Google+
899 796 Sikeres foglalás!

Kényelmes időpontfoglalás magánorvosokhoz!

Kérdésed van? Segítünk: +36 1 700-1491
Ügyfélszolgálat: 8-20 óráig

Vitalorg Szakorvosi Magánrendelő

Orvosaink szakterületenként

Információk a rendelőről

1989 óta működik a szakrendelő. Jelenleg több mint 20 szakmában több mint 30 orvos dolgozik a rendelőben. Szakterületein: Belgyógyászat, Diabetológia, Fül-Orr-gégészet, Érsebészet, Kardiológia, Nőgyógyászat-Meddőségkezelés, Neurológia, Pszichológia, Pszichiátr...

Tovább olvasom >
A

Vitalorg Szakorvosi Magánrendelő

1131 Budapest, XIII. kerület, Budapest, Göncöl utca 28-30. (Angyalföld)
Időpontfoglalás az orvosokhoz
Csak őket mutasd:
Foglaláshoz kattintson
az időpontra

Részletes adatok

Bemutatkozás

1989 óta működik a szakrendelő. Jelenleg több mint 20 szakmában több mint 30 orvos dolgozik a rendelőben. Szakterületein: Belgyógyászat, Diabetológia, Fül-Orr-gégészet, Érsebészet, Kardiológia, Nőgyógyászat-Meddőségkezelés, Neurológia, Pszichológia, Pszichiátria, Sebészet-Proktológia, Szemészet, Reumatológia, Urológia, Mammográfia, Ultrahang, EKG, EMG, Laboratórium

Megközelíthetőség

Babér utca - Göncöl utca sarok. - M3: Gyöngyösi utcai megállótól gyalog kb 600 méter - 120-as busszal ugyancsak a Gyöngyösi utcai megállónál leszállva, kettő perc sétával elérhető a rendelő

Parkoló

Udvarunkban pácienseink ingyen parkolhatnak.

Nyitvatartás

Nyitva minden hétköznap reggel 7-től este 7.30-ig

Vélemények

1312 értékelés

„Az orvos a vizsgálat során gondos volt, értékes tanácsokat kaptam tőle.”

„Három alkalommal kellett különféle papírokra felírnom a nevemet, édesanyám nevét, TAJ-számomat és a születési adataimat. 2-szer a recepciónál, 1-szer az orvosnál. Ez nagyon lehangoló! Egy jó szervező és informatikus segítségével ezt kezelni lehet úgy, hogy az orvosnak csak...”

Végig olvasom
,

„a pontosság”

„nem volt”

,

„Pontosság ,sszakszerüség.”

„Nem volt ilyen.”

,

„amikor bejutottam az orvoshoz 10 perc alatt végeztem”

„a személyzet hibájából adódóan kb 15 percet váarkoztam miközben mint kiderült a doktor úr várta hogy beküldjék a következő pácienst”

,

„Pontosan sorra kerültem, kedves személyzet, profi vizsgálat.”

„Nem volt.”

,

„Gördülékenyen ment minden, az időpontokat is betartják.”

„Nem volt ilyen.”

,

„Pontosak voltak. A megbeszélt időpontban fogadtak, nem kellett egy percet sem várnom.”

,

„Nincs tipikus "kórház" érzése az embernek.”

„Nincs”

,

„kedves, barátságos volt a recepciós”

,

„Megtalálni a rég keresett doktornőmet, aki semmit sem változott!!!”

„Mosoly nélkül fogadnak, s morcosak a recepciósok”

,

„Nagyon gyorsan és precízen történt az időpontfoglalás, a regisztráció, az adatok felvétele, a vérvétel. Minden korrekten történt.”

„-”

,

„A foglalt időpontra figyelemmel voltak.”

„Nem volt ilyen. ”

,

„Nagyon kedves a Doktornő ”

,

„gyorsan behívtak”

„-”

,

„könnyű parkolás, kedves személyzet, TISZTA mosdó. Betegekre való odafigyelés”

„nem volt”

,

„Lehet, csak egyszeri alkalom volt, de javítaná a szolgáltatás minőségét, ha a nővér jelen lett volna és segítette volna a doktor úr munkáját, vagy legalább két beteg között bemegy a rendelőbe és eltesz/előkészít mindent.”

,

„Pontosan fogadtak, a megadott időben”

„Nincs”

,

„Egyidőben négy asszistensnek kicsi az a hely, ahol egymással megbeszélik saját ügyeiket.”

,

„Minimális várakozási idő, ami máshol időpont foglalás esetén is előfordul....”

,

„A bejelentett időpont pontos betartása, a várható költség előzetes ismerete, nem az orvosnak kell odaadni a pénzt”

„nem volt”

,

„Kellemes hangulat”

,

„Tiba doktor kedvessége, szakértelme, nyugodtsága.”

„A személyzet is továbbra is olyan, mintha mély depresszióban lenne. Évek óta ez a tapasztalatom. De, Tiba doktor szakértelme felülírja a személyzet stílusát. Elvégre, nem a személyzet miatt megyek, hanem a doktor szakértelme miatt.”

,

„Először voltam magánrendelésen: nincs várakozási idő, nem futószalagszerűen történik a kezelés-ellátás, egyszóval megvalósul a betegközpontú egészségügyi infrastruktúra. Mindenkinek, aki anyagilag megteheti, csak ajánlani tudom a rendelőt.”

,

„recepció”

,

„udvarias fogadás, kellemes klíma”

„nem volt”

,

„Tiszta, kellemes hely, keés várakozási idővel és aranyos személyzettel.”

,

„minden jó volt”

„nem volt”

,

„A környezet igazán kedves és megnyugtató. Az asszisztensek is remekül végzik a munkájukat.”

„Az épület, ahol a magánrendelő található nincs akadálymentesítve. Emiatt az emeletre feljutni babakocsival egy kisebb tortúra.”

,

„A recepciósok nem kedvesek...”

,

„udvarias, gyors ügyintézés”

,

„A behívási időpont jelentős csúszása.”

,

„A rendelő tisztasága”

„Nem volt ”

,

„Kedves,Gyors,”

,

„Gyors , pontos , emberséges.”

„Nincs.”

,

„Gyors, rugalmas, kedves!”

,

„Kellemes környezet kedves személyzet”

,

„Pontosság”

,

„Közvetlen,udvarias hangnem. ”

,

„A barátságos légkör.”

„Nem volt kellemetlen tapasztalatom.”

,

„gyereksarok van berendezve a várótérben, ami megkönnyíti egy 3 évessel a várakozást”

,

„Nem éreztem azt, hogy orvosi rendelőben vagyok, mert barátságos.”

„Nem volt”

,

„Közvetlen, kedves és nagyon megnyugtató a doktornő hozzáállása a páciensekhez. A vizsgálat nagyon alapos és bármilyen kérdésre korrekt választ kaptam. Csak ajánlani tudom mindenkinek!”

„Nem volt.”

,

„Pontosan akkor hívnak be, amikorra időpontot kapott az ember, pedig sorban jöttek a páciensek, nem volt üres a váró.”

,

„Tiszta rendezett, a gyerekeknek van kis játék.”

„A recepciós gyakorlatilag csak a pénzt szedi be...”

