Google+
142 934 Sikeres foglalás!

Kényelmes időpontfoglalás magánorvosokhoz!

Kérdésed van? Segítünk: +36 1 700-1491
Ügyfélszolgálat: 8-20 óráig

VP-Med Egészségcentrum

Orvosaink szakterületenként

Információk a rendelőről

2014 nyarán nyitottuk meg Egészségcentrumunkat, a nemzetközileg elismert visszérspecialista, Dr. Szabó Attila irányításával. Centrumunk elsősorban érsebészettel, visszérkezelésekkel, érfejlődési rendellenességekkel foglalkozik. Tekintettel arra, ...

Tovább olvasom >
A

VP-Med Egészségcentrum

1042 Budapest, IV. kerület, Árpád út 56. I. emelet (Újpest)
Időpontfoglalás az orvosokhoz
Csak őket mutasd:
Foglaláshoz kattintson
az időpontra

Részletes adatok

Bemutatkozás

2014 nyarán nyitottuk meg Egészségcentrumunkat, a nemzetközileg elismert visszérspecialista, Dr. Szabó Attila irányításával. Centrumunk elsősorban érsebészettel, visszérkezelésekkel, érfejlődési rendellenességekkel foglalkozik. Tekintettel arra, hogy a lakosság közel 80%-át érinti valamilyen fokú visszeresség, centrumunkban a legkorszerűbb, érzéstelenítést nem igénylő, közel fájdalommentes kezelésekkel várjuk az érdeklődő pácienseket. 

Parkoló

A környékbeli utcákban a parkolás ingyenes.

Ha itt nem találna parkolóhelyet, akkor a rendelőtől 50 méterre, az Újpesti Piac parkolóját ajánljuk igénybe venni, itt az első óra ingyenes, majd mindent további óra 200,- Ft.

Vélemények

928 értékelés

„Elkéstem, mert eltévedtem, de toleránsan kezelték, nem kellett várakoznom.”

„Nem volt”

,

„Pontosság, hatékonyság. ”

,

„nagyon jó ez az alkalmazás, Azóta már más témában is segített orvost találnom. .”

„Egy problémám volt, hogy a legtávolibb rendelő helyet adta meg a gép. javaslom hogy a többi helyet is jelezze, és a beteg válassza ki melyik rendelő lenne számára jobb. ”

,

„Időben bejutottam, bár sokan voltak, gyorsak, kedvesek. Orvos,asszisztencia, recepció kifogástalan.”

,

„Minden szempontból barátságos hely.”

„Volt egy kis csúszás így várni kellett 50 percet.”

,

„Otthonos, igényes környezet. ”

„nincs”

,

„-”

„-”

,

„Jól szervezett, udvarias betegellátás.”

,

„Nem csak a doktornő, de még 2 kolléga is segített a kivizsgálásomban. Úgy éreztem magam, mint egy kiskirály. :)”

„-”

,

„Füredi Rita gyógytornász nagyon mélyrehatóan elemezte betegségeimet, próbált rájönni a dagadt lábam okára.”

,

„-”

„-”

,

„A jó légkör és a kíváló, pontos szakvélemény.”

„nem volt”

,

„Nincs várakozás!”

,

„Az orvos és asszisztense (Norbi) minden kérdésemre részletes választ adott. Az ultrahangos vizsgálat tartalma alatt végig informáltak arról amit láttak. Részletekbe menően kaptam információt arról, hogy milyen beavatkozás javallott az állapotom gyógyítására. Nagyon kedvesek ...”

Végig olvasom

„Ilyen nem volt.”

,

„pontosság”

,

„Pontos,gyors,korrekt.”

„Odajutás.”

,

„Gyakorlatilag minden pillanata a kontrollnak. Precizitás, előzékenység, magas szakmai felkészültség. Jól éreztem magam.”

„Nem volt!”

,

„Sosem kellett várni.”

,

„Pontosság, nem kellett várakoznom. ”

,

„gyorsaság, pontosság, kedvesség, felkészültség, a részletes tájékoztatás elektronikusan és szóban is ”

,

„Mind a doktornő, mind asszisztense nagyon kedves, figyelmes volt.”

,

„Az időpontot tartották.”

,

„Szép, tiszta, kellemes ott tartózkodni.”

,

„Kellemes légkör. ”

„nem volt”

,

„Minden rendben volt, nem kellett várakozni sem.”

,

„kellemes légkör ”

„nem volt”

,

„Azonnal sorra kerültem, nem kellett várni.”

,

„Megnyugtató érzés, hogy nem kellett várakozni, hogy nem volt beteg tömeg a váróban. ”

„Nem volt semmi kellemetlen tapasztalatom.”

,

„gyorsaság”

„-”

,

„Nagyon kedvesek és közvetlenek voltak!”

,

„Nagyon közel lehet ingyen parkolni.”

„Nem volt.”

,

„A hozzáállást és a kedveséget”

,

„A személyzet minden tagjának közvetlensége, a megnyugtató bánásmód.”

