Google+
901 331 Sikeres foglalás!

Kényelmes időpontfoglalás magánorvosokhoz!

Kérdésed van? Segítünk: +36 1 700-1491
Ügyfélszolgálat: 8-20 óráig

Svábhegyi Gyógyintézet

Orvosaink szakterületenként

Sajnos ebbe a rendelőbe jelenleg nem tudunk Neked időpontot biztosítani, de több kiváló orvosunk rendel a közelben, válogass közülük!
További orvosok a kerületben >>>

Információk a rendelőről

A Svábhegyi Gyógyintézet több mint 50 éves hagyományokkal rendelkező gyermekgyógyászati központ. Eredeti alapítási célunknak megfelelően a hozzánk forduló gyermekeken kívánunk segíteni minden lehetséges formában. A gyermekorvosi szakmában elismert orvo...

Tovább olvasom >
A

Svábhegyi Gyógyintézet

1037 Budapest, III. kerület, Bokor utca 17-21. II. emelet (Óbuda)

Részletes adatok

Bemutatkozás

A Svábhegyi Gyógyintézet több mint 50 éves hagyományokkal rendelkező gyermekgyógyászati központ. Eredeti alapítási célunknak megfelelően a hozzánk forduló gyermekeken kívánunk segíteni minden lehetséges formában. A gyermekorvosi szakmában elismert orvosaink, az intézet hosszú működése alatt szerzett tapasztalataink, korszerű diagnosztikai műszerezettségünk biztosítják a magas szintű ellátást. Kis pácienseinket beutalóval térítésmentes OEP rendeléseinken, beutaló nélkül magánrendeléseinken fogadjuk készséggel. Az Intézet korábbi profiljának megtartása mellett szakorvosaink és az ellátott szakterületek számának folyamatos bővítésével, a változó egészségügyi lehetőségekhez és igényekhez igazodva nyitjuk mind szélesebbre egészségügyi szolgáltatásaink körét.

Megközelíthetőség

9,17,86,160,260 buszok H5 HÉV

Akadálymentes

igen

Parkoló

A környező utcákban, fizetős

Nyitvatartás

Hétfőtől-péntekig 8:00-20:00

Vélemények

162 értékelés

„Jó, hogy volt akvárium! Gyermekemnek nagyon tetszett.”

„Recepciós hölgy bejött a vizsgálat alatt. Félbeszakítva a mi beszélgetésünket a kinti érkezők időpontkavarodással szakította meg a vizsgálatunkat.”

,

„A recepciósok segítőkészsége”

„Az ekg vizsgálatot végző hölgy viselkedése.”

,

„Sajnos ilyenben nem volt részem!!”

„A legkellemetlenebb tapasztalatom, hogy április 4én foglaltam egy időpontot Dr. Kovács Ágneshez. Az időpont fel volt tüntetve a weblapjukon. Kb 10 percel a foglalásom után, a recepciós, vagy ügyintéző hölgy fel is hívott engem! Le egyeztettük az időpontot, illetve, hogy miket vig...”

Végig olvasom
,

„A doktor úr hozzáállása.”

„A recepciós hozzáállása.”

,

„Nem volt tömeg. :)”

„-”

,

„:) Végre nem csak felületi kezelést kapunk a problémára, hanem kivizsgálást az el nem múló tnetekre. :)”

,

„Gyerekbarát, nyugodt környezet. Barátságos orvosok.”

,

„Tiszta,szép rendelő jó orvosokkal.(szemészet és ortopédia)”

„A recepciósok segítőkészsége kritikán aluli,de az orvosok miatt ajánlom a rendelőt.”

,

„Nem volt semmi kellemetlen”

,

„A foglalásom után azonnal felhívtak.”

„Nincs”

,

„Gyermekbarát környezet, tisztaság”

„Recepción lehettek volna kicsit kedvesebbek...”

,

„Megadott időponthoz képest sokat kellett várni”

,

„Annak ellenére, hogy időpontra kell menni, több mint egy órát kellett várakozni!”

,

„Sajnos a foglaljorvost.hu rendszere nem továbbította a foglalásomat a rendelő felé, szóval odamentünk egy másnak már kiadott időpontra, ennek ellenére elintézték, hogy bár fél órás késéssel, de fogadott minket a doktornő.”

„ugyanez”

,

„3x szúrták meg a kisfiamat, mire vért tudtak venni tőle. Rossz volt nézni, ahogy mozgatták a tűt a vénájában. Igaz, nem voltunk felkészülve vérvételre, ezért nem itattam extrán.”

,

„Pontosság, kedvesség. ”

,

„Kedves, segítőkész munkatársak”

„nem volt”

,

„Kedvesek, segítőkészek, türelmesek.”

„A parkolás okozott némi gondot vidékiként, érdemes időben a környékre érni :) Útlezárások stb....”

,

„A gyermekbarat legkor, a tisztasag.”

,

„Nyugodt körülmények közt rövid várakozás. Kedves személyzet. A gyerekek jól le tudják foglalni magukat.”

„Az útépítések miatt nehéz az odajuyás, parkolás.”

,

„Felhivtak, hogy megyek-e. Elkuldtek a cimet es egyeb adatokat, ami alapjan az odajutast meg tudtam tervezni.”

,

„A rendelő kocsival megközelíthetetlen, parkolás messze.”

,

„Barátságos környezet, barátságos személyzet. ”

„Nincs. ”

,

„Kedvesség figyelmesség”

,

„A pontosság és a kedvesség.”

„a környéken való felújítások miatt nehéz volt számomra a megközelítése az épületnek. ”

,

„A személyzet kedvessége,segítőkészsége.”