,

„Szinte percre pontosan behívtak.”

,

„A recepción dolgozók nem valami kedvesek, inkább gépszerűek.”

,

„Napfényes rendelő, kellemes személyzettel tömegnyomor nélkül.”

„nincs”

,

„Pontosság, előzékenység.”

„Nem volt.”

,

„kellemes kornyezet ”

,

„Jól esett a víz:)”

,

„Segítőkészség, ”

,

„A rendelő számomra kényelmes elérhetőségű. Az udvari parkoló remek és a belső tér is kellemes perceket ad, ha várakozni kell. A recepciós hölgyek figyelmessége, kedvessége mindig jóleső érzés.”

„Lohasztóak voltak a rendelőben a legyek...”

,

„Kedves és aranyos volt a Dr ur.”

,

„nem volt”

„nem volt”

,

„Várakozás nélkül, rögtön bejutottunk és gyorsan végeztünk a vizsgálattal. Parkoló a rendelő udvarán.”

„Nem volt.”

,

„Kedvesek voltak”

,

„Segítőkészség, udvariasság”

„Nem volt”

,

„Nagyon kedves a személyzet.”

„Olyan nincs.”

,

„Készséges személyzet, mindössze néhány perces csúszás.”

„-”

,

„Személyzet hozzáállása és tűrõképessége kifogástalan.”

„Nincs”

,

„a várakozási idő tartama”

,

„Nem kellett sokat várakozni”

„nincs”

,

„Kellemes környezet , nem rideg "egészségügy" hangulat.”

„Nem volt ilyen”

,

„A recepciósok személytelenek voltak. Nem fogadták még a köszönésünket sem.”

,

„A meghitt légkör, a kedves fogadtatás. Tisztaság. Jó, hogy van parkolási lehetőség.”

,

„A mellékhelyiség tisztasága és felszereltsége.”

„Nem volt.”

,

„A kávé és vízautomata, illetve az elektromos illatosító.”

„Újabb építésű épületre számítottam.”

,

„Doktor úr teljesen megnyugtatott.”

,

„Parkolás, segítőkészség, kedvesség ”

„-”

,

„Udvarias hozzáállás”

„Nem volt”

,

„Nem kellett várnom:)”

„Nincs”

,

„ A doktornő korán megérkezett nagyon gyorsan végeztem. Kedves, Kiválló szakember ”

„ Sajnos a recepciós hölgy arcán egyetlen mosoly sem volt, sőt kedves kérdése vagy szava sincs ”

,

„nem kell várni, a lefoglalt időpontban sor került a vizsgálatra”

„nem volt olyen”

,

„a gyorsaság”

,

„Mindenki nagyon kedves volt, nem volt várakozási idő, a foglalt időpontban sorrakerültünk!”

„Nem volt”

,

„-”

„-”

,

„Tiszta, kulturált rendelő, nagyon kedves recepcióval.”

,

„Doktornő asszisztenének munkája előtt le a kalappal! ”

,

„ A recepció személyzete felkészült, kedvesek.”

„Nem volt.”

,

„Kedves fogadtatás.”

,

„Tisztaság,rend,pontosság”

,

„tapintat”

„nincs”

,

„Pultos asszisztens hangneme és stílusa.kissé lekezelő. Sztk-ban éreztem magam...”

,

„Az emberséges magatartás, kedvesség.”

,

„Kedves, segítőkész recepció.”

„-”

,

„nem volt kellemetlen semmi.”

,

„Egy percet sem kellett várakozni”

„Nem volt”

,

„minden”

„-”

,

„Az orvos kedves figyelmes. A recepción is kedvesek voltak. Bárkinek szívből ajánlom a helyet és az orvost is!”

„Nem volt!”

,

„nincs ”

,

„Nagyon kedves, segítőkész a Doktor Úr!”

,

„A kedves, türelmes doktornő nagyon alapos vizsgálatot végzett. Az asszisztenciáról is csak jót tudok mondani. Nagyon elégedett vagyok.”

,

„az asszisztensek kedvessége, udvariassága és a tiszta környezet”

,

„minden megfelelő volt :)”

„a 20 perces csúszás”

,

„Saját parkoló,segítőkész személyzet.”

„Nem volt.”

,

„nem volt”

,

„Pontos rendelés, nem kellett várnom.”

,

„minimális várakozási idő a vizsgálatig”

„nem volt”

,

„Jó, kellemes hangulatú.i”

„Nincs”

,

„Türelmes recepciós hölgy.”

,

„Közel van a munkahelyemhez. Kulturált rendelő. ”

„nincs”

,

„Volt tiszta mellékhelyiség.”

„Kissé merev és személytelen a recepciós hölgyek stílusa, de egyébként kedvesek.”

,

„Segítőkész a recepciós hölgy Kellemes környezetben a várakozás .Karácsonyi díszítés. ”

„Nem volt.”

,

„Gyorsaság”

„nem volt ilyen”

,

„A rendelő könnyen megközelíthető. Van külön parkolóhely ahol nem kell fizetni.”

„nem volt ilyen”

,

„Barátságos személyzet, megnyugtató hangulat. Rugalmas időpontfoglalás.”

„Soha nem volt kellemetlen tapasztalatom !”

,

„Pontosság, kedvesség”

„A recepciós hölgy túl leterhelt és egyszerre sok felé figyel, ő nem olyan kedves, de megértem őt ...”

,

„Kedvesek, figyelmesek, türelmesek. Talán lehetnének picit mosolygósabbak, de egyébként figyelmesek, segítőkészek”

„Nincs.”

,

„A recepciós asszisztens udvariassága, mosolygóssága, az Átol Doktornő mellett dolgozó röntgenasszisztens hölgy türelme, segítőkészsége, odafigyelése, mosolya, kedvessége.”

„Nem volt ilyen.”

,

„A rendelő személyzete, amint beléptem a bejárati ajtón, mosolyogva fogadott és egyből foglalkozni kezdtek velem. Kitöltettek velem egy űrlapot (mert először jártam a Vitalorg-nál) és felvilágosítottak a következő lépésekről. A rendelő maga modern berendezésű, kényelmes sz...”

Végig olvasom

„Nincs.”

,

„kevés várakozás”

,

„minden rendben volt, mint általában”

,

„nem volt ”

,

„A doktornő kellemes, nyugodt magyarázata, a vizsgálat cseppet sem kellemetlen volta. ”

„Nem volt ilyen. ”

,

„ÁR! 15000Ft”

,

„pontosság”

,

„Nagyon kedves volt az asszisztens és az orvos! A várttal ellentétben nem volt kellemetlen a vizsgálat!”

,

„gyors, és kedves ellátás”

,

„SEGÍTŐKÉSZSÉG, RUGALMASSÁG.”

,

„Részletes magyarázatot és felvilágosítást kaptam.”

„Recepciós - beteggel való bánásmód nem megfelelő.”

,

„A jól beállított légkondi nagyon jól esett a kinti 40 fok után.”

„A recepción a nővérek vagy nagyon fáradtak voltak, vagy az évek során lettek ilyenek, de kedvesnek egyáltalán nem mondhatnám őket. Ráadásul a foglalt időpont sem stimmelt, egy órával később kellett mennem, amit indulás előtt két órával tudtam meg.”