„-”

,

„ ”

,

„Kedves asszisztens és kedves doktornő. A környék ugyan nem túl jó, viszont a rendelő kárpótol érte...szépen felszerelt és hangulatos.”

,

„A rendelő melegséget áraszt.”

„Nehezen található meg,a sok rendelő közül”

,

„Füredi Rita nagyon jó szakember, tapasztalt és barátságos.”

„Nem volt ilyen.”

,

„Kedvesség és a segítőkészség kimagasló volt szívesen járnék naponta is :)”

,

„Kellemes, nyugodt, barátságos légkör. ”

,

„Kedves szemelyzet”

„Kulso folyoson kell atmenni recepciorol a vizsgaloba. ”

,

„A külső környezethez képest belépni egy barátságos, hangulatos, szinte családias rendelőbe, ahol minden a helyén volt! ”

,

„Kedvesség, figyelem, beteg központúság, szakértelem.”

„Nincs ilyen.”

,

„Kedvesség”

„-”

,

„A mosoly, ”

„nincs”

,

„Azt kaptam amit a Főorvos asszony ismeretében vártam. Határozott, kiváló szakemberként számontartott orvos.”

„Nem volt. Este nehéz az épületből kitalálni. A megközelítést részletesebben lehetne közölni.”

,

„Figyelmes, barátságos légkör”

,

„Hamar, az időpontomnak megfelelően kerültem sorra.Nem kellett várakoznom. ”

,

„Maximális orvosi és asszisztensi odafigyelés, segítőkészség.”

„Kissé drága volt, mivel a honlapon feltüntetett árhoz képest drágább volt (bár igaz azt írták, hogy 15 e forinttól... de erre nem számítottam, hogy még plussz 10 e forint lesz..-( Kicsit pontosabban kellene megadni az árat, hogy konzultáció plussz egyéb vizsgálat x.y forint ....”

Végig olvasom
,

„Nem volt várakozási idő.”

,

„Nyugodt környezet; nincs feszültség,kapkodás.”

,

„Az előre egyeztetett időpontban pontosak kedvesek voltak.”

,

„A jó hangulat”

,

„Hamar sorra kerültem. ”

,

„mindenki nagyon kedves és segítőkész”

,

„A rendelőben mindenki nagy empátiával és segítőkészséggel foglalkozott velem.”

,

„Az asszisztencia segítőkészsége, kedvessége, előzékenysége. ”

,

„Időre mentem, nem kellett várakozni.”

,

„Tiszta, rendezett, hangulatos a rendelő és nagyon jól megközelíthető.”

,

„Gyorsaság, szakértelem”

,

„Parkolni is tudtam. Az ügyintézés gyors és korrekt volt.”

,

„Szép, rendezett, nagyon tiszta.”

„Nem volt kellemetlen tapasztalatom. ”

,

„Az aszisztens mindenre kiterjedő figyelme”

„———”

,

„nagyon pontosak”

„nem volt ilyen ”

,

„A doktor úr !”

,

„Egy kellemes,tiszta,új környezet,a bejárat könnyen megtalálható,végig jelzik az útvonalat is. Rend,csend,tisztaság.”

„ ”

,

„a bánásmód és a pontosság”

,

„A doktor úr személyisége, amely nagyon pozitív és nagyon jó hangulatot teremt.”

,

„Szakszerű ellátás. Kedves a dolgozók hozzáállása”

,

„A doktornő és munkatársai hozzáállása, valamint a doktornő türelmes és szak- szerű magyarázatai.”

,

„gyors, kedves, szakszerű kezelés”

,

„Tiszta,baràtsàgos.”

,

„Mosolygó személyzet,gördülékeny,profi ellátás,várakozás nélkül..”

,

„pontos, nem kellett várni,”

,

„Intelligens, nagy tudású szakember. Kedves, értelmes, humánus. Nagyon elégedett vagyok.”

,

„Kissé nehezen sikerült a bejáratot megtalálni az 1. emeleten (kis kereső csapatnyi beteg gyűlt össze mire oda értem, szóval nem csak számomra volt eldugott a hely)”

,

„Gyorsasag.”

,

„pontos korrekt vizsgálat ”

„-”

,

„Az orvos szakszerű tájékoztatást adott a fennálló problémákról, a további teendőkről. Pozitiv gondolkodás fontossága a mindennapi életünkben!”

„Nem volt ilyen.”

,

„A pontosság, hogy nem kellett sokat várni, még hamarabb is sorra kerültem. A tisztaság, a személyzet kedvessége.”

„Nem volt ilyen.”

,

„Megnyerő,szimpatikus,határozott és bizalom gerjesztő fellépés.Barátságos hangulatú asszisztencia.”

,

„közvetlen hangvétel”

,

„Mindenki kedves volt.”

„nem volt”

,

„Pontosság,precizitás.”

