Google+
118 231 Sikeres foglalás!

Kényelmes időpontfoglalás magánorvosokhoz!

Kérdésed van? Segítünk: +36 1 700-1491
Ügyfélszolgálat: 8-20 óráig

VP-Med Egészségcentrum

Orvosaink szakterületenként

Információk a rendelőről

2014 nyarán nyitottuk meg Egészségcentrumunkat, a nemzetközileg elismert visszérspecialista, Dr. Szabó Attila irányításával. Centrumunk elsősorban érsebészettel, visszérkezelésekkel, érfejlődési rendellenességekkel foglalkozik. Tekintettel arra, ...

Tovább olvasom >
A

VP-Med Egészségcentrum

1042 Budapest, IV. kerület, Árpád út 56. fszt. 33. (Újpest)
Időpontfoglalás az orvosokhoz
Csak őket mutasd:
Foglaláshoz kattintson
az időpontra

Részletes adatok

Bemutatkozás

2014 nyarán nyitottuk meg Egészségcentrumunkat, a nemzetközileg elismert visszérspecialista, Dr. Szabó Attila irányításával. Centrumunk elsősorban érsebészettel, visszérkezelésekkel, érfejlődési rendellenességekkel foglalkozik. Tekintettel arra, hogy a lakosság közel 80%-át érinti valamilyen fokú visszeresség, centrumunkban a legkorszerűbb, érzéstelenítést nem igénylő, közel fájdalommentes kezelésekkel várjuk az érdeklődő pácienseket. 

Parkoló

A környékbeli utcákban a parkolás ingyenes.

Ha itt nem találna parkolóhelyet, akkor a rendelőtől 50 méterre, az Újpesti Piac parkolóját ajánljuk igénybe venni, itt az első óra ingyenes, majd mindent további óra 200,- Ft.

Vélemények

384 értékelés

„Higienikus, szep színes, hangulatos.”

,

„Nem volt keses”

,

„Vigyáztak a kisfiamra, míg az orvossal beszéltem.”

„Eddig nem volt ilyen.”

,

„kellemes hangulatú rendelő, barátságos személyzet”

„nem volt kellemetlen tapasztalatom”

,

„Nulla perc várakozás, percre a megbeszélt időben rendelkezésre állás”

„nem volt ilyen”

,

„Nem kellett várni.”

,

„Kellemes hangulatu rendelo. Mindenki nagyon kedves, figyelmes. ”

,

„Személyre szabott korrekt diagnózis, kedves bánásmód, előzékeny személyzet.”

„Nem volt ilyen.”

,

„Marika nővér közvetlensége”

,

„Kedves, készséges, tiszteletteljes személyzet”

,

„Minden rendben volt, mindenki nagyon kedves.”

,

„Előbb érkeztem, és előbb is került rám a sor”

,

„Barátságos váróhelyiség, tiszta mellékhelyiség.”

„A hely kissé szűkös.”

,

„Nagyon kedves és segítőkész...”

„Nem volt”

,

„A KEDVES FOGADTATÁS ÉS TÁJÉKOZTATÁS!”

„NEM VOLT ILYEN TAPASZTALATOM.”

,

„egy percet sem kellett várnom”

,

„a megadott rendelési időpont minden esetben pontosan be volt tartva. ”

„nem volt”

,

„Tökéletes megközelíthetőség, segítőkész személyzet, igényesség”

,

„pontosság”

„ Assistens tulterheltsége”

,

„Kedves fogadtatás, precíz útbaigazítás, rend és tisztaság.”

„Nem volt.”

,

„Segítőkészség. A doktornő asszisztense is kiváló szakember, és nagyon kedves, figyelmes.”

„Semmi rosszat nem tapasztaltam.”

,

„Gyorsaság, pontosság”

„-”

,

„Néhány perccel előbb érkeztem, a fogadtatás udvarias volt és a doktor úr is előbb fogadott. Az orvosi vizsgálattal és a tájékoztatással is elégedett voltam.”