,

„Nagyon jò idõ volt bent.”

„A mosdò àllapota lehetne jobb is.”

,

„Könnyű megközelíthetőség, nagyméretű saját parkoló, előjegyzett időpont betartása (nem kell várakozni)”

,

„A Doktor Úr személyisége :)”

„-”

,

„Gyors és korrekt eligazítást kaptam a recepción. ”

„nincs”

,

„gyors, pontos, szakértő vizsgálat és értékelés”

„nem volt”

,

„Jatszottak a lanyommal”

,

„a rendelő tiszta, kellemes hangulatú, várakozni sem kellett ”

„nincs lift, babakocsival nem lehet feljutni”

,

„Minden egy helyen megoldható volt.”

„Nem volt.”

,

„Az előtérben van klímaberendezés, de a vizsgálószobákban nincsen”

,

„Jobb, mint egy egyéb típusú rendelő, ráadásul sok orvos és vizsgálati módszer elérhető a rendelőn belül.”

„Kissé figyelmetlen, személytelen recepciós hozzáállás.”

,

„A személyzet hozzáállása”

„A vérnyomás mérő felkarra csatolható része nem elég higénikus. Kellemetlen szagu és a sok használattól már nem elég tiszta.”

,

„A nyugodt,csendes barátságos légkör”

,

„az orvos”

,

„Figyelmes és gyors személyzet.”

„Ilyen nem volt.”

,

„udvarias, pontos kiszolgálás”

„-”

,

„A fogadás és feliratkozás flottul ment. A váró szinte felesleges. Az adott időben fogadtak minket.”

,

„nem volt”

,

„Minden a lehető leggördülékenyebben ment; tiszta és profi”

„Semmilyen rossz tapasztalatom nincs”

,

„A nyugodt környezet és a kedves, segítőkész hozzáállás. ”

,

„Minden rendben volt.”

„Nem volt.”

,

„Nagyon meleg volt, amikor érkeztem, de volt hideg víz, ezen felül tisztatság, udvariasság. ”

„Nagyon meleg volt a váróhelyiségben. ”

,

„Nagyon kedvesek az ott dolgozók, kellemes a környezet.”

„Nem volt ilyen.”

,

„Gyors nincs várakozási idő.”

„nincs”

,

„Ahogy megérkeztem, már mehettem is a vizsgálóba.”

„-”

,

„A gyorsaság.”

„Nincs”

,

„Tokeletes mellekhelyiseg”

„Nem lehet kartyaval fizetni.”

,

„A doktornő nagyon kedves és alapos volt.”

„nincs”

,

„Ilyen nem volt.”

„Váŕakozás,.fellületes vizsgálat,asszisztens hozzá nen értése. Idöpont nincs betartva.”

,

„Kedvesek voltak a recepción.”

,

„Minden teljesen megfelelő volt. ”

„Nem volt ilyen, mert csak ultrahangon voltam, most nem kellett a hüvelykenetemmel a kezemben a várakozó férfiak között kóvályognom,. ”

,

„A kellemes környezet és az aszisztensek kedvessége, továbbá az időpont betartása.”

„Nem volt”

,

„A doktornő nagyon kedves és alapos”

„a recepciós dolgozó eléggé kelletlen, barátságtalanul válaszolgat, a fizetős ügyfelekkel ez a stilus már nem megengedhető a mai világban”

,

„pillanatok alatt sorra kerültem várakozás nélkül”

„nem volt”

,

„minimális - szinte nulla - várakozási idő!”

„Saját helyismeretem hiánya miatt, egy nagy utcányit kerültem, mert ugyan ott volt a szemem előtt a rendelő épülete, mégsem vettem észre. Talán segítség lehetne más tévelygőknek is, ha nem csak a bejáratra lenne kiírva a rendelőintézet neve, hanem a másik oldalra is! :)”

,

„Bár fél órát késtünk, nem volt probléma belőle.”

,

„A bejelentett időponthoz képest minimálisat kellett várni. (pár perc)”

„A rendelőn belül nagyon kicsi a hely, szinte az ajtóban kellett levetkőzni, felöltözni. Elvárható lenne egy külön vetkőző helyiség.”

,

„A doktornő nagyon kedves és segítőkész volt. ”

,

„Minden rendben volt.”

„Nem volt.”

,

„Az orvos”

„Nincs ilyen”

,

„Időpontra mentem pici babàval. Màr az érkezésemkor sokat késett a rendelés (ketten voltak előttem, kb. 40-50 perc), de ezt előre nem jelezték és ott sem mondtak semmi érdemlegesett. Nem voltak arra sem tekintettel, hogy kisbabàval voltam. A rendelő nem baba baràt, a földön kellet...”

Végig olvasom
,

„Korrekt rendes hozzáállás, nem kellett várakozni.”

„semmi ilyen nem volt”

,

„Kedves volt az orvos nem kapkodott ram figyelt alapos volt.”

„Nem volt”

,

„Tiba dr mindig türelmes, kedves, az adott paciensre fókuszál; a recepciós hölgyek kedvesek, figyelmesek.”

„Ilyen, nincs. ”

,

„Játszósarok a gyerekeknek.”

„-”

,

„Zökkenőmentes volt minden”

„Nem volt ilyen”

,

„Nem volt ilyen”

,

„A doktornő hozzáállása és szakértelme”

„nincs”

,

„Nem kellett varakoznom!”

„Nem volt!”

,

„Segítőkészek, kedvesek voltak a munkaztársak”

„Nem volt ilyen.”

,

„Sok parkolóhely, az épület udvarán.”

„nem volt”

,

„Pontosság, kedvesség”

„-”

,

„Az asszisztens hölgy segítőkész és kedves .”

„A recepciós hölgy arrogáns.”

,

„kedves doktornő”

„nem volt ilyen”

,

„A Doktor úr hozzáállása nagyon jó volt, udvarias, és reméljük a további vizsgálat megoldást fog találni a betegségére. Köszönjük , és természetesen a személyzetnek is, kik ugyanúgy messzemenően udvariasak voltak ”

„ ”

,

„A megbeszélt idő előtt érkeztem, és mégsem kellett várnom, így hamarabb végeztem. ”

„Nem volt.”

,

„Nem kórházhangulatú , nem kelti ilyesztő "nagyüzem" benyomást.Az ügyintézés/papírmunka nagyon gyors.”

„Nem tapasztaltam kellemetlenséget. ”

,

„Kb fél órát kellett várni, mivel az időpontok 15 percenként követik egymást, a kombi vizsgálat pedig fél órás. A mosdóban lehetne papír kéztörlő.”

,

„Pontos ,gyors szolgáltatás.!”

„Kellemetlen tapasztalatom egyáltalán nem volt!”

,

„Nem kellett várnunk. Az előjegyzés időpontjában fogadtak. Könnyen megtaláltuk a helyszínt. Volt parkoló.”

„Nem volt igazán jó a hangulata a rendelőnek.”

,

„A korai kezdés”

,

„Várakozás nélküli udvarias légkör.”

,

„Recepció megléte, gyors eligazitás.”