,

„Kedvesek, várakozás mentes, pontos tájékoztatás”

,

„Azonnali találkozás az orvossal.”

,

„A személyzet kedvessége.”

,

„Udvariasság, figyelmesség, érthetőség, szakmai fölkészültség”

,

„Nagyon szimpatikus, emberséges orvos, alapos, nayg tudású, segítőkész , kedves , nem sajnálta rám az időt !”

,

„Kellemes hangulatú, tiszta, családias környezet!”

,

„nem kellett várakozni a megadott időponthoz képest Amíg a nővérke előkészíti a következő páciens adatait,addig a doktor Úr az előző beteggel tud foglalkozni,ez meggyorsítja a rendelést is szerintem. ”

,

„Gyorsaság”

„-”

,

„Kedves hozzáállást, teljeskörű információt kaptam.”

,

„Erre már válaszoltam.”

,

„Az, hogy minden viszgálatot, amire szükségem volt egy időben megcsináltak. ”

„Az előtér (belépő) kicsi, a pultnál nem lehet zavartalanul megállni, valahonnan mindig jön-megy valaki. ”

,

„Az ígéret, hogy műtéti beavatkozás nélkül is megoldható a problémám. Majd ha megoldódott, akkor leszek igazán elégedett. Az csak az őszi hónapokban lesz aktuális.”

,

„.”

„.”

,

„Kedves volt mindenki és figyelmes.”

„Az üzletházban kicsit bizonytalan hogy hova is kell menni.Az emeleten lehetne könnyebb a tájékoztatás a sok kis helység közül hova kell menni.”

,

„Jó hangulat, kedves és segítőkész személyzet.”

,

„Kimagaslóan kedves,segitőkész volt mindenki.”

,

„udvariasság”

,

„A megbeszélt időben fogadtak, nagyon kedvesen fogadtak.”

„-”

,

„Tiszta, jól megközelíthető rendelő kedves recepcióssal.”

„-”

,

„UDVARIASSÁG,HOZZÁÉRTÉS.”

,

„Nagyon figyelmes,, segítőkész volt mindenki. A várakozásét elnézést kértek.”

„Kizárólag a hosszú várakozás.”

,

„Kedvesek voltak a recepción.”

,

„korábban érkeztem,azonnal fogadtak”

,

„A barátságos fogadtatás mind az orvos mind a személyzet részéről”

,

„Gyorsaság,odafigyelés.”

,

„Kedvesség”

„Parkolás”

,

„A doktor úr nagyon segítőkész volt,”

„nem igazán volt ilyen”

,

„kedvesség, szakértelem”

„az, hogy orvoshoz kellett mennem (saját problémám)”

,

„Kedves és barátságos fogadás és beszélgetés”

,

„Tisztaság, rend, nyugalom.”

,

„Barátságos fogadtatás. Alapos tájékoztatás.”

,

„-”

,

„Amire hónapokat kell várnom az állami rendelésen,itt azonnal elvégzik azokat a vizsgálatokat.”

„-”

,

„A bejelentkezés időpontjában sorra kerültem, gyors precíz vizsgálat, megfelelő tájékoztatás.”

,

„Érkezésemkor tudták,hogy kihez jöttem . Szívélyesen fogadtak és adataim rögzítése után azonnal a rendelőbe kisértek.”

,

„Az ellátás színvonala és szakszerűsége”

,

„Az orvos és a személyzet is maximális kedvességgel és segítőkészséggel áll a rendelkezésemre.”

,

„A személyzet kedvessége.”

,

„-”

,

„Nagyon barátságosan fogadtak minket a rendelőben a sebkezelésen. Nagyon empatikus volt Dr. Kozma-Jung Andrea doktornő és nagyon kedves volt velünk az asszisztense is. Magas színvonalú ellátásban részesültem. Továbbá mindent részletesen elmagyarázott nekem a doktornő hogy mire ü...”

Végig olvasom
(nem regisztrált felhasználó) ,

„nem pont kellemetlen,de a várakozóhelyiség egy kicsit kicsi volt, várakozási idő alatt (hangulatfeloldásként) szólhatott volna halkan egy kis zene”

,

„szűk várószoba”

,

„A bizalomébresztő légkör, fenntartások nélkül nézek a beavatkozások elé.”

,

„A gyorsaság”

,

„A doktornő személyisége empátiája tájékoztatása. Ajánlás alapján mentem remélem a megelőiegezett szakértelem az én esetemben is igazolódik.”

,

„A rendelő felszereltsége!!!”

„Nincs ilyen”

,

„Nyugodt környezet.”

„-”

,

„Kiváló szakmai hozzáállás, gyönyörú berendezés az egész rendelöben, nagyon kedves személyzet !!”

,

„Rendezettseg tisztasag”

,

„Kedvesek,udvariasak”

,

„A recepciós hölgy kedvessége.”

,

„Kellemes környezet.”