,

„Nincs ilyen.”

,

„A megbeszélt időpontban sorra is kerültem, nem volt egyáltalán csúszás. A recepciós hölgy nagyon kedves.”

„-”

,

„Tetszett, hogy adminisztrációt követően más "épületben" történt a vízsgálat. Ezáltal diszkrétebbnek és személyesebbnek éreztem az ellátást. Nincs másik beteg a váróban, tolongás, "hangzavar".”

„Recepció és a mellékhelység nagyon kicsi. Igazából három ember már tömegnek számított odabent. Adatok felvételét nyomon lehetett követni kivűlállóként is....Mellékhelység tiszta, de zsúfolt. A mosdó fölött a kétféle kézfertőtlenitő.....kis helység. ”

,

„Színvonalas kellemes környezet.”

„Nem volt.”

,

„a fogadtatás és a hozzáértő magyarázat állapotomhoz”

„nem volt ilyen ”

,

„Kedvesek és segítőkészek voltak!”

,

„A sok sok mosoly! A segítőkészség, az információk átadása, oly módon, hogy az érthető is volt.”

„A parkolás!!!!”

,

„Nagyon gyorsan kaptam időpontot a vizsgálatra.”

,

„Részletes tályékoztatást kaptam a vizsgálat után”

„Nem volt”

,

„Színvonalas rendelő, kellemes környezet.”

„Nem volt ilyen.”

,

„A kellemes környezet és a törődés”

„A bejelentkezéstől számított hosszú várakozási időpont”

,

„Profi ellátás, kedvesség, ”

„nincs”

,

„Nem volt. ”

,

„gyorsaság,kedvesség”

,

„ Email-ben értesítettek a kezelés időpontjáról, előtte pedig SMS-ben emlékeztettek rá.”

„Nincs”

,

„A fentiek.”

,

„Az előjegyzett időt pontosan tartották.”

„Egészségbiztosító kártyával közvetlenül nem lehet fizetni.”

,

„Mindenki nagyon kedves és segítőkész.”

„Nem volt.”

,

„Profizmus.”

„Rendelő megtalálása, parkolás, környék.”

,

„Az udvariasság, pontosság”

„Nem volt ilyen.”

,

„Segítőkész, kommunikatív személyzet.”

„Nem volt ilyen.”

,

„A pontosság... amikorra elő voltam jegyezve, behívott a doktor úr..... tökéletes tisztaság.... ”

,

„Kedvesség, készségesség.”

„A recepciós több pácienssel foglalkozik szimultán. Ez egyrészt nagyon zavaró, másrészt problémát generál(t)...”

,

„Kedves személyzet, szakmailag magas szintű felkészültség, tájékoztatás, profi megoldások a problémákra.”

„nincs”

,

„Nagyon segítőkész és korrekt asszisztencia, Dr. Szabó Attila doktor úr pedig egy szakterületén nagyon képzett és profi orvos, ajánlom mindenkinek.”

„nincs”

,

„betegközpontúság, udvarias, figyelmes hozzáállás”

„nincs ”

,

„Udvarias, gyors intézkedés a recepciónál.”

„Ivóvíz automata vagy kacsó pohárral nincs a váróban.”

,

„Barátságos hangulat”

,

„figyelmesség, kedvesség”

„nincs”

,

„Barátságos, közvetlen és nagyon segítőkész volt mindenki. Minden kérésemre nagyon figyelmesen reagáltak. Maximálisan meg voltam elégedve. ”

„Nem volt kellemetlen tapasztalatom.”

,

„a hozzáállás”

,

„Tiszta, rendezett, barátságos.”

„-”

,

„Kedvesek, előzékenyek voltak.”

,

„Tiszta kultúràlt környezet kedves szemèlyzet.”

„Nem volt.”