„Az árak.”

,

„Nem volt.”

,

„Empatikus, gyerekszereto, hozzaerto, alapos orvos”

,

„Eddig minden orvos rendkívül alapos volt náluk!Végre egy ilyen hely!”

,

„A doktorúr végre megtalálta a valódi problémánkat”

,

„Nem volt ilyen.”

,

„semmi”

,

„A 17.30-ra foglalt időpontot utólag módosították 17.00-ra, mondván, hogy időközben valaki lefoglalta.”

,

„Személyzet nagyon kedves volt, nem volt olyan kérdés, kérés amiben ne segítettek volna.”

„Nem volt.”

,

„pontosság,kedvesség”

,

„A doktor úr”

„Az aszisztensnő”

,

„tisztaság, rendezettség”

,

„Nagyon kedves az orvos és nem kell várni.”

,

„Nagyon kedves és segítőkész volt mindenki, nagyon aranyos személyzet. A főorvos úr nagyon kedves és aranyos volt, a kislányom is kedvelte...”

„Nem volt..”

,

„Parkolás szinte lehetetlen a környéken.”

,

„a doktornő”

„-”

,

„Sokat kellett várni annak ellenére, hogy időpontra mentünk. ”

,

„Pont időre szólítottak! :)”

„Nem volt.”

,

„Nagyon kedvesen bántak a lányommal ”

„Nincs ”

,

„A bababarát környezet es a Doktor úr kedvessége”

„Nem volt”

,

„Rugalmasság”

„nem volt”

,

„Megszólított egy dolgozó és felajánlotta a mozgássérült mosdóban lévő pelenkázót a babám öltöztetéséhez”

„az odaút”

,

„VIP kártya, házhoz kivonuló gyermekorvosi ügyelet lehetősége,”

„nem volt kellemetlen tapasztalatom”

,

„Kellemes környezet”

„Gondolkodom de nem tudok ilyet mondani. ”

,

„Nem kellett sokat várakozni.”

,

„Félénk kislányom imádta a játékokat , mesetévét és a halakat, így lelkesen érkezett, szinte azonnal bejutottunk. Kislányom szinte haza sem akart menni.:)”

„Összességében elég komoly összeget hagytunk ott, többet , mint amire számítottam, de legalább kártyát is elfogadtak:) ”

,

„Nagyon jo hogy van egy jàték sarok a gyerekeknek! ”

,

„A Dr.nő! :)”

„Nehezen találtunk oda! :(”

,

„A pontosság, udvariasság”

„Nincs ilyen”

,

„Azonnal bejutottam az orvoshoz.”

,

„Nagyon jó megközelíthetőség, tágas nagy tér, tisztaság, gyermekközpontú rendelő.”

„Nem volt ilyen.”

,

„Nyugodt, tiszta környezet.”

„-”

,

„A személyzet hozzállása és a rendelő barátságossága”

„nem volt”

,

„Az orvos nem rendelt, annak ellenére, hogy felhívtam magukat csütörtök reggel!”

,

„Gyorsaság”

„Szűknek tűnik a várakozási hely az 1. rendelő felé. Büdös volt a női mosdában (bejárat felöl).”

,

„1. az időpontfoglalás ellenére 20 percet várakoznunk kellett annak ellenére, hogy rajtunk kívül más páciens nem tartózkodott a rendelőben. 2. a doktornő asszisztense rettenetesen igénytelen és közönséges volt, hangosan átkiabáltak egymásnak a folyosón, illetve az allergia tes...”

Végig olvasom
,

„A recepcios holgy hozzaallasa a gyerekhez”

,

„Barátságos környezet”

„Nem volt”

,

„A régi korházi környezet helyett új tiszta környezet fogadott.”

„Amikor az időpontot foglaltam az interneten nem volt világos számomra,hogy fizetős helyet foglalok.Pedig kerületi lakosok vagyunk és beutalóm is volt.Nem akartam kellemetlenséget amikor már a konzultáción voltam így kifizettem,de mivel egyedűl nevelek két gyermeket ez nagy érvágas...”

Végig olvasom
,

„gyorsaság”

„parkolás”

,

„- ”

„-”

,

„A rendelő maga szép.”

„Fél6-ra foglaltunk időpontot a 3.5 éves kisfiamnak. Felhívtak, hogy csúszás lesz, tudnánk-e két órával később menni. Amikor mondtam, hogy fél8 már késő, biztosítottak hogy akkor menjünk fél6-ra, be fognak hívni és nem kell várnunk. A rendelés reggelén felhívtak ismét, ho...”

Végig olvasom
,

„Barátságos, kedves hangnem a recepción, várakozás nélkül, a megbeszélt időpontban fogadtak.”

,

„Az orvosok hozzaallasa.”

„Nem volt kellemetlen semmi. ”

,

„Nagyon kedves volt mindenki, ez ritka!”

„-”

,

„Az elfogadható várakozási idő”

„Nincs”

,

„Rendkívül gyermekbarát rendelő”

„-”

,

„Nem kellett várni.”

„Lehetne kicsit jobban kitáblázva, hogy az épülteb belül merre van a rendlő.”

,

„Kedves személyzet, pontosság”

,

„Nem kellett várakozni.”

,

„Nagyon kedves a recepciós hölgy és az intézmény hangulata.”

„Nincs.”

,

Értékelések

,
,
,
További értékelések
Értékelem, véleményt írok
Segíthetünk?
Ügyfélszolgálat: 8–20 óráig
Telefon: +36 1 700-1491