,

„Gyors, pontos ellátás”

„--”

,

„Időpont előtti ,behívás,gyors adatfelvétel,közvetlenség a személyzet részéről”

,

„Az ,hogy időpont előtt érkeztem ,és azonnali ellátásban részesültem”

,

„Idő előtt érkeztem, de azonnal foglalkoztak velem.”

,

„Tökéletes felszereltség,tisztaság.”

,

„Gördülékeny, rugalmas szolgáltatást kaptunk. Összeszokott,kedves csapatot ismertünk meg. további jó munkát kívánunk önöknek. ”

,

„Csak pozitív tapasztalatom volt.”

,

„Modern rendelö, családias hangulat,”

,

„Figyelmes, közvetlen, kedves mindenki! ”

,

„figyelmesség, tisztaság”

,

„Minden rendben volt, ajánlom.”

,

„Volt megfelelő számú várakozási ülőhely, sok újság állt rendelkezésre.”

,

„tökéletes szervezés”

,

„Kellemes környezet, udvarias, barátságos munkatársak”

,

„Lásd az előzőekben.”

,

„Az egész ott tartózkodás alatti kellemes légkör ”

,

„Szimpatikus,figyelmes ,képzett doktornő”

,

„Közvetlen kommunikáció, baráti hangnem.”

,

„Minden maximálisan .Nem tudok kiemelni egyet. Már a recepciónál érzi a beteg,hogy jó helyre érkezett.”

,

„Szépen felújították/átalakították.”

,

„Kényelmes karosszék az orvossal szemben és a dekoratív, jó hosszú cipőkanál.”

,

„Kedvesség, közvetlenség, családias légkör. Teljeskörű, szakszerű tájékoztatás, ”

„nem volt”

,

„Gyors, professzionális kiszolgálás.”

,

„szinek harmoniája”

,

„Tiszta, kellemes. ”

„Nagyon pici a váró. ”

,

„Nagyon pozitív hozzáállás kedvesség segítőkészség és kompromiszium ”

,

„Pontos kezdés a foglalt időpontban.”

„Nem volt ilyen”

,

„minden”

„semmi”

,

„Nem kellett várni, előbb sorra kerültem. ”

,

„egyszerüségében az elegancia”

„ilyen nem volt”

,

„Bizalmat ébresztett bennem a kezelés várható eredményével szemben”

„nem volt”

,

„A hely egyáltalán nem emlékeztetett a hagyományos orvosi rendelőre, ez is oldotta azt a feszültséget, amivel talán minden beteg érkezik.”

,

„A korrekt tájékoztatás a személyzet részéről.”

,

„Kedvesség segítőkészség”

,

„Kis késés ellenére is szívélyesen fogadtak.”

„A rendelőt nehezen találtam meg, mert a folyosón több ajtó is a cég névvel van ellátva. A negyedik ajtó volt viszont (valószínű az utolsó), amit nyitva találtam. A kapualjnál érdemes lenne kitáblázni, hogy merre található a recepció.”

,

„A gyors és hatékony ellátás.”

„-”

,

„A békés légkör és a szakemberekből áradó nyugalom.”

„(nem volt)”

,

„Nagyon jó szakember, ezúton is köszönetemet szeretném kifejezni azért, hogy mindent megtett annak érdekében, hogy meggyógyúljak. Nagyon köszönöm.”

,

„Tiszta, rendes, jó fogadás.”

,

„az egész fogadás, rendelés rendben volt”

„problémás bejárat (este érkeztünk, be voltak zárva a rácsos kapuk)”

,

„Konnyen megtalaltam a szamomra addig ismeretlen VP Med-et. Konnyu volt az idopont foglalas-jo az informatikai rendszer. Nagyon kedves, hogy a. Idopont elott mailen ez sms-ben is is emlekeztetot kuldenek! Minden teren csak pozitiv benyomasom volt:)”

„Nincs”

,

„Barátságos környezet ”

,

„Precíz, gyors ügyintézés, nem kellett várakozni, amikorra foglaltam időpontot, pontosan akkor kerültem sorra.”

,

„Nagyon kedvesek, segítőkészek voltak.”

,

„Korekt,tájékoztatás,várakozás nélüli vizsgálat,öszinte ,barátságos hangnem.”

,

„kedvesek, mosolygósak. Tisztasága, minden igénynek megfelel. Nagyon jó a megközelítése.”

„Ilyen nem volt!”

,

„Az orvos és a személyzet hozzáállása.”

„A vizsgálat közben és a vizsgálat után korrekt tájékoztatás.”

,

„nagyon kedvesek voltak”

„ilyen nem volt”

,

„Minden kiváló volt!”

„--------”

,

„Othonos baratsagos kornyezet ”

„Nem volt ilyen”

,

„ A tisztaság.”

„Nem volt.”

,

„Kedvesek, segítőkészek.”

„Nincs”

,

„Igen magasfoku szakmai hozzáértés,de én régi betege vagyok”

,

„figyelmesseg, idopontok tartasa”

,

„Nem emelnék ki semmit, úgy volt teljes, ahogy történtek a dolgok.”

