigyelése a problémámra”

„kicsit várni kellett, csúszás volt, de szerintem ez elkerülhetetlen, mert nem tudni kinek mekkora a baja”

,

„Nem kellett várakozni.”

„Nem volt ilyen.”

,

„Szakértelem! Közvetlenség!”

„1 óra várakozás, hiába az időpont foglalás.”

,

„Pillanatok alatt bekerültünk.”

„Nem volt.”

,

„Zavart a fotelek koszos kárpitja.”

,

„Minden kiváló volt!”

,

„Nagyon kellemes, a légkör! Gördülékenyen megy a rendelés, nem volt sok a várakozási idő! E pár nap elteltével, elégett vagyok Az eredményemmel!”

„Ilyet nem tapasztaltam!! Köszönöm szépen, a főorvos Úrnak!!”

,

„Nem volt.”

„-”

,

„semmi”

„belépve a rendelőbe azért kitehetnék az orvos nevét ,mert ott többen is rendelnek és aki először jár ott az csak néz ki a fejéből!!egy azon időpontra több 3 betegnek is volt időpontja,a netes foglalás és a személyes,asszisztens által adott időpont nem volt összehangolva,így...”

Végig olvasom
,

„az orvos nagyon kedves volt”

„kevés ülőhely a váróban”

,

„Kedves, figyelmes a dr.nő és asszisztense egyaránt. Szívesen megyek oda máskor is. Csak ajánlani tudom.”

,

„Profi ellátás”

„Nem volt”

,

„A hosszas várakozás”

,

„A lefoglalt időpont előtt behívtak, mert az előttem lévő nem érkezett meg. ”

,

„Udvarias orvos, lényegretörő, megoldást kínáló.”

„nincs”

,

„A nagyképernyős tv.”

„Nem volt.”

,

„A személyzet kedvessége, a rendelés folyamatossága,”

„nem volt ”

,

„Sokat kellet várni”

,

„A doktor úr részletesen ismertette hogy mit kell tenni a gyógyulás érdekében.”

„Sajnos a foglalt időponthoz képest 3/4 óra késéssel jutottam be a rendelőbe.”

,

„-”

„dr Szondihoz kértem és dr Pálinkó vizsgált ! Ez nembaj ! Ha ezt tudom , megyek az SZTK-ba !!!”

,

„Volt rajzlap és cerka a gyerekeknek.”

„Időpontra mentünk, kisgyerekkel, magán rendelésre és így is egy órát vártunk.”

,

„hangulatos festés, kényelmes váró”

„nincs megoldva a mozgás sérült betegek bejutása, magas lépcsők. Kerekes széket nehéz bevinni.”

,

„Emberség, szakértelem és nagy tapasztalat. ”

„nincs”

,

„Az asszisztensnő és a doktor úr kedvessége , figyelmessége ., hozzáállása.”

„nem volt”

,

„Kultúrált váró. Tisztaság.”

„Nem volt”

,

„Sajnos nem jutottam be annyian voltak előttem, pedig időpontra mentem. ”

,

„szakszerűség, kedvesség”

„-”

,

„Egyáltalán nem volt kórház hangulatom.”

„A rendelőbe Budapest belvárosából egy kicsit nehézkes eljutni, de azt gondolom, hogy ez eltörpül a rendelőben kapott szolgáltatás mellett.”

,

„Figyelembevették hogy kisbabával vagyunk, és beengedtek 10-20 perccel az időpontunk után annak ellenére is hogy rettentő sokan voltak. (csúszás volt)”

„Jó sokan voltak. Várakozni kellett, hiába volt időpontunk. ”

,

„Kiváló orvos és asszisztens”

„Nem volt”

,

„Megtörtént, amiért odamentem, leszedték fájdalommentesen az anyajegyemet. Az asszisztens fiú nagyon kedves, régen is ő dolgozott ott.”

„Nem is rendelt azon a napon az orvos, ami az Önök rendszerében volt, így más orvoshoz kellett mennem.”

,

„Az orvos megpróbálja megoldani a problémámat.”

„Zsúfolt a váró, sokkal többen voltak, mint az várható lett volna, így kevesebb idő jutott egy személyre.”

,

„Nincs ilyen”

,

„Kedves, figyelmes személyzet áll a paciensek rendelkezésére.”

„Nem volt ilyen.”

,

„Barátságos, ügyfél központú. Hihetetlen profi ellátás, szolgáltatás. Kicsit várni kellett, de gyors.”