„A vizsgálatok túl költségesek.”

,

„Nem volt.”

,

„A doktornő. ”

„Nincsen.”

,

„Mindenki kedves,segîtőkêsz volt.”

,

„Mosolygós kedves személyzet.”

„Nem volt”

,

„Minden rendben volt!Köszönöm ”

,

„Kora reggelre és aránylag közeli időpontban is kaptam időpontot. Könnyen megközelíthető a rendelő, több szabad parkolóhely is volt. Pontos kezdés, kedves és segítőkész személyzet. ”

„Nem volt.”

,

„Az egész rendelő hangulata megfelelő volt, nem tudnék kiemelni semmit.”

,

„csúszás a rendelési időben”

,

„A kedves és korrekt tájékoztatás.”

„Nem volt”

,

„Kellemes, megnyugtató légkör. A foglalt időpontban várt a doktor úr, nem kellett várakozni. ”

„Nincs kellemetlen tapasztalatom.”

,

„-”

,

„Saját parkoló”

„Lépcsőn kellett felvinni a gyereket az emeletre. Újszülött gyerek, két kistestvérrel, autós ülésben, egy magas emelet. Nem könnyű egy anyának egyedül.”

,

„összességében volt kellemes tapasztalat”

„nincs ilyen.”

,

„Nagyon kedves volt a Tanár Úr és mindig mindent elmondott vizsgálat közben.”

,

„Tiba doktor úr, mint mindig.”

„Az is az, mint mindig: rohangásszak a hüvelykenetemmel a kezemben az ott várakozó férfiak között?!? Igazán köszönöm. ”

,

„Emberi hang”

„nem volt”

,

„Nem teljesen értem, hogy miért kellett 1 órát várnom? Ha a helyzet ua, mint az sztk-ban, akkor mire fizetek? Egy csomó ősrégi, elavult berendezéssel volt tele a rendelő, nem tűnt túl modernnek.”

,

„Nagyon kedvessek ,figyelmessek öröm ide járni ha muszály!”

,

„Kedves,udvarias,barátságos ès alapos orvos. ”

„Nem volt.”

,

„Nagy saját parkolo, igy nem kellett a kornyeken keresgelnem helyet.”

,

„A recepción dolgozó hölgytől az ember kedvességet, s megfelelő tájékoztatást várna. Ez viszont hiányzott.”

,

„Barátságos fogadtatás.Tökéletes ellátás,nagyfokú szakmai felkészültség.Maximálisan meg voltam elégedve.”

„nincs.”

,

„nincs”

„nincs”

,

„Nincs”

,

„ minden pontosan és gyorsan működött.”

„nem volt ”

,

„Valóban behívtak a foglalt időpontra, és addig is nyugodt környezetben várakozhattunk. ”

„Nem volt. ”

,

„nincs”

,

„A mosolygó személyzet.”

,

„Azonnal tudtak velem foglalkozni.”

„-”

,

„gyors volt minden”

,

„csend, nyugalom, van hová leülni, a kabátot beakasztani”

„nem volt”

,

„kellemes környezet”

„az hogy emeleten van”

,

„Ember közeli, nem futószalag ízű... ”

„nincs”

,

„A Dr-nő maga !”

„Sokat fizettem :)”

,

„Könnyen megtalálható épület”

„nem.”

,

„Sok ismert jó orvos egy helyen, névjegykártyák elérhetősége, automaták, tisztaság”

,

„pillanatok alatt bejutottunk és végeztünk is”

,

„A hűs levelegő, ami a várótérben várt.”

„Nem volt”

,

„Az egész rendelő nagyban hasonlít a normál közellátás rendszeréhez, a különbség csak annyi, hogy itt fizetni is kell. 3 perc késéssel megérkeztem, majd vártam 10 percig a recepciónak nevezett pultnál ahol senki se volt, kitöltöttem a papírt, rögzítették az adataimat, amivel...”

Végig olvasom
,

„Kellemes környezet, gyors vizsgálat”

„A recepció nyáron nehézkesebb”

,

„Nagyon kedvesek, segítőkészek voltak.”

,

„Minden kèrdésemre tökèletesen tud vàlaszolni.”

„Nem volt ilyen.”

,

„ a megbeszélt időben meg kezdődöt a vizsgálat. És nagyon alapos volt.”

„nem volt”

,

„Negyedórás késésünk ellenére nem kaptunk szemrehányást, 10 perc múlva bekerültünk a vizsgálatra”

„nem volt”

,

„Várakozás nélkül, azonnal fogadtak. A légkör kivételesen baráti, a Doktornő rendkívül hozzáértő és a rendelkezésre álló eszközök magas színvonalúak.”

,

„ponrosság, figyelem”

„nincs”

,

„gyorsaság, kedvesség”

„-”

,

„Nem kellett várakoznom, pontosan behívtak a rendelésre. Köszönöm.”

,

„Az ember nem azért választ egy időpontot, hogy önhatalmúlag átírják és tologassák! ráadásul úgy, hogy akkor is ott rendelt a Doktornő! Miért sorolódtunk hátrébb?? Nem értem. Elégedetlen vagyok, legközelebb 5x is meggondolom a Vitalorg rendelőt!!”

,

„nem kellett várni”

„-”

,

„GYEREK VIZSGÁLAT LEHETNE OLCSOBB!!!”

,

„Pontosság, gyorsaság, udvariasság”

„Bankkártyás fizetés hiánya, egészségpénztári kártyás fizetés hiánya, kézzel kitöltött számla”

,

„Emeleten van. Drága. ”

,

„Rugalmassagot, kozvetlenseget, nyugalmat, kedvesseget tapasztaltam ismet. Igaz, 26 eve ismerem a doktor urat, most sem csalodtam! Koszonom!”

,

„Hogy nem kellett várakozni.”

,

„Nincs bankkártyás fizetési lehetőség”

,

„nem volt”

,

„Kedves figyelmes ellátás, nem volt várakozási idő. ”

„Nem volt.”

,

„A rendelő barátságos, nem zsúfolt, a recepciós készséges volt”

„a foglalt időpontomhoz képest fél óra csúszással kerültem be- de ez nem zavart”

,

„Az orvos és az egyik nővér nagyon kedves volt.”

„A nővérke szerint a csúszás megszokott. 18 órára mentünk, de fél7kor még nem kerültünk sorra. Akkor sikerült bekerülnünk, amikor szóltunk a nővérnek (alacsony, barna hajú), aki nagyon kedvesen szólt az orvosnak, hogy ne egy nénit küldjön be elöszőr mert mi időpontra jött...”

Végig olvasom
,

„A megbeszélt időpont előtt is be tudtam menni.”

,

„Tiszta, szép rendelő.”

„-”

,

„jó zene szólt”

„sokat kellett várnom”

,

„Pontos, előre egyeztetett határidő betartása”

„Mivel először jártam a rendelőben meglepett a recepciós személytelensége, merevsége. Úgy éreztem, hogy nem merek segítséget kérni, nehogy elutasítson.... Vizsgálat befejezését követően sem ambuláns lapot, sem a fizetésemről számlát nem kaptam, bár az átadott pénz "...”