„Nem volt ilyen.”

,

„parkoló helyet nehéz találni”

,

„Gyors regisztráció, kellemes környezet, barátságos munkatársak. ”

,

„Az előjegyzési időpontban behívtak, nem volt várakozási idő. Kedvesek voltak, segítőkészek, mivel első alkalommal voltam, és még nem volt helyismeretem.”

„nem volt ilyen”

,

„pontosság”

,

„Barátságos, figyelmes fogadtatás”

,

„tökéletes figyelem,minden a beteg érdekét szolgálja”

,

„Tisztaság, rend, családias környezet.”

,

„A személyzet közvetlensége, segítőkészsége. Várakozás nélkül kerültem sorra.”

,

„Minden rendben volt”

,

„Udvariasság, tisztaság.”

„Sajnos csúszás miatt kb. 20-25 percet várnom kellett.”

,

„Mikor meglattam hogy hol rendel az orvosom ( google maps ), csak mert vele szemben laktam regen, konnyen odatalaltam :)”

,

„Kivételesen nem megkeseredett, idegbeteg személyzettel találkoztam, kifejezetten pozitív meglepetés ért, hogy milyen kedvesek, mosolygósak és jókedvűek voltak. Bárcsak mindenhol ilyenek lennének!!”

„Nincs ilyen”

,

„Az intézmény kulturált légköre, felszereltsége.”

,

„Amilyen módon fogadtak, végighallgatták a panaszaimat, tájékoztattak”

,

„Személyzet nagyon kedves, előzékeny.”

,

„Tisztaság,udvariasság”

„nincs”

,

„Közel van a Metró,könnyen megközelíthető....”

„Nincs.”

,

„A doktorúr és a személyzet rendkívül kedves és megnyugtató volt, nem siettetek, nyugodtan tehettem fel a kérdéseimet.”

,

„kedvesség, segítőkészség, alapos állapotfelmérés, nyugodtság, pontosság”

,

„Higienikus, szep színes, hangulatos.”

,

„Nem volt keses”

,

„Vigyáztak a kisfiamra, míg az orvossal beszéltem.”

„Eddig nem volt ilyen.”

,

„kellemes hangulatú rendelő, barátságos személyzet”

„nem volt kellemetlen tapasztalatom”

,

„Nulla perc várakozás, percre a megbeszélt időben rendelkezésre állás”

„nem volt ilyen”

,

„Nem kellett várni.”

,

„Kellemes hangulatu rendelo. Mindenki nagyon kedves, figyelmes. ”

,

„Személyre szabott korrekt diagnózis, kedves bánásmód, előzékeny személyzet.”

„Nem volt ilyen.”

,

„Marika nővér közvetlensége”

,

„Kedves, készséges, tiszteletteljes személyzet”

,

„Minden rendben volt, mindenki nagyon kedves.”

,

„Előbb érkeztem, és előbb is került rám a sor”

,

„Barátságos váróhelyiség, tiszta mellékhelyiség.”

„A hely kissé szűkös.”

,

„Nagyon kedves és segítőkész...”

„Nem volt”

,

„A KEDVES FOGADTATÁS ÉS TÁJÉKOZTATÁS!”

„NEM VOLT ILYEN TAPASZTALATOM.”

,

„egy percet sem kellett várnom”

,

„a megadott rendelési időpont minden esetben pontosan be volt tartva. ”

„nem volt”

,

„Tökéletes megközelíthetőség, segítőkész személyzet, igényesség”

,

„pontosság”

„ Assistens tulterheltsége”

,

„Kedves fogadtatás, precíz útbaigazítás, rend és tisztaság.”

„Nem volt.”

,

„Segítőkészség. A doktornő asszisztense is kiváló szakember, és nagyon kedves, figyelmes.”

„Semmi rosszat nem tapasztaltam.”

,

„Gyorsaság, pontosság”

„-”

,

„Néhány perccel előbb érkeztem, a fogadtatás udvarias volt és a doktor úr is előbb fogadott. Az orvosi vizsgálattal és a tájékoztatással is elégedett voltam.”

,

„A megbeszélt időpontban sorra is kerültem, nem volt egyáltalán csúszás. A recepciós hölgy nagyon kedves.”

„-”

,

„Tetszett, hogy adminisztrációt követően más "épületben" történt a vízsgálat. Ezáltal diszkrétebbnek és személyesebbnek éreztem az ellátást. Nincs másik beteg a váróban, tolongás, "hangzavar".”

„Recepció és a mellékhelység nagyon kicsi. Igazából három ember már tömegnek számított odabent. Adatok felvételét nyomon lehetett követni kivűlállóként is....Mellékhelység tiszta, de zsúfolt. A mosdó fölött a kétféle kézfertőtlenitő.....kis helység. ”

,

„Színvonalas kellemes környezet.”

„Nem volt.”