,

„Barátságos ...:-)”

„Nem volt ilyen! :-)”

,

„Az asszisztens kedvessége”

„A fogadótér zsúfolt, nem lehetett leülni, egymást kerülgetve várakoztunk. A számítógépek nem működtek. Emiatt kapkodás, idegesség volt tapasztalható ”

,

„kellemes zene szól”

„nincs”

,

„Kellemes, nyugodt légkör. Az asszisztensek nagyon kedvesek. Alapvetően félek mindenféle orvosi vizsgálattól, de itt teljesen nyugodtan vártam a vizsgálatot, nagyon köszönöm! ”

„nem volt ilyen”

,

„A személyzet empatikussága, nyugodtsága.”

,

„szinte azonnal fogadtak, még kicsit vártak is rám, az adminisztráció miatt.”

„nincs”

,

„Nagyon korrekt”

,

„Igényes környezet, segítőkész kollégák.”

„Egy időpontra hívtak 2 embert.”

,

„_”

„_”

,

„A nővér nagyon készséges és segítőkész volt.Időpontra mentem és nem kellett várakozni.”

„Nem volt.”

,

„Doki magabiztos tudása”

„Nm volt, talán a parkolás”

,

„Nincs olyan.”

,

„Nem tapasztaltam ilyet.”

,

„Odafigyelés, szakmaiság.”

„-”

,

„Nagyon közvetlenek volrak.”

„Nem volr.”

,

„a nyugodt légkör, a tapasztalható szakértelem”

„nincs”

,

„Az ellátás tárgyi feltételei megfelelőek.”

„-”

,

„A fogattatás .”

„Nincs”

,

„A rend és a tisztaság.”

„Sajnos nem tudom megfizetni a 2x285 ezer forintos árat a két lábamért. Ez elszomorít. Sajnálom, hogy nincs semmi kedvezmény. Én Kárpátalján élek, három gyermeket nevelek, sajnos drága számomra a műtétek díja. ”

,

„Kedvesek voltak,minden kérdésre alapos választ kaptam...”

„Nem volt semmi..”

,

„A fogadás hangneme, stílusa. ”

„nem volt”

,

„Nagyon kedvesek segítőkészek a recepción.”

„Nincs ilyen.”

,

„A gyorsaság a precíz munka mellett.”

„Nem volt.”

,

„Kedvesek volt a nővér és az recepciós”

„Az időponthoz képest több mint fél órát kellett várni”

,

„Nem volt”

,

„Mindenki nagyon nyugodt és kedves volt.”

„Nem volt ilyen”

,

„Kedves, figyelmes orvos, és asszisztens. Pontosság. ”

„Nem volt.”

,

„A rendelő vidám, meleg hangulata”

,

„Gyorsaság, rugalmasság”

„-”

,

„Nagyon szép rendelő, a recepciós nagyon készséges, udvarias és kedves volt, mindenben tudott segíteni, nagyon felkészült és tájékozott volt”

,

„Mindenki mosolygott.”

„-”

,

„-”

,

„Precíz, udvarias asszisztencia. ”

,

„Mindenki segítőkész és udvarias volt.”

„Nem volt”

,

„kedvesség ”

,

„Azonnal sorrakerültem. ”

„nem volt ilyen”

,

„Mindenki nagyon kedves és segítő kész volt.”

,

„Dr. Szabó Attila közvetlensége, szakszerűsége, mosolya.”

„A recepció kapkodása, figyelmetlensége, melyet nemcsak én tapasztaltam, hanem a velem együtt ott álló beteg is. Nekem rossz telefonszámot adtak meg, 7 számjegyű helyett nyolcat!”

,

„Pontosság, udvariasság. Minden rendben volt.”

„A váró lehetne kicsit nagyobb légterű.”

,

„Mindenki nagyon kedves és informatív volt.”

„Nem volt.”

,

„Szivélyes légkör, kellemes környezet”

,

„Udvariasság, pontosság”

,

„Kultúrált,barátságos környezet,udvarias,gyors személyzet.”

„Nem volt.”