„Semmi sincs ingyen. :)”

,

„A váróteremben annyian voltak, hogy nem lehetett leülni.”

,

„Már a hivatalos rendelési idő előtt elkezdett rendelni a Doktor Úr !”

„nem volt”

,

„ annyira nem volt kellemes”

„Szabadság miatt egy eredményre 4 hónapot kellett várni”

,

„Reggel 9:10re volt időpontom. 9:3ökor, amikor kijött a nővérke megkérdeztem, hogy mennyi idő, amikorra bejutok, mivel 9:10re volt az időpontom. Közölte, hogy legalabb még 4öperc, mert sokan jöttek nem időpontra is és el kell látni őket is. Sajnos minimum 50 perces várakozás nem...”

Végig olvasom
,

„nincs”

,

„Csúszás az idopontokkal. Nem vészes.”

,

„Nem volt csúszás, a lefoglalt időpontban sorra is kerültem.”

,

„Nincs”

,

„Nem volt várakozási idő!”

„Semmi”

,

„gyors bejutás”

„nem volt”

,

„Kevéd várakozási idő.”

,

„A foglalt időpontban behívtak, nem kellett várakozni.”

„Az elkészült leletre többszöri telefonálás után tudott valaki választ adni, hogy elkészült-e”

,

„tiszta, rendes kulturált környezet ”

„N/A”

,

„Klima, tistaság, feszültséget oldó tv.”

,

„Kedves,Részletes tájékoztatás.”

„csúszik az időpont, sokan vannak.”

,

„szaktudás”

„várni kellett 1 órát.”

,

„Kontrollra mentem, nem volt az orvos, semmilyen kellemes tapasztalat nem volt!!!”

„Időpont foglalás után, nem is volt ott az orvos. Másik orvos volt, aki előtte nem is látott, hadovált össze-vissza. Segítséget nem kaptam, kidobott pénz volt!”

,

„Gyorsan megközelíthető”

„Nincs”

,

„Ülőhely is biztosított és TV is van.”

,

„Az időpontfoglalás ellenére jelentős csúszás, ugyanarra az időpontra 3-4 pácienst jegyeztek elő.”

,

„Tiszta és szépen rendezett a rendelő.”

„Kellemetlen tapasztalatom nem volt.”

,

„alapos felvilágosítást kaptam a problémámmal kapcsolatosan.”

,

„Volt egy TV a váróban, ami enyhítette a várakozás unalmát.”

„A bejelentkezési időpont után még másfél órával sem kerültünk be az orvoshoz. Az assisztens egyszer kérdezte meg, hogy hányra jöttünk, majd otthagyott. Se magyarázat, se elnézést, se, hogy kb. mikor kerülünk sorra. Másfél óra után otthagytuk a rendelőt.”

,

„Minden rendben volt.”

„-”

,

„Kellemes, kényelmes környezetben.”

„Nem volt.”

,

„betegek általános bizalma a doktor úr iránt”

„várakozás”

,

„Nem kellett várni, gyorsan megoldódott a problémám”

,

„Sajnos helyettesítő, fiatal gyakorlatlan orvos volt, írt kenceficét é s 8000Ft-ot kért. Azt se tudta, hogy a lézert eszik, vagy isszák.”

,

„Nem kellett várni”

,

„A tisztaság.”

„Kicsi a várótér. Nagy a csúszás, ezért sok páciens várakozik.”

,

„ Diagnózis kitűnő, és eredményes volt a kezelés!!!”

„ NINCS!!!”

,

„Időpontot kell kérni.Miért?Ha csúszik az időpont mert a 16:10-es beteg 17:30-ra ér oda és behívják. Indoklás:Egy kicsit késtünk. Ezen kívül maximálisan megvagyok elégedve.”

,

„Udvarias volt, gyorsan, szakszerűen dolgozott a Doktor Úr keze alá.”

„nincs”

,

„ Barátságos tiszta . ”

„Nem volt”

,

„Van parkoló!”

„Ilyen nincs”

,

„Nagyon körültekintő vizsgálaton vettem részt és napokon belül javult az állapotom. Mária”

,

„A kedvesség,a miliő,az ellátás,és minden! Nehéz bár mit kiemelni,minden tökéletes!”

„Nem volt!”

,

„A rendelő bejárata nem a cím alatt lévő kapúnál hanem 50méterrel arréb a sarkon jobbra fordúlva található ;)”

,

„minden rendben volt”

„nincs”

,

„baràtsàgos”

„nincs”

,

„Megnyugtató, barátságos a környezet .”

„Nem volt.”