,

„a fogadtatás és a hozzáértő magyarázat állapotomhoz”

„nem volt ilyen ”

,

„Kedvesek és segítőkészek voltak!”

,

„A sok sok mosoly! A segítőkészség, az információk átadása, oly módon, hogy az érthető is volt.”

„A parkolás!!!!”

,

„Nagyon gyorsan kaptam időpontot a vizsgálatra.”

,

„Részletes tályékoztatást kaptam a vizsgálat után”

„Nem volt”

,

„Színvonalas rendelő, kellemes környezet.”

„Nem volt ilyen.”

,

„A kellemes környezet és a törődés”

„A bejelentkezéstől számított hosszú várakozási időpont”

,

„Profi ellátás, kedvesség, ”

„nincs”

,

„gyorsaság,kedvesség”

,

„ Email-ben értesítettek a kezelés időpontjáról, előtte pedig SMS-ben emlékeztettek rá.”

„Nincs”

,

„A fentiek.”

,

„Az előjegyzett időt pontosan tartották.”

„Egészségbiztosító kártyával közvetlenül nem lehet fizetni.”

,

„Mindenki nagyon kedves és segítőkész.”

„Nem volt.”

,

„Profizmus.”

„Rendelő megtalálása, parkolás, környék.”

,

„Az udvariasság, pontosság”

„Nem volt ilyen.”

,

„Segítőkész, kommunikatív személyzet.”

„Nem volt ilyen.”

,

„A pontosság... amikorra elő voltam jegyezve, behívott a doktor úr..... tökéletes tisztaság.... ”

,

„Kedvesség, készségesség.”

„A recepciós több pácienssel foglalkozik szimultán. Ez egyrészt nagyon zavaró, másrészt problémát generál(t)...”

,

„Kedves személyzet, szakmailag magas szintű felkészültség, tájékoztatás, profi megoldások a problémákra.”

„nincs”

,

„Nagyon segítőkész és korrekt asszisztencia, Dr. Szabó Attila doktor úr pedig egy szakterületén nagyon képzett és profi orvos, ajánlom mindenkinek.”

„nincs”

,

„betegközpontúság, udvarias, figyelmes hozzáállás”

„nincs ”

,

„Udvarias, gyors intézkedés a recepciónál.”

„Ivóvíz automata vagy kacsó pohárral nincs a váróban.”

,

„Barátságos hangulat”

,

„figyelmesség, kedvesség”

„nincs”

,

„Barátságos, közvetlen és nagyon segítőkész volt mindenki. Minden kérésemre nagyon figyelmesen reagáltak. Maximálisan meg voltam elégedve. ”

„Nem volt kellemetlen tapasztalatom.”

,

„a hozzáállás”

,

„Tiszta, rendezett, barátságos.”

„-”

,

„Kedvesek, előzékenyek voltak.”

,

„Tiszta kultúràlt környezet kedves szemèlyzet.”

„Nem volt.”

,

„Barátságos ...:-)”

„Nem volt ilyen! :-)”

,

„Az asszisztens kedvessége”

„A fogadótér zsúfolt, nem lehetett leülni, egymást kerülgetve várakoztunk. A számítógépek nem működtek. Emiatt kapkodás, idegesség volt tapasztalható ”

,

„kellemes zene szól”

„nincs”

,

„Kellemes, nyugodt légkör. Az asszisztensek nagyon kedvesek. Alapvetően félek mindenféle orvosi vizsgálattól, de itt teljesen nyugodtan vártam a vizsgálatot, nagyon köszönöm! ”

„nem volt ilyen”

,

„A személyzet empatikussága, nyugodtsága.”

,

„szinte azonnal fogadtak, még kicsit vártak is rám, az adminisztráció miatt.”

„nincs”

,

„Nagyon korrekt”

,

„Igényes környezet, segítőkész kollégák.”

„Egy időpontra hívtak 2 embert.”

,

„_”

„_”

,

„A nővér nagyon készséges és segítőkész volt.Időpontra mentem és nem kellett várakozni.”

„Nem volt.”

,

„Doki magabiztos tudása”

„Nm volt, talán a parkolás”

,

„Nincs olyan.”

,

„Nem tapasztaltam ilyet.”

,

„Odafigyelés, szakmaiság.”

„-”

,

„Nagyon közvetlenek volrak.”

„Nem volr.”

,

„a nyugodt légkör, a tapasztalható szakértelem”

„nincs”

,

„Az ellátás tárgyi feltételei megfelelőek.”

„-”

,

„A fogattatás .”

„Nincs”

,

„A rend és a tisztaság.”

„Sajnos nem tudom megfizetni a 2x285 ezer forintos árat a két lábamért. Ez elszomorít. Sajnálom, hogy nincs semmi kedvezmény. Én Kárpátalján élek, három gyermeket nevelek, sajnos drága számomra a műtétek díja. ”

,

„Kedvesek voltak,minden kérdésre alapos választ kaptam...”

„Nem volt semmi..”