Végig olvasom
,

„korrektség pontosság”

,

„A foglalt idopontban pontosan sorra kerultem.”

,

„.”

,

„Készségesek voltak.”

„A lépcsőmászás babakocsival.”

,

„Nem volt szükség várakozásra.”

„-”

,

„jól megközelíthető helyen van.”

„nem volt”

,

„Kellemes légkör.”

„Nincs ilyen.”

,

„A rendelő megfelelő, barátságos.”

,

„Mindenki nagyon kedves volt.”

„-”

,

„Kocsival mentem, de ha nem azzal megyek akkor bonyolult a közlekedés.”

„Nem volt ilyen.”

,

„Korrekt fogadás, gyorsaság, kedvesség”

„Nekem messze van a rendelő, de megéri!”

,

„Tipp topp volt minden. Időpont pontos betartása. Kedves személyzet.”

„Nem volt. ”

,

„Kedves fogadtatás pontos,precíz vizsgálat. A velem való,illetve betegvaló maximális Kedvesség,kimeríthetetlen listát lehetne írni!”

„Nincs”

,

„Dr.Földes János főorvos úr nagyon kedves ember.Nagyon féltem az urolugián,mert mások nem bántak velem kíméletesen. Vissza jött azöndizalmam,mert nagyon jó kezekbe kerültem,maradok a betege Turai”

,

„Fájdalommal járó poblémávalerestem fel a rendelőt, ahol a megjelenésemtől a távozásomig mindenki azon volt, hogy mielőbb megoldást találjon rá. Kedvesség, határozottság, gyorsaság, kreativitás volt a jellemző. Köszönöm.”

,

„nem kellett várni, a doktornő kedves volt és szakszerű”

„sajnos a vizsgálattal nem sokra mentünk, ha nagy a baj ne jelentkezz be. Nincs kórházi háttér nekünk még gyógyszert sem írtak fel ,pedig amit ajánlottak vény köteles volt . a körzeti orvos még a leleteket sem nézte meg...”

,

„Pontosság,kellemes légkör”

„-”

,

„Az orvosi hozzáállás, szakorvosi ellátás”

„-”

,

„Az orvos figyelmessege, felkeszultsege”

„Mosdo”

,

„Nagyon kedvesen bántak velem .”

„Nincs”

,

„Ingyenes parkolási lehetőség a rendelőnél”

„Nem volt”

,

„Pontosság”

„Nem”

,

„A vizsgálat alatt a doktornő hozzáállása, kedvessége.”

„Ilyen nem volt.”

,

„Mindenkinek ajánlanám.”

,

„Vért vettek :)”

,

„Pontosan, gyorsan, ugyanakkor nagyon precízen, biztos szaktudással zajlott a vizsgálat. ”

„Nem volt.”

,

„Gyors ellátás, közvetlen barátságos, jó hangulatú vizsgálat, nulla várakozási idő.”

„Nem volt.”

,

„A doktor úr kedvessége, és hogy válaszolt a kérdéseimre.”

„Bár foglaltam időpontot, másfél órát kellett várnom.”

,

„Nagyon nagyon kedves a recepciós asszisztens!!!!”

,

„Pontos időpont betartás. Kedvesség.”

,

„A doktornő nagyon kedves. Alapos vizsgálat és mindenre kiterjedő tájékoztatás volt. Köszönet érte.”

„nem volt ilyen.”

,

„Segitokesz szemelyzet, partnerkent kezelnek. ”

„Nem volt ilyen.”

,

„A váróterem igazán szép.”

,

„18:00 óra után is lehet időpontot kérni rövid intervallumon belül. Könnyű foglalás.”

„Nem lehet bankkártyával fizetni. Egészségkártyával sem, csak számlakiadás van. Nincs központi helyen. Régi építésű, kellemetlen hangulatú épület és környék.”

,

„Barátságos, biztató, türelmes.”

„a mell összenyomása”

,

„Kedves,figyelmes,szakmailag kiváló hozzáállás a beteghez a Doktornő részéről!”

,

„ Fültisztításra volt időpont kérve, de nem volt paraffin olaj, el kellett menni a gyógyszertárba. Az is meglepő volt, hogy nem volt melegvíz, pedig ez kellene egy fültisztitáshoz. ”

,

„egy héttel korábbi időpont felkín álása”

„nem volt”

,

„A doktornő nagyon kedves és alapos.”

„Nincs”

,

„Megfelelö tájékoztatás fogadott, jelezték a néhány perces, várható csúszást. A vizsgálat során közremüködö asszisztens kedves volt.”

„A recepción a tájékoztatás megfelelö, de nélkülözi a kedvességet. A mosoly fontos volna páciensként és dolgozóként egyaránt.”

,

„nem kellett várakozni”

„nincs ilyen”

,

„szuper a megközelíthatősége”

,

„Kedves volt az orvos.”

„Alig talaltam meg.Nem láttam kiirva seholh Ortopédia..sem az orvos nevét.kétszer jártam mire megtalaltam.Én kitennék gyereknek való kedves képet,nem anatomia ábrákat,attól a gyerek halálra rëmül!”

,

„Mosolygós recepciós, asszisztens. Hozzáállásuk a vendéghez kitűnő. :) ”

,

„A doktornő egy jól felkészült szakember,megnyugtató egyéniség,kedves,türelmes,csak ajánlani tudom mindenkinek.”

,

„Külön parkolója van a rendelőnek, ahol fizetés nélkül lehetett parkolni.”

,

„Nem fizethettem egészségkártyával. Nem kaptam elismervényt,mikor fizettem.”

,

„csendes, nyugalmas”

„nem volt kellemetlen tapasztalatom”

,

„Az egész benyomás jó volt.”

„Nincs.”

,

„Felmerülő újabb vizsgálatra időpontot szerettem volna foglalni, de azonnal tudtak fogadni.”

„-”

,

„Könnyú megközejités. gyors elérhetőség.figyelmes tájékoztetás”

„nincs”

,

„A doktornő kedvessége.”

„Nem volt.”

,

„nem kellett várni,és Palotás dr.nő egy kedves,jól felkészült orvos”

„nem volt”

,

„-”

„-”

,

„Ritkán találkozni ilyen kedves közvetlen doktornövel.Kellemesen el lehet vele beszélgetni a problémákról.Megnyugtatja az embert.”

„Nincs”

,

„gyors betegfelvétel, kedves tájékoztatás”

„nem volt”

,

„A hideg víz..”

„Nem volt”

,

„Nem kellett várakozni”

,

„abban az esetben, ha a látogatónak mozgási próblémái vannak, nehezen felmehet az emeletre (nincs lift)”

,

„A közvetlen viselkedés”

,

„Nem kellett várakozni, sőt, öt perccel előbb be is hívtak. Korrekt, alapos tájékoztatás, megfelelő árak.”

„Nem volt.”

,

„gyorsaság”

„kicsi”

,

„Nem kellett várni. ”

„Kívülről nem túl esztétikus az épület.”

,

„nem volt”

,

„-”

„-”

,

„tetszet, hogy van kávé automata, és víz kiadó. A váró lehetne kényelmesebb, de amúgy nem rossz.”

„Nem volt kellemetlen tapasztalatom”

,

„Nem kellett várakozni, elfogadhatóak az árak.”

