Szakmai attitűdömet leginkább a rendszerszemlélet formálta, amely szerint az egyén működését nagymértékben befolyásolják a kapcsolatai – legyen szó családról, párkapcsolatról vagy tágabb közösségről. A nehézségeket ezért nem elszigetelten, hanem ezek összefüggéseiben közelítem meg. Egyéni segítői munkámban is rendszerszemléletben dolgozom. Legyen szó egyéni, párkapcsolati vagy családi elakadásokról, munkám fókuszában mindig a feltétel nélküli elfogadás és kapcsolati kontextus megértése áll. Jelenleg a magánrendelésen kívül általános iskolában és gimnáziumban dolgozom iskolapszichológusként, ahol autizmusban és ADHD-ban érintett, illetve beilleszkedési, tanulási és magatartási nehézségekkel küzdő gyermekekkel foglalkozom. A különböző életkorú és hátterű gyerekekkel és családjaikkal való munka számomra kiemelten fontos tapasztalat, amely gazdagítja a változatos működésmódok iránti nyitottságomat.