,

„A fogadás hangneme, stílusa. ”

„nem volt”

,

„Nagyon kedvesek segítőkészek a recepción.”

„Nincs ilyen.”

,

„A gyorsaság a precíz munka mellett.”

„Nem volt.”

,

„Kedvesek volt a nővér és az recepciós”

„Az időponthoz képest több mint fél órát kellett várni”

,

„Nem volt”

,

„Mindenki nagyon nyugodt és kedves volt.”

„Nem volt ilyen”

,

„Kedves, figyelmes orvos, és asszisztens. Pontosság. ”

„Nem volt.”

,

„A rendelő vidám, meleg hangulata”

,

„Gyorsaság, rugalmasság”

„-”

,

„Nagyon szép rendelő, a recepciós nagyon készséges, udvarias és kedves volt, mindenben tudott segíteni, nagyon felkészült és tájékozott volt”

,

„Mindenki mosolygott.”

„-”

,

„-”

,

„Precíz, udvarias asszisztencia. ”

,

„Mindenki segítőkész és udvarias volt.”

„Nem volt”

,

„kedvesség ”

,

„Azonnal sorrakerültem. ”

„nem volt ilyen”

,

„Mindenki nagyon kedves és segítő kész volt.”

,

„Dr. Szabó Attila közvetlensége, szakszerűsége, mosolya.”

„A recepció kapkodása, figyelmetlensége, melyet nemcsak én tapasztaltam, hanem a velem együtt ott álló beteg is. Nekem rossz telefonszámot adtak meg, 7 számjegyű helyett nyolcat!”

,

„Pontosság, udvariasság. Minden rendben volt.”

„A váró lehetne kicsit nagyobb légterű.”

,

„Mindenki nagyon kedves és informatív volt.”

„Nem volt.”

,

„Szivélyes légkör, kellemes környezet”

,

„Udvariasság, pontosság”

,

„Kultúrált,barátságos környezet,udvarias,gyors személyzet.”

„Nem volt.”

,

„Az orvos hozzáállása megfelelő, szakértelme és tudása úgyszintén, megnézte az ereket uh-al, az ”

„injekciózások viszont fájtak kissé. Valamint a vizsgálat, az uh, és a 2 injekció kissé sokba került együtt. A harisnya nagyon-nagyon szoros, és még 2 hétig viselni kell... :-(”

,

„Nem volt teljesen egyértelmű, melyik rendelőbe kell menni, mert abban az udvarban volt kettő is.”

,

„Közvetlen ,kedves körültekintő hozzáállás”

,

„Tisztaság”

„nincs”

,

„Ahogy oda értem egyből fogadtak,még az időpontom elött!Már többször voltam itt,az időpontot betartják!A recepció,asszisztens kedvesek,segítőkészek!”

„Ilyen nincs!Csak jót tudok mondani!”

,

„Udvariasság, figyelmesség”

„nem volt”

,

„Udvrias,törödő,nyitott,és őszinte vizsgálat és diagnózis. Elégedetten fizettem ki a vizsgálat díját”

„Nem volt ilyen”

,

„Emberi bánásmód, kedvesség. Csak ajánlani tudom mindenkinek a kedves doktornőt!”

„Nem volt ilyen.”

,

„Az asszisztens hölgy, aki fogadott a bejáratnál: figyelmes, kedvessége és türelmessége.”

„nem volt”

,

„Kedvesség, előzékenység, az főorvos kiváló szakmai tudása.”

,

„Kedvesen fogadtak, gyors, korrekt lebonyolítás.”

,

„Gyors munkavégzés, kedves tájékoztatás a kezelésről. ”

,

„Nem kellett várni, tudták tartani az időpontot.”

„Nem volt.”

,

„Kedves, mosolygós, empatikus az orvos (dr. Szabó Attila)”

(nem regisztrált felhasználó) ,

„nem volt”

,

„pontos udvarias hozzáállás, korrekt vizsgálat”

„------”

,

„pontos, tisztességes, udvarias hozzáállás”

„----”

,

„A kedvességük”

„nincs”

,

„Megértően álltak a problémámhoz.”

„M volt.e”

,

„A gyorsaság, hogy nem kellett várakoznom. ”

„Nem volt. ”

,

„Figyelmesség”

,

„A tisztaság, tágasság.”

„A gyors egymásutánbaniság.”

,

„A rendelő szépsége.”

„nincs”

,

„pontosak voltak nem kellet várnom . ”

„ilyen nem volt ! ”

,

„Hamar végeztünk, kedves hangulat, mosolygós személyzet.”

„nincs”

,

„Udvariasság szép tiszta környezet pontosság.”

„Nem volt kellemetlen tapasztalatom.”

,

„Hamarabb érkeztem és mivel éppen nem volt beteg, előrébb vettek, így korábban végeztem.”

„Nincs ilyen”

,

„lehetett bankkártyával fizetni”

„Az internetes információhoz képest fele annyi volt a rendelési idő.”