„nem volt.”

,

„azonnal sorrakerültem, semmi várakozás”

,

„Minden rendben volt, mindenki kedvesen viselkedett, mininális várakozási idő volt.”

,

„-”

„-”

,

„Azonnali segtrőtőkészség,pozitív hozzáállás”

„A rendelő az 1 emeleten van ha valaki először jár ott nem tudja merre induljon a bejárathoz kellene egy recepció.”

,

„a nyugalom és a pontosság, nem kellett várni, valóbam a megadott időben hívtak be!”

„nem volt lift vagy nem találtam, és a műtött lábammal, nehéz volt fel-lemászni”

,

„A páciens kedves, közvetlen fogadása.”

„Nem volt.”

,

„A doktornő kedvessége, szakértelme.”

„Nem volt ilyen.”

,

„A rendelőben minden tapasztalatom pozitív volt, eltekintve a vizsgálattal járó szükségszerű apró kényelmetlenségektől.”

„Mind érkezésemkor, mind távozásomkor a recepciós hölgy magatartása,rideg,már-már udvariatlan volt.Egy-egy odavetett szóval válaszolgatott a kérdéseimre.Mosoly egyáltalán nem volt az arcán. Amennyiben az ő magatartása alapján ítélném meg a klinika személyzetét a "kriti...”

Végig olvasom
,

„Korábban érkeztem, de azonnal fogadtak”

„-”

,

„Figyelmesség.”

„-”

,

„elromlott a nyomtató és áramszünet volt”

,

„Nem volt ilyen.”

,

„Kedvesen fogadtak és a késésem ellenére keveset kellett várakoznom.”

„Nem volt!”

,

„működött a klíma”

„nem volt”

,

„A doktornő hihetetlen empátiája !”

„A kondi ellenére meleg volt.”

,

„A doktornö nagyon aranyos mindent megtesz a betegeiért!!”

,

„Kellemes környezet, pontos betegfogadás. Alig kellett várnom.”

„Nincs”

,

„Nem várakoztattak,azonnal fogadtak.”

„Nincs negativ tapasztalatom.”

,

„Pontosság, kedvesség.”

„Nem volt.”

,

„Nagyon kedvesen bántak az 5 hónapos kisgiammal és velem is. Végig beszéltek hozzá, megnevettették. ”

„-”

,

„Sajnos nem olvastam egyetlen egy elöző véleményt sem így nem tudom a számomra kötelező "előző vélemények" rublikát helyesen kitölteni. De mivel kötelező így csak remélni tudom, hogy mindenki csak jót írt”

,

„Rugalmasság, segítőkészség”

„Nem lehet kártyával fizetni”

,

„Nagyon kedvesen fogadtak !”

„-”

,

„Verebi doktor a kért vizsgálaton elvégzésén túl érdeklődött az előzmények iránt, pontosított egy félreértést és hasznos tanácsokkal segített. Köszönöm”

,

„-”

„Hiába mentünk időre, vártunk 20 percet.”

,

„A főorvos asszony nagyon kedves, és elmagyarázta a betegségemet. Ajánlom mindenkinek!!!”

„-”

,

„Kellemes légkör.”

„Nem volt.”

,

„Nem fogadnak el egészségpénztári kártyát, sőt bankkártyát sem.”

,

„Nem volt.”

,

„nyugodt légkör”

„Nem volt”

,

„Kultúrált környezet, tisztaság.”

,

„nincs”

„nincs”

,

„professzionális hozzáállás ”

„nincsen kitáblázva - tömegközlekedési megközelíthetőségét nem ítélem meg , autóval jöttem ”

,

„Kedvesség, gyorsaság, figyelmesség.”

„Nem volt ilyen.”

,

„Személyzet”

„A vizsgálat”

,

„Engem dr.Átol Éva doktornő vizsgált,mert helyetesítette dr. Gyüre Katalint.”

,

„Kicsit korábban érkeztem a megbeszélt időpontnál, mégsem kellett kivárnom, Recepción tanúsított odafigyelés időpont egyeztetéssel kapcsolatban.”

,

„Kicsit korábban érkeztem a konkrét időpontnál, mégsem kellett kivárnom - protokoll - azonnal mehettem az előjegyzett vizsgálatra.”

„Első alkalommal voltam...elégedetten távoztam, így nem volt ”

,

„Nem volt.”

„A recepción dolgozó 2 hölgy búskomorsága, oda nem figyelése, érdektelensége, rendetlen öltözete”

,

„Tiszta és az épület adottságaihoz képst barátságos.”

„Nem volt ilyen.”

,

„A doktor úr szakmai hozzáállása”

„20 perc késéssel hívtak be”

,

„pontosság, gyorsaság”

,

„Előjegyzési időpont pontos betartása”

„nem volt”

,

„Nagyon kedvesek és megnyugtatóak voltak. Szívesen ajánlom másoknak is.”

,

„A jó szakmai hozzáállás.”

„A lift hiánya.”

,

„Az időpont foglalás, gyors és egyszerű. A foglalt időpontot tartották, így pontosan, időre hívtak be, nem kellett várakozni.”

„Nem volt”

,

„nyugalom,pontos időbetartás.”

,

„gyors rendelés”

„nem volt”

,

„A rendelő jól felszerelt.”

„Nem volt.”

,

„A vizsgálat nagyon rendben zajlott,és a legfontosabb,hogy kérdéseimre,kimerítő válaszokat kaptam,ami számomra igen fontos!!!!! ”

„Nem volt semmi!!!”

,

„A saját parkoló, a váró nyugodt hangulata és az árak. A máshol gyakran előforduló pénzéhség, "lehúzás" itt egyáltalán nem volt tapasztalható.”

„Nem volt.”

,

„Szakszerűség, pontosság.”

„-”

,

„Nem volt kellemetlen tapasztalaltom.”

,

„Parkoló”

,

„-”

,

„Legkellemesebb? Egy klinikán?”

„Ha egyszer lehet egészségpénztárra elszámolni a díjat akkor miért nem fogadják el a kártyámat?? ”

,

„Kedves,vicces,és jó szakorvos volt az orvos,az asszisztens is kedves volt.”

,

„Nem kellett várni. Udvariasan fogadtak. Orvosom korekten kérdezett. Pontos értékelést adott. Meghatározta a gyógymódomat.”

„Nem volt”

,

„Jó megközelíthetőség, saját parkoló.”

„Nem volt ilyen.”

,

„a nem várakozás”

„nem volt”

,

„Kedvesek voltak, megértőek és nem sajnálta a doktor úr az időt és a problémának maximálisan állt hozzá.”

„nincs”

,

„Proktológiai vizsgálaton voltam.....szóval :)) ”

,

„A doktornő barátságos volt.”

„Nincs”

,

„A doktornő igazán kedves, jól képzett és emberséges. ”

„Nincsen.”

,

„A Doktor Úr kedvessége, hozzáállása! ”

„nem volt ”

,

„Az , hogy volt saját parkolója”

„Az orvosi hozzáállás”

,

„Az időponthoz képest 25 perc várakozás”

,

„Kevés beteg, nyugalom.”

„Összetévesztettek egy másik beteggel.”