,

„gyors”

,

„remek orvost találtam”

,

„A rendelő várakozója egy fűtés nélküli helység, ahol rengeteg ember volt. Kb 1 óra és 20 percet vártunk. Közben kiderült, hogy 5 percenként is adtak időpontot, illetve egy időpontot több betegnek is kiadtak. Borzasztó volt a várakozás, és azt találgatni, hogy vajon mennyi id...”

Végig olvasom
,

„Asszisztencia kedvessége, közvetlensége .”

,

„Nagyon kedves volt mindenki.”

„Egy órát kellett várni az időponthoz képest.”

,

„ ”

,

„Hangulatos váróterem és a megfelelő hőmérséklet a szép környezet magáért beszél.”

,

„Szép, jó hangulatú váró, tisztaság. Habár sokan voltak, nagyon szervezetten megy minden.”

„nem volt”

,

„Hogy egyből tudták, mi a bajom !”

,

„Odafigyeltek rám.”

,

„Muszáj volt választanom, a fenti lehetőségek közül, hogy írni tudjak, DE BE SE JUTOTTAM!!!! Nem volt ott senki a lefoglalt időpontban!”

,

„A foglalt időpont előtt sorrakerültünk. Nagyon kedvesen fogadtak bennünket.”

„Nem volt.”

,

„Az orvos és asszisztens hozzáállása, barátságos, közvetlen, részletesen elmagyarázták a betegség vélhető okát és ennek kezelési módját. ”

„Nincs.”

,

„A megjelölt időpontban fogadtak”

„A cím alapján nem volt azonnal értelmezhető a rendelő helye.”

,

„kissé fájdalmas mintavétel (kaparék) a körömről, valamint meglepő módon egy (azonos) időpontot három betegnek is adtak, vagyis a foglalás ellenére is relatív sokat kellett várni (30-40 perc).”

,

„gyors”

„nem volt”

,

„Kedves fogadtatás. A megbeszélt időpont betartása.”

„A rendelő előterében kevés ülőalkalmatossaág van.”

,

„Az emberközpontúság”

„-”

,

„szépen kialakított, kellemes környezet”

„nincs”

,

„Gyors, korrekt, humánus. A bejelentett időpontot gyakorlatilag tartották, alig kellett várakozni.”

„Igazából nem volt kellemetlen tapasztalatom, legfeljebb annyi, hogy kissé nehéz volt parkoló helyet találni.”

,

„1/2 órát várni kellett, nem hívtak be a lefoglalt időpontban.”

,

„Megnyugtatta a 2 éves kislányomat, nagyon baráti volt a hangulat!”

,

„Nem kellett várakozni, mert a megjelölt időpontban azonnal behívtak. Igaz abban az időszakban éppen nem volt senki a rendelőben.”

,

„ Az asszisztens (jelenleg a fiatalember) igen kedves, maximálisan segítőkész (lehet, hogy ő is orvos, vagy jelölt? Nem tudom.”

,

„Gyorsaság”

„Nem volt”

,

„kedvesség, gyorsaság, szakértelem”

„nem volt”

,

„pontos, gyors”

„Hogy azzal szembesültem az internetes helyfoglalás nem megbízható. Nem is tudtak rólam, szerencsém volt hogy kora délután nem voltak bejelentkezett betegek. Szóval legközelebb telefonon fogok időpontot foglalni.”

,

„kevés várakozás”

„nincs ”

,

„Nem kellett sorban állnom. Profi csapat. Televízió a váróban.”

„Drága hely!”

,

„Ketten voltunk (anya és lánya) két különböző időpontra egymás után, de bemehettünk együtt, és párhuzamosan foglalkoztak velünk, így hamarabb végeztünk.”

,

„A gyorsaság, hatékonyság, kedvesség.”

„A zsúfoltság érzet, sokan voltak.”

,

„nagyon kedvesek és hatékonyak voltak”

,

„Kedves, ügyes asszisztens. Nem kellett sokat várni. ”

„Sok ember a váróban, kis helyen”

,

„Az időpont betartása.”

„Nem volt.”

,

„gyorsan végeztünk”

,

„Nem kellett sokat várnom :)”

,

„A váró kényelmes ”

„Túl hosszú volt a várakozás holott időpontra mentem. (45 perc) ”

,

„Az odafigyeles a paciensre.”

„nincs”

,

Értékelések

,
,
,
További értékelések
Értékelem, véleményt írok
Segíthetünk?
Ügyfélszolgálat: 8–20 óráig
Telefon: +36 1 700-1491