,

„Tisztaság, figyelmesség”

„Ilyen nem volt”

,

„Kedvesek,segítőkészek!”

,

„Nagyon korrekt és alapos felvilágosítást kaptam.”

,

„KEDVESSÉG,FIGYELMESSÉG”

„Nincs”

,

„Kedves, alapos orvos. ”

„Kicsit drágállottam...”

,

„Az orvos érdeklődése és szakértelme, segítőkészsége”

„nincs”

,

„A Doktor úr higgadtsága, és közvetlensége.”

„Nem volt ilyen.”

,

„Láttam, hogy a földszinti rendelő és a mosdója is teljesen akadálymentesítve van. Ez nekem most nem fontos, de sok más betegnek fontos lehet. (Több más nagynevű magánklinikánál és -rendelőnél nem tapasztaltam ezt.)”

,

„Barátságos légkör”

,

„Családias hangulat”

„Nem volt”

,

„A környezet barátságos,a dolgozók mosolygósak,az orvos gyors és amennyire meg tudom ítélni,szakmailag teljesen felkészült. Udvarias,emberi.”

„Nem volt kellemetlen tapasztalatom.”

,

„Gondosan, odafigyelően láttak el mind a műtétet megelőzően, a műtét közben és az azt követő ellenőrzés alkalmával.”

„nincs”

,

„Gyors, racionális, céltudatos vizsgálat, szakszerű diagnózis, Segítség a meglévő betegség szakszerű gyógyításához.”

,

„Az asszisztens hölgy végtelenül kedves és udvarias volt. ”

„Nem volt ilyen.”

,

„Az udvarias és kedves fogadtatás, ami ma igen ritkaság számba megy.”

„Kellemetlen tapasztalatom nem volt!”

,

„A figyelmesség, és az, hogy 1 órával korábban érkeztünk, de a főorvos asszony fogadott.”

„Nem volt.”

,

„Gyors, szakszerű, kedves és figyelmes betegirányítás. A megbeszélt időpontban azonnal fogadni tudtak.”

,

„Azonnal foglalkoztak velem, amint megérkeztem. Kedves fogadásban részesültem, a továbbiakra nézve részletes felvilágosítást, javaslatot kaptam. Kellemes hőmérséklet.”

„Nem ért kellemetlenség.”

,

„Magas színvonal. Hangulatos,megnyugtató.”

„Nem volt.”

,

„Kedves fogadtatás, részletes tájékoztatás.”

„Nem volt ilyen.”

,

„Minden rendben volt. Kiemelném, hogy egy percet sem kellett várnom, sőt előbb bekerültem, mint az időpontom szólt. Bár ez csak szerencse lehetett.”

,

„Jó volt az összbenyomás.”

„Nehéz volt parkolót találni.”

,

„ modern, barátságos”

,

„Emberség, kedvesség, precizitás, gyorsaság”

„nem volt”

,

„Az elhelyezkedése, mert közel van a lakásomhoz/közlekedési útvonalamhoz.”

„A neten közzétehetnék, h melyik recepció (földszint/emelet) milyen vizsgálatokhoz van rendelve.”

,

„Fizetési tájékoztatás!”

,

„Pontosak, precizek”

,

„A nyugalmat sugárzó légkör és az ott dolgozók kedvessége.”

„Nem volt kellemetlen tapasztalatom.”

,

„Barátságos, modern környezet.”

,

„-”

,

„Mindenki kedves, segítőkész volt, a parkolás is teljesen egyszerű, a rendelő tiszta, barátságos.”

„Nem volt kellemetlen semmi.”

,

„hatékony, eredményes, udvarias ellátás.”

„Nem volt.”

,

„barátságos környezet”

„nem volt ilyen”

,

„Betegekhez való emberi hozzáállás az orvos /asszisztens részéről egyaránt ”

„kicsit nehéz megtalálnoi a rendelőt, mert mindenhol a gyógyászati segédeszköz bolt van kiplakátolva, és én pl oda mentem elsőre. ”

,

„Kedvesek, megfelelő figyelem és kiszolgálás. És ami nagyon fontos, hogy szakmailag profik. ”

„Számomra helyileg messze volt a rendelő, de ez sem negatív, inkább földrajzi kérdés volt. ”

,

„Barátias, érdeklődő orvos, őszinte, szakszerű tájékoztatás!”

„Nem volt”

,

„előzékenység”

,

„A recepciós hölgy kedvessége.”

„Nem volt.”

,

„Kellemes környezetben, kedves személyzet várt. ”

„Nincs ilyen”

,

„Mindenki kedves volt.”

„Nem volt.”

,

„Jó légkör ”

„Nincs”

,

„Mindenki kedves, mosolygós volt.”

„Nem volt ilyen.”

,

„A megnyugtató környezet.”

,

Értékelések

,
,
,
További értékelések
Értékelem, véleményt írok
Segíthetünk?
Ügyfélszolgálat: 8–20 óráig