,

„Dr. Átol Éva doktornőnél voltam, már máskor is jártam nála. Nagyon kedves és alapos, körültekintő vizsgálatot végzett.”

„Nem volt kellemetlen tapasztalatom.”

,

„Kedves volt mindenki! ”

„Nem volt! ”

,

„pontos, hozzáértő, beteg központú”

„nem volt”

,

„A recepciós, az asszisztens és a doktornő kedvessége. ”

„Nem volt.”

,

„Nem kellett várakozni, gördülékenyen ment minden belépéstől kezdve.”

„nem volt”

,

„kedves recepciósok”

,

„A lefoglalt időpontban percre pontosan hívtak, be, nem kellett várni. Kellemes légkör.”

,

„Az orvosnak műtétje volt és nem ért vissza a rendelésre,de előtte az asszisztense értesített róla.”

,

„Azonnal sorra kerültünk”

„Nem volt”

,

„nem volt”

,

„Még csak egyszer jártam ott, véleményt majd a kontroll (második) vizsgálat után alakítok ki.”

„Még csak egyszer jártam ott, véleményt majd a kontroll (második) vizsgálat után alakítok ki.”

,

„Csend és nyugalom”

,

„Kevés várakozás.”

„Kicsi.”

,

„nincs”

,

„Udvarias, gyors és pontos kiszolgálás.”

„Nincs”

,

„Dr Átol Éva Főorvos Asszony hozzállása, kedvessége, szaktudása, megnyugtató rendkívűli magabiztosága. Köszönet és hála érte Neki! Régen is voltam már az Ő betege, de csak szuper dolgokat tudok róla írni, gratulálok a szakszerű, és emberbarát klinikához! ”

,

„Nem volt tömeg. ”

,

„Kellemes kornyezet.”

„Nincs biztositva ivoviz a varakozoban,a recepcios holgy lehetne mosolygosabb es kedvesebb is,hamar maganrendelesen dolgozik!”

,

„Volt parkolóhely az udvarban.”

„2012-ben nem lehet bankkártyával fizetni? Sok készpénzzel kell mászkáli, ez a legkellemetlenebb.”

,

„Nem kell sokat várakozni. Gördülékenyen folyik az egész. Egyszer előbb is érkeztünk, de szinte azonnal behívtak.”

„Nem volt ilyen.”

,

„ nulla várakozás”

„nem volt kellemetlen epizód”

,

„túl röbid ideig tartózkodtam ott ahhoz, hogy véleményt tudja mondani. Ugyanez vonatkozik az előző kérdésekre adott válaszommal kapcsolatban is.”

„nem volt”

,

„egy percet sem kellett várni, és afőorvos ur mint mindig most is kitünő.”

,

„Az első emeletre csak lépcső vezet, nincs lift. Babakocsival kényelmesebb volna lifttel felmenni.”

,

„Nem volt ilyen.”

,

„saját parkoló, rövid várakozási idő”

,

„Rögtön sorra kerültem.”

,

„figyelmesség, közvetlenség, alaposság”

„Nem volt”

,

„tökéletesen tartották az időpontot, minden teljesen flottul ment”

,

„Könnyen megközelíthető, remek parkolási lehetőség.”

„-”

,

„Zárt parkoló.Nem kellet várni egy percet sem,rögtön sorra kerültem.”

,

„A gyorsaság ,pontosság.”

,

„Egyetlen percig sem kellett várakoznom, holott a megbeszéltnél korábban érkeztem. Az árak teljes mértékben elfogadhatóak, a körülmények kellemesek.”

,

„az emberi hang, a felkészültség”

„nem volt kelemetlen tapasztalatom”

,

„Megnyugtató, impozáns szakértelem az orvos részéről.”

„-”

,

„Gyors segítség”

,

„Nem kellett várni,sőt előbb érkeztünk, és már mehettünk is a dr-hoz.”

„Nem volt.”

,

„nem volt”

,

„gyors adminisztráció, és máris az orvosnál voltam”

„-”

,

„Nyugodt, tiszta környezet.”

„-”

,

„nem volt”

,

„Könnyen megközelítihető,ingyenes parkoló”

,

„Kedvesség.odafigyelés. ”

,

„Mindenki nagyon kedves, segitokesz valamint joszandeku volt”

„Kicsit huzatos volt a varoterem”

,

„A megbeszélt időben azonnal fogadtak.”

,

„.”

,

„Gyorsaság.”

„Nem volt ilyen.”

,

„A doktornő tapasztalata, szaktudása a gyerkőchöz való hozzáállása, a szülőkkel való kommunikációja. Az asszisztens kedvessége, nyitottsága, oldottsága.”

„Babakocsival voltunk, a rendelő pedig az első emeleten volt, így fel kellett cipelni a babakocsit. Liftet nem találtunk a lépcső mellett, a bejáratnál, de ettől függeltenül, lehet hogy van, csak mi nem voltunk elég figyelmesek.”

,

„Korrekt ügyfél kezelés,kedves képzett orvos.”

„20 percet vártam a fix időponthoz képest. a folyosón mozgó orvosok egy része utcai ruhában rendelet.”

,

„Minden vizsgálat rendelkezésre áll rögtön.”

,

„a doktornő segítőkészsége”

,

„Érkezésem után azonnal bemehettem. Nagyon örültem, hogy honlapon keresztül idöpontot tudtam foglalni, amire nem kellett várnom. Azonnali vizsgálati eredményeket kaptam. Parkolási lehetöség. (ezt sajnos csak késön vettem észre.)”

„Nem volt”

,

„Szép környzet. ”

„Ilyen nem volt.”

,

„tiszta, rendes, diszkrét”

„nem volt”

,

„Kellemes a környzete, nyugodt”

„nincs”

,

„Az orvos nagyon korrekt,nagy tudású és alapos.Nagyon tetszik a stílusa a hozzá állása,mindenkinek szívből ajánlom.”

„nincs”

,

„Még a lépcsőházban voltam, amikor a recepciós már kedvesen a nevemen köszöntött.”

,

„Imádtam a humorát! Ritka jó fej :-)”

„nincs”

,

„a megbeszélt időpont tartása, ”

„- ”

,

„Békés, nyugodt körülmények közé kerültem. ”

,

„Kedves, betegközpontú hozzáállás”

,

„pontosság, kedvesség,”

„-”

,

„Tiszta, klimatizált helyiségek”

„Babakocsival nehéz volt a feljutás”

,

„mindenki nagyon kedves és profi”

„nincs függöny az ablakon a rendelőben”

,

„Rugalmas”

„Nem lehet kártyával fizetni”

,

„A személyzet nagyon kedves.”

„nincs”

,

„-”

„-”

,

„ Tiszta, csendes, níncs tömeg, nyugodt hely.”

„níncs”

,

„Tiszta, kellemes környezet.”

,

„Gyerekeimet felügyelték, míg én vizsgálaton voltam ”

„Nincs”

,

„Nem először jártam itt, de akár hamarabb, akár késve érkezem, nekem sosem kellett várnom, a recepción pedig teljesen segítőkészek. ”

,

„Gyonyoru karacsonyi dekoracio:)! A vilag legkedvesebb es legprofibb nogyogyasza a Tanar Ur, akinek koszonhetem hogy vilagra jottem, es aki eloszor kozolte velem is hogy terhes vagyok:)!”