,

„Az orvos hozzáállása megfelelő, szakértelme és tudása úgyszintén, megnézte az ereket uh-al, az ”

„injekciózások viszont fájtak kissé. Valamint a vizsgálat, az uh, és a 2 injekció kissé sokba került együtt. A harisnya nagyon-nagyon szoros, és még 2 hétig viselni kell... :-(”

,

„Nem volt teljesen egyértelmű, melyik rendelőbe kell menni, mert abban az udvarban volt kettő is.”

,

„Közvetlen ,kedves körültekintő hozzáállás”

,

„Tisztaság”

„nincs”

,

„Ahogy oda értem egyből fogadtak,még az időpontom elött!Már többször voltam itt,az időpontot betartják!A recepció,asszisztens kedvesek,segítőkészek!”

„Ilyen nincs!Csak jót tudok mondani!”

,

„Udvariasság, figyelmesség”

„nem volt”

,

„Udvrias,törödő,nyitott,és őszinte vizsgálat és diagnózis. Elégedetten fizettem ki a vizsgálat díját”

„Nem volt ilyen”

,

„Emberi bánásmód, kedvesség. Csak ajánlani tudom mindenkinek a kedves doktornőt!”

„Nem volt ilyen.”

,

„Az asszisztens hölgy, aki fogadott a bejáratnál: figyelmes, kedvessége és türelmessége.”

„nem volt”

,

„Kedvesség, előzékenység, az főorvos kiváló szakmai tudása.”

,

„Kedvesen fogadtak, gyors, korrekt lebonyolítás.”

,

„Gyors munkavégzés, kedves tájékoztatás a kezelésről. ”

,

„Nem kellett várni, tudták tartani az időpontot.”

„Nem volt.”

,

„Kedves, mosolygós, empatikus az orvos (dr. Szabó Attila)”

(nem regisztrált felhasználó),

„nem volt”

,

„pontos udvarias hozzáállás, korrekt vizsgálat”

„------”

,

„pontos, tisztességes, udvarias hozzáállás”

„----”

,

„A kedvességük”

„nincs”

,

„Megértően álltak a problémámhoz.”

„M volt.e”

,

„A gyorsaság, hogy nem kellett várakoznom. ”

„Nem volt. ”

,

„Figyelmesség”

,

„A tisztaság, tágasság.”

„A gyors egymásutánbaniság.”

,

„A rendelő szépsége.”

„nincs”

,

„pontosak voltak nem kellet várnom . ”

„ilyen nem volt ! ”

,

„Hamar végeztünk, kedves hangulat, mosolygós személyzet.”

„nincs”

,

„Udvariasság szép tiszta környezet pontosság.”

„Nem volt kellemetlen tapasztalatom.”

,

„Hamarabb érkeztem és mivel éppen nem volt beteg, előrébb vettek, így korábban végeztem.”

„Nincs ilyen”

,

„lehetett bankkártyával fizetni”

„Az internetes információhoz képest fele annyi volt a rendelési idő.”

,

„Tisztaság, figyelmesség”

„Ilyen nem volt”

,

„Kedvesek,segítőkészek!”

,

„Nagyon korrekt és alapos felvilágosítást kaptam.”

,

„KEDVESSÉG,FIGYELMESSÉG”

„Nincs”

,

„Kedves, alapos orvos. ”

„Kicsit drágállottam...”

,

„Az orvos érdeklődése és szakértelme, segítőkészsége”

„nincs”

,

„A Doktor úr higgadtsága, és közvetlensége.”

„Nem volt ilyen.”

,

„Láttam, hogy a földszinti rendelő és a mosdója is teljesen akadálymentesítve van. Ez nekem most nem fontos, de sok más betegnek fontos lehet. (Több más nagynevű magánklinikánál és -rendelőnél nem tapasztaltam ezt.)”

,

„Barátságos légkör”

,

„Családias hangulat”

„Nem volt”

,

„A környezet barátságos,a dolgozók mosolygósak,az orvos gyors és amennyire meg tudom ítélni,szakmailag teljesen felkészült. Udvarias,emberi.”