„Neha tobb mint egy orat ulok a varoban ha csuszas van:( ”

,

„Minimális várakozási idő.”

„-”

,

„Nem kell sokat várni, rendkívül kedvesek!”

„nem volt”

,

„A doktor úr és a recepciós hölgy is rendkívül kedves volt. Minden kérdésemre választ kaptam, nem éreztem magam egyáltalán kellemetlenül vagy sürgetve.”

„Nem volt.”

,

„PONTOSSÁG!!! ”

,

„Gyors, korrekt ügyintézés, remek parkolási lehetőség.”

,

„Tiszta, rendezett, számomra könnyen megközelíthető.”

„Nem volt ilyen!”

,

„nem volt ilyen”

,

„Odamentem amikorra be voltam jelentve es nem kellett varakoznom semmit.”

„nincs”

,

„Szinte semmit nem kellett várnom.”

„Nem volt mosoly...”

,

„A rendelő személyzete nagyon udvarias és kedves! Maga a rendelő is tiszta és kellemes, amennyire lehet, segítve ezzel a várakozást egy olyan helyen, ahol általában nem szívesen várakozik az ember. Nem klubszoba, de nem is váró feeling. Emellett nem először voltam itt és általáb...”

Végig olvasom
,

„A közvetlenség és a kedvesség. ”

„Nem volt olyan.”

,

„Azonnal odakísértek a doktornő rendelőjéhez és nagyon rövid időn belül már foglalkoztak velem.”

„Nem volt kellemetlen tapasztalatom.”

,

„Gyors,”

„Pici időbeni csúszás....de nem vészes”

,

„Jó parkolás”

„Lépcső”

,

„sajnos sokat kellett várni. (egyáltalán nem jellemző)”

,

„Nem kellet várni 3 percnél többet:))”

„A vizsgálatból eredően kissé feszült voltam, mi tagadás izgultam, és ennek feloldásában a recepciós hölgy mosoly nélküli SZTK-s mondatai nem segítettek..”

,

„A rendelő könnyen megközelíthető, tágas parkoló áll rendelkezésre. Az épület nem hivalkodó/csiricsáré, semmi luxus, épp olyan, amilyennek lennie kell. ”

,

„rendkívül gyorsan elláttak, segítőkészek voltak”

,

„Nem volt tömeg, ezzel azt az érzetet keltve, hogy csakis Velem törődnek. A foglalt időpontban be is hívtak.”

,

„Kellemes környezet, nagyon kedvező árakkal, profi szakemberekkel!”

,

„Az orvos.”

,

„Üres parkolóhelyek vártak.”

,

„Rossz volt a szervezés, mert a doktornőt nem értesítették, hogy abban az időpontban amikor én mentem ott kellett volna már lenie.”

,

„nagyon kulturált, kellemes a rendelő, a recepciós hölgy nagyon segítőkész volt”

„ilyen nem volt”

,

„nincs legkellemetlenebb,de a rendelő 20-30 év lemaradásban van. a legközelebbi felújításnál hívjanak bátran, csinálok belőle európait... tiborugi.com”

,

„Nagyon rövid várakozási idő. ”

,

„Kedves, segítőkész személyzet.”

,

„gyorsan zajlott minden,várakozás nélkül”

,

„Kedves, segítőkész személyzet. 1 percet sem kellett várnom, ahogy megérkeztem már mehettem is a vizsgálatra.”

,

„Nem kellett várakoznom, az orvos pontosan érkezett.”

„nincs”

,

„Tiszta, higiénikus!”

„Nem volt!”

,

„Nem kellett várakozni egyáltalán.”

„Ilyen nem volt.”

,

„mindenki mosolyogva várakozott”

„picit csúszott az időbeosztás hiába volt időpontom”

,

„bármely kérdésre rögtön válaszoltak, kedvesek ”

„nem volt”

,

„Jó parkolási lehetőség az udvarban.”

„A helyszínen derült ki: csak kp. fizetési lehetőség van, ezért újra autóba kellett ülni és pénzkiadó - automatát keresni.”

,

„Nagyon kedves,figyelmes.”

,

„olyan nem volt”

„ez egy régi szocreál SZTK, a prímet a nőgyógyászati vizsgálószék vitte el, ami legalább az orvossal (kb.80) volt egyidős... a recepciós nő unott volt, nem adott teljes körű felvilágosítást, számlát pl. 3szor kértem tőle, egyszer sem sikerült neki odaadnia....”

,

„Tiszta, kellemes környezet, igényesen berendezve.”

„Nem volt kellemetlen tapasztalatom.”

,

„kellemes hangulat, nincs várakozás”

„nem volt”

,

„megfelelő időt szántak rám.”

„várni kellett háromnegyed órát”

,

„Odafigyelés.”

„Nem volt.”

,

„A megközelíthetősége: metrótól nincs messze, valójában kényelmes 10 perc séta a metrótól. A rendelő szép, tiszta volt. A recepciós hölgy, rögtön hívott készséges, és kedves volt. ”

„nem volt”

,

„Gyorsasag,precizitas”

,

„Ingyenes a parkolás a rendelő területén belül.”

„Erre már túl későn jöttem rá :-)”

,

„A rend, a tisztaság”

„nem volt”

,

„Gyors intézkedés.”

„nincs”

,

„Segítőkészség, pontosság, precizitás”

„Nem volt kellemetlen tapasztalatom”

,

„mivel kislányom problémájára tényleges segítség nem volt lehetséges a rendelő felszereltsége miatt, nem kellett konzultációs díjat fizetnem ”

,

„Nagyon kedves a doktornő és megnyugtató, ami a beteg számára fontos. Érthető tájékoztatást ad, ami szintén a legfontosabb.”

,

„ügyfélorientáltság”

„nemvolt”

,

„A gyerek nem is érzékelte, hogy egy rendelőben, vizsgálaton van.”

,

„nincs.”

„nincs.”

,

„Volt vízautomata. ”

,

„-”

„Annak ellenére, hogy időpontra mentem, közel 3/4 órás várakozás után jutottam be.”

,

„nem kellett várnom,”

,

„Tiszta, igényes, kulturált hely, nincs tömeg, csak az aki épp következik. ”

,

„Tiszta és kulturált a rendelő.”

„Nem volt még itt kellemetlen tapasztalatom.”

,

„Nagyon kedves Mindenki és alig értünk oda már mehettünk is a vizsgálatra.”

„Nem volt ilyen.”

,

„viszonylag gyosan végeztünk, nem kellett órákat várni.”

„nem kaptam receptet, mert itt az orvosnak nem volt joogosultága felírni.”

,

„kedvesség, gyorsaság”

„nincs”

,

„nem volt”

,

„Gyorsaság, pontosság. ”

„-”

,

„nem kellett sok panaszkodó beteg között hosszan várakoznom”

,

Értékelések

,
,
,
További értékelések
Értékelem, véleményt írok
Segíthetünk?
Ügyfélszolgálat: 8–20 óráig
Telefon: +36 1 700-1491