„Nem volt kellemetlen tapasztalatom.”

,

„Gondosan, odafigyelően láttak el mind a műtétet megelőzően, a műtét közben és az azt követő ellenőrzés alkalmával.”

„nincs”

,

„Gyors, racionális, céltudatos vizsgálat, szakszerű diagnózis, Segítség a meglévő betegség szakszerű gyógyításához.”

,

„Az asszisztens hölgy végtelenül kedves és udvarias volt. ”

„Nem volt ilyen.”

,

„Az udvarias és kedves fogadtatás, ami ma igen ritkaság számba megy.”

„Kellemetlen tapasztalatom nem volt!”

,

„A figyelmesség, és az, hogy 1 órával korábban érkeztünk, de a főorvos asszony fogadott.”

„Nem volt.”

,

„Gyors, szakszerű, kedves és figyelmes betegirányítás. A megbeszélt időpontban azonnal fogadni tudtak.”

,

„Azonnal foglalkoztak velem, amint megérkeztem. Kedves fogadásban részesültem, a továbbiakra nézve részletes felvilágosítást, javaslatot kaptam. Kellemes hőmérséklet.”

„Nem ért kellemetlenség.”

,

„Magas színvonal. Hangulatos,megnyugtató.”

„Nem volt.”

,

„Kedves fogadtatás, részletes tájékoztatás.”

„Nem volt ilyen.”

,

„Minden rendben volt. Kiemelném, hogy egy percet sem kellett várnom, sőt előbb bekerültem, mint az időpontom szólt. Bár ez csak szerencse lehetett.”

,

„Jó volt az összbenyomás.”

„Nehéz volt parkolót találni.”

,

„ modern, barátságos”

,

„Emberség, kedvesség, precizitás, gyorsaság”

„nem volt”

,

„Az elhelyezkedése, mert közel van a lakásomhoz/közlekedési útvonalamhoz.”

„A neten közzétehetnék, h melyik recepció (földszint/emelet) milyen vizsgálatokhoz van rendelve.”

,

„Fizetési tájékoztatás!”

,

„Pontosak, precizek”

,

„A nyugalmat sugárzó légkör és az ott dolgozók kedvessége.”

„Nem volt kellemetlen tapasztalatom.”

,

„Barátságos, modern környezet.”

,

„-”

,

„Mindenki kedves, segítőkész volt, a parkolás is teljesen egyszerű, a rendelő tiszta, barátságos.”

„Nem volt kellemetlen semmi.”

,

„hatékony, eredményes, udvarias ellátás.”

„Nem volt.”

,

„barátságos környezet”

„nem volt ilyen”

,

„Betegekhez való emberi hozzáállás az orvos /asszisztens részéről egyaránt ”

„kicsit nehéz megtalálnoi a rendelőt, mert mindenhol a gyógyászati segédeszköz bolt van kiplakátolva, és én pl oda mentem elsőre. ”

,

„Kedvesek, megfelelő figyelem és kiszolgálás. És ami nagyon fontos, hogy szakmailag profik. ”

„Számomra helyileg messze volt a rendelő, de ez sem negatív, inkább földrajzi kérdés volt. ”

,

„Barátias, érdeklődő orvos, őszinte, szakszerű tájékoztatás!”

„Nem volt”

,

„előzékenység”

,

„A recepciós hölgy kedvessége.”

„Nem volt.”

,

„Kellemes környezetben, kedves személyzet várt. ”

„Nincs ilyen”

,

„Mindenki kedves volt.”

„Nem volt.”

,

„Jó légkör ”

„Nincs”

,

„Mindenki kedves, mosolygós volt.”

„Nem volt ilyen.”

,

„A megnyugtató környezet.”

,

Értékelések

,
,
,
További értékelések
Értékelem, véleményt írok
Segíthetünk?
Ügyfélszolgálat: 8–20 óráig
Telefon: +36 1